A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

QUEN GOBERNA NAS ESPAÑAS TODAS

Hoxe traigo aqui o ultimo post de PLANETA SIMIO, que non ten desperdicio...pasen e enterense de quen corta o bacallao.......

Quien gobierna España (3): BBVA
Hoy hablaremos de varias familias y empresas relacionadas. Ybarra, Castellanos, BBVA (segundo banco español), Grupo Vocento (segundo grupo de comunicación español)...

Si bien la familia March y la familia Botín han conseguido dirigir bancos como si se tratara de empresas familiares, la mayoría de grandes empresas son máquinas en las que los propios jefes son meras piezas, y se les puede sustituir si no cumplen bien su función. Eso sí, se les despide con indemnizaciones muy elevadas.

Las familias de Neguri son un grupo de familias vascas que durante décadas manejaron la mayoría de la industria española del hierro y el acero. Familias tradicionales y católicas, que se encontraban los domingos en la iglesia y arreglaban matrimonios entre ellas.


Emilio de Ybarra Churruca, nacido en 1936 con su padre fusilado por los republicanos y criado por su madre Dolores Churruca Zubiría, condesa de El Abra, que va a legar el título a sus nietos sin pasar por los hijos (el mencionado Emilio y Santiago Ybarra). Emilio es miembro de la Comisión Trilateral, como Carlos March. Está casado con María Aznar Ybarra y tiene 4 hijos: Emilio, Ignacio, María y Lucía Ybarra Aznar. En 1988 Emilio fue nombrado presidente del Banco Bilbao Vizcaya (BBV).

Emilio es recordado en este artículo: Declaraciones sobre el secuestro de mi padre como una persona que hizo poco por salvar a su tío Javier de Ybarra cuando fue secuestrado y asesinado por ETA. También se dice que "algunas personas han funcionado en Bilbao sin protección. Eso induce a sospecha." y que Emilio entró a trabajar en el diario El Correo gracias a su tío. Y es que la familia Ybarra formó una alianza entre la prensa y la banca que iremos viendo a continuación.


La otra parte de las siglas BBVA es Argentaria. Se trataba de un holding formado en 1991 para agrupar a los bancos públicos, primero bajo la dirección de Francisco Luzón, y después de Francisco González. Argentaria se privatizó progresivamente entre 1993 y 1998, y en 1999 se fusionó con el BBV, de modo que Francisco González y Emilio Ybarra compartieron la dirección de forma bicéfala. González descubrió un entramado financiero dudoso (escándalo de las cuentas secretas del BBV) y acabó haciendo que Ybarra se marchase a dirigir el Grupo Vocento (puesto que acabó abandonando también) mientras él quedaba como único director del BBVA.


El Grupo Vocento es el primer grupo de prensa escrita de España, con más de tres millones de lectores diarios (ABC a nivel nacional + varios regionales), más Punto Radio, o La 10 y Net TV en la TDT. En su consejo contamos con cinco Ybarra (Ignacio Ybarra Aznar representa a Mezouna SL, el accionista mayoritario de Vocento, y es consejero del BBVA), un Bergareche (otra familia de Neguri, esta persona es consejero del Banco Guipuzcoano), dos Luca de Tena (antiguos propietarios del ABC), y Victor Urrutia Vallejo (casado con una hija de José Antonio Ybarra Gorbeña), que es vicepresidente de Iberdrola y consejero de Barclays.

La línea editorial de todos los medios de Vocento es ser favorables al Partido Popular, y coincidir la mayoría de sus opinadores (articulistas, tertulianos) con lo expresado por Rajoy y sus portavoces, como si cada mañana recibieran un argumentario a defender.


La relación entre Vocento y BBVA es la suficiente para que ningún periodista de Vocento escriba algo negativo sobre el BBVA, como nos cuenta Pascual Serrano en su artículo Bancos españoles, medios de comunicación y Camorra italiana. Supongo que tampoco se puede decir nada malo de Iberdrola, siendo su vicepresidente un consejero del grupo. No he podido determinar si el BBVA es acreedor de Vocento, pero sí que el grupo tiene pérdidas millonarias, sobre todo por culpa del ABC. Es posible que todos los medios de comunicación sean deficitarios; no existen para ganar dinero sino para producir una mercancia (opinión pública) a medida de quienes van poniendo el dinero año tras año.

Consultar imagen completa del panorama español en Los dueños de la información


Entre los accionistas de Vocento, a través de Casgo S.A., está otro hombre de la burguesía de Neguri llamado Jaime Castellanos Borrego (presidente en España del banco de negocios Lazard, donde tenemos a un Rothschild), que es familia política de Emilio Botín, consejero de Acciona (familia Entrecanales), y controlaba el Grupo Recoletos ("Marca" y "Expansión") hasta que en 2007 fue comprado por RCS Media Group por 1.100 millones de euros. RCS es el grupo italiano que también controla Unidad Editorial (editora del diario "El Mundo") con más del 96% de acciones, fusionándose Recoletos en Unidad Editorial.

Unidad Editorial participa en Radio Marca, esRadio (de Jiménez Losantos, por la licencia de emisión que le otorgó su amiga Esperanza Aguirre), y en la TDT tienen Veo7, AXN, 13TV, Marca TV, y Aprende Inglés TV. Pero esto es un apunte que ya no tiene que ver con Castellanos o con Vocento.


Volviendo al BBVA, su mayor accionista individual no es Francisco González, sino el empresario gallego Manuel Jove; fundador de la inmobiliaria FADESA, el mayor grupo inmobiliario independiente de España, constructora del mayor resort turístico de Marruecos (Jove es amigo de Mohamed VI, quien lo condecora con el wissam alauita en 2005). Anticipado a la crisis inmobiliaria, Jove vende en 2006 sus acciones de Fadesa por 2.800 millones de euros y en 2007 compra acciones de BBVA por valor de 3.285 millones de euros. En 2008 Martinsa-Fadesa anuncia la mayor suspensión de pagos de la historia española, y finalmente reciben multas por no controlar el blanqueo de dinero.

Jove (con un 4.34% de las acciones) es superado por el fondo de inversión BlackRock (con un 4.45%), que también tiene un 4.77% del Santander. BBVA es el mayor accionista de Telefonica.

Y para finalizar, un artículo cuyo título lo dice todo: BBVA: armas, dinero negro y paraísos fiscales

De momento esto es todo a fecha de diciembre de 2010.


(el opio de las masas)
Comentarios (17) - Categoría: Xeral - Publicado o 11-12-2010 20:41
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
17 Comentario(s)
1 Eu creo questes temas supérante un pouco.

Vocento é un grupo solvente, ben dirixido que vai pouco a pouco e que non se mete en estranas e arriscadas aventuras coma outros. Ten unha líña editorial ben clariña, cunha tendencia ideolóxica nada disimulada, o cal, eu, coma leitor, agradezo moito , porque así sei sen dúbida ningunha o que merco, o que escoito, ou o que vexo. A xente de dereitas temos dereito tamén a recibir información de medios que satisfaigan a nosa maneira de velas cousas. A esencia da democracia é isa. En calquera país de europa ou EEUU, os medios de comunicación manifestan as súas inquedanzas e preferencias ideolóxicas sen ningún disimulo.
O grupo PRISA é un emporio onde ás empresas do grupo, ou afíns, ou as que son accionistas ou socias, non se lles critica pra nada...¿Crítica El País a telefónica que é accionista de Sogecable? ¿Critican El País o la SER a SAntillana? ¿Critican El País o la SER al Banco Santander? Todos sabemos de que vai isto, o importante é sabelo e poder consumir información tendo un sentido crítico e contrastar as noticias en varios medios de comunicación.

A grande debacle, o grande afundimento #blgtk08#do Titanic mediático, é o que está sufrindo o grupo PRISA. CNN+ desaparece o 31 de Decembro...CUATRO en mans de Berlusconi, a CADENA SER vive da inercia, e cada día ve reducida a súa audiencia a pasos axigantados. Os cidadáns libres xa non comulgamos con rodas de muiño e temos moi claro quen nos quere comelo coco e quen non. A TDT é unha fiestra de aire fresco, onde cada quen pode elixir aquela canle que considere millor pra se informar, e de seguro que verá satisfeitos os seus postulados ideolóxicos. Eu gosto de me informar co "El GAto al Agua", e de cando en vez poño CNN+ ou CUATRO pra contrastar... son coma a noite e o día, e vexe ás claras que son altavoces de candansúa ideoloxía. Isto é así e ogallá seña así por sempre, ou do contrario estaremos ante un réximen totalitario tipo Cuba, Venezuela ou Corea do Norte... os grandes referentes ideolóxicos do zapaterismo, co preocupante que isto significa.

O bon que ten a dereita e que nos diferencia da esquerda, é que aos de dereitas non nos sobra ninguén e toleramos outras maneiras de velas cousas, namentras cos de esquerdas viven obsesionados con impoñela súa visión da realidade e sobrámoslles tódolos demáis.
Comentario por Carl Bernstein e Bob Woodward, (11-12-2010 23:05)
2 Interesante a relación entre partido p#blgtk08#olítico-banco-medio de comunicación.
Comentario por Penedo (12-12-2010 08:21)
3 ¿Y eso que tiene que ver con lo que he preguntado: Prisa y Vocento tienen objetivos contrapuesto#blgtk08#s y apoyan a partidos políticos distintos. Por tanto, ¿quién gobierna España? ¿Prisa o Vocento?
Comentario por ALCOA (12-12-2010 08:22)
4
Quen goberna Españ#blgtk08#a é o embaixador de EEUU .
Comentario por Rias Baixas (12-12-2010 11:21)
5 El Lobby feroz (algunos datos sobre quien está detras de los cambio#blgtk08#s en la Ley de Economia Sostenible) http://www.netoraton.es/?p=6447
Comentario por Koldo (12-12-2010 16:24)
6 El señor Melchor Roel después de perder casi todo lo que le dejó Aja: las banderas azules, la piscina y la Guardia Civil del Mar, ya está insinuando que se puede cerrar el Conservatorio de múscica y ahora ha desvelado que Portos de Galicia y la Capitania Marítima le exigen que se retire el barco "A Pomba" por suponer un peligro.

Otro desastre de esta panda de vagos, un barco que iba a ser un museo y que le costó a Viveiro su buen dinero, está para el desguace por falta de mantenimiento, igual que la casa de Calvo Sotelo está en ruinas, la pista de la OJE destrozada y el Pazo da Misericordia cerrado. El daño que ha causado esta tropa al patrimonio de Viveiro es #blgtk08#incalculable. Malo es que no consigan nada, pero estos 8 años negros de régimen roeliano están suponiendo el desmantelamiento de Viveiro.

La capitanía marítima depende del señor Pepiño Blanco ¿También le persigue el PSOE, señor Roel? Ya no cuelan sus mentiras, es usted el peor alcalde de la democracia, vago, sectario e incompetente. En vez de resolver los problemas de Viveiro y negociar con las administraciones, se dedica a insultar, descalificar y lanzar bravatas en la prensa. Como este barco cause un accidente, el único culpable será Melchor Roel Rivas y si a Viveiro le cae una multa por culpa de las chulerías de Roel, que la pague con su patrimonio personal.
Comentario por Roel, el peor alcalde de la Historia (12-12-2010 20:17)
7 Los españoles hemos acabado comiendo en el Chino y comprando en los super 100.
Yo establecería fuertes limitaciones en Europa al establecimiento empresarial de personas que no son de ese país para garantizar que el beneficio que logren no se reinvierta en exclusiva en otros países.
Si los extranjeros entran en España o cualquier país de Europa y producen un volumen de negocio de 900.000 millones de euros y los beneficios de esa actividad se marcha a sus países total o parcialmente, no pagan impuestos por lo que han #blgtk08#ganado y en vez de reinvertir en Europa, hacen que venga otro extranjero para empezando de cero contribuir a ese sistema que nos descapitaliza día a día.
Me gustaría Sr. Regal que ofreciera en próximos artículos información sobre este tema con datos económicos.
Me parece interesante. Además, está sucediendo a escala europea.
Feliz domingo a todo el mundo.
Robert Schuman decía que Europa se construiría poco a poco, pero no habló de que su ineptitud para desarrollarla podría hacerla desaparecer de golpe.
Comentario por Fuentes (12-12-2010 22:02)
8 Más razón qu#blgtk08#e un santo!!
Comentario por Fernando (12-12-2010 22:10)
9 Pues quien manda es quien pone el dinero. Porque de lo que nadie parece darse cuenta es de que si te montas un estilo de vida insostenible, que depende única y exclusivamente de que te presten dinero cada mes, entonces... ¡ay! amigo, te tienen cogido por los huevos. Ése que te tiene bien pillado, te dirá qué debes hacer si es que quieres que te siga dando pasta.

Y es que aunque sea la base de las finanzas de cualquier empresa, aquello de que la deuda debe financiar a largo plazo los activos fijos (infraestructuras e inversiones similares) se ha olvidado por completo.

Y como mola mucho ser un político súper guay que da al pueblo ministerios, teatros, cines, sanidad, espectáculos, educación, fiestas o lo que sea, pues todos los gobiernos se endeudan hasta las cejas... ¡para pagar gastos que no son inversiones a largo! Y una vez ahí pillado, cuando tienes que pedir prestado para pagar la#blgtk08#s nóminas del mes siguiente, sean funcionarios, paro, subvenciones, sanidad o lo que sea, es cuando el que te va a dejar el dinero (no olvidemos, para salvarte el culo, porque ya nadie quiere prestarte) te dice lo que tienes que hacer.

Evitar estas situaciones sólo se consigue gastando lo adecuado a lo que ganas, pero es que resulta que a nadie le mola eso, sobre todo cuando a los estados se les presta dinero tan fácilmente que parece como si no ocurriera, y los ciudadanos ni siquiera somos conscientes (ni queremos serlo) de cuándo nuestro modo de vida es el adecuado a nuestras o finanzas, o cuándo estamos viviendo a todo trapo. Si no hiciéramos estas cosas, no habría motivo ninguno para pedir "esfuerzos a los ciudadanos", porque no tendríamos que andar obedeciendo a otros. Seríamos más pobres, pero más libres. Y claro, sólo cuando viene mal dadas te das cuenta de que la pobreza de libertad es peor.
Comentario por (12-12-2010 22:11)
10 Concordo co comentario 9, non obstante, unha puntualización, para min o problema foi, é e seguirá sendo que os nosos gobernantes dunha e doutra banda, non se percataron ainda das regras do xogo, Keines ou Freeman?. Se non controlas o mercado (por que non podes ou porque non tes una posición negociadora suficiente) mais che vale non pedir. e tratar as inversions como un caso puro de negocio. Non gastes dónde non tenhas un caso de negocio claro. Todos os politicos saben que politicas económicas son as que dan bos resultados o problema é que son de longo prazo, e ou se ten un pacto economico multi electoral (que incluya un road map de mais de 4 anos) ou seguiremos igual, goberne quen goberne, iremos a golpe de ostia, e faranse as cousas mal con presions etc. Pero, seguiremos coa festa mentres dure...e moi lamentable q#blgtk08#eu para trabalhar en calquer empresa con algun posto de responsabilidade, lle esixan a un duas carreiras, tres idiomas e outros tantos masters, e para operar a maior "empresa" de Viveiro, movendo millons de euros e decenas de persoas, non se esixa nada mais que un partido te poña na súa lista. Y si eso se replica o estado ainda peor, posto que os presupostos, e persoal multiplicanse por moitos miles. Cando un inversor opta por comprar unha acción dunha empresa fai una serie de calculos de PER etc, o mesmo fan con un pais. Neste momento Espanha non é un bo sitio donde invertir (comprar bonos) resumindo...Keines ganhou ou sexa que ou empezan azuis e vermellos a ponher un bó plan de acción para os próximos 10 anos ou vamos a seguir recibindo carallazos, por unha cousa ou por outra.
Coelleira paraiso fiscal....
Comentario por Fran García (13-12-2010 17:41)
11 ASI que, como di Fran, para entrar en BESTAS ou VESTAS e cubrir eses 60 postos que poñen a subasta só e necesario que un partido politico con #blgtk08#poder e subencions a esgallo, ou concesions de molinillos a dedo te poña na lista...e despois decian que as empresas nodicas eran jauja¡¡¡¡¡¡¡
Comentario por Retorto (13-12-2010 19:45)
12 Aqui pagase ata para que mexen po#blgtk08#r un...e despois decir que chove.
Comentario por Rosa (13-12-2010 19:46)
13 Eu pregúntome se para entrar a traballar en Regal Cerámica, unha empresa que tamén tivo subvencións a esgallo, e que tamén fai ou fixo traballos para institucións coma o concello, Diputación e Xunta de Galicia, hay que pertencer a un ou a outro partido, ou a ámbolos dous a un tempo. Seica isto non é así... pois non entendo se en Regal Cerámica isto non é así, por qué sí o ten que ser noutras empresas, que por certo, segundo teño entendido, fan a contratación do personal a través dunha empresa externa de seleción.

Eu creo que non se poden verter acusacións inxuriosas cheas de prexuizos infundados contra empresas que aportan traballo e riqueza a este pobo.

¡¡¡Xa está ben!!!.

As empresas privadas contratan a quen lles veña en gana, e se non son tontas, que non o son, supoño que elixirán aos millores, aos máis capacitadas. Neste intre hai moita xente onde escoller, así que as empresas es#blgtk08#colleran aos máis capacitados e preparados para os postos, coma fixeron sempre. Eu non me poido creer que alguén crea, que van encher as empresas de inútiles só polo feito de que pertencen a un ou a outro partido. Supoño que o nivel de intelixencia dos seguidores deste blog é suficientemente alto, coma para entender este principio lóxico... as empresas buscan aos máis capaces e competentes, pero aínda que isto no fora así nalgún caso, están no seu dereito a facelo, porque son empresas PRIVADAS.

De tódolos xeitos se non buscan e escollen a os millores, o que se buscan e escollen sen ningunha dúbida, é a súa propia ruina. Regal Cerámica, unha empresa puxante e modélica (segundo teño entendido), só escolle a os millores....¿É Regal a única empresa intelixente de todo o Municipio? Supoño que haberá algunha outra, sobre todo se falamos de empresas solventes e exemplares onde a calquera nos gustaría traballar, ¿non sí?.
Comentario por Xaime Rodríguez (14-12-2010 11:23)
14 Manda carallo¡¡¡ nin fun eu quen dixo que en a maior emporesa do povo metiamn a xente os partidos politicos, nin tampouco que identificou dita empresa, e vaia chuvasco me caeo......
RegalCeramica e unha sociedade anonima que se fundou fai catro anos estes dias, e nese tempo non traballou nin para a Diputacion de Lugo nin para a Xunta de Galicia, e facturou, e non cobrou ainda alrededor de 7000 euros o Concello de Viveiro.
como e publico e notorio, publicouse a diestro e siniestro, tivemos unha subencion de a Cominidade Europea, dentro de un plan Proder de perto de unhos 36 millons de as pesetas de antes, por os postos de de traballo creados (10) ademais tivemos un desconto do 90% da licencia de obra do Concello por tratarse de unha reavilitacion de un ben urbanistico e estar dentro de PEPRI DE Xunqueira, tamen tivemos unha bonificacion de dous puntos en un credito de alñgo mais de 40 millons d#blgtk08#os de antes por parte do IGAPE da Xunta de Galicia que estamos pagando, mais algunha pequena subencion a merca de maquinaria nova que rondou o 30% da mesma. Temos tamen subencions, non todos os anos,de pequena cuantia, para participacion en feiras internacionais,MILAN, Paris, Franfur e Intergif Madrid e Expohogar de Barcelona.
Mais claro, auga, xa me gustaria a min que alguen mais fixera publicos estes datos.
Sigo puntualizando: O persoal, 10 persoas que trabaña nersta pequena empresa de manufacturacion de productos, que inclue o proceso enteniro de fabricacion, e formado por nosoutros tras a sua contratacion, xa que na bisbarra non temos titulados na materia. e coidamos que son os mellores, unha vez formados, na sua expecialidade, tamen e certo que ningun partido politico nos suxereu nunca unha posible contratacion, algunhas veces si me pidiron algio por o estilo, pero esa e outra historia.
Comentario por Otero Regal (14-12-2010 15:00)
15 los humoristas muchas veces dan en el clavo. Y si no mira los de El Jueves.#blgtk08#

http://www.eljueves.es/2010/12/14/volvemos_las_pesetas.html
Comentario por M. (15-12-2010 15:41)
16 DE otros tiempos se sabe que el poder politico esta subvordinado al poder financiero, y por supuesto esto poder financiero es el fruto de conglomerado de multinacionales que atravez de las epocas trataron de sellar unificaciones o bien atravez de sociedades o acuerdos familiares (matrimonios). Desde la epoca de los romanos el interes por someter al poder publico por parte de #blgtk08#los ricos de turno fue siempre el camino seguido por estos. Siempre hubo quien inteligentemente nos advirtio de esos peligros que coartarian la libertad del individuo, pero seguimos siendo ingnorantes y profanos en estos temas. Sera porque al educacion de un pueblo debe estar relegada a mantenernos en la ignoracia?. EL QUE TENGA OJOS QUE VEA, EL QUE TENGA OIDOS QUE OIGA......
Comentario por guillermo (16-12-2010 15:29)
17 Cando digo a maior "empresa do concello de Viveiro" non me refiro a Vestas, refirome o Axuntamento, por eso puntualizo logo, que a nivel estatal pasa o mesmo, referindome neste caso, tanto a administración pública estatal como autonómica e diputacións. Sinto o mal entendido. Como varios de vós#blgtk08# xa comentades, unha empresa privada se xestiona con uns criterios de beneficio puro, polo que os donos son soberanos de contratar a quen lles pete. Defeito pola conta que lles ten van a contratar o milloriño que encontren...non pasa o mesmo na administración.
Coellerira paraiso fiscal
Comentario por Fran García (19-12-2010 19:44)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal