Blog do escritor
Xesús Constela

www.xesusconstela.com

info@xesusconstela.com
 CATEGORÍAS
 CUARTO DOS TRASTES
 SALA PARA VISITAS
 SALA DAS PROCURAS
 SALA DOS BLOGS GALEGOS
 NO FAIADO
 ANTERIORES

Gal Costa: Solar
Se ledes a letra entenderedes por que hoxe propoño que escoitemos xuntos a Gal Costa con este himno de Milton Nascimento á luz e a calor do sol, que sempre serán benvidas.

Venho do sol
A vida inteira no sol
Sou filha da terra do sol
Hoje escuro
O meu futuro é luz e calor
De um novo mundo eu sou
E o mundo novo será mais claro
Mas é no velho que eu procuro
O jeito mais sábio de usar
A força que o sol me dá
Canto o que eu quero viver
É o sol
Somos crianças ao sol
A aprender e viver e sonhar
E o sonho é belo
Pois tudo ainda faremos
Nada está no lugar?
Tudo está por pensar
Tudo está por criar
Saí de casa para ver outro mundo, conheci
Fiz mil amigos na cidade de lá
Amigo é o melhor lugar
Mas me lembrei do nosso inverno azul
Eu quero é viver o sol
É triste ter pouco sol
É triste não ter o azul todo o dia
A nos alegrar
Nossa energia solar
Irá nos iluminar
O caminho


Que nunca nos fallen a luz e máis a calor do sol, que tantas cousas curan e tantas humidades secan.

Que nunca nos fallen.


(Este vídeo sobre a canción de Gal Costa, por certo, non é precisamente unha marabilla pero non din atopado outro por moito que o procurei)

Comentarios (8) - Categoría: Sala de música - Publicado o 29-06-2010 13:04
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
8 Comentario(s)
1 É um privilégio poder falar de Milton Nascimento, o qual, me acompanha desde o tempo de minha adolescência e sempre me traz grandes recordações. Entre tantas maravilhas de Milton, poderia citar uma em especial "Canção da América", a qual fala de amigos e podem ouvi-la em: http://www.youtube.com/watch?v=OlcQE4NeXow. Outra também muito importante para se apreciar é "Coração de estudante". Esta, é tocada cada vez que um estudante recebe seu diploma!Isso há muitos anos, desde a minha época de universidade.
Sem dúvida alguma, Milton Nasci#blgtk08#mento representa toda a sabedoria e a magia das palavras e, Gal Costa, como não poderia deixar de falar, interpreta como ninguém "Solar" e outras tantas...
Gal Costa cantou o "Sol" em várias músicas: "Força estranha";"Luz do Sol", talvez outras mais que não me recordo neste momento, tão lindas quanto "Solar".
Entre outras tantas palavras que eu poderia escrever em meu comentário, resolvi resumi-la de acordo com a música: ... A força que sol me dá...
E hoje, este dia razoavelmete frio, tem um sol radiante nos iluminando!
Comentario por Solange Couto (29-06-2010 19:09)
2 Unha alfaia pero grande, non coñecía a Gal Costa. Fantástic#blgtk08#o o optimismo, o canto ó sol... encantoume. Gracias, Xesús.
Comentario por E Carpente (29-06-2010 21:17)
3 Aquí, Solange, xa sabes que estamos a gozar, por fin, dese sol que nos dá vida!! Non falamos aquí do tema aínda, pero como sei que es moi futboleira direiche que n#blgtk08#ada me gustaría máis ca unha final Brasil-España!! E que viva a caipirinha!! Coido que tomaría unha e todo se iso acontecera!!! Á túa saúde e á saúde do que gañe!!
Comentario por Eva Lozano (30-06-2010 17:24)
4 Pois veja só: Aqui também estamos a gozar deste calor. Acredite Eva estamos tendo dias que chegam a 27ºC!!!
Realmente gosto mesmo de um bom futebol. Aqui vivemos isso o ano inteiro! Eu não perderia por nada o jogo de ontem Espanha x Portugal e, já sabia que a Espanha ganharia!!! Acho brilhant#blgtk08#e esta final, pelo menos estariamos entre amigos, e o Brasil perdendo para Espanha não ficaria tão triste! Então, poderiamos comemorar com Sardinhas assadas e caipirinha!!!
Xesús acertou em cima na escolha da música, pois o sol que nos dá nos dá a vida, está brilhando no meu inverno também!!!
Comentario por Solange Couto (30-06-2010 21:56)
5 E AQUELA CANCIÓN: A COPA DO MUNDO É NOSSAAAAA!!!!#blgtk08#! QUE CHULA, EH? XA VEREMOS DE QUEN É, ENTÓN!!!!
Comentario por Eva Lozano (01-07-2010 11:43)
6 Veja só Xesús, a maravilha que o sol, o calor, faz na vida das pessoas... O poder que ele tem de mexer no fundo da alma, de ressaltar a beleza da vida,a beleza das pessoas, dos animais e da natureza.
Quantas músicas foram compostas influenciadas pelo "Sol" e, quantas outras a majestade#blgtk08# "Sol" marca a sua presença.
E para concluir, gostaria de ressaltar, os bons fluidos que estou sentindo através dos comentários deixados nesta página.
Exemplo disso é o que vem de Eva... Animadíssima...E muito feliz!
Espero que contagie a todos!
Obrigada "Sol"!!
Comentario por Solange Couto (01-07-2010 17:46)
7 Nada máis grande, máis fermoso e máis gratificante que todas estas notas de optimismo, tan necesarias sem#blgtk08#pre, que trouxestes cos vosos copmentarios. Grazas e adiante, que non decaia! Veña entón esa caipirinha!
Comentario por Xesús Constela (02-07-2010 12:29)
8 Your Mulberry replica handbags within the equivalent kind will #blgtk08#simply promoting price a person one-fourth inside the similar.
Comentario por Mulberry Replica Handbags (13-07-2013 05:42)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0