Avante Galiza!
'Estamos fartos de saber que o povo galego fala un idioma de seu, fillo do latim, irmao do Castellano e pai do Portugués. Idioma apto e axeitado para ser veículo dunha cultura moderna, e co que ainda podemos comunicar-nos com mais de sesenta millóns de almas (...) O Galego é un idioma extenso e útil porque -con pequenas variantes- fala-se no Brasil, en Portugal e nas colónias portuguesas'.

(Castelão - Sempre em Galiza)



Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet





 SECÇONS
 FOTOGRAFÍAS
 Também ando por:
 PESQUISAR NO BLOGUE
 PESQUISAR EM BLOGUES GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 Artigos destacados

Associação Internacional de Lusitanistas com o galego
A conselheira de Cultura e Deporte, Ánxela Bugallo, e a presidenta da Associação Internacional de Lusitanistas (AIL), Regina Zilberman, assinarom hoje um protocolo de colaboraçom cultural. A Conselheria apoiará o labor desta instituiçom com presença em 32 países, e que tem por objecto fomentar os estudos das línguas portuguesas.

O protocolo assinado pretende estabelecer linhas de trabalho conjunto entre a AIL e a Conselheria através da Dirección Xeral de Creación e Difusión Cultural, que permitirám a realizaçom de actividades culturais conjuntas. Este labor em comum facilitará o achegamento da cultura galega à dos países lusófonos.

A Associação Internacional de Lusitanistas foi fundada em Poitiers (França) em 1984 e tem a sua sede actual em Coimbra. Agrupa a docentes universitários, investigadores e estudiosos de 32 países, com importante peso de Galiza. A asociaçom assinou convénios com organismos de todo o mundo, entre eles a Fundação Gulbekian e o Instituto Camões. Em 2005 celebrou em Compostela o seu VIII Congresso Internacional, que este ano se desenvolverá em Madeira.
Ánxela Bugallo asina un protocolo de colaboración coa Asociación Internacional de Lusitanistas
Comentários (0) - Secçom: Língua - Publicado o 08-07-2008 19:43
# Ligaçom permanente a este artigo
Chuza! Meneame
E ti que pensas disto?
Venho a ser:
Correio-e: (Nom aparecerá publicado)
URL: (Debe começar por http://)
E digo eu:

(Introduza o código da imagem)
© by Abertal
"Se aínda somos galegos é por obra e gracia do idioma"
(Castelao)


Apoiamos a Candidatura do Patrimonio Inmaterial Galego-Portugués


Creative Commons License
Esta obra está licenciada sob uma Licença Creative Commons.



Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0