Morgadáns


Unha ollada informal o balcón do Val Miñor-Morgadáns
Dende este blogue pretendemos dar unha visión dos aconteceres en Morgadáns,eso si co vergallo na mán para quen o merecer,pero deixando claro que hai outro xeito de face-las cousas;en termos mariñeiros,¡Un aviso para os navegantes!


Inicio do reloxio


Calendario








Visitante

contador visitas

A subela do Xabarda
morgadans@gmail.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 PESQUISADOR
 PROCURAR BLOGUES GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

O nosso 25 de abril quando?
O nosso 25 de abril quando?

No quadragésimo sétimo ano de 25 de abril, não vou trapacear muito mais do que todos aqueles que celebram o significado desta data não têm na mente e na ideologia política.

Este ano, para além de outras cousas, acho existir uma maior ou menor formalidade nas celebrações e seus simbolismos gerais entre outros -ou Cravos e Grândola-, porém há como sempre um futuro para viver; se estivéssemos na Grécia antiga iria a Delphos, com as minhas pequenas oferendas para que as pitonisas e adivinhos me digam o que vejam, mas, agora não preciso, porque tenho para já a mediocridade de alguns políticos, ou mantedoura interessada da imprensa, que com extrema clareza me indica o próximo futuro.

Por isso, face a um Portugal do Norte-Galiza-imerso num roubo económico colonial, uma classe política indecente, uma sociedade algo conformista se julgarmos nos votos que dá, um xenocídio linguístico com o extermínio consciente e deliberado dos Língua Galega, e cheia de preconceitos rumo à Galiza do Sul, com população dexenerativa a mais, e de tantas outras cousas mais dignas de estudo nas universidades, vale a pena perguntar quando o nosso 25 de abril.

Tenho a certeza de que não temos ao Salgueiro Maia, nem Otero Saraiva de Carvalho, mas existem muitos Espinolas, e ainda somos governados por Ramalhos que são autochamados eficientes.


Suspeito que o dia 25 de abril à Galiza do Sul ainda, não cruzou a risca minhota que separa politicamente Portugal do Norte


Ano pandêmico, 25 de abril de 2021.
Comentarios (0) - Categoría: Abril 2021 - Publicado o 25-04-2021 18:36
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Correio: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0