A. C. Irmáns Suárez Picallo - Sada


Este blogue nace co obxecto de difundir a actividade da A. C. Irmáns Suárez Picallo, así como de recuperar e por a disposición do público diversos materiais de interese sobre o noso pasado,ao tempo que damos a coñecer os artigos escritos por Ramón Suárez Picallo e outros autores sadenses.
Estruturamos o blogue en varias seccións, nas que terán cabida noticias de actualidade sobre as nosas actuacións, artigos, textos históricos, fotografías...


Visitas (desde o 05/08/2010)





Únete a nós!
comisionsuarezpicallo@gmail.com
 CATEGORÍAS
 GALERÍAS FOTOGRÁFICAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGUES GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

A RESERVA DA BIOSFERA AS MARIÑAS CORUÑESAS no BOE

No xornal La Opinión de A Coruña se publica o que sigue:


El BOE hace oficial la reserva de la biosfera coruñesa.
El Boletín Oficial del Estado publica hoy la declaración de la Unesco que reconoce la reserva de la biosfera As Mariñas Coruñesas-Terras do Mandeo.

Ep 30.12.2013 | 12:03

El Boletín Oficial del Estado (BOE) publica este lunes la declaración por la Unesco de las reservas de la biosfera de As Mariñas Coruñesas y Terras do Mandeo, en Galicia, junto con las del Real Sitio de San Ildefonso-El Espinar, en la provincia castellanoleonesa de Segovia; y de Terres de l'Ebre, en Cataluña, además de la ampliación de la de Ordesa-Viñamala, en Aragón.

El reconocimiento de As Mariñas Coruñesas y Terras do Mandeo como reserva mundial de la biosfera se conoció en mayo de este año tras ser avalada la propuesta del grupo de desarrollo rural de la comarca coruñesa que planteó la candidatura por el Consejo Internacional de Coordinación del programa MAB (Hombre y Biosfera, por sus siglas en inglés), dependiente de la Unesco.
Comentarios (0) - Categoría: Actualidade - Publicado o 31-12-2013 01:27
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
Deixa o teu comentario
Nome:
Correo electrónico: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal

Warning: Unknown: Your script possibly relies on a session side-effect which existed until PHP 4.2.3. Please be advised that the session extension does not consider global variables as a source of data, unless register_globals is enabled. You can disable this functionality and this warning by setting session.bug_compat_42 or session.bug_compat_warn to off, respectively in Unknown on line 0