biblioteca brea segade

Blogue da Biblioteca Brea Segade de Taragoña.

Plan de Mellora de Bibliotecas Escolares de Galicia

PREMIO BIBLIOTECAS ESCOLARES

Libriño
breasegade@yahoo.es
 CATEGORÍAS
 BIBLIOGALERÍA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

Baleadas
Mañá imos toda a escola ao teatro. Co que nos gusta o teatro! A compañía Traspediante estará no Auditorio de Rianxo coa súa obra Baleadas. É un espectáculo tridimensional no que se empregan a pintura, a música e a danza para dar vida a poemas do libro Balea2 de Estevo Creus. Para saber máis sobre a obra clicade neste enlace
.
E para saber máis sobre o poemario de Estevo Creus neste.
Comentarios (8) - Categoría: Xeral - Publicado o 19-11-2012 22:31
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
8 Comentario(s)
1 Ola eu son Miguel e quero contar como me pareceu a obra. A min gustoume moito, unha das cousas que mais me gustou foi cando vìamos as #blgtk08#cousas en 3D, e tamén as gafas.
Comentario por Miguel (21-11-2012 22:03)
2 Gustoume moito cand#blgtk08#o bailaban
Comentario por Diana (22-11-2012 13:56)
3 Hola eu son Carlota,oh que mais me gustou da obra Baleadas,foi a#blgtk08#h parte en 3D.
Ainda que nn estuben moi atenta...
Comentario por Carlota (26-11-2012 15:56)
4 non me gustou nad#blgtk08#a e foi aburrida
Comentario por lois (28-11-2012 11:21)
5 non me gustou #blgtk08#nada de nada
Comentario por adrian (28-11-2012 11:22)
6 ola son nerea non me gustou moito pero gutoume a parte 3#blgtk08#d
un bico
nerea
Comentario por nerea (28-11-2012 16:41)
7 ola son Desi de cuarto e gustariame facer a miña opinion sobre a obra de baleada.A#blgtk08# min a obra non me gustou moito,pero a parte que mais me guntou foi a de 3D
Comentario por Desiree Miguens (29-11-2012 15:05)
8 Ola son Irene de 4º. A obra de BALEADAS gustounme, peo non moito. A pa#blgtk08#rte que mais me gustou foi a de 3D.
Firmado:
IRENE
Comentario por Irene Creo Fernández (30-11-2012 10:22)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Contador gratis

As imaxes que publicamos neste blogue teñen un uso educativo. Se estiveran suxeitas a dereitos de autor/a, facédenolo saber, para poder retiralas axiña. Grazas

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0