lugar para a conectividade e o intercambio de memoria sobre o noso pasado personal e humano
EU TAMÉN NECESITO AMAR

Premio Mellor documental galego CURTAS 2019.
Selección Oficial MICE 2020. Santiago (aplazado polo coronavirus)
Selección Oficial ESPIELLO 2020. Boltaña-Huesca (aplazado polo coronavirus)


THE BATTLE OF THE GOOD MEN

Selección oficial Cans 2018. sección vídeo clips.

Selección oficial Son Rías 2018. sección vídeo clips.

A VOLTA DOS NOVE

Nominación Mellor Documental
Premios Mestre Mateo, 2015

Premio do Público
Festival Primavera do Cine, 2015


DESDE DENTRO DO CORAZÓN

Nominada a Mellor Banda Sonora
Jerry Goldsmith Awards, 2013

Nominada a Mellor Longametraxe
Festival Primavera do Cine, 2014


O FAIADO DA MEMORIA

Arousán do Ano 2009
Apartado Cultura


A MEMORIA NOS TEMPOS DO VOLFRAM

1º Premio Certamen Etnográfico
Espiello, 2005


ARQUIVO DA MEMORIA SOCIAL
damemoria@gmail.com
 ESPACIOS
 GALERÍA DE FOTOS
 Ir a estas páxinas
 ARQUIVO

Felipe Suárez recibe el homenaje de la sociedad arousana

Más de 200 personas representativas de la sociedad civil arousana y de la lucha contra el narcotráfico en las últimas décadas asistieron ayer a la comida homenaje en honor al periodista Felipe Suárez, con motivo de su jubilación, después de casi cuatro décadas en la profesión, una buena parte de ellas al frente de Radio Arosa.
Desde el presidente de la Diputación, Rafael Louzán, pasando por la conselleira do Mar, Rosa Quintana, el alcalde de Vilagarcía, Tomás Fole, y varios regidores y exprimeros ediles de las dos orillas de la Ría quisieron dar su respaldo a un hombre que dedicó su trayectoria, además de a informar de lo que ocurría en Arousa, a promocionar el deporte y a luchar sin tregua contra los clanes del narcotráfico, labor en la que todavía continúa.
Enrique León, que fue comisario y alcalde de Vilagarcía, presentó al amigo como un hombre comprometido con la sociedad y remarcó que una buena prueba de ello era la afluencia a este homenaje.
Cuando fue requerido para dirigirse al público, con el ruego de que fuese breve, Felipe Suárez se encontraba haciendo lo mismo que cuando comenzaron a llegar los primeros invitados, es decir, saludarlos y abrazarlos.
Hizo caso al moderador y no se extendió demasiado. Tuvo un gesto de agradecimiento a los que organizaron el acto y también para recordar sus inicios en la profesión y resumió sus cuarenta años de trabajo como una lucha contra el narcotráfico y un apoyo decidido al deporte.
Tras el discurso, no exento de alguna anécdota y de muchos recuerdos, llegó el momento más emotivo de la jornada con la entrega de una gran fotografía del enfrente de un micrófono, firmada por todos los asistentes.
Su gusto por el fútbol tampoco pasó desapercibida para las federaciones gallega y española, que le entregaron sendas placas de recuerdo, así como el Colegio de Árbitros. Pero la que más le llegó al corazón fue la que le dio Manuel Abalo a un arosista de corazón que antes en la cabina y a partir de ahora en la grada no podía disimular su pasión arlequinada.

INFORMACION DO DIARIO DE AROUSA
Comentarios (4) - Categoría: AS NOSAS E AS VOSAS COUSAS - Publicado o 18-10-2014 07:59
Chuza! Meneame
4 Comentario(s)
1 Hola a todas - OS.
Alegrome de que todo Saira ven. Que Felipe estivera aroupado por ese montón de amigos e colaboradores na sua loita para acabar#blgtk08# ca lacra que destrozou e destroza tantas vidas.
Felicidades e a seguir loitando, para conseguir unha vida mellor para a nosa xuventude.Un saudí.
Comentario por (19-10-2014 01:27)
2 Hola a todas - OS.
Alegrome de que todo Saira ven. Que Felipe estivera aroupado por ese montón de amigos e colaboradores na sua loita para acabar#blgtk08# ca lacra que destrozou e destroza tantas vidas.
Felicidades e a seguir loitando, para conseguir unha vida mellor para a nosa xuventude.Un saudí.
Comentario por (19-10-2014 01:28)
3 Aínda que non coñezo persoalmente ao homenaxeado, me quero sumar a cántas persoas, de un modo, ou de outro, estiveron cerca de FELIPE SUÁREZ, en un dos días máis importantes da súa vida...

A través de persoas que viviron sempre no noso povo, me enteréi da súa maneira que tivo este home de traballar contra unha mafia que arruinóu ás nosa xuventude e tamén a moitos dos seus proxenitores, moitos, desgraciadamente... É cántos deixaron o seu pelexo, tratando de buscar o norte da súa vida.

Para FELIPE SUÁREZ y para cántos fixeron posible este merecido homenaxe, sirvan estas catro letras como agradecemento#blgtk08# por todo cánto levan feito en beneficio de un mundo mellor... A todos éles, repito, moitas gracias... Seguro que ésos "señores" calquer cousa era fácil para éles, menos co noso FELIPE.
~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
"Fíxenche un vestido novo,
pensando que te casabas...
Aínda che hei de facer outro,
é as de quedar cómo estabas"...
...............................
O texto é tamén o seu verso, vai
dedicado a este home que o noso
povo, acaba de homenaxear.
Vai por ti, FELIPE SUÁREZ...
Bicos. É sorte en todo, amigo.
Comentario por E. García - Santiago (19-10-2014 20:12)
4 Gracias Felipe pola tua labóura a o longo destes anos nos informativos de Radio AROSA....M#blgtk08#úitas felicidades pola homeaxe recibida;i a disfrutar da merecida xubilación..Unha aperta
Comentario por Roberto Ocaña (21-10-2014 00:02)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0