lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
WEBSERIE HISTORIAS ARREDOR DA VIDA

Nominada aos premios Youtubeir@s 2022

REMOVENDO A TERRA

Selección Oficial no 36 CINEUROPA, 2022

RESONANCIAS DO PASADO

Premio do Público no MICE de Santiago de Compostela, 2022

Selección Oficial no Primavera de Cine de Vigo, 2021

EU TAMÉN NECESITO AMAR

Premio Mellor documental galego CURTAS 2019.

Selección Oficial MICE 2020. Santiago (aplazado polo coronavirus)

Selección Oficial ESPIELLO 2020. Boltaña-Huesca (aplazado polo coronavirus)


Selección Oficial Mostra de Cine de Lugo

THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Lolita, feliz dia

Lolita filla de Montserrat Abuin esta hoxe de cumpleanos, si o mundo fose xusto a familia de Lolita teria que ser unha familia de resistentes a o fascismo. Este blog non e para falar de estas cousas, pero hoxe sinto que teño que decir esto, e unha vez dito....Felicidades polo teu cumple Lolita, que o pases ben rodeada da tua familia. Queremoste.



Comentarios (2) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 31-03-2015 08:39
Oristila Dieguez

A nai de Sita, sogra de Angel Fresnedo, era moi aficionada a os teatros e arredor dos anos trinta posou para este bonito retrato. Nos gustou moito a fotografia por eso tamen a poñemos a lucir na nosa casa vella, nas duas. Gracias Sita e Angel por compartir esta imaxen
Comentarios (1) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 31-03-2015 08:10
Finou Eloy

De Trabanca Sardiñeira, irman entre outros de Andres Gonzalez donante xunto a sua dona Maribel Diz do Faiado da Memoria, aparte de donantes tamen amigos, a toda a familia de Eloy o noso respeto e sentimento.



D. Eloy Manuel González Aído

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 64 años de edad.

D.E.P.

Sus hermanos, Andrés, Carmen (Vda. de D. Luis Dieste), Pilar, Remedios, Fina, Daniel, Isabel y José; hermanos políticos, Maribel, José Antonio, Juan, Celso, Consuelo, Javier y Mª del Carmen; sobrinos, tíos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas lo tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA MARTES, a las CINCO MENOS CUARTO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Santiago de Carril, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente será trasladado para su incineración, en la intimidad familiar, al Crematorio de Boisaca, favores por los que les anticipan gracias.


Saldrá un ómnibus a las 15:45 h desde Carril, pasando por Trabanca Sardiñeira, con las paradas de costumbre, para la asistencia al sepelio y regreso.

Casa mortuoria: Tanatorio de Arosa, Sala nº 3
Trabanca Sardiñeira, 30 de marzo de 2015
Comentarios (2) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 30-03-2015 20:25
Flavia, moitas felicidades

Flavia vive en Roma e neta de Maria Fernanda Fernandez e do intelectual de Tuy Manuel Prieto Marcos. Maria Fernanda era filla de D Eduardo Fernandez de Vilagarcia.
Hoxe Flavia que nos dona fotografias esta de cumpleanos e nos mandamoslle os nosos parabens e unha aperta desde este pobo que tamen e seu.


Comentarios (1) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 30-03-2015 08:55
A nosa Maruja de cumpreanos

Ela e filla de aquel inesquencible Martin de Vilaxoan un cacho de ser humano que casara con Maruja unha das fillas do señor Santiso. Hoxe Maruja esta de cumpreanos, desexamoslle toda a felicidade do mundo porque a queremos, e lle adicamos unha cancion que sabemos lle gusta. Maruja...a ser feliz


Comentarios (4) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 29-03-2015 12:47
El hockey, un deporte de precursoras

REDACCIÓN DIARIO DE AROUSA
artigo de OLALLA BOUZA


No había ?Ronaldinhas? ni discursos oficiales que reivindicasen todavía el interés por el deporte femenino. Pero, sin saberlo, un grupo de amigas aficcionadas a los ?sticks? hicieron historia en la Vilagarcía de los años 30 fundando un equipo de hockey sobre hierba que llegaría a disputar la final autonómica, quedando en segundo lugar.

Dirigido por Daniel Poyán y capitaneado por Piluca Conde, que era también delantero centro, el Villagarcía Club de Hockey estaba compuesto por Lourdes Poyán (?Lulú?), Celia Villar Padín (la ?Nena?, que jugaba de interior derecha), Moncha Lorenzo, Mercedes Lorenzo, Piluca Camerón, María del Carmen Conde (delantera), ?Juanocha? Pintos (extremo izquierda), ?Glorita? Conde y Matilde Alonso Cotao, que era la más joven del grupo con solo 14 años.

Cuenta Daniel Garrido en el blog de O Faiado da Memoria que el hockey llegó a las costas gallegas, como no podía ser de otra manera, de la mano de la Escuadra Inglesa y que la idea de fundar el equipo femenino surgió de este grupo de mujeres tras conocer este deporte de la mano de unas amigas de Vigo.

Era tal su pasión, que los entrenamientos los comenzaban a las seis de la mañana en el campo de A Lomba. El uniforme no tenía nada que ver con los de hoy en día. La moda de la época imponía unas largas e incómodas falda pantalón de color azul, una camiseta blanca y botas.

Buenas anfitrionas

Fuera del campo, las jugadoras del Villagarcía Club de Hockey también demostraban ser unas campeonas en cuanto a hospitalidad. Y es que las crónicas de la época destacan la buena costumbre que tenían las arousanas como anfitrionas de pagar un ágape para los equipos invitados.

Narra el Galicia Nueva que tras un partido con el equipo de Vigo, todas las jugadoras se desplazaron al Hotel Cortegada, donde disfrutaron de un té. A continuación disfrutaron de un té en los salones del Nuevo Club, ?reinando gran animación y se puso de manifiesto la gran simpatía que siente este pueblo por la representación femenina deportiva viguesa y haciendo votos porque continúe esta gran corriente de aproximación en el deporte de Hockey?. Fue corta pero intensa la trayectoria del Villagarcía Club de Hockey. Un total de cuatro temporadas a lo largo de las cuales las jóvenes arousanas cosecharon multitud de éxito y llegaron a ser subcampeonas gallegas tras perder un último partido en A Coruña contra el Atlántida Hockey Club. Los aires bélicos borraron de un plumazo los precursores goles.
Comentarios (1) - Categoría: Os Artigos do Faiado - Publicado o 29-03-2015 08:03
O noso respeto para Carmen

" Rogad a Dios que conceda la Vida Eterna a su hija "
Dña. Carmen Samaniego Lanza
(Vda. de D. Carlos González Rubio)

Que falleció cristianamente el día de hoy,
a los 86 años de edad.
D.E.P.

Sus hijos, Paloma (Vda. de D. Antonio Vidal Torrado) y Carlos González Samaniego; hija política, Pilar Miguéns Muñiz; nietos, Óscar, Ana y Carlos; sobrinos, primos y demás familia.

Ruegan a sus amistades y personas piadosas la tengan presente en sus oraciones y asistan a la conducción de sus restos mortales que tendrá lugar MAÑANA VIERNES, a las CINCO de la TARDE, a la Iglesia Parroquial de Sta. Eulalia de Arealonga, donde se celebrarán los funerales por su eterno descanso y seguidamente al traslado de sus restos mortales al Cementerio General de Villagarcía, favores por los que les anticipan gracias.

O Faiado da Memoria esprexa os seus pesares polo pasamento de Carmen, tamen por non chegar a tempo de publicar a sua esquela

Comentarios (3) - Categoría: MEMENTO - Publicado o 28-03-2015 11:12
Felicidades Myriam

E a nosa blogueira e donante, Miryan Poyan vive en Madrid, pero visita Vilagarcia cada vez que pode, querelle a o seu pobo, non podemos esquencer que cando foi a estrea de DESDE DENTRO DO CORAZON Mirian e Guillermo seu irman plantaronse en Vilagarcia nun pis pas para estar con nos en aquela data tan importante para o Faiado. Hoxe Miryam esta de cumpreanos e nos adicamoslle unha cancion desde Vilagarcia esperando que lle guste. Felicidades amiga


Comentarios (5) - Categoría: Xeral - Publicado o 28-03-2015 08:13
Hija de Emigrantes

Ese e o titulo do libro que Maria Piñeiro presenta na libreria Baroja de Pontevedra o proximo dezaseis de Abril as dezanove horas. Maria vive en Suiza pero sempre de cara a este lado do mundo que tamen é o seu mundo. Ela viveu nas casas da Renfe porque seu pai era ferroviario, estudiou nas Filipenses, e unha das nosas a que queremos.Todo o que escribe son retazos, de vida. Iremos lembrando a data da presentacion do libro para que nadie se esquenza
Comentarios (0) - Categoría: Xeral - Publicado o 28-03-2015 06:48
Felicidades Manolo

Un bolero para ti que sirva pra sacar a bailar a esa morenaza que tes por muller, a Lola, Felicidades amigo e gracias por estar sempre a nosa veira. Feliz cumpleanos

Comentarios (4) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 27-03-2015 08:21
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0