biblioteca brea segade

Blogue da Biblioteca Brea Segade de Taragoña.

Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares de Galicia

PREMIO BIBLIOTECAS ESCOLARES

Libriño
breasegade@yahoo.es
 CATEGORÍAS
 BIBLIOGALERÍA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

Anxo Fariña debuxou para nós
- Como será o autor dos Magos das formas e de Breogán?
- Fará el todas as ilustracións e as historias?

O 2 de maio coñecemos a Anxo Fariña, falamos con el e o mellor foi que vimos cómo fai as súas ilustracións, con que facilidade creou personaxes dos nosos propios compañeiros e compañeiras e como case os fai protagonistas dun conto. Deixounos retratos e mensaxes que decoran os corredores da nosa escola, pero tamén unha grande admiración polos ilustradores e ilustradoras e nalgúns, moitas ganas de poñerse xa a ilustrar libros.

Non esquezas ver as fotos na galería.
E tamén podes velo en acción nun video que acabamos de colgar.
Comentarios (13) - Categoría: Animando a ler - Publicado o 21-05-2007 00:43
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
13 Comentario(s)
1 Anxo fariña d#blgtk08#ebuxa moi ben
Comentario por Carlos e Dani 3º (21-05-2007 11:43)
2 Para min foi un pracer facervos unha visita.
Moitas grazas pola acoll#blgtk08#ida e por ler os meus libros.
Apertas e ata outra.
Anxo Fariña
Comentario por Anxo Fariña (24-05-2007 15:52)
3 Anxo Fariña é m#blgtk08#oi bo debuxante
Comentario por Manuel de 3ª (26-05-2007 09:41)
4 Anxo Fariña debuxa moi ben pero non nos dixo po#blgtk08#rque non lle poñia as pupilas aos seus debuxos
Comentario por Carlos e Ivan 3º (01-06-2007 12:13)
5 OS LIBROS DE ANXO FARIÑA QUE LIN GUSTARONME MO#blgtk08#ITO PERO AINDA NON PUDEN LER O DE MEGA TOXOS
Comentario por RAQUEL 5 (13-06-2007 16:00)
6 a nos gustounos moito os libros de pesadillas e de kica #blgtk08#superbruxa pero os libros mais guais son os de ratigoni
Comentario por carla tubio e raquel (21-06-2007 11:23)
7 No verán pasado a profe Cova deixoume o libro dos Megatoxos e gustou#blgtk08#me moito. Os protagonistas que mais me gustaron foron Ninfa e Ruxe.
Comentario por Raquel 6ºB (25-09-2007 19:30)
8 Gustáronnos moito OS MEGATOXOS, estamos#blgtk08# desexando ler a segunda parte!
Comentario por Alumn@s CPI Castroverde (21-11-2007 12:27)
9 Foi incrible como debuxou #blgtk08#a o meu amigo anxo
Comentario por eloi (13-03-2008 10:33)
10 Para min Anxo Fariña é un dos m#blgtk08#ellores dibuxantes de Galicia.
Comentario por Irene 6 (26-04-2008 16:05)
11 Hola son Pablo e lein os mega toxos e os templarios da luz.Gustoume moito ao ser o tres aum#blgtk08#entan os seus poderes,o meu actor favoritos son Faisca e Ruxe adios de Pablo a Anxo Fariña
Comentario por Pablo Vázquez Méndez (22-02-2010 20:38)
12 hola son daniel e os megatoxos son xeniais lein os megatoxos 1 e 2 e o terceiro ten#blgtk08#o pablo no comentario 11 espero que publiques xa o cuarto de daniel a anxo fariña.
Comentario por Daniel (25-02-2010 12:24)
13 ola anxo fariña son o do comentario11 aogora xa teño os 10 anos e sigo esperando aguia dos megatoxos ou o libro 4 eu eo meu amigo daniel somos os teus fans numero1 fixemos un estante so cos libros teus:xabi n#blgtk08#on pode dormir,don quixote da mancha,os magos das formas e o meu favorito os mega toxos xaaa lin todos os teus libro espero que os sigas facendo e publicando querete o club de fans de pablo e daniel en Guntin
Comentario por Pablo Vázquez Méndez (31-08-2010 15:17)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Contador gratis

As imaxes que publicamos neste blogue teñen un uso educativo. Se estiveran suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña. Grazas

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0