Blog do escritor
Xesús Constela

www.xesusconstela.com

info@xesusconstela.com
 CATEGORÍAS
 CUARTO DOS TRASTES
 SALA PARA VISITAS
 SALA DAS PROCURAS
 SALA DOS BLOGS GALEGOS
 NO FAIADO
 ANTERIORES

Beth Carvalho: As Rosas Não Falam
Hoxe en teoría remata este verán tan cheo de sol e de experiencias marabillosas (quizais na práctica siga a meteoroloxía a deixarnos gozar da calor).

Por iso quero que compartamos esta canción de Cartola, o gran compositor brasileiro, interpretada por Beth Carvalho.

Bate outra vez
Com esperanças o meu coração
Pois já vai terminando o verão
Enfim

Volto ao jardim
Com a certeza de que devo chorar
Pois bem sei que não queres voltar
Para mim

Queixo-me às rosas, mas que bobagem
As rosas não falam
Simplesmente as rosas exalam
O perfume que roubam de ti

Devias vir
Para ver os meus olhos tristonhos
E, quem sabe, sonhavas meus sonhos
Por fim


Deica logo, meu querido verán.

Benvido sexas outono outra vez, como non?

Comentarios (6) - Categoría: Sala de música - Publicado o 21-09-2010 20:18
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
6 Comentario(s)
1 Por certo, que quanto mais se estenda o calor melhor!
Oficialmente, então, que todos tenham tido um verão maravilhoso e, que o outono não seja diferente!
Curioso como os compositores se inspiram para compôr suas músicas.
Numa tarde de 1975, o compositor Nuno Veloso convidou Cartola e Zica, sua esposa, para um passeio da Barra da Tijuca (Rio de Janeiro), para visitar Baden Powell. Como não encontraram a casa do violonista, Nuno comprou umas mudas de roseira e presenteou Zica. Tempos depois, surpresa e satisfeita, Zica perguntou a Cartola: "Como é possível tantas rosas assim?..." e ouviu dele a seguinte resposta: "Não sei. As rosas não falam...", que acabou aproveitando para a canç#blgtk08#ão "As Rosas Não Falam", composta quando o autor completava 67 anos, sendo lançada em 1976.
Angenor de Oliveira, foi apelidado como "Cartola", pois quando era moço, trabalhou como ajudante de pedreiro e, usava um chapéu-coco, para proteger-se do sol e dos resíduos de materiais que caiam sobre ele. E assim carregou este apelido até o final de sua vida.
Beth Carvalho, é considerada a nossa "Rainha do Samba" e madrinha de muitos sambistas e pagodeiros.
Beth Carvalho e sua paixão pela Escola de Samba Mangueira (verde e rosa), em várias homenagens se veste com essas cores.
Beth Carvalho foi a intérprete preferida de Cartola.
Bem vindo outono!
Bem vinda primavera!!
Comentario por Solange Villamar Couto (21-09-2010 21:47)
2 Cantas cousas interesantes nos explicas, Solange, que ben terte aquí con nós, tan lonxe e tan cerca... Canto me alegro de que por alá vos chegue a primavera, unha estación tan linda en todas as súas expresións! A min, despois dun fantástico verán, non me importa nada que chegue o outono, gústame o paso das estacións, e un chisco de abrigarse de#blgtk08#spois de tanta calor non vén nada mal. Polo de agora a calor continúa, pero á noitiña xa fai falta poñer unha chaqueta, e abrigar un chisco os pés. A min encántame este principio do outono, volver a poñer o pixama de inverno, o nórdico, taparme na cama...
Un groliño polo outono das castañas, do Samaín, das cores cambiantes das árbores!!
Comentario por Eva Lozano (22-09-2010 12:39)
3 Pois si que contaches unha historia fermosa, Solange. Grazas por contala. De todos xeitos aínda non teñe nada claro que as rosas, de verdade, non falen. Quizais é que nós non sabemos escoitalas. Ou non podemos. Quen sabe? A canción de artola paréceme encantadora na voz de Beth Carvalho, con esa potencia que ten. Foi magnífico que Nuno mercase esas rosas e que as flores se convertesen en canción. Se non non poderiamos gozar dela. Benvido outono e benvi#blgtk08#da primavera. Todas as estacións traen algo positivo. A min tamén me gusta encher a cabeza de plans invernais, Eva. E entre eles sempre está meterse na cama ben tapadiño. Vaia unha gozada! E aínda máis cando vén o temporal a soplar pola noite e a chuvia a petar nas tellas da casa. Que difícil resulta describir esa situación tan parcenteira, non cres? Benvidos todos ao outono! Benvidos todos á primavera! Que pequeno se fixo o mundo con isto da rede...
Comentario por Xesús Constela (22-09-2010 13:21)
4 Ben. Vai co enlace ao outro blogue...
Acabo de ficar embelesada con esta entrada. Pouco teño que lembrar do verán, agás as horas perdidas entre os meus tomates e pementos, coas zinnias, roseiras e demais e coa mamá, un ano máis, correndo pola cociña, aopiada no seu caxato para ter o xantar disposto.
#blgtk08#Será que sinto que cada ano dela é un regalo... Outra primavera máis, como di Solange!
Coma as flores e os froitos da terra que, en canto comeza o curso abandoo por falta de tempo...
E esta voz, nesta lingua tan fermosa que engades á entrada... Outro regalo.

Bicos da Nena do Paraugas.
Comentario por Desde a Gailola (22-09-2010 17:38)
5 Obrigada Eva, é um prazer imenso poder dividir com vocês um pouquinho da minha cultura, que nem de longe alcança as vossas. A cada dia Xesus, tenho aprendido com seu blog, e, tudo o que venho acompanhando em vossas companhias só tem somado em minhas experiências. A rede como você diz, tem realmente ajudado bastante, principalmente em poder sentir que estamos todos tão perto quando na distância.
Eu também #blgtk08#gosto de todas as estações, mas este ano tivemos um outono frio e seco, e, um inverno quentíssimo e seco.
Ficamos mais de sessenta dias sem chuva, somente piorando as queimadas que ocorrem em todo o país, e, causando um desiquilibrio nas matas.
Eu gostaria de finalizar dizendo que tenho muita sorte por ter amigos tão bons quanto vocês, e, que continuarei por aqui postando minhas singelas opiniões.
Comentario por Solange Villamar Couto (22-09-2010 18:08)
6 #blgtk08#
Comentario por (13-10-2010 13:04)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0