lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
EU TAMÉN NECESITO AMAR

Premio Mellor documental galego CURTAS 2019.
Selección Oficial MICE 2020. Santiago (aplazado polo coronavirus)
Selección Oficial ESPIELLO 2020. Boltaña-Huesca (aplazado polo coronavirus)


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Boda na Caldihuela
Boda na Caldihuela

Xa fai unhos cuantos aniños, aquelas bodas nas casas.

donada por maria jesus e jose

Anterior Volver á galeríaSeguinte

8 Comentario(s)
1 Según miña nai, esta foto é a de Pedro López, fillo de Pedro o sastre que tivo a sastrería na rúa da Igrexa on de agora está a farmacia de Pomares. Pedro foi propietario da hamburguesería Ceiba na mesma rúa.
Comentario por Laxeiro (29-06-2010 18:56)
2 ¿Recordades os que non sodes dos máis novos un salón de Baile que había nunha casa facendo esquina hacia a carretera que vai a Cornazo? Creo que este Salón tuvo pouco éxito, penso eu, sólo recordo haber ido unha sola tarde-noite. Non sei si foi porque o éxito non cubría gastos, ou algo así. Tampouco recordo o seu nome.

Creo que se trataba de facerlle a competencia á Bolera de Ramón Barca.
Daquela, non había coches nin farrapo de gaitas. Nin autobuses, claro. E máis fácil que os mozos se foran a esa Bolera, porque o outro Salón creo que non tiña moito sentido, como se demostróu despóis. Os mozos que viñeran de Carril ou Vilaxoán, non creo que foran para a Laxe. ¿Donde collían os autobuses aquéles que tiñan que ir a Vilaxoán ou Carril?

Tan bó servicio que sempre houbo na Bolera, con Pista de Verano e Bar para "olvidarse das Penas". Sempre hubo bó ambiente nesta casa. Orquestas para todo-los gustos. Gardarropía. En fin, todo o que necesita aquéla persoa que pense ir dónde o pode pasar ben, bailando ó son das maracas...

Na Laxe non era o sitio ideal para que a xente salira feliz, despóis dun día cheo de alegría. O Salón era no primeiro piso de esa casa. Supoño que aparte do día inaugural, xa non houbo outro. De esto, non estou moi seguro.
Non sei si ese local sigue como daquela. Como non vou por alí, non podo saber si éso sigue igual...

Deseo enviar un cariñoso saúdo para un home de corpo enteiro: Chámase Moncho Reiriz o do Kiosco da Plaza. O conozo desde antes dos anos cincoenta. Me imaxino que sigue o mesmo... Moita saúde, Monchiño. ¡Aquela guitarra túa!
Este home é o "Presidente" da Laxe desde hai moitos anos. ¡Adiante, Moncho! Tú sí que vales!
.......................................
"Non te cases c'un ferreiro,
que é moi malo de lavar;
cásate cun mariñeiro,
que ven lavado do mar"...
...............


Comentario por E. García - 16.03.2013 (16-03-2013 19:18)
3 Pedro López es el sastre al que yo me refiero en mi comentario nº 6 de la foto Casa dos Abalo e o Liceo en la página [3] de ?A Vilagarcia de onte?. Los que están a la derecha de la novia son sus padres, el padre con gafas. Yo no los he conocido pero Chitina los recuerda como unas personas maravillosas. A la derecha del todo esta José Dorgambide, el que tuvo en los bajos del edificio ?Dorna? donde vivieron mis suegros la ?Boutique José?, en A Laxe [1] Boutique José en el comentario nº 1 comento algo sobre esto. En la última fila en donde están tres señores a los que solamente se les ve la cabeza el del centro un poco más alto también trabajó en Olmedo pero no recuerdo su nombre.
Comentario por Eugenio López de Silanes López (18-03-2013 11:08)
4 El novio , los padres del novio, si son de a laxe, pero la foto es en la caldihuela, de donde es la novia
Comentario por Cristina lopez (03-04-2013 09:46)
5 Creo que el que está a la derecha es Manolo Dorgambide que trabajó conmigo es Exclusivas Sainz y se parece muchísimo a José. La verdad es que confunden Precisamente el alto que indica el amigo Eugenio que trabajó en Olmedo es hermano de Manolo y que se casó con una de las gemelas de Perfumeria Géminis.
Pedro el sastre, padre del novio, es el tercero por la derecha en segundo plano.
Comentario por Cándido (05-04-2013 22:27)
6 Amigo Cándido: Si miras quienes son los donantes de la foto, habrá que suponer que el que está situado a la derecha de la misma sera José, no su hermano. Mis disculpas si no es así.
Comentario por Jesús Méndez (06-04-2013 01:43)
7 Amigo Suso, al no poner los apellidos los donantes de la foto, no sé por qué los relacionas con José, pues tambien pueden apellidarse López que es el del novio.
Cuando tengo duda en alguna foto, suelo apostillarla con un "creo" o "me parece" y lo hice en este caso, pues tambien tenia dudas y me dacanté por Manolo por qué tiene la cara más redonda, el pelo negro y abundante y es más corpulento que José al que tambien conozco.
Puede que el hecho de haber trabajado con Manolo varios años me condicione.
Me alegré de verte en el Liceo el dia de Desde dentro do Corazón. Un abrazo.


Comentario por Cándido (08-04-2013 22:57)
8 Preto da noiva seus pais Sr Paco i Srª Obdulia.Boísimos veciños i mellores persoas toda a familia, a quenes sempre lembro con móito agarimo
Comentario por Roberto Ocaña (09-04-2013 00:20)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0