biblioteca brea segade

Blogue da Biblioteca Brea Segade de Taragoña.

Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares de Galicia

PREMIO BIBLIOTECAS ESCOLARES

Libriño
breasegade@yahoo.es
 CATEGORÍAS
 BIBLIOGALERÍA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

Día do Libro na BBS
Aquí tedes a reportaxe en imaxes do que foi o Día do Libro no Brea Segade. Ben se ve que foi un día fermoso no que compartimos contos, deseños, conversas... Noraboa a tod@s por facer posible que resultara así de ben.

Comentarios (6) - Categoría: Abril mes dos libros - Publicado o 27-04-2015 23:57
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
6 Comentario(s)
1 Gustoume moito o vid#blgtk08#eo e o día do libro
Comentario por Manuel 5º (28-04-2015 16:22)
2 A min gustoume moito ser madriña e estou desexand#blgtk08#o que chegue o ano que ven para volver a selo.
Comentario por iria 5 (28-04-2015 16:23)
3 Ola eu son Silvia e gustoume moito ser madriña ainda que tiven a#blgtk08# mesma afillada do ano pasado.En resumo gutoume o dia do libro.
Comentario por Silvia (28-04-2015 16:24)
4 A min gustoume moito ser madriña no día do libro porque a miña afillada foi moi divertida e porque#blgtk08# as actividades foron moi chulas e divertidas.Estou agardando con impaciencia ata o ano que ven =)
Comentario por laura 5ª (28-04-2015 16:25)
5 A min gustoume moito ser madriña por 2º vez e estou moi contenta coas afilladas que tiven#blgtk08# das duas veces. Foi moi divertido.
PARA O ANO OUTRO OU OUTRA!!
JAJAJAJA.:D
Comentario por Andrea (28-04-2015 16:25)
6 A min encantoume ser madriña, xa coñe#blgtk08#cía a afillada e encantoulle o libro.
Comentario por fatima (28-04-2015 16:26)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Contador gratis

As imaxes que publicamos neste blogue teñen un uso educativo. Se estiveran suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña. Grazas

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0