A. C. Irmáns Suárez Picallo - Sada


Este blogue nace co obxecto de difundir a actividade da A. C. Irmáns Suárez Picallo, así como de recuperar e por a disposición do público diversos materiais de interese sobre o noso pasado,ao tempo que damos a coñecer os artigos escritos por Ramón Suárez Picallo e outros autores sadenses.
Estruturamos o blogue en varias seccións, nas que terán cabida noticias de actualidade sobre as nosas actuacións, artigos, textos históricos, fotografías...


Visitas (desde o 05/08/2010)





Únete a nós!
comisionsuarezpicallo@gmail.com
 CATEGORÍAS
 GALERÍAS FOTOGRÁFICAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGUES GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

A CRISE DO TRABALLO
No 1934, Xohán Antón Suárez Picallo reflexionaba sobre a crise do traballo e as cifras de parados.
Hoxe estamos a vivir unha época de crise que en Sada nos toca especialmente, dada a situación pola que atravesan as Cerámicas do Castro, que pouco ten que ver coa conxuntura global e moito cunha pésima xestión por parte dos que decidiron poñerse á fronte da mesma desprazando a Isaac Díaz Pardo. Desde aquí, o noso apoio aos traballadores do Castro e a Isaac.



La crisis del trabajo


Aumenta cada día en proporciones alarmantes, la crisis de trabajo en la villa y términos municipales. A la crisis antigua, se une ahora la falta de pesca, la paralización de obras en la localidad, la huelga del ramo de la Construcción en La Coruña, donde trabajaba buen número de obreros de este Ayuntamiento, y la angustiosa situación del agro, que a los mil problemas que ya tenía se une ahora la escasa venta de su ganado. Puede asegurarse que más del 50 por 100 de los obreros, están en paro forzoso, y sus hogares carecen de lo más indispensable para ir tirando. Ante esta situación, creemos que las autoridades en unión de las demás fuerzas de la villa, deben dirigirse a los poderes públicos solicitando que se abran algunas obras donde hallen ocupación los sin trabajo, consiguiendo además que obras como el puerto de refugio y otras no menos necesarias se llevasen a cabo. Por encima de todo está el pan de cada día, y nosotros esperamos que esta indicación recogida entre muchos que carecen de él sea tomada en cuenta, para con buena voluntad y cariño darles donde ganarlo. Hay que pensar algo más que en cosas de pequeña política local, que ante problemas como el reseñado no tiene importancia alguna.


El Pueblo Gallego, 19/01/1934
Comentarios (0) - Categoría: Textos históricos - Publicado o 21-09-2010 01:06
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Correo electrónico: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0