Blog do escritor
Xesús Constela

www.xesusconstela.com

info@xesusconstela.com
 CATEGORÍAS
 CUARTO DOS TRASTES
 SALA PARA VISITAS
 SALA DAS PROCURAS
 SALA DOS BLOGS GALEGOS
 NO FAIADO
 ANTERIORES

Unha viaxe á Illa dos Mortos
Grazas á Nena do paraugas, que me fixo chegar este vídeo, souben dos grandes descobrimentos arqueolóxicos da Illa de Guidoiro Areoso, na Ría de Arousa, a onde viaxei unha vez hai anos no barco dun amigo.

Achégovos este vídeo polo seu interese histórico.

Quen había dicirnos que no medio da Ría de Arousa existía unha illa coma a lendaria Avalon das lendas artúricas?

Só nos falta desexar que ninguén destrúa esta extraordinaria riqueza arqueolóxica!

Para máis información consultade o blog de Manuel Gago.


Comentarios (1) - Categoría: Alfaias en video - Publicado o 28-01-2012 20:05
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
1 Comentario(s)
1 No seu momento din conta do perigo que corren os xacementos de Guidoiro Areoso. O documental paréceme extraordinario, pero a primeira parte non parece corresponden á illa Guidoiro da ría de Arousa.

lunes, 13 de febrero de 2012
Guidoiro Areoso
El islote Guidoiro Areoso

Apenas kilómetro y medio al oeste de la Isla de Arousa, en la misma ría entre las provincias de Pontevedra y A Coruña, se encuentra un pequeño islote de apenas 9 hectáreas de superficie donde se encuentra un yacimiento arqueológico de gran interés. Por ahora puede hablarse de restos del neolítico (3000 antes de Cristo) y de la edad de bronce (posterior). En campañas llevadas a cabo por especi#blgtk08#alistas durante los años 1988 y 1990 se han podido estudiar dólmenes que demuestran la existencia de ritos de enterramiento, así como otros objetos cerámicos, útiles de piedra y punzones de bronce con una gran cantidad de estaño.

Guidoiro Areoso es casi toda ella una lengua de arena que asoma en el mar, apuntanto hacia el norte, de una belleza extraordinaria. La acción del mar ha sacado a la luz nuevos descubrimientos pendientes de ser estudiados, pero también existe el riesgo de que los destruya o deslocalice, dificultándose entonces su contextualización. La acción antrópica, con los visitantes veraniegos, también puede ser un problema si las autoridades no toman cartas en el asunto.
Comentario por (10-11-2012 15:02)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0