biblioteca brea segade

Blogue da Biblioteca Brea Segade de Taragoña.

Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares de Galicia

PREMIO BIBLIOTECAS ESCOLARES

Libriño
breasegade@yahoo.es
 CATEGORÍAS
 BIBLIOGALERÍA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

A Mochila Viaxeira

O próximo venres sairá a Mochila Viaxeira a visitar ás tres primeiras famílias. Estarán nas casas d@s nos@s alumn@s durante unha semana, e despois voltarán para contarnos que tal foi todo. Desta volta van libros, películas, CDs, guías para pais e nais, e un fermoso caderno de viaxe para ir enchéndoo de todas as sensacións que nos transmitiu a nosa mochila viaxeira. Comeza a viaxe.
Comentarios (2) - Categoría: Animando a ler - Publicado o 05-03-2008 16:07
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
2 Comentario(s)
1 A min gustoume moito a mochila viaxeira.
O que máis me gustou foi a pelíc#blgtk08#ula:"PEREZ O RATIÑO DOS TEUS SOÑOS"
GUSTARÍAME TELA OUTRA VEZ NA CASA!!
Comentario por Manuel 4º (22-05-2008 20:42)
2 a min tamén me gustou moito a idea da mochila viaxeira.foi unha gran idea.paseino ben máis miña prima.vimos todo menos tre libros que eran para adultos máis ben.o sábado vin a película de pinocho tre#blgtk08#s mil.deixelle ver a miña prima pequena a película de ratoncito pérez gustoulle moito.todo estuvo moi ben espero que para o ano haxa dúas semanas para ver todo mellor chau.un bico,brais hasta o verán
Comentario por brais,castro moares (27-06-2008 13:29)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Contador gratis

As imaxes que publicamos neste blogue teñen un uso educativo. Se estiveran suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña. Grazas

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0