A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

FALA PILAR MANJON
Acabo de ver as últimas, ou eso creo, declaracions de Pilar Manjón, en torno o tema da teoría da conspiración:

"Señores de la conspiración, ¿a cómo venden el kilo de lágrimas de las víctimas? ¿Cuánto dinero han ganado con su teoría? Su conciencia ha quedado vendida desde el primer día.
Los agujeros negros que Uds. han descrito se han quedado pegados como excrementos de moscas en sus pestañas. No hay agujeros negros mas que en el espacio".

Nada que engadir,mellor dito si que engado...MUNDO, COPE, RAZON, ABC, PP e un largo etc....devera caerlles a faciana de vergoña......e agora se queren comenten.
Comentarios (1) - Categoría: Xeral - Publicado o 12-03-2007 20:06
# Ligazón permanente a este artigo
RECORDO EMOCIONANTE 11M

Graachus Babeuf,recorda con emoción tan desgraciado día,No me atrevo a decir nada.....o paso e listo, tal como o ten no seu blog....
http://enladuchafinal.blogspot.com/2007/03/mis-recuerdos-del-11-de-marzo.html

Mis recuerdos del 11 de marzo
A las ocho y diez, cuando salíamos de tomar café, a R. le sonó el teléfono. Era su mujer, que le contaba, con miedo, la tremenda explosión que había oído desde casa, cerca de Vallecas. Poco después, era mi madre la que me llamaba, muy asustada, por lo que estaba oyendo en la radio. Me parecía que exageraba: hemos sobrevivido a tantas bombas en Madrid…

De vuelta ya a la oficina, todo fue poner la radio, y saltar de una a otra página de Internet. Pero a alguien se le ocurre preguntar por quién falta. Nos quedamos todos mudos. Repasamos mentalmente a los compañeros que habitualmente llegan a trabajar en tren, y faltaban dos. Después de muchas llamadas, y de los interminables bloqueos de teléfonos, los encontramos, ya en su casa: “Nos vemos mañana, ya es imposible venir aquí”.

Dice Á.: “Pues estará contento Carod Rovira”. Y yo me enfado: -“Pues estará contento Aznar, que va a ganar las elecciones”. “Pues será Aznar el que a puesto las bombas”. “Pues será Carod Rovira” contesto yo. MJ se interpone entre nosotros, y evita el conflicto. Coincidiré con ella varias veces al fondo del pasillo, donde íbamos a que nadie nos viera llorar. Todos estábamos seguros de que los culpables eran los de siempre.

P. no dijo una sola palabra en toda la mañana. Ya no eran 40 o 50 muertos: vamos a más, y nos cuesta asimilarlo.

El mismo Á. con el que discutí, se baja a hablar con los fachas: “Los rojos de arriba están como celebrándolo”. Contesta el facha gordo: “A mí los rojos me tocan los cojones”.

Antes de las once, me llamó B. (sí a las once la mañana del mismo día 11 de marzo): “Tenemos la seguridad de que es un atentado islamista, todo lo de ETA es mentira. En ... (el medio de prensa público en el que trabaja) todos tenemos la seguridad de que han sido los islamistas, pero tenemos prohibido difundirlo".

Se asoma por la oficina un puto cabrón, al que le informamos de nuestras últimas noticias: todo apunta al islamismo radical. Su respuesta: “Sí, y mi prima tiene una pescadería”. ¿Vende mucha palometa tu prima, hijo de puta?


Nos íbamos al hospital a donar sangre, cuando me vuelve a llamar mi chica. No es necesaria más sangre, tienen la seguridad de que no ha sido ETA, pero se juega el trabajo si lo difunde por el teletipo. "¿Qué hago?", me pregunta. "Tenemos dos hijos muy pequeños, y una hipoteca muy grande", le contesto.

Me voy a Madrid, al cole,, y me encuentro a M., la madre de J. “¿Cómo estás?". No puedo contestar. Tengo la garganta cerrada. Ella lo entiende, y solloza.

El resto del día, en casa, la tele apagada por los niños. B. no volvió del trabajo hasta las 2 de la madrugada.

El día siguiente volvió al trabajo, pero a la estación de Santa Eugenia. Los niños de primaria de un colegio próximo escenificaron un homenaje a las víctimas. Salieron de sus clases en fila, y humedecían sus manos en pintura blanca, con la que dejaban las huellas en un gran papel de estraza que cubría un muro del patio. Me vuelve a llamar, emocionada: “No puedo hacer mi trabajo: cada vez que me dirijo a alguien, me emociono”. Un coche para frente a la Renfe, se abre una puerta y sale corriendo una niña, que deja un ramo de flores en la puerta de la estación. Hoy también acaba su trabajo de madrugada.

A mediodía del viernes, suspendemos una reunión, y acudimos a la concentración. Cinco minutos de silencio estremecedor, el abrazo sincero de viejos compañeros, y las palabras ambiguas de un cargo político del PP.

El sábado ya no podemos más. Estamos en casa escuchando alternativamente la radio y la televisión, y la evidencia de la manipulación crece. También crece la indignación. A las nueve de la noche, se me acaba la paciencia: ¡A Génova! me invitan varios mensajes en el móvil. Allá voy, exaltado.

Salgo de la boca de Metro saltando los escalones de tres en tres, gritando desaforado y dispuesto a pegarme con quien sea. Y lo que encuentro en la calle me detiene: Miles de personas, la mayoría jóvenes, en una actitud de indignación pero con la paz en las manos y en la boca. Sabéis de sobra el resto de lo que pasó esa noche. Al día siguiente, a votar. De los primeros de mi mesa. Y esa noche, otra vez, una lagrima en recuerdo emocionado a las víctimas del 11 M.
Todavía ahora, cuando levanto los ojos del periódico, y veo los vagones rojos y blancos, blancos y rojos, siento un escalofrío de miedo.

Comentarios (5) - Categoría: Xeral - Publicado o 12-03-2007 09:52
# Ligazón permanente a este artigo
AS DUAS ESPAÑAS
AS DUAS ESPAÑAS
O pasado venres varias localidades de A MARIÑA, foron obxeto de convocatoria de manifestacións por parte d PP para protestar polo de De Juana Chaos e derivados, en Viveiro eran 73, contados, durou pouco, ali estaban os miltantes, no chegaba nin o 25% dos mesmos, según as suas propias fontes, concelleiros actuais e futuros e familiares, polo que se veu por aquí o tema non preocupa nin pouco nin moito nin nada, temos temas mas acuciantes; as ameazas da multinacional ALCOA de coller as de Villadiego, si non lle seguen incentivando o recibo da luz, as comunicacións, a lentitude da sanidade, as malas pensións, o final que se aveciña do sector pesqueiro, e en resumidas contas temas de cada dia, o dos “garbanzos” que decia Fraga cando era xefe da oposición.
De todas formas do que queria falar era do asunto das duas Españas nunhos tempos en que ahora alguns rasganse, sen pudor, as vestiduras por non deixar morer a Dejuana., Eu pido que se aplique a cacareada lei de partidos. Según creo, non na lin na sua totalidade, ponse automáticamente fora da lei todo partido que non condee explícitamente o terrorismo. ¿E qué é o terrorismo? Parece craro que poñer uhna bomba en Barajas, Hipercor, a praza da República Dominicana ou nos trens de cercanías de Atocha, son actos terroristas, a sua misión é provocar o TERROR, o MEDO a través da MORTE, da masacre indiscriminada. ¿Alguén dos manifestantes da praza maior de Viveiro podeme decir que pretendían os que avalaron a invasión de Irak? As armas de destrucción masiva ou as armas químicas, xa sabemos que non. Estou seguro de que xa o sabían cando desencadearon a guerra, pero vamos otorgarllles o beneficio da dubida, vamos supoñer que no no sabían. Ahora sabemolo, Aznar incluido, dixoi públicamente, ¿Alguien do PP pideu perdón ó pobo iraquí, que está soportando mortos día tras día? Terá valor o sr. Aznar de ir depositar, como fixo na praza da República Dominicana de Madrid, un ramo con centos de miles de frores de todolas cores, pois de todalas relixións, de todalas crases, de todolos sexos son os mortos. ¿Foi capaz de decir: Perdón, e que emborracharome en Texas e non fun conscente dos meus actos?. Non, ni no fixo, ni no fará, nin el nin naide do seu Partido, e no farán, porque, supoño, están orgullosos do que fixeron, sexan cales sexan as suas consecuencias.
E por outra parte ¿Era o franquismo menos terrorista que ETA? , causou mais mortos e mais miseria moral que a que nunca causará ETA, probablemente non por falta de ganas. E andan por ahí, manifestandose xente que defende e xustifica o levantamento contra a República, a guerra e a represión posterior, con os argumentos que sexan.
E todo esto, según a miña opinión ven de cómo se fixo a transición por estos lares, en que condicións chegouse ao añorado consenso, como se deron por rematadas as diferencias entre as duas Españas, pode que un pouco a líxera. Sempre que se pon sobre a mesa o ocurrido a morte de Franco, salta algún (sobre todo na esquerda institucional) dicindo, que as cousas fixeronse como se fixeron , é certo, a gran maioría dos españoles estivemos de acordo con aquel proceso que cristalizou coa aprobación da Constitución pactada coa espada de Damócles dun exercito casi golpista, como o demostrou o 23-F, pactada coa presión dunha Iglesia Católica que tamen tiña que rascar, que ademais "otorgabanola" os herdeiros dos que entraron triunfantes en Madrid en marzo de 1939. Todolos que se fixeron ricos e colaboraron con Franco estaban contentos, daba a sensación de que as "duas Españas" se reconciliaran, o que ocurreu foi que unha das partes tuvose que conformar coas migallas, e tivo que esquecer as suas víctimas, hoxe está de moda que, empiringotadas señoras de visón, orondos obispos e fascistas de toda especie saquen de procesión a algunhas víctimas de ETA ( que Ernest Lluch, Enrique Casas, Francisco Tomas y Valiente ou Fernando Múgica tamén o foron que conste), e tivo que escoitar que o olvido dos seus mortos, dos seus represaliados, dos seus torturados foron, o precio político que había que pagar. E o pagaron. Pagamolo.
As duas Españas nunca desapareceron, era un engano, e cando unhos queremos progresar e tirar para adiante aparece a outra coas suas procesións e os seus espantallos.

Comentarios (13) - Categoría: Xeral - Publicado o 11-03-2007 16:23
# Ligazón permanente a este artigo
ERAN CATRO E A CAIXA
ERAN CATRO E A CAIXA....73..contei eu na manifestacion da dereitona na PRAZA MAIOR........un dos deles contoume que nin eran, estaba todo cabreado, nin o 25% dos afiliados do PP en Viveiro.....e durou..casi nada....estaban o ex cargos e tamen os que estan na quiniela para selo.....ou sexa sin trascendencia....en Burela xuntaronse tamen os de Cervo....non fora o demo que apareceran catro gatos en cada lugar.......noche hubo concentraciones convocadas por el PP en las principales localidades de A Mariña por la prisión atenuada decretada para el etarra Ignacio De Juana Chaos......Hxe....como no tempo do CAUDILLO....van co bocata e a pancarta a los MADRILES....miña mamaiña....que tropa do carallo..........por certo maña mais e mais forte encol do tema.....en papel NA MARIÑA DO PROGRESO e aqui.......anticipo chamase...AS DUAS ESPAÑAS.

Comentarios (7) - Categoría: Xeral - Publicado o 10-03-2007 15:46
# Ligazón permanente a este artigo
XESTO POR A PAZ PIDE RESPETO A O PP
Xesto po a Paz pide respeto a ol siñificado do lazo azul e reclama que non se use en "campañas con fines muy distintos"

Adverte de que "la desunión de los demócratas" soio beneficia a os que ainda non renunciaron a violenza e non fai mais que confundir a sociedade.

BILBAO, 7 (EUROPA PRESS)

Gesto por la Paz pidió hoy que, "por respeto a lo que significó", no se utilice el símbolo del lazo azul para "protagonizar campañas de fines muy distintos" para el que fue creado. Asimismo, advirtió de que "la desunión de los demócratas" ante el terrorismo sólo beneficia a "quienes no han renunciado a asesinar por supuestos objetivos políticos" y "confunde a la sociedad".

De esta manera, el colectivo se refirió a la polémica suscitada tras el llamamiento del PP de volver a utilizarlo y señaló que "aspectos fundamentales" del significado del lazo, "símbolo unitario que se utilizó contra ETA y con el que se reclamó la libertad", no figuran en la actual propuesta, por lo que "resulta incomprensible que se haya elegido este símbolo".

En este sentido, recordó que el lazo azul surgió en 1993 "de la mano de cuatro organizaciones pacifistas" en respuesta al secuestro de Julio Iglesias Zamora para que "lo portaran todos los demócratas frente a quines vulneraban continuamente los derechos del resto de ciudadanos".

Con este significado, explicó, el símbolo, con la forma de A de "askatu", se volvió a utilizar durante los secuestros de José María Aldaia, José Antonio Ortega Lara, Cosme Delclaux y Miguel Angel Blanco. "Siempre ligado a secuestros, ha sido un símbolo unitario de libertad frente a ETA", subrayó.

En este contexto, Gesto por la Paz reclamó "un mínimo de sensatez, calma y cordura a quienes, ante el gravísimo problema del terrorismo, en lugar de dirigir su lucha contra la responsable de la existencia de dicho problema, ETA, lo hacen contra sus adversarios políticos".

"CONSECUENCIAS NEFASTAS"

De este modo, señaló que "las discrepancias en política son absolutamente legítimas, pero la experiencia nos ha demostrado que la utilización de la política antiterrorista como arma arrojadiza entre los partidos ha tenido consecuencias nefastas para el conjunto de la sociedad".

En esta línea, añadió que es preciso asumir que "la desunión de los demócratas ante la lacra del terrorismo sólo beneficia a quienes aún no han renunciado a asesinar por unos supuestos objetivos políticos". Además, advirtió de que "la crispación" en torno a la política antiterrorista "está confundiendo a la sociedad".

Finalmente, Gesto por la Paz insistió en que no tiene "la patente de este símbolo", si bien solicitó que, "por respeto a lo que significó, al compromiso de la ciudadanía con la consecución de la paz, al esfuerzo personal de miles de personas que sufrieron amenazas, agresiones, etc, por portar aquel símbolo de libertad frente a ETA", respeto hacia el lazo azul y su "no utilización para protagonizar campañas con fines muy distintos para el que fue creado".
Comentarios (9) - Categoría: Xeral - Publicado o 09-03-2007 11:07
# Ligazón permanente a este artigo
MANIFESTACION EN VIVEIRO
Alí estaran mañan..... todos reunidos, na manifestación diante do concello, para protestar po a prisión atenuada de De Juana:

* Portadores de bandeiras con corvos, berrando: "Menos manos blancas, más manos duras"
* o do mercadillo con un micrófono: "Ha llegado la hora de la acción" e unha pancarta preguntando que foron os do 11M....a bon seguro que o parvo pensa que foi Melchor Roel, Rafaelito, O Moro ....ou, quen sabe...eu mesmo..... que entre descarga e descarga de droja...tiven tempo de ir a Madrid a estoupar os foguetes....
* Falangistas de antes con foto con franco no hold do piso cantando: "A por ellos"
* Algun de Novas Xeneracions chamando a o goberno: Fascistas.

Estos estaran de certo, seguro que habera mais. Sí, estos son os amiguetes do PP. Xunto a eles estaran en Viveiro: O senador, pdre da patria e ex alcalde Cesar Aja y señora, xunto con Solla, Galloso..... Xuntos e contentos.

"Cosas veredes Mio Cid que faran fablar las piedras"
Comentarios (11) - Categoría: Xeral - Publicado o 08-03-2007 18:22
# Ligazón permanente a este artigo
O PP SAE A RUA, SIN VERGOÑAS
O PP de A Mariña tamén convoca concentracions en Viveiro, Burela, San Ciprián, Cervo, Foz e Ribadeo, dicén, para protestar por a decisión do Goberno do estado no caso de De Juana Chaos. Serán o venres diante dos concellos as 20 horas. Os participantes seique iran con un lazo azul, algun tamen podia levar a camisa do mesmo color e o xugo e as frechas…….

El PP tamén pon autobuses para os interesados en asistir o sábado próximo a romeria de Madrid co mesma finalidade….

Por si no o saben, estaria ben recordar a estas xentes que o próximo 27 de maio NON se vota a política antiterrorista. NON se vota a ZP ou Rajoy. NO e un referendum ou plebiscito a favor o en contra das políticas de naide.
Nestas terras elixense Alcaldes , concelleiros diputados provinciais. Decidese quen queremos que xestione as cidades e solucione os problemas cotidians que nos afectan día a día.
Digo esto porque, creo que, a dedocracia imposta que nos senala a ETA e a política antiterrorista es mais falsa que unha moeda de chumbo. E, de certo, perdemos demasiado tempo mirando o dedo.
A pouco que se reflexione verase que o Partido Popular lle quitas o discurso pseudofacha e pregolpista que ten últimamente co argumento de ETA e De Juana e quedan en calzoncillos… verán votedes como debaixo das alfombras o único que teñem os “gachos” son vergoñas.
Comentarios (11) - Categoría: Xeral - Publicado o 07-03-2007 12:54
# Ligazón permanente a este artigo
O PP E A CONSTRUCION
Tamén onte quedouse triste e soio o PP de as españas todas, na aprobacion da lei do solo.
Todos os grupos votaron a favor, todos menos o PP. En fin, non fora que se contaminaran o votar xuntos con os ROXOS DE MERDA e OS NACIONALITAS do mesmo.ou quizabes o que facian os do PP era, coma sempre defender os seus, si home si os constructores, promotores e especuladores en xeral....
Sí, e digo ben, non me trabuco, non....a razón do voceiro do PP, para a ocasion, Pablo Matos --non confundir con Pablo Motos, xa quixera-- tivo un argumento razoable(mente de dereitas). O oxetivo da lei, según el, e a de abaratar as expropiacions. Menos mal, por fin esta vez, non e: non porque non; teñen os rapaces da dereita unha razón de peso, defender a os latifundistas e a os propietarios do slo frente a os ciudadans potenciales compradores de vivendas baratas. Tampouco lles gustou moito a os do PP que o solo para vivenda protexida pase do 25% ao 30%.
Esperemos que nas municipais segan a decir o mesmo......cando anden de porta en porta pidindo o voto.....

Comentarios (9) - Categoría: Xeral - Publicado o 06-03-2007 13:44
# Ligazón permanente a este artigo
OS CONSTRUCTORES ANDAN QUENTES POR AQUI
NESTE NORTE DE LUGO..OS PROMOTORES E CONSTRUCTORES ANDAN QUENTES...E seique andan a presionar a os medios escritos e falados para que non se publiquen noticias das suas fechorias no norte lugues....faltaria plus.....a bon seguro que os donos dos periodicos faranlles caso en contrapartida, claro esta, de cantiosos euros en cantiosos anuncios....ou sexa xa ven ustedes, queridos letores por donde anda a democracia e a liverdade de expresion por estos lares...pois ben un e dende aqui non vai calar.....e falara do tema dia si e dia tamen...... as cousas a pesares da censura se esta a movendo na financiación do sector inmobiliario. e non, precisamente, na dirección que pretenden os promotores e compradores-especuladores de vivendas. O Banco de España, por un lado,fala xa sin tapuxos de que as entidades financieiras -bancos e caixas de aforros, principalmente- voltaronse mais restrictivas a hora de abrir o grifo dos créditos a os sectores inmobiliarios. Por otro, os datos de constitución de novas hipotecas poñen de manifiesto un frenazo en seco nas novas operaciones.
Os datos son os siguentes. os criterios de aprobación -por parte dos bancos e caixas- “ endurecieronse” como consecuencia das peores perspectivas as que enfrentase o mercado inmobiliario. A restricción nos créditos non afecta só a os fogares, sinon tamen as empresas inmobiliarias, tal e como señala o banco central.



Comentarios (5) - Categoría: Xeral - Publicado o 05-03-2007 12:02
# Ligazón permanente a este artigo
LATRICA MARICA
LATRICA MARICA

Latrica Marica ca prima Pepita do díxome, díxome, do sei que dirán. Si foras á festa verías ó primo da amiga Carmela que veu xa do mar. E a filla da Xoana adoece ca envexa pois pensa que teño mil pesos, ou máis. Dixeron que ó Roque, o mestre das obras, fáltalle moi pouco para ser capataz. ¿Contéiche, Marica, do roubo das pitas?. Non foi ningún tolo, ¡fóiche o sancristán! Da mestra contaron,!Qué cousa dixeron!, que ten, hai semanas, amores co Xan. E o parvo do Lope por verme de esguello aguanta dez horas detrás do corral. Pois dígoche, prima, que os fillos da Concha parecen pelexos de fracos que están. E mentras Marica latrica ca prima quéimanse no lume o leite e o pan.
E unha fermosa canción de Emilio Batallan pero dende logo resume abondosamente unha forma de comportase da sociedade das pequenas vilas, pequenas cidades, parroquias e aldeas deste norte mariñan onde segue a funcionar aquelo de que “Si eres …porque eres, e si non eres porque non eres”, a murmuración.
Murmuracións, xuizos infundados, mentiras e trampas, son o prato forte do noso pan de cada día, do que naide, ou case naide está libre, e tan fácil votar a pacer a lingua, soltar a mentira, dio que algo queda….e asi cada cal ten o seu particular San Bieito do ollo redondo.
O Libertador Simón do que tanto fala hoxe en dia o Chaves venezolano seique deixou dito “"El chisme y las murmuraciones es lo mas pernicioso que existe, pues su labor nefasta es sembrar odio y rumores hasta destruir los lazos mas fuertes de amistad"
Realmente non sei si Bolivar chegou a decir estas parolas, pero o que si é certo que o Chisme e as Murmuracións no son novos, escritores e xuntaletras dedicaron abondosa producion ao tema destos vicios .
Nesta bisbarra dos nosos pecados a murmuración e o “chisme” veñen en compaña da adulación e o “Todos son iguales ante o trafico de influencias e a corrupción do ladrillo e da outra”
Hoxe, o Chisme, Murmuracions, Adulancions, Desprestixio (Incluen anónimos) estan o orde do dia. Un que sofre e sufriu esta “maldición” poderei encher paxinas enteiras contando os exemplos varios e variopintos, vou deixar un que teño moi recente, no que se mistura, ademais a política mal entendida. Fai unhos anos, cando gobernaba o PP, unha empresa do estado propuxome un negocio atendendo o bo facer do noso establecemento, pois a cousa fraguo e enton un deses segundóns, que sempre pululan polas empresas do estado, goberne quen goberne, foi correndo a Madrid a decirlles os responsables políticos da cousa que ¿Cómo le dais a ese el negocio? , si es un comunista perdido, un rojo de mierda, aquel segundón, non por min si non pola sua incompetencia foi destituido do cargo polos do PP, cambio a tortilla, chegaron os do PSOE, e voltan a nombrar ó segundón e desta vez con mais poder e agora o mencionado individuo dicelle a quen o quere oir que eu son un nazi, un dictador, ultradereitista etc, etc, como ven un convertese por mor da murmuración unhas veces nunca cousa e outras en outra ben distinta, asi un pode ser…un arruinado, ten todo embargado, non paga ós empregados e é un narcotraficante que se fixo rico traficando coa fariña, por certo este ultimo e o insulto de moda adicado a todo aquel que parece que ten catro pesos e medio, un soio decir aquelo xa tan vello de Angel Montes que decia “Teño todo o capital invertido en debedas”
Dende aquí vos invito a loitar, contra estos vicios perxudicias no pasado, no presente e a bon seguro no futuro.
Comentarios (8) - Categoría: Xeral - Publicado o 04-03-2007 09:13
# Ligazón permanente a este artigo
[1] [2] 3 [4]
© by Abertal