Blog do escritor
Xesús Constela

www.xesusconstela.com

info@xesusconstela.com
 CATEGORÍAS
 CUARTO DOS TRASTES
 SALA PARA VISITAS
 SALA DAS PROCURAS
 SALA DOS BLOGS GALEGOS
 NO FAIADO
 ANTERIORES

Así foi este ano a piques de rematar
Está a rematar este ano 2010 e cando se fai balance nota u que foron milleiros as cousas que aconteceron arredor do mundo enteiro.

Convídovos a que vexades a selección de fotografías que fai o New York Times porque merecen polo menos un pouquiño de tempo e algo de refexión.

Bo nadal!
Comentarios (7) - Categoría: Deste noso mundo inxusto - Publicado o 24-12-2010 11:07
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
7 Comentario(s)
1 Sem dúvida houve vários momentos para que nós pudessemos fazer um balanço de 2010. Infelizmente é uma realidade que abala muito a minha estrutura e, as vezes não me vejo pronta (por mais anos que a vida já tenha me ensinado) para me deparar com tantas afrontas.
Pretendo ver estas seleções de fotografias, mas não será hoje, pois não estou segura de que estas fotografias não abalariam a minha ceia de Natal.
Esta data para mim representa alegria por ver tantas pessoas feliz#blgtk08#es... Mas me vem na cabeça muita coisa triste e, não posso deixar "cair a peteca" como dizemos por aqui.
Não sou insensível, mas preciso continuar sendo uma pessoa flexível.
Obrigada Xesús, por nos dar a oportunidade de mostrar um pouco de nossas opiniões e pensamentos.
Obrigada por compartilhar conosco tanta coisa boa e, as vezes nem tanto, mas faz parte da vida e, não podemos ser submissos.
Desejo a todos também um Feliz Natal com muita alegria!!
Comentario por Solange Villamar Couto (24-12-2010 16:42)
2 Algunas impresionan, outras doen, outras fan pensar... Dame un pouco de verg#blgtk08#oña, pero nesta data non quero meditar, so quero disfrutar da miña familia.
Comentario por Eva Carpente (25-12-2010 21:56)
3 Coido que mirádoas ou non todos sabemos o que está a pasar no mundo, durante todo o ano. O que pasou neste 2010 non difire moito de calquera outro ano: verquidos, catástrofes naturais, guerras, guerrillas, violencia, inxustizas, fame... Tamén cousas boas, moitas, que seguramente son as que nos pasan a nós, no noso entorno privilexiado onde o feo pasa lonxe e só sentimos as alegrías que nos dan os noso#blgtk08#s fillos, o traballo que mantemos nestes tempos de crise, os amigos, a familia!! Non temos os ollos pechados, non temos que sentir vergoña por gozar dunha vida feliz, temos que agradecelo cada día e agardar por un mundo mellor para os máis desfavorecidos, pero sempre, sempre, dar grazas por todo o que temos (grazas ao azar que nos deixou en tan boa situación) e aproveitar cada momento desta boa vida!!
Comentario por Eva Lozano (26-12-2010 12:56)
4 Non pretendía esmagar a ilusión de ninguén. O mundo é un continuo claro-escuro, un balance cara a un lado ou cara ao outro. Iso era o que e#blgtk08#u vos convidaba a facer. Non sería eu quen de escribir unha soa palabra se non fose consciente dese equilibrio de continuo desequilibrado.
Comentario por Xesús Constela (27-12-2010 11:26)
5 Por mais que eu não quisesse pensar neste desequilíbrio Xesús não teve jeito. Quando fui me deitar, já no dia 25, não conseguia dormir, pensando naquela quantidade de comida que havia ficado para o almoço e com certeza, seu destino certo seria o lixo. E#blgtk08#u não me conformo com tanto desperdício, com tanta desigualdade, com tanta injustiça!
Estou tentando convencer, pelo menos a minha família, a mudarmos de atitudes e simplificarmos esta ceia para o mínimo possível. A minha consciência pesa muito!
Comentario por Solange Villamar Couto (27-12-2010 12:21)
6 Non sei como será o nadal en Brasil, pweroq aquí é un dispendio de características enormes. Consumo, consumo e co#blgtk08#nsumo, gasto, gasto e gasto. hai naos gustábame o nadal. Agora non é nin de lonxe a miña época favorita do ano.
Comentario por Xesús Constela (27-12-2010 17:29)
7 Aqui é assim também...Uma loucura total!
Os shoppings abertos a madrugada inteira, os principais centros comerciais abarrotados de gente até o último instante.
Os patrões explorando funcionários até o limite...Isto é, se tem um limite!
#blgtk08#> O meu enteado que gerencia uma loja de calçados em São Paulo, vendeu no mês de dezembro R$ 1.000.000,00 por dia!!!
As datas comemorativas viraram puro comércio e, a ganância vêm tomando conta dia a dia.
A cada Natal fico mais frustrada!
Comentario por Solange Villamar Couto (27-12-2010 18:01)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0