biblioteca brea segade

Blogue da Biblioteca Brea Segade de Taragoña.

Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares de Galicia

PREMIO BIBLIOTECAS ESCOLARES

Libriño
breasegade@yahoo.es
 CATEGORÍAS
 BIBLIOGALERÍA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

O meu amigo Álex
Hoxe Desi, Carlota e Irene contáronos unha historia sobre a soidade e os amigos imaxinarios, eses seres que ás veces nos acompañan cando nos sentimos sós, cando temos medo ou cando as cousas non van ben. O meu amigo Álex é un álbum ilustrado de Mikel Gurrutxaga e Maite Gurrutxaga que fala dunha nena e do seu amigo imaxinario e que viu a luz grazas a que os seus autores recibiron a Beca Etxepare ao mellor proxecto de album ilustrado no ano 2010.
Boa escolla contadoras! Gustounos moito!

Comentarios (2) - Categoría: Animando a ler - Publicado o 18-03-2014 23:18
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
2 Comentario(s)
1 ola!! son Irene de 5º. espero que vos gustara o conto tanto #blgtk08#como me gustou a min. Grazas por vir!! Unha aperta de Irene
Comentario por Irene de 5º (19-03-2014 18:37)
2 olaaaaaaaaaaaaaaa estas son unhas compañeiras da miña clase de 5 eu fun a o contacontos e encantoume ao mellor fago un dentro duns dias cas miñas me#blgtk08#llores amigas paula e uxia as da miña clase de 5 temos que elixir un bainos a costar moito unha aperta moi grande gloria
Comentario por gloria (29-03-2014 20:44)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Contador gratis

As imaxes que publicamos neste blogue teñen un uso educativo. Se estiveran suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña. Grazas

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0