biblioteca brea segade

Blogue da Biblioteca Brea Segade de Taragoña.

Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares de Galicia

PREMIO BIBLIOTECAS ESCOLARES

Libriño
breasegade@yahoo.es
 CATEGORÍAS
 BIBLIOGALERÍA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

Presentación As Crónicas de Bran
Rematamos unha semana chea de actividades na BBS cun acto literario musical que agardabamos con ganas, a presentación das Crónicas de Bran de Xosé Duncán.
Abriron o acto Barahunda (Helena de Alfonso e José Lara Gruñeiro)coa colaboración de José Luis na percusión. A música deu paso á intervención de Xosé Duncan que nos levou da man polo mundo máxico das Cronicas de Bran, desvelándonos datos sobre os personaxes, a ambientación,a trama e o proceso de creación da triloxía. Escoitar a Duncan falando da súa obra permite entender canta paixón e traballo hai detrás das Crónicas e leva directamente a desexar coñecer o mundo de Bran.
Na presentación tamén poidemos ver algunhas das impresionantes ilustracións de José Ángel Ares para A porta de Annwn.

Grazas a Barahunda, a José Luis e a Duncan por encher a BBS de tanto talento e agasallarnos co seu bo facer e cun acto tan fermoso.

Foto de Antón Castro. Fotos de Rianxo

Agradecemos a Xoán Antón Castro a crónica do acto que aparece en Fotos de Rianxo.
Comentarios (1) - Categoría: Encontros con escritor@s e ilustrador@s - Publicado o 16-04-2014 10:20
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
1 Comentario(s)
1 As grazas téñoas que dar eu por me facer sentir tan a gusto e na miña propia casa, non se pode pedir máis. E mo#blgtk08#itísimas grazas tamén á xente que ata alí se achegou e tiveron a paciencia de me escoitar. Unha grande aperta!
Comentario por Duncan (20-04-2014 16:27)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Contador gratis

As imaxes que publicamos neste blogue teñen un uso educativo. Se estiveran suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña. Grazas

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0