Bo uso


A BITÁCORA DE FRAN BOUSO
Un blog aberto para falar desde Mondoñedo ou calquera outro lugar do mundo sobre Mondoñedo e as súas cousas ou sobre as cousas do mundo.



Fran Bouso

Crea tu insignia

O meu perfil
 CATEGORÍAS
 GALERÍA FOTOGRÁFICA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

As comparacións son odiosas

Comparar ou comparase non resulta gratificante, nin productivo, nin positivo en moitas ocasións. A pesar diso os humanos temos ese mal vicio e constantemente estamos pondo na balanza diferentes aspectos. Se tivéramos que comparar a Mondoñedo no tocante á súa poboación este estaría máis próximo a localidades coma Lourenzá, Alfoz, Valadouro, Abadín ou Riotorto e bastante lonxe de concellos como o de Foz, Ribadeo, Viveiro, Burela ou Vilalba.
Mondoñedo leva perdendo poboación máis dun século e continúa sumido nesa viaxe que non sabemos a donde o levará, sen embargo o nivel de gasto corrente de Mondoñedo é moi elevado debido a diversos factores entre os que destaca o elevado número de persoal. Non digo que non sexa necesario, pero si insostible.
Como dixo Cantinflas nunha das súas películas e repetíu nun dos plenos de inicio da presente lexislatura un concelleiro do Partido Popular a cuestión é moi sinxela: Por unha banda temos o "Debe" o pola outra o "Haber". Deber debería haber, pero haber non hai.
Busquemos o colo das outras administracións ou inxeniemos formas de financiación. Por que non selar unha "Primitiva"?. Por que non subastar o nome das rúas? -menuda tolería, pero foi o primeiro que se me pasou pola cabeza-. Non sei, porque non por unha desas cabinas de cobro de peaxe ao paso da Autovía do Cantábrico polo Padornelo?, jajajjaa, esto recórdame algo, foi unha situación entre moi divertida e vergoñenta que vivín nunha ocasión e que non vou contar agora.
A cuestión é esa, será Mondoñedo o concello que encabece a loita pola financiación local que tanto precisan tódolos concellos deste Estado?. Oxalá.
Comentarios (0) - Categoría: Opinión - Publicado o 14-04-2009 16:48
# Ligazón permanente a este artigo
Na Pastoriza levantan un muro fronteirizo con Mondoñedo
agalega.info - Videos das noticias dos informativos da TVG
Comentarios (0) - Categoría: Revista de prensa - Publicado o 14-04-2009 16:31
# Ligazón permanente a este artigo
Bico da Balouta recibe a los bretones Bagad Tréguier dentro del intercambio iniciado en 2007
Bico da Balouta ante la catedral de Tréguier, en noviembre de 2007.Lido en "Faro de Vigo"

La formación gala será recibida por el alcalde este jueves y ofrecerá tres conciertos en Agolada y Melide

REDACCIÓN - AGOLADA

El grupo de música y baile tradicional Bico da Balouta, de Agolada, ejercerá desde hoy y hasta el sábado de anfitrión de la formación gala Bagad Tréguier. La visita de este grupo bretón devuelve la que en noviembre de 2007 realizaron los miembros de Bico da Balouta a Tréguier, situada al noroeste del país vecino.
Así, 18 de los integrantes del grupo llegan hoy a partir de las 21.00 horas, después de 22 horas de viaje en coche. Según la agenda de actividades que les han organizado desde Bico da Balouta, mañana tanto invitados como agoladenses se dirigirán a Santiago de Compostela para conocer los principales enclaves históricos de la capital gallega, puesto que para muchos de los visitantes bretones es la primera vez que están en Galicia. Tras conocer la ciudad del Apóstol, el jueves serán recibidos por el alcalde, Ramiro Varela, en torno a las 11.00 horas. Tras este acto oficial, se calcula que al mediodía Bagad Tréguier visite el colegio de Agolada, no sólo para dar un pequeño recital ante los escolares sino también para que éstos puedan conocer con más detalle las peculiaridades sociales y culturales de esta región. A lo largo de la jornada, y como no podía ser menos, los galos se dirigirán al recinto ferial de Os Pendellos, cuya primera fase de restauración está ya muy avanzada, por lo que tendrán la ocasión de descubrir el mercado medieval casi con el mismo esplendor que tuvo en la época de su máxima actividad.

Encuentro gallego-bretón
La agenda de Bagad Tréguier incluye para la jornada del viernes un concierto en la iglesia de Melide, que forma parte del primer Encontro galego-bretón de fraternidade en Melide. En este evento también tomarán parte los de Bico da Balouta, además de las formaciones Asgúas e Serafín; Axóuxere; Arrolo; Os Melidaos; O Casatelo; Froito Novo y Raúl Galego. Al término de la cena, tendrá lugar un concierto con los grupos Lume na Lareira y Tiruleque.
Por último, el sábado 18 está programado un concierto en el casco urbano de Agolada, que será el último acto en el que participe el grupo bretón antes de emprender el viaje de regreso. Durante su estancia en Agolada, pernoctarán en una pensión del municipio.
Con esta visita se refuerzan los lazos que unen a la localidad bretona con Galicia, ya Tréguier también está hermanada con el municipio lucense de Mondoñedo. En aquel noviembre de 2007, los 16 miembros de Bico da Balouta realizaron la primera fase del intercambio con una visita en la que estuvieron acompañados por el grupo Sonnerien bro Landreger. Uno de los integrantes del grupo de Agolada, Alfonso Fernández, recuerda que lo que más sorprendió entonces a los bretones de la música de raíz gallega ?foron os bailes?, de los que hicieron gala sobre todo en la cena anual que organiza la mencionada formación bretona.
Comentarios (0) - Categoría: Revista de prensa - Publicado o 14-04-2009 11:37
# Ligazón permanente a este artigo
© by Abertal
Fran Bouso - Mondoñedo T.I.C.



Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0