Avante Galiza!
'Estamos fartos de saber que o povo galego fala un idioma de seu, fillo do latim, irmao do Castellano e pai do Portugués. Idioma apto e axeitado para ser veículo dunha cultura moderna, e co que ainda podemos comunicar-nos com mais de sesenta millóns de almas (...) O Galego é un idioma extenso e útil porque -con pequenas variantes- fala-se no Brasil, en Portugal e nas colónias portuguesas'.

(Castelão - Sempre em Galiza)



Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet





 SECÇONS
 FOTOGRAFÍAS
 Também ando por:
 PESQUISAR NO BLOGUE
 PESQUISAR EM BLOGUES GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 Artigos destacados

Free Corsica
Manifestaçom na China
A imagem é de umha manifestaçom na China contra a hipocrisia francesa. O Estado francês pede a independência do Tibet, mas nom fala de Breizh, Occitánia, Arpetania, Elsass, Catalunya del Nord, Ipar Euskal Herria ou Corsica.
Comentários (3) - Secçom: Corsica - Publicado o 20-04-2008 23:12
# Ligaçom permanente a este artigo
Chuza! Meneame
3 Comenta-se que...
1 Home, acho que a situação na China não é comparável com a situação franzesa. Primeiramente, não há uma maioría nesas nações que ti citas que quera a independência. Certo é que querem mais autogoverno, isso si. Mas a súa situação está a anos luz da situação ti#blgtk08#betá.

Na França cadaquem pode votar ao partido que queira, pode-se estudar (com alguns límites, certo) en calquera língua, não há uma política de assimilação das minorías nacionais baseada em a sustitução da étnia autótona pola estrangeira....
Dito por Fernão (21-04-2008 08:57)
2 O chauvinismo de Estado francês fiz bem seu trabalho... até o ponto de que nom só quem o sofre, senom também estrangeiros, pensam que o Estado protege às minorias... pessoas minorizadas no seu próprio país.

Nom se pode estudar mas que em francês; a política#blgtk08# de assimilaçom é tal que a maior parte das pessoas das naçons invadidas nem sequer conhecem sua história, para quanto mais a língua do seu país; a substituiçom étnica nom a tem que fazer porque já está feita e os partidos a votar som os que o Estado permite que existam.
Dito por Suso (21-04-2008 14:48)
3 Moi boas, acabo de abrir um blogue. Acho que o podedes atopar interesante.<#blgtk08#br />
http://www.blogoteca.com/paisbasco/

Um saúdo
Dito por Iñaki (22-04-2008 12:38)
E ti que pensas disto?
Venho a ser:
Correio-e: (Nom aparecerá publicado)
URL: (Debe começar por http://)
E digo eu:

(Introduza o código da imagem)
© by Abertal
"Se aínda somos galegos é por obra e gracia do idioma"
(Castelao)


Apoiamos a Candidatura do Patrimonio Inmaterial Galego-Portugués


Creative Commons License
Esta obra está licenciada sob uma Licença Creative Commons.



Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0