Avante Galiza!
'Estamos fartos de saber que o povo galego fala un idioma de seu, fillo do latim, irmao do Castellano e pai do Portugués. Idioma apto e axeitado para ser veículo dunha cultura moderna, e co que ainda podemos comunicar-nos com mais de sesenta millóns de almas (...) O Galego é un idioma extenso e útil porque -con pequenas variantes- fala-se no Brasil, en Portugal e nas colónias portuguesas'.

(Castelão - Sempre em Galiza)



Esta web apoia á iniciativa dun dominio galego propio (.gal) en Internet





 SECÇONS
 FOTOGRAFÍAS
 Também ando por:
 PESQUISAR NO BLOGUE
 PESQUISAR EM BLOGUES GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 Artigos destacados

Fim da Ditadura
Levo um tempo com renovado espírito guerrilheiro. Havia já bem tempo que nom corria polas minhas veias essa sensaçom de querer quebrar cadeias, esse anti-heroicismo dos que nom aceitamos as falsas realidades oficiais.

O problema é que, acho que será falta de costume (tanto tempo deixando o blogue de lado), nom sou quem de atopar as palavras precisas para amossar a minha indignaçom coa quantidade de injustiças que actualmente estám a acontecer no mundo... especialmente com o genocídio que se está a cometer em Gaza. Por sorte, sempre podo acudir à música para expressar o que sinto:

Valete - Fim da ditadura
Comentários (0) - Secçom: Cousas Minhas - Publicado o 15-01-2009 23:27
# Ligaçom permanente a este artigo
Reseteando
Levo a hóstia de tempo sem escrever por aqui, e, ao contrário que outras vezes nas que o principal motivo era falta de tempo e ganas, desta volta sucederam numerosos acontecimentos que tinha ganas de comentar.

O motivo principal da minha ausência já o comentara anteriormente, foi um brutal ataque de spam que os administradores da blogoteca nom controlaram a tempo, recebendo no meu correio-se umhas 3.000 mensagens de SPAM puro e duro, que também se colaram, por suposto, nos comentários de todos os artigos que levo escrito.

Ao principio aguardei a que cessara o ataque e a minha intençom era limpar o blogue eliminando todos os comentários de spam... quando passarom dos 1.000 já me começava a calhar a cousa. Logo decidi mandar isto ao caralho e fazer um novo blogue, no que apenas passei de três artigos de prova, nom me levei bem com o sistema de blogaliza.

Agora chegamos a um novo ano, vida nova e essas cousas. E, já que deixei de receber spam por todos lados, decidi que vou continuar com isto passando de eliminar esses comentários... cara adiante e em positivo ;)

E a verdade é que é um reseteo total, já que, mais umha vez, a política de nom publicar certas cousas "molestas" para El Reino no YouTube levou à eliminaçom da minha anterior conta e os 700 vídeos que tinha publicados. A teimudo nom me ganha nenhum filho de puta inimigo da liberdade de expressom e difusom da informaçom, logo criei umha nova conta na que tenho pensado volver a subir todos os vídeos que tinha publicados, e mais que venham!

Sem mais que dizer, despido-me desta re-introduçom e volvo com ganas de dar guerra.
Comentários (1) - Secçom: Cousas Minhas - Publicado o 10-01-2009 17:55
# Ligaçom permanente a este artigo
Dia do Blogue '08
Blog Day 2008

Ao parecer, hoje, dia 31 do mês 08, é o Dia do Blogue; umha parvada como qualquer outra, do tipo Dia dos Namorados ou Dia das Letras Galegas (por quê nom celebrar o amor todos os dias e escrever sempre em galego?).

Ao parecer a data foi escolhida porque '3108', sendo um pouco friqui e tendo algumha imaginaçom, semelha a palavra 'blog'... veja-se:
Blog Day 2008

Na página do 'blog day' dam umhas pequenas dicas a seguir para "celebrar" este dia, entre as que estám as seguintes:
* Buscar 5 novos blogues que atopes interessantes.
- Cai por casualidade neste blogue hoje: andreinho's wild life
Conta as pequenas aventuras dum galego em São Paulo. Começou-no há pouco, mas polo que vi promete.
Os outros 4 passo de os buscar que me amarga...

* Recomendar 5 blogues.
Isto é mais fácil.
- Diário dum Suevo
O suevo, coma mim, deixou muito de lado o blogue desde que anda por chuza, mas tem cousas muito legais :)
- O demo me leve
Blogue do friki-reintegrata-cientista senhor Fer; tem artigos interessantes e divertidos e luciu-se que te cagas coa história das linguinhas.
- De pinchos
Levava um tempo bom já sem passar por el, mas botei-lhe agora umha olhada e segue sendo igual de bom. A mais elaborada guia para ir de tapeo pola Galiza que conheço. A sua autora é a também chuzeira moraiminha.
- Un hombre del partido
Blogue de javiero, agora conhecido no 'tubo' como basqueconflict, sobre o conflito basco no que relata o que os mass média nom contam e/ou manipulam sistematicamente.
- Chuza!
Já sei que nom é um blogue, mas é para mim o epicentro da rede galega.
Comentários (0) - Secçom: Cousas Minhas - Publicado o 31-08-2008 16:44
# Ligaçom permanente a este artigo
Spam
Levo já uns quantos dias sem passar por aqui... entre outras cousas porque ando desmoralizado por mor dum ataque spammer que deixou uns 200 comentários de spam. Até os colhons dos putos spammers e o seu puto spam e mais spam!!

SPAM

Comentários (2) - Secçom: Cousas Minhas - Publicado o 31-08-2008 15:42
# Ligaçom permanente a este artigo
A prol da Independência
Desta volta por fim saquei a foto... já falara deste letreiro antes e tinha-lhe ganas.

Zizurkil é a povoaçom na que vivem meus tios e um dos meus primos de Euskal Herria, e à entrada hai este letreiro que reza 'Zizurkil independentziaren alde', o que quer dizer 'Zizurkil a prol da independência'.

Sacamos estas fotos eu mais meu primo, Pita (Antonio), que é o que nomeo sempre nos artigos nos que digo que me vou de caralhada com meu primo, hehe.

Eu
A prol da independência


Pita
A prol da independência


Galiza a prol da Independência!!!
Comentários (3) - Secçom: Cousas Minhas - Publicado o 12-05-2008 00:12
# Ligaçom permanente a este artigo
© by Abertal
"Se aínda somos galegos é por obra e gracia do idioma"
(Castelao)


Apoiamos a Candidatura do Patrimonio Inmaterial Galego-Portugués


Creative Commons License
Esta obra está licenciada sob uma Licença Creative Commons.



Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0