Blog do escritor
Xesús Constela

www.xesusconstela.com

info@xesusconstela.com
 CATEGORÍAS
 CUARTO DOS TRASTES
 SALA PARA VISITAS
 SALA DAS PROCURAS
 SALA DOS BLOGS GALEGOS
 NO FAIADO
 ANTERIORES

En lembranza de Haití
Hoxe hai un ano xusto que a terra cantou unha horrenda canción en Haití, un ano no que nada nese recuncho do mundo se moveu un ápice para mellorar.

Nada.

Ao comezo todo foron promesas de axuda para unha poboación indefensa e pobre que vía como os mortos se amoreaban nas rúas.

E logo aínda por riba veu a cólera...

Canto pode o ser humano aturar?

Agora xa ninguén fala de Haití.

As promesas ficaron ocas e orfas.

Todo era mentira unha vez máis!

Ollade estas estarrecedoras cifras que ofrece a prensa de hoxe:
222.570 persoas morreron no terremoto.
Hai 800.000 desprazados que malviven en campamentos que se supoñían provisionais!
Os danos materiais ascenden a 6.000 millóns de euros.
3.975 persoas morreron na epidemia de cólera.
Unicef denunciou a violación indiscriminada de nenas nos campamentos cada día cando cae a noite!

Non teño máis que dicir.

Non podo.
Comentarios (7) - Categoría: Deste noso mundo inxusto - Publicado o 12-01-2011 13:18
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
7 Comentario(s)
1 Pouco podemos dicir ou facer ante tremendo horror. Os cartos quedaron polo camiño, non hai goberno que poña orde e a epidemia non sei como van controlala. A xente aínda non ten casa e é o país máis pobre do mundo; un inferno, nada máis.
Unha lembranza tamé#blgtk08#n para Australia, aínda que moito máis rico aquel país tamén parece outro inferno: a xente a abandonar os fogares que aínda non están anegados, pero que saben que en cuestión de horas o estarán: iso debe de ser moi duro... A auga, como a terra, non ten piedade.
Comentario por Eva Lozano (12-01-2011 18:23)
2 Debe de ser espantoso intentar e#blgtk08#scapar da natureza enlouquecida.
Comentario por Xesús Constela (12-01-2011 19:46)
3 Eva, esta noite passou mais uma vez na Região Serrana no Rio de Janeiro uma tragédia ainda incalculável, pois estamos tratando de vidas. Mas uma vez a natureza mostra sua cara e mostra os cuidados que devemos ter. Mas quando ainda podemos escolher onde morar, tudo bem, e estes que não tem outra saída, e ainda precisam ficar em vigília permanente para não serem soterrados vivos.
Lamento profundamente o que passou em Haiti, e o que vem pas#blgtk08#sando ainda. É um povo bravo, guerreiro e solidário. Depois de ver uma reportagem sobre o assunto, hoje pela manhã, ainda penso que o bem supera o mal e, que ainda existem pessoas boas.
Podem ver a matéria por este link:

http://g1.globo.com/bom-dia-brasil/noticia/2011/01/voluntarios-acolhem-criancas-orfas-no-haiti-um-ano-apos-terremoto.html

Neste momento estou desolada por mais uma tragédia sem proporções...
Comentario por Solange Villamar Couto (12-01-2011 20:45)
4 Solange: acabo de ver na televisión a terríbel traxedia vivida no Rio de J#blgtk08#aneiro. Só espero que a terra volva calmarse e deixe a xente vivir en paz.
Comentario por Xesús Constela (12-01-2011 22:34)
5 Terrível mesmo Xesús!
Esperamos com certeza dias melhores, embora as previsões para chuvas fortes continue e, as dificuldades persistam. Em várias partes do Brasil estamos vivendo dias de incertezas e sufocos.
Como disse em comentários anteriores, estou bem, pois vivo numa região alta, longe de encostas e rios. Nesse m#blgtk08#omento, sinto-me uma afortunada, por estar onde estou e protegida, mas me sinto também com o coração apertado!
Ainda bem que o povo brasileiro também é muito solidário como no Haiti. Reunimos forças para mandar água, roupas, produtos não perecíveis e de higiene pessoal. Fazemos o que está em nosso alcance, quanto às vidas...
Comentario por Solange Villamar Couto (12-01-2011 23:06)
6 Síntoo moito#blgtk08#, Solange...
Comentario por Eva Lozano (13-01-2011 16:30)
7 Obrigada Eva! Realmente hoje está sendo u#blgtk08#m dia muito difícil pra nos brasileiros!
Comentario por Solange Villamar Couto (13-01-2011 16:39)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0