Avante Galiza!
'Estamos fartos de saber que o povo galego fala un idioma de seu, fillo do latim, irmao do Castellano e pai do Portugués. Idioma apto e axeitado para ser veículo dunha cultura moderna, e co que ainda podemos comunicar-nos com mais de sesenta millóns de almas (...) O Galego é un idioma extenso e útil porque -con pequenas variantes- fala-se no Brasil, en Portugal e nas colónias portuguesas'.

(Castelão - Sempre em Galiza)



Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet





 SECÇONS
 FOTOGRAFÍAS
 Também ando por:
 PESQUISAR NO BLOGUE
 PESQUISAR EM BLOGUES GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 Artigos destacados

Touriño, O Presidente

A campanha eleitoral galega semelha ter-se transformado numha campanha presidencialista. Da publicidade que tenho visto dos diferentes partidos, a mais chunga, sem dúvida, é a de Touriño, que, entre outros, apresenta-nos cartazes como este.

Mas a retranca sempre está aí para dar-lhe um outro ponto de vista à realidade... e o mais curioso é que acostuma estar mais perto da realidade... ou nom gostades mais deste modelo que aqui apresento?


A montagem foi realizada por cortesia de maceirax.
Comentários (0) - Secçom: Política - Publicado o 17-01-2009 21:22
# Ligaçom permanente a este artigo
Fim da Ditadura
Levo um tempo com renovado espírito guerrilheiro. Havia já bem tempo que nom corria polas minhas veias essa sensaçom de querer quebrar cadeias, esse anti-heroicismo dos que nom aceitamos as falsas realidades oficiais.

O problema é que, acho que será falta de costume (tanto tempo deixando o blogue de lado), nom sou quem de atopar as palavras precisas para amossar a minha indignaçom coa quantidade de injustiças que actualmente estám a acontecer no mundo... especialmente com o genocídio que se está a cometer em Gaza. Por sorte, sempre podo acudir à música para expressar o que sinto:

Valete - Fim da ditadura
Comentários (0) - Secçom: Cousas Minhas - Publicado o 15-01-2009 23:27
# Ligaçom permanente a este artigo
SOS Palestina
E começo a minha nova andadura dando guerra... trazendo um brutal ataque de solidariedade a prol dos irmãos palestinianos.

Galiza inteira está mobilizada em favor dum povo oprimido e massacrado, um povo que vive recluso num enorme campo de extermínio, no que a única diferença que há com o pesadelo de Auschwitz é a simbologia dos assassinos, que trocaram a suástica de quatro braços pola estrela de seis.

Aqui um vídeo das concentrações da Corunha e Vigo, que se repetem por todas as vilas e cidades galegas:

Galiza com Palestina
Comentários (0) - Secçom: Palestina - Publicado o 10-01-2009 18:07
# Ligaçom permanente a este artigo
Reseteando
Levo a hóstia de tempo sem escrever por aqui, e, ao contrário que outras vezes nas que o principal motivo era falta de tempo e ganas, desta volta sucederam numerosos acontecimentos que tinha ganas de comentar.

O motivo principal da minha ausência já o comentara anteriormente, foi um brutal ataque de spam que os administradores da blogoteca nom controlaram a tempo, recebendo no meu correio-se umhas 3.000 mensagens de SPAM puro e duro, que também se colaram, por suposto, nos comentários de todos os artigos que levo escrito.

Ao principio aguardei a que cessara o ataque e a minha intençom era limpar o blogue eliminando todos os comentários de spam... quando passarom dos 1.000 já me começava a calhar a cousa. Logo decidi mandar isto ao caralho e fazer um novo blogue, no que apenas passei de três artigos de prova, nom me levei bem com o sistema de blogaliza.

Agora chegamos a um novo ano, vida nova e essas cousas. E, já que deixei de receber spam por todos lados, decidi que vou continuar com isto passando de eliminar esses comentários... cara adiante e em positivo ;)

E a verdade é que é um reseteo total, já que, mais umha vez, a política de nom publicar certas cousas "molestas" para El Reino no YouTube levou à eliminaçom da minha anterior conta e os 700 vídeos que tinha publicados. A teimudo nom me ganha nenhum filho de puta inimigo da liberdade de expressom e difusom da informaçom, logo criei umha nova conta na que tenho pensado volver a subir todos os vídeos que tinha publicados, e mais que venham!

Sem mais que dizer, despido-me desta re-introduçom e volvo com ganas de dar guerra.
Comentários (1) - Secçom: Cousas Minhas - Publicado o 10-01-2009 17:55
# Ligaçom permanente a este artigo
Tod@s com Ana Palomo!!
E haverá quem diga:
- E quem caralho é essa tal Ana Palomo?
- Que quem é Ana Palomo?? Ana Palomo é a representaçom pura da Galiza emigrante orgulhosa das suas origens, a que ergue a testa polo mundo adiante, a antítese dessas galeguiñas que vam aos concursos da televisom espanhola e agradecem que lhes digam que apenas tenhem acento galego.

Ana Palomo é umha rapaza belga de 16 anos, de origem galega, que o passado 26 de Setembro causou grande surpresa ao improvisar a cappella umha cantiga de berce tradicional galega durante o programa 'Star Academy 8' do canal francês TF1.

Ana Palomo no Star Academy 8
Comentários (0) - Secçom: Diáspora - Publicado o 03-10-2008 16:00
# Ligaçom permanente a este artigo
© by Abertal
"Se aínda somos galegos é por obra e gracia do idioma"
(Castelao)


Apoiamos a Candidatura do Patrimonio Inmaterial Galego-Portugués


Creative Commons License
Esta obra está licenciada sob uma Licença Creative Commons.



Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0