biblioteca brea segade

Blogue da Biblioteca Brea Segade de Taragoña.

Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares de Galicia

PREMIO BIBLIOTECAS ESCOLARES

Libriño
breasegade@yahoo.es
 CATEGORÍAS
 BIBLIOGALERÍA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

POETÍZATE!
Estamos en marzo, mes da poesía e os Clubs de Lectura, como xa vén sendo tradición, están a ler poesía e a preparar algunha sorpresa para o venres 21.
Estes son os libros que se están a ler nos dous clubs:

Para coñecer mellor os autores clicade sobre os seus nomes:

O meu gato é un poeta. Fran Alonso>

Contatrás II,I. Paula Carballeira

Belidadona. Helena Villar Janeiro

Caderno de Fume. Antonio García Teijeiro

Versos vegetales. Antonio Rubio

Buzón de voces. Juan Carlos Martín Ramos
Comentarios (3) - Categoría: CLUBS DE LECTURA - Publicado o 15-03-2014 00:14
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
3 Comentario(s)
1 eses libros son preciosos eu gloria a de 5 collin paula car#blgtk08#balleira e encantoumeeeeeeeeeeeeeee animadebos a lelos
Comentario por gloria (29-03-2014 20:40)
2 Nós lemos o libro de Paula Carball#blgtk08#eira e encantounos!!!!!!! :) ;)
Comentario por Paula e Desi (12-06-2014 14:31)
3 Eu collin o libro de "BUZÓN DE VOCES", e foi un dos que mais me gustou. Unha das poesias que mais me gustaron foi "PEPITO GRILLO", que foi a que lle lin aos rapaces e rapazas de 3ºB. Dicía así:
#blgtk08# "Cuando Pepito Grillo dice: Vé tú, sea a donde sea, yo siempre voy..."
Aínda sigue, pero é moi divertido e alegre. Esa tan só é unha estrofa, ANIMÁDEVOS A LELO!!!!!!!!!!!!!! Un bico, Irene :)
Comentario por Irene Creo Fernandez :) (12-06-2014 14:39)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Contador gratis

As imaxes que publicamos neste blogue teñen un uso educativo. Se estiveran suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña. Grazas

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0