Caderno da Coordenadora de Equipas de Normalización Lingüística de Ferrolterra








clocks for websitecontadores web


anuncia o portal na túa web





O meu perfil
cequipnormalizacion@gmail.com
 CATEGORÍAS
 FOTOBLOGOTECA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

El Concello insiste en pedir a la Real Academia que dedique el Día das Letras Galegas a Carvalho Calero
REDACCIÓN DIARIO DE FERROL | Actualizado 16 Marzo 2013


El Concello de Ferrol solicitará a la Real Academia Galega que concedan el próximo Día das Letras a Ricardo Carvalho Calero. Lo hace a través de una propuesta de la Concellería de Participación Cidadá e Normalización Lingüística, con la que están de acuerdo todos los grupos políticos. Esta petición se llevará el próximo martes al Consello Municipal da Lingua, y deberá ser aprobada en el pleno.

No es la primera vez que el Concello intenta convencer a la RAG para que reconozca a Carvalho Calero con el Día das Letras Galegas. Lo hicieron en 2008 y también en 2009, ya que en 2010 se celebraba el centenario de su nacimiento. ?Cremos que é obriga do Concello de Ferrol persistir e seguir facendo camiño co fin de acadar o merecido recoñecemento para a obra e a persoa do insigne ferrolán?, explican en la instancia.

La elección se hace por votación del plenario de la RAG en la primera reunión tras el 17. ?A figura elixida deberá ser autora dunha obra relevante en galego e persoa de calidade cultural e humana que mereza propoñerse como exemplo á sociedade galega de hoxe?, dice la Academia en sus estatutos. Son méritos que a Carvalho Calero le sobran, tanto por su trayectoria literaria como por sus aportaciones al estudio de la historia de la literatura gallega. Su posicionamiento favorable al reintegracionismo es uno de los factores que más pesan para explicar que no haya recibido este honor.
Comentarios (0) - Categoría: 00-Xeral - Publicado o 17-03-2013 19:21
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0