A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

HABEMUS CANDIDATI
Cesar Aja logo de dous decadas exercendo con man dura a alcaldía de Viveiro e 8 anos como dura oposición dentro e fora do consistorio quere voltar a ocupar a poltrona, agora situada na parte de arriba da Praza Maior.
Melchor Roel con 8 anos de alcalde e que foi candidato por primeira vez, xunto con Aja fai casi trinta anos, por outro partido, claro, volta a presentarse, os demais vamos deixalos de lado hoxe, ao fin e o cabo son eles dous que con alianzas ou sin elas teñen oportunidade de ordenar e mandar, ben ou mal, eso xa e outra cousa.
Si os partidos politicos, foran tal, e tiveran algo de sentidiño comun, estes dous irian directo para a sua casa, xa pasou a sua raiola, Viveiro merece que xente nova, non soio en edade,tamen en miolos aporte novas ideas e unha mellor xestión.
Pero “E o que hai” Nestes tempos, o importante é usar ao candidato como produto para vender. Os que entenden nesto da “mercadotecnia” aseguran que os partidos son tradicionais ao momento de facer campañas políticas e non se atreven a innovar. Todo faise de acordo ás necesidades de cada candidato e o seu o público obxectivo.
O normal seria que un alcalde con duas lexislaturas as suas costas , facilitara a substitución política nas súas respectivas formacións e deixarán de concorrer como candidatos dos seus partidos nas eleccións municipais de 2011, para deixar paso aos seus respectivos “golfiños” políticos, que terán a oportunidade de preparar a loita electoral desde a posición privilexiada que outorga o ser novo e non ter unha remora de historias de cousas mal feitas detrais.
Pero para eso terian que saber delegar e manter a posibilidade de que a sua sombra podan medrar líderes e non pelotas e lamecuns.
Tanto Melchor Roel como Cesar Aja serian todo un señor si convocaran a prensa , non xuntos nin revoltos, e soltara "chegou o momento de deixar paso aos mozos con novas ideas", no caso de Aja, aínda que permanecera como secretario xeral da xunta local do PP do seu municipio e non pechara ningunha porta ao seu futuro político.
Otero Regal






Comentarios (32) - Categoría: Xeral - Publicado o 17-11-2010 10:30
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
32 Comentario(s)
1 Eu alégrome de que César Aja volte de novo á selo candidato. Foi botado da alcaldía pola coalición PSOE-BNG-IU que tentaron liquidalo da vida pública con acusacións que logo de que a fiscalía nin se quera as tivera en consideración pra iniciar un xuizo, amosanronse coma verdadeiras infamias.

César Aja non merecía o que lle tentaron facer Roel-Amor-Pacoluis-Orlando. Pasáronse de voltas e velaí teñen o resutado, volve con máis forza que nunca. Viveiro está feito unha merdiña despois de oito anos de socialismo radical. A xente é consciente de que Roel non fai máis que mentir e enfrontarnos con todo o mundo.

Vivero quer un alcalde que traia inversións e servicios, e non que ande por ahí insul#blgtk08#tando o montando bronca. Roel poido ser unha esperanza de cambio, pero mentiu tanto, que a xente no o quere nin ver en pintura. Fracasou totalemte porque fixo todo o posíbel para que botáramos de menos a Aja.

Eu alégrome de que se volte a presentar e o votarei sen dúbida; e coma min moitos viverenses que temos memoria. Fai oito anos Viveiro era importante na mariña e tiña capacidade de crecemento; despois de oito anos de socio-comunismo-nazionalista, Viveiro retrocedeu na mariña, somos irrelevantes e cada vez temos menos servicios. Ogallá gañe Aja por maioría absoluta, e co seu traballo incansable poida recuperarnos desta desfeita sen precedente.

¡¡¡Forza César!!! ¡¡¡Viveiro precísate!!!
Comentario por Brais (17-11-2010 12:50)
2 Aja, Roel, Rodríguez, Expósito...catro nomes fundamentais para este pobo. Só eles dan a talla pra seren os candiatos. Viveiro ten sorte de poder contar con estes catro imprescindibeis; son o millor que podemos ofrecer. A política en Viveiro conta cunha gran canteira, uns diamantes que foronse pulindo nos case trinta anos que levan en primeira liña da política. Os diamantes son indestructibeles, xoias que non deben ficar no caixón do ol#blgtk08#vido. Pra que buscar outros, tendo este cuarteto incomparábel. Viveiro está en moi boas maus, á vista está. Temos o que estes catro fenómenos foron capaces de crear nesta longa, e polo que se ve, interminábel, carreira política. Non busquedes máis, fiquemos co que temos que xa o coñecemos ben ¿Pra qué cambiar? No fondo Viveiro e sobre todo e máis que nada, moi conservador; conserva os mesmos candidatos desde que retornou a democracia.
Comentario por Rodrigo (17-11-2010 13:03)
3 Tes razón Sito, en Viveiro a xente está farta destes dous caciques, que so están aí para vivir de puta madre e facer favores ós amigos, por iso non se quren ir e queren seguir chupando do bote.
O caso de Roel é inda peor, pois gañou prometendo honradez e transparencia e fixo o mesmiño que criticou de Aja: rodearse de incompetentes, caciquear en favor dos amigos, non cumprir as súas promesas(a primeira non volverse a presentar, pero os cartos son os cartos), oscurantismo na xestión e por riba diso INC#blgtk08#OMPETENCIA E VAGANCIA coma selo de identidade.
Nen Roel nen Aja, deberíamos votar por aquel partido que presente xente nova e preparada. Xa me contarán con que ilusión se pode elexir entre estes dous.
Roel e Aja deben crer que somos parvos e que pensamos que en Viveiro non hai ninguen máis cualificado que eles que poida presentarse, espertade meus! que non sodes imprescindibles! todo o contrario, Viveiro estaría moito mellor se os fósedes para casiña a seguir pelexando e a contar batalliñas.
Comentario por Viveiro quere renovación (17-11-2010 14:54)
4 Non corren bos momentos para exercer como alcaldes, pois a crise actual minguou considerablemente os ingresos das arcas municipais e os concellos venllas e deséxanllas para cumprir coas achegas coas que se deben financiar os distintos proxectos que realizan grazas ás achegas de administracións superiores e con ter ao día os pagos a provedores e persoal . Aínda así, os partido#blgtk08#s en liza confían nestes valores para recadar votos e presionan cada catro anos para que aparezan de novo como firmes candidatos ante os comicios municipais. Curiosamente son os que menos problemas expón e aínda que sempre se fan de rogar, finalmente, a experiencia e a lealdade ás siglas que representan situásenlle con toda probabilidade como cabezas de lista en maio de 2011
Comentario por Covas (17-11-2010 15:11)
5
O peprt de todo é que se presenten transfugas, e que ademas metan na ruína tecnica a un Concello, con mais de 5000000 de deundas, sen transparencia de ningunha clase e avalados pola Excma. Diputa... .-E aínda por riba q#blgtk08#ue se volvan a presentar. Hai unha cousa clara ou quen lles apoian tanto en institucións como en poboacións estan chupando do bote do resto da poboación ou ben á poboación ponlle un boneco de cartón pedra coas siglas e vótanlle.
Comentario por Basanta (17-11-2010 15:15)
6
Nunca vén mal un aire fresco nos concellos, creo que é o momento de empezar a deixar entrar á mocidade que seguro que teñen novas ideas ... Como no caso do meu pobo (VBiveiro) que eu te#blgtk08#ño unha certa idade e sempre coñecín a o Aja e a Melchor metidos no concello, di Regal que fai 30 anos que estan a chupar do bote, si tuveran algo de vergoña xa terianse ida para a sua casa...
Comentario por Rosa (17-11-2010 15:17)
7 Bueno bueno, tampoco es para tant#blgtk08#o que os quejais mucho por nada.
Comentario por Kiko (17-11-2010 18:54)
8
E Que esperábais?, xa volo advertiu eu: !Que son unhos ditadores!, !que son unhos lerchos!, !que son unhos caciques!,
Ahora xa sacarón a relucir toda a súa salsa de perversión, corrupción e estupidez, porque ademais de todo xa demostraron que son unhos ignorantes incapazes de facer nada. Non coñecen a lei nin a orde, non saben o que é a honra nin a responsabilidade, nin o traballo. a súa única preo#blgtk08#cupación é a apropiación indebida dos bens alleos.
Xa o demostrou nos seus longos anos como director , un prepotente e inútil.
Por que será que moitas das veces é o peor dos posibles o que ocupa un cargo de responsabilidade? Que fixemos os viveireses para merecer isto?
É o peor alcalde posible de entre todos os homes e mulleres de toda a provincia de Viveiro. Ou nos imos do pobo ou o largamos.
Comentario por O ZORRO (17-11-2010 18:59)
9 Si salio elegido durante 20 años, Si sal#blgtk08#ió elegido tantas veces no será tan mal alcalde.
Comentario por Madrileña (17-11-2010 19:04)
10
Non creo que a Viveiro poida representalo alguén e moito menos os políticos actuais ( sexan de calquera partido). Nestes momentos o que necesita esta t#blgtk08#erra é que a defendan , sentados en casa non imos conseguir nada. Os insultos sobran e desgraciadamente é o primeiro que se utiliza cando faltan os argumentos.
Comentario por Lestegas (17-11-2010 19:12)
11 ¿Prero Melchor no prometió que no se volvía a presentar? Menudo mentiroso, ya empieza a engañar a los votantes antes de empezar la campaña. Melchor quiere seguir cobrando sin trabajar, este alcalde hundió Viveiro, que se largue ya ¿Y Aja? De que va este tio, cree que no nos acord#blgtk08#amos de todas sus tropelías y que le vamos a votar, y una mierda. Seguro que se vuelve a rodear de pelotas,cuanto más burros mejor.Con este panorama voto en blanco o me quedo en casa.¡Lista independiente ya! Y que se abstengan de presentarla transfugas y ex-concejales cabreados.
Comentario por Mentirosos (17-11-2010 19:18)
12 O meu perfil dun bo candidato/a a alcalde ou alcaldesa de Viveiro:

-Entre 30 e 60 anos
-Autónomo/a ou funcionario/a(para evitar presións da empresa)
-Experiencia en xestión, sexa no público ou no privado.Que saiban o que se traen entre mans.
-Que non esté queimado/a politicamente.
-Honrado/a e con capacidade de traballo. Cualidades#blgtk08# que adornan a moitos/as viveirenses, pero non a estes dous precisamente

¿Tan dificil é atopar xente así? Non, pero os Ajas e os Roeles deste mundo non permitirán xamais que estas personas teñan a posibilidade de chegar a presentarse. Nen un,nen o outro se someteron ó veredicto das bases, elexíronse a si mesmos e sucédense a si mesmos, coma os bos dictadores.
Comentario por Os dous de sempre (17-11-2010 21:56)
13 César fue el mejor Alcalde de Viveiro en la democracia. No habiendo otras opciones mejores, yo le voy a volver a votar. Estoy de acuerdo en que debería de haber renovación, pero lo cierto es que no la hay, y tenemos que elegir entre lo que nos proponen. La culpa de todo la tiene este sistema partitocrático que está viciadísimo. Creo recordar que César se presentó a presidente del PP en Viveiro y no tuvo ningún rival. Está claro entonces que el PP lo quiere como candidato, ya que no proponen a otro.
Para mi entre Melchor, Mitas, Leal, Orlando y ahora César, César es el mejor; ha demsotrado que #blgtk08#es capaz de traer industrias (los eólicos o EV) servicios (la piscina, el geriátrico,el ayuntamiento nuevo, el Puerto Deportivo, la nueva lonja, etc). A Viveiro venía gente importante y muchos turistas. Frente a todo esto Melchor en ocho años solo fiestas y hard rock... la piscina cerrada, no tenemos carretera, el puerto deportivo nos lo quitaron. Yo creo que no hay color. No sé si habrá candiatos mejores, pero si nos presentan los partidos a los de siempre, tendremos que elegir entre los de siempre y yo tengo claro que objetivamente entre César y Melchor, los hechos son contundentes a favor del PP.
Comentario por Laura Basanta (18-11-2010 11:35)
14 Pois eu vou a votar a Bernardo do BNG, que un ra#blgtk08#paz novo, preparado e non para de facer cousas.
Comentario por Un de Celeiro (18-11-2010 15:00)
15
No pobo de Viveiro aínda permanece o concepto feudal que empezou na Idade Media cos seus reinos de peto, o pobo parece que sempre foi un subordinado; fai séculos ao Señor, despois ao cacique e tras o viño o alcalde da ditadura para terminar nos alcaldes da democracia. Mo#blgtk08#itos séculos nos que practicamente non se modificou a percepción que se ten daquel que ten un cargo público para dirixir á súa comunidade. É dicir, seguimos co do Señor manda e fai o que lle dá a gana; que vai no seu cargo, porque o noso voto non vale nada xa que todos son iguais.
Comentario por Lanzós (18-11-2010 15:04)
16 Yo coincido con la opinión número 13 y te felicito por ella, Laura. No hay color entre Roel y Aja. Es triste que muchos hayan olvidado todo lo bueno que hizo Cesar. Nadie es perfecto y siempre algo sale mal, pero no hay que olvidar que Roel intentó confu#blgtk08#dir al pueblo con mentiras malignas en contra de él y en contra de mucha gente que lo único que han intentado es trabajar. El tiempo pondrá cada uno en su sitio y al final se verá quien es Roel. Todos mis votos para Cesar y para quien lleve en su lista.
Comentario por Aurora (18-11-2010 17:45)
17 Melchor non consigueu nin que se quitaran os trastos que ten na praza... polo amor de deus ¡como vou a votar por él!

Por outro lado tampouco vou votar polo Bloque, porque non lle fixo oposición e para colmo colaligouse con él.

Tampouco vou votar por Esquerda Unida, que o apoia en todo, vexa o que vexa.

Non votaría tampouco polo PP#blgtk08# de Leal, porque demostroume que foi un grupo que bailaba ao son de Roel.

Para mín a unha opción clara e a do novo equipo do PP. César Aja ten experiencia, os últimos anos tivo tempo de reflexionar. Se consigue a Alcaldía tede en conta que teremos un César renovado con ganas de traballar e de conseguir cousas por Viveiro. O goberno de Roel foi unha pesadilla.
Comentario por Eusebio (18-11-2010 17:53)
18 Son todos iguais, uns chupóns que so se preocupan do seu peto. Ou se fai unha candidatura independente de verdade ou non penso votar. Se o que ofrecen os partidos e mais roelis#blgtk08#mo e ajismo que lles dean a todos.E logo dirán que a xente non se implica e non vota, polo carallo, a xente o que está e farta de ver sempre ós mesmos chupós mamamdo do teto.
Comentario por A rañala todos (18-11-2010 20:38)
19 Nunca segundas parte#blgtk08#s foron boas¡¡¡¡¡¡¡¡
Comentario por Legaspi (18-11-2010 21:23)
20 Cen gaivotas onde irán?

Des#blgtk08#de logo isto é cada vez máis esperpéntico.
Comentario por Navarrete (18-11-2010 21:41)
21 ¿Desanima al electorado? Pero si su electorado está encantado, cuanto más r#blgtk08#oban y más mienten, más intención parece que tienen de seguir votándoles.
Comentario por X (18-11-2010 21:43)
22 Yo voy votar a César. Cuando era Alcalde ibas por el ayuntameinto y cuando no tenía que ir a Madrid, allí estaba por la mañana y te atendía. Hoy vas por el ayuntamiento y el Alcalde no está casi nunca, vas al bar de la plaza y allí está fumando y bebiendo; le dices que cuando puedes hablar con él y te dice que mañana, por ejemplo a las 12:00; vas mañana a las 12:00 y ni está ni saben nada de él... es un cachondeo total. #blgtk08#Luego si los ves por la calle, te cuenta una disculpa y te pregunta que querías, se lo cuentas y todo va hacer, todo va hacer, pero al final si te he visto no me acuerdo. ¿A cuántos les ha pasado con Roel lo mismo que a mi? A un montón. Melchor sólo está para que le digas lo bien que lo hace, como le digas que algo no lo hace bien, prepárate para oir de todo. Yo no le voy votar porque no hay seriedad.
Hasta otra.
Comentario por Juán (18-11-2010 23:02)
23 Un aplauso por lo que dices númer#blgtk08#o 22. Tienes toda la santa razón.
Comentario por Benito (19-11-2010 19:02)
24 Viendo tu artículo anterior,parece claro que Roel,Amor y Novo d#blgtk08#eberían montar un partido juntos,tienen muchas cosas en común.
Comentario por Nuevo partido (19-11-2010 22:24)
25 Todo el mundo dice lo mismo,hacen falta personas nuevas. A los partidos no les importan los ciudadanos,si fuese así buscarían nuevos candidatos y no no presenta#blgtk08#rían estas candidaturas "rancias".Y es verdad que Melchor dijo varias veces que no se volvía a presentar pero con lo que miente este hombre ya nadie le creyó.
Comentario por Ciudadana (19-11-2010 23:03)
26 Eu dou razón a todos os que dicen que fan falla candidaturas e candidatos novos e esquecerse das épocas e políticos anteriores. Agora ben, se estos candidatos non se presentan eu votarei polo PP de Aja por m#blgtk08#oi malo que fose. O que non quero é que sigan gobernando Roel e os esquerdistas que o apoian. Quede claro que non estou en contra das esquerdas, senón dos representantes que neste momento teñen no Concello.
Comentario por Gustavo (20-11-2010 08:57)
27 Hoxe vin na Voz que unha vez máis poñen ao Interventor do Concello a parir; parece o culpable de todos os males de Roel. A min o que realmente me parece é que Roel vota a este home todas as culpas dos seus desastres, sen que este home se defenda. Para colmo, vese un c#blgtk08#laro apoio da Voz a Roel en todo. Esto é lamentable. Parece que estamos na época na que se colgaban inocentes no medio das prazas e todo o pogo ao redor facendo unha festa. Estou totalmente decepcionado coa Voz e asqueado de Melchor Roel. É triste que a xente no vexa.
Comentario por María Pena (20-11-2010 09:03)
28 A Voz de Galicia na Mariña da vergoña allea. Está totalmente ó servizo de Roel#blgtk08#, os de Viveiro temos dereito á información coma o resto dos cidadás galegos.
Comentario por manda carallo (20-11-2010 15:40)
29 Vamos a ver Regal, ¿Donde esta sacada a foto de El Progreso que ti post no blog?
Diante do edificio do Progreso en Lugo.
?Que fixo a noticia de que Aja seria o candidato?
Un periodista bo amigo teu que non e quen firma.
Confirmou o partido PP a noticia dada por Aja a o#blgtk08# teu amigo 10 dias despois?
Pois non.
Otero Regal, eso non che soa raro, moi raro, non formaras parte de unha estratexia de Aja para impoñerse, por cojones, como candidato con a historia de eu nominome e ahora quen dice que non.
Pensoe ben. e xa veras que ten sentido a cousa.
Comentario por Un amigo (20-11-2010 16:41)
30 A foto é diante do Instituto onde César Aja imparte clase. Un pouco de menos prexuizos vería moi ben. Todo o demáis que dí ise "un amigo" son elucubracións varias sen fundamento. Os que saben moi ben o que é presentar un candidato (Placer) e despo#blgtk08#is substituilo por outro a dous meses das elecicións (Roel) son os socio-comunistas. E logo pensa o ladrón que todos son da súa condición.
Tomai unha boa tila socioprogres, que desque se soupo que Aja ía de candidato, andades moi nervosos.
Comentario por Xurxo (20-11-2010 21:11)
31 E certo a foto esta feita no Instituto Perdouro de Burela na parte de arriba a escultura e unha donacion de Alcoa ou algo parecido.
Tampouco enten#blgtk08#do o de un amigo meu periodista, sin embargo si que e raro que Barreiro non dixera nada confirmando a Aja como candidato nin siquera no acto de Ribadeo.
Comentario por Otero Regal (21-11-2010 20:38)
32 sisisisisisisi ALFONSO utilizas tres palabras que definen muy bien y muy a las claras como son tus fuentes y escritos cargados de demago#blgtk08#gia barata y sobre todo carentes de cualquier tipo de contraste acertado esas palabras son OU ALGO PARECIDO jajajajaja OTERO REGAL PURO
Comentario por CONFIDENCIAL (25-11-2010 20:13)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal