biblioteca brea segade

Blogue da Biblioteca Brea Segade de Taragoña.

Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares de Galicia

PREMIO BIBLIOTECAS ESCOLARES

Libriño
breasegade@yahoo.es
 CATEGORÍAS
 BIBLIOGALERÍA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

Que estamos a ler nos Clubs?
Nestes días de descanso os Clubs voltan ler narrativa, despois dun mes de lectura de poesía. O Pozo dos Libros está a ler As vacacións de Saida de Eva Peydró e Os Gardiáns e Gardiás dos libros están a ler Queres ser o mozo da miña irmá? de Maite Carranza.

As vacacións de Saida

Fernando, un cativo ao que non lle gustan as verduras nin os cambios, vivirá un verán diferente cando chega á súa casa Saida, unha rapaza saharauí, en acollida de verán.

Saida vén dun país de area e haimas, onde o mar é un soño e a liberdade, un anceio. A súa presenza na casa vai servir para coñecer a fondo outra maneira de vivir, outra cultura.

Ficha de Eva Peydró na Editorial Galaxia.

Queres ser o mozo da miña irmá? de Maite Carranza

"Eu son Alicia e teño un problema que se chama Sonia. Sonia é a miña irmá e maltrátame desde que nacín. Leva once anos maltratándome día e noite, pero non a meten no cárcere porque é unha menor e non lle poden facer un xuízo, coma ós nazis, por torturar persoas inocentes. E aínda por riba, segundo os meus pais, todo é moi normal, porque resulta que Sonia é unha adolescente e iso xa o xustifica todo."

Entra na páxina de Maite Carranza

Tamén pode visitar a súa entrada na Wikipedia.
Comentarios (10) - Categoría: CLUBS DE LECTURA - Publicado o 18-04-2014 19:19
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
10 Comentario(s)
1 A min gustoume moito este libro, Queres#blgtk08# ser o mozo da miña irmá? Recoméndoo.
Comentario por Uxía (24-04-2014 11:38)
2 Eu son do club de Cova dos Gardians dos libros, lein o libro de: Q#blgtk08#eres ser o mozo da miña irma?.
recomendovolo leedeo
Comentario por carla 6º (01-05-2014 15:19)
3 hola! a nos este libra pareceunos moi interesante e mkoi divertido porque nos decía como era a vida dos do Sahara.
tiñamos moitas ganas de ler este libro xa#blgtk08# desde o principio dos CLUB 2014.Cando vaiamos a biblioteca vamos pedir este libro para leer na casa.

UN SAÚDO ;)
Comentario por Tania e Ivan (22-05-2014 11:35)
4 Gustoume moito o libro das #blgtk08#vacacions de Saida
Comentario por Nerea (12-06-2014 14:28)
5 A MIN GUSTOUME#blgtk08# MOITO O LIBRO
Comentario por Sergio f.b. (12-06-2014 14:29)
6 Ola son Paula de 5 e gustaronme moito os dous que xa os lin e o #blgtk08#que mais me gustou foi AS VACCIONS DE SAÍDA !!!!!!!!:) :) :) :)
Comentario por Paula (12-06-2014 14:33)
7 A min o libro gustoume moito, a irma maior pareceume moi repugnante, que#blgtk08#dei moi contenta de que encontrara un mozo e ainda por encima como ela.
Comentario por Lía Seijas Ces (12-06-2014 14:36)
8 Estes dias o clube de Charo , o pozo dos libros levamos o libro de queres se#blgtk08#r o mozo da miña irma? Gustoume moito foi moi divertido e moi facil de ler .
Comentario por Eva (12-06-2014 14:39)
9 O libro gustoume moito p#blgtk08#orque foi moi divertido
Comentario por Iván (12-06-2014 14:40)
10 Ola,a min o libro gustoume moito,a irmá maior pareceume moi pesada e a pequena pareceume moi #blgtk08#diver.

Un saudo

ASTRID
Comentario por Astrid Lorenzo Miguens (12-06-2014 14:41)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Contador gratis

As imaxes que publicamos neste blogue teñen un uso educativo. Se estiveran suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña. Grazas

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0