Avante Galiza!
'Estamos fartos de saber que o povo galego fala un idioma de seu, fillo do latim, irmao do Castellano e pai do Portugués. Idioma apto e axeitado para ser veículo dunha cultura moderna, e co que ainda podemos comunicar-nos com mais de sesenta millóns de almas (...) O Galego é un idioma extenso e útil porque -con pequenas variantes- fala-se no Brasil, en Portugal e nas colónias portuguesas'.

(Castelão - Sempre em Galiza)



Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet





 SECÇONS
 FOTOGRAFÍAS
 Também ando por:
 PESQUISAR NO BLOGUE
 PESQUISAR EM BLOGUES GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 Artigos destacados

Fim da Ditadura
Levo um tempo com renovado espírito guerrilheiro. Havia já bem tempo que nom corria polas minhas veias essa sensaçom de querer quebrar cadeias, esse anti-heroicismo dos que nom aceitamos as falsas realidades oficiais.

O problema é que, acho que será falta de costume (tanto tempo deixando o blogue de lado), nom sou quem de atopar as palavras precisas para amossar a minha indignaçom coa quantidade de injustiças que actualmente estám a acontecer no mundo... especialmente com o genocídio que se está a cometer em Gaza. Por sorte, sempre podo acudir à música para expressar o que sinto:

Valete - Fim da ditadura
Comentários (0) - Secçom: Cousas Minhas - Publicado o 15-01-2009 23:27
# Ligaçom permanente a este artigo
Chuza! Meneame
E ti que pensas disto?
Venho a ser:
Correio-e: (Nom aparecerá publicado)
URL: (Debe começar por http://)
E digo eu:

(Introduza o código da imagem)
© by Abertal
"Se aínda somos galegos é por obra e gracia do idioma"
(Castelao)


Apoiamos a Candidatura do Patrimonio Inmaterial Galego-Portugués


Creative Commons License
Esta obra está licenciada sob uma Licença Creative Commons.



Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0