Avante Galiza!
'Estamos fartos de saber que o povo galego fala un idioma de seu, fillo do latim, irmao do Castellano e pai do Portugués. Idioma apto e axeitado para ser veículo dunha cultura moderna, e co que ainda podemos comunicar-nos com mais de sesenta millóns de almas (...) O Galego é un idioma extenso e útil porque -con pequenas variantes- fala-se no Brasil, en Portugal e nas colónias portuguesas'.

(Castelão - Sempre em Galiza)



Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet





 SECÇONS
 FOTOGRAFÍAS
 Também ando por:
 PESQUISAR NO BLOGUE
 PESQUISAR EM BLOGUES GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 Artigos destacados

Chuzando polo rego
Palhoças nazistas
Ir polo rego, esta é umha expressom muito galega, que se pode ouvir mesmo nas mais espanholizadas cidades da Galiza (como poderia ser Corunha) a gente que duvido saiba a sua origem apesar do óbvio desta.

Qualquer pessoa que, coma mim, tivera a oportunidade de arar as leiras com arado romano sabe que se a vaca se vai do rego mais lhe vale obedecer a voz que ordena volver a este se nom quer levar umha losquetada.

Há um problema... eu nom sou mansa vaca galega. E isto é algo que molesta, a muita gente. O galego para ser considerado bom galego tem de ser raça falsa, pequeneiro e humilde, avaro e servil. Tem-me sucedido muitas vezes que me disseram que nom pareço galego, tanto galegos como forasteiros. E por que nom dizê-lo, orgulho-me de destroçar tópicos :)

Bom... ao tema. Há já bem tempo que descobri chuza! a melhor rede galega que tenha visto. Entre as cousas boas desta rede está (estava) a enorme liberdade que se goza dentro dela. Os usuários enviam as novas que lhes parecem interessantes para comparti-las com o resto da comunidade, tendo como único requisito redigir a nova em galego (com plena liberdade normativa: ILG, AGAL e AO).
Depois essa nova é comentada e votada polo resto da comunidade (positiva ou negativamente). Deste jeito som os usuários quem decidem a importância das novas segundo os seus gostos, interesses, fobias e prejuízos.

Há bastante menos tempo descobri o Forum-Gallaecia. Trata-se dum forum principalmente sobre história da Galiza e celtismo, mas também há borralha nazista. É o que tem a internet e, sobretudo, a ausência de votos à hora de publicar cousas como sucede em chuza!. Mas tenho atopado cousas mui interessantes e que desconhecia, como pode ser isto.

Chegados a este ponto, faço um pequeno parêntese. No nacionalismo galego, como em todo movimento político nacional, há direitas e esquerdas. No nacionalismo galego produz-se um fenómeno curioso (e sumamente estúpido): a esquerda defende a língua, a direita, a história.
Eu, como toda-la-vida, vou ao meu rolho, pois considero que ambos som compatíveis, defendíveis e dignos de conservar, mas nom num museu, senom vivos para amossar-lhos ao mundo em todo o seu esplendor. E assim como defendo a nossa língua defendo a nossa história e tradiçom e nom vejo que sejam incompatíveis. Mas nom se confundam, não. Sou um tipo raro e isto nom é comum ;)

E agora, volvendo à história, a prova de que nom é comum. O senhor webmaster de chuza, um tipo que apenas conheço de conversar pola rede mas que desde primeiros me caeu bem, diz que chuzar umha nova sobre palhoças é fomentar o nazismo. Eu, como mal galego, nego-me ir por nenhum rego que nom seja o que a mim me gosta... e dá-me igual que mo diga um tipo que me cai bem como o susodito ou um tipo que me cai mal como o papa. Já estou canso de tanto papanatismo galaico.

Galegos, raça falsa. Em muitos lugares do planeta chamar a alguém 'galego' é um insulto... nom sei, cada vez estou mais seguro de que eles estám no certo, um povo de renegados, do meu ponto de vista, nom me merece respeito. Faríamos bem auto-extinguindo-nos, pois a estas alturas já nom é "nazista" e "râncio" o celtismo, que vá, agora já é râncido defender as palhoças... em 20 anos o galpóm, e dentro de 30, por fim, seremos españolitos de pró, renegados da nossa língua e da nossa história por igual.

Nom esqueçais sorrir
Comentários (5) - Secçom: Cousas Minhas - Publicado o 16-03-2009 16:56
# Ligaçom permanente a este artigo
Chuza! Meneame
5 Comenta-se que...
1 Há bastante menos tempo descobri o Forum-Gallaecia. Trata-se dum forum principalmente sobre história da Galiza e celtismo, mas também há borralha nazista. É o que tem a internet e, sobretudo, a ausência de votos à hora de publicar cousas como sucede em chuza!. Mas tenho atopado cousas mui interessantes e que desconhecia, como pode ser isto.

É um fórum que trata da história e da cultura da Galiza de uma óptica XENÓFOBA, RACISTA, E SUPREMACISTA ÁRIA, como se pode comprovar em diferentes fi#blgtk08#os, em particular aqueles nos que falam dos ciganos.

Não se trata de que "também" haja borralha filonazista, mas de que é essa borralha a que promove o fórum, o qual é qualitativamente diferente. Não te enganes, rapaz... eu sei que há pessoas de bem, como tu, que acodem a esse sítio com boa intenção intentar resgatar cousas interessantes de entre a borralha, mas cuido que não paga a pena entrar nas cloacas do nazional-socialismo galaico para isso havendo como há sítios bem mais decentes.
Dito por Galeguzo (16-03-2009 18:15)
2 NO CE PORKE TAPA LOS NONVRES KE TODOS SAVEMOS KE SON VERTES I FASILDERRECORDAR

SU#blgtk08#HERTE VORANDO EL TIPES GRASIAS DE HANTEBRASO

LE RRECOMIENDO HASETONA DE LAS HUÑAS
Dito por VACILIO (16-03-2009 18:26)
3 HONVRE VACILIO PUES TE HES PARA KE NO TE LE SEPA KUALKIER PAISANO K#blgtk08#E HENTRE POR AKI KE ULTIMAMENTE TE ME LE TENGO PARASITOS TROLLEROS
Dito por Suso (16-03-2009 21:09)
4 penso que nom tem mal nenhum amar a nossa raça (ou sub-raça ou etnia, ou grupo, como lhe quiserem chamar) e querer defender a sua preservaçom.
Até os Amerindios amam a sua raça e preservam-na em reservas e expulsando quem querem das suas reservas.
Nom vejo porque nós devemos defender a nossa extinçom. Defender o fi#blgtk08#m da nossa raça Galega é defender o genocidio e isso sim é racismo.

Defender a preservaçom da nossa raça nom tem nada de racismo e nazismo. Antes pelo contrário, trata-se de salvaguardar, defender algo que existe na natureza ha milhares de anos.
Deixemo-nos de propaganda e lavagem cerebral multiracialista.
Dito por Fernando (04-06-2009 01:23)
5 good, the content is sim#blgtk08#ple, easy to understand
Dito por 192.168.1.1 (24-07-2016 10:45)
E ti que pensas disto?
Venho a ser:
Correio-e: (Nom aparecerá publicado)
URL: (Debe começar por http://)
E digo eu:

(Introduza o código da imagem)
© by Abertal
"Se aínda somos galegos é por obra e gracia do idioma"
(Castelao)


Apoiamos a Candidatura do Patrimonio Inmaterial Galego-Portugués


Creative Commons License
Esta obra está licenciada sob uma Licença Creative Commons.



Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0