A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

VIVEIRO: ¿EXCELENCIA TURISTICA?
O Municipio deViveiro, por non se sabe ben que dubidosos méritos, ten o selo de excelencia turística, concedido por non se sabe moi ben que cego, xordo e carente do sentido do olfato. Foi en tempos de Ministro da cousa, o actual banqueiro Rodriguez Rato, daquela casado cunha neta de Canosa coa que ten dous fillos e que pasaba algúns dias en Viveiro, primeiro en Covas e despois na casa da que era daquela a sua sogra en Faro-Area. Cesar Aja premiou o ministro co titulo de “FILLO ADOPTIVO” por aquelo.
Menos investimento en títulos honoríficos e máis en coidado do municipio. Iso é o que necesita Viveiro en paticular e o concello en xeral, donde . (Tampouco viría mal un pouco de vergoña por parte dos rexedores municipais).
Ustedes creen que merece o titulo de excelencia turística un concello que ten a sua praza maior ocupada por un mamotreto xigante de cor negro o que chaman escenario a mitade de ano, xunto con unhas gradas de carcteristicas similares?
A praza maior de Viveiro, non e a de Salamanca, e certo, pero e do mais digno que temos nestre conxunto monumental, tamen e certo que os concellos utilizan as prazas para actividades, pero á seman desaparecen os aparellos , aquí non, aquí todo a epoca de mais visitantes temola convertida nun expantallo.
A rua mais importante tanto a nivel comercial como historico e social de Viveiro e a “Rua de Abaixo” que vai dende a Praza Mayor ata a Praza de Lugo, pois ben esa rua por mor de privilegios de dudosa legalidade e peor gusto esta cortada na zona final da Praza de Lugo, ali en horas punta todo o ano e en todo momento no estio sendos mesos enchen a rua de barricas, mesas, sillas e un non pode pasar, sucede algo parecido na Pescaderia e en frente dos Xardins adicados a Noriega Varela,
e despois queremos ser excelencia turistica, De vergoña allea.
Presumimos de atractivos e de paseos maritimos e dende fai mais de 8 anos o paseo da fachada de Viveiro ten convertido a parte traseira do Orfeo nunca especie de frente de guerra de Beirut, con alambradas, pedras e outros souvenirs do bon gusto de quenes nos governan, o mesmo paseo esta a oscuras en parte do percorrido e as farolas rotas dende fai anos.
A todo esto temos que engadir os noxentos cheirumes que en marea baixa soltan as alcantarillas que seguen a botar o lixo a ria, despois de gastar millóns de euros en un saneamento integral que non funciona. Asi as cousas un dia de estos pidolle a quen teña mando en praza que derogue o de Excelencia turistica ata que non se melloren estas e outras cousas.
Otero Regal


Comentarios (22) - Categoría: Xeral - Publicado o 10-11-2010 13:51
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
22 Comentario(s)
1 Tes mais razon#blgtk08# que un santo.
Comentario por Covas (10-11-2010 19:06)
2 Na fotografia esta ben#blgtk08# bonita a Praza Maior.
Comentario por Rios (10-11-2010 19:08)
3 Home Regal, Cal presume todo enchido de gloria de botar ben de chapapote á esplanada do pavillón. Facía falla, pero non creo que seña pra presumire coma se fora unha cousa doutro mundo. Cal tense convertido no home do chapapote; alí onde fai falla, alí deixa caer o material,#blgtk08# e logo apresúrase a ire pra casiña, escribire un articuliño pra os periódicos, e presumir a toda páxina da gran fazaña. Cos socialistas, Viveiro é a excelencia turística, o mesmiño que Cal é as grandes obras que pasarán á historia. É o que temos... e así nos vai.
Comentario por contr el Cal, CALGONIT (10-11-2010 22:45)
4 Tes toda a razón do mundo, Sito. A verdade é que da pena. O da Praza e o do Paseo Marítimo é un bo exemplo de que aquí en Viveiro non hai nin unha mínima xestión. Non sei como aguantamos que a Praza estea feita un adefesio. Eso non ten disculpa de ningún tipo. O mímino mínimo que poden facer unhos gobern#blgtk08#antes é cuidar esas cousas. Non é perdirlles moito. Por non decirche tamén que os xardíns desde a ponte ata o Conservatorio quedaron totalmente insípidos. É bastaste máis importante cuidar estos aspectos que facer unhas festas desorbitadas. È todo un sinsentido... lástima que o vexamos catro. Un saúdo.
Comentario por Rodrigo (10-11-2010 22:58)
5 Volve DARDAÑAN, Aja volta trais 20 ano#blgtk08#s fodendonos ben fodidos ahora volta.
Comentario por Covas (11-11-2010 15:19)
6 Falta fai que veña alguén devolverlle a Viveiro, o nome que perdeu con istes cas de palleiro que temos no Concello.
Como no imos perder a excelencia turística si as ruas de Viveiro cheiran a merda,as praias non están limpas os cagan onde #blgtk08#lles peta e on e culpa dos cas) se non dos fillos de cadela que os levan polo collar e non recollen a merda, eu recollo a merda do meu can , como Cesar terá que recoller a merda que vai deixar Roel e Cia, Que Deus te pille confesado, änimo Cesar
Comentario por maroqui (11-11-2010 16:25)
7 e a praciña da herba, tenderete#blgtk08# todo o ano a dos catro linaxes
Comentario por hai que roelo (11-11-2010 19:45)
8 Xa... a demagoxía amigo Regal é algo máis grave... é facer que os INTERESES PARTICULARES teñan categoría de INTERESES PÚBLICOS ! A demagoxía é MENTIR e priorizar todo aquilo que non é urxente nin ten motivos de converterse en GASTO PÚBLICO agás para maior gloria do papaostias de turno! ¿Ou acaso tamén é demagóxico denunciar o gasto en PROPAGANDA que supuxeron centos de miles de CARTEIS anunciando esa cousa perversa chamada Plan E que agora i#blgtk08#mos pagar funcionarios, pensionistas e mulleres a punto de parir? Melchor, Aja estádes pasados das calores...Regal ben sabes que o Filósofo tiña que Gobernar a República POR TURNOS... e penso que o TURNO de estes dous xa está cuberto dabondo... RETIRATE AJA, RETIRATE MELCHOR e deixa que entre aire fresco na política municipal. Seguro que outros virán que bó te farán...! Pero para falar de DEMAGOXÍA deberas antes cambiar de PARTIDO !
Comentario por Carlos (12-11-2010 15:21)
9 Regal tes toda a razón, pero equivocaste de sitio, aqui en Viveiro mexan por nos e a maioria dice que chove, asi que #blgtk08#temos mamotreto na praza, as ruas privatizadas e os paseos en obras a perpetuidade e cheirentos por tempo inconcluso.
Comentario por Basanta (12-11-2010 15:23)
10 El estandarte tenderete de la Plaza es el m#blgtk08#odelo cultural de Melchor Roel y sus chicos.
Comentario por Xuxo (12-11-2010 15:26)
11
Pódese dicir máis alto pero #blgtk08#non máis claro. Onde hai que asinar?
Comentario por Pirixel (12-11-2010 15:27)
12 Sr.Otero Regal

Me sorprende gratamente tu forma de pensar y exponer la realidad. Venía con ciertos prejuicios (luego me latigaré), pensando que iba a encontrarme algunas consignas anticapitalistas, de las de toda la vida, y sin embargo, torpe de mí, me encuentro con unos pensamientos preclaros señalándonos a todos los que pensamos que vamos por el “buen camino”, cuando en realidad estamos “tonteando” cerca del avismo.

¡Bien!

En algún momento he leído que ante una crisis de recursos, que no econ#blgtk08#ómica, el sistema que tendría más facilidad de subsistir sería precisamente el comunista. No lo comparto, pero me da qué pensar. Y no lo comparto por una sencilla razón: porque no creo en el hombre. No creo en la bondad, en la caridad y en todas esas cosas que nos intentan inculcar de pequeñitos. Más bien pienso, quizás también con ciertos prejuicios, dicho sea de paso, aquello de: “el hombre es un lobo para el hombre”, lo que inhabilita por nuestra propia naturaleza la posibilidad de un estado comunista.

Un saludo.
Comentario por Raimunde (12-11-2010 15:29)
13
Interesante reflexión,
é obvio que xente así debe lerte,
ademais dos "hoygan" aos que #blgtk08#estarás afeito.
Nada, a calquera gustaríanos compartir unha charla con quen fala así.
Un saúdo
Comentario por Kiko (12-11-2010 15:30)
14 Se o PP de Alberto Núñez Feijoo confirma que necesita voltar atrás para competir pola alcaldía de Viveiro, resalta a súa capacidade de renovación e de actualizarse para rachar co sambenito de caciquil. Se o que pode ofrecer o PP en Viveiro é pasado, queda en evidencia a súa conexión coa realidade e coa sociedade que pretende representar e gobernar. Se o mellor que ten o PP en Viveiro é un animal político resucitado, segundo a vomitiva propaganda disfrazada de información publicada, non hai dúbidas de que analiza a realidade con sondaxes rigorosas e independientes. Se ao PP lle preocupa o que pensan os viveirenses, se cre que con moita maquillaxe pode vender pasados como futuro, é obvio: liberouse do encerro no seu círculo pechado e a teimuda realidade recompensarao. Se o que o PP e o PSOE presentan en Viveiro son as súas élites, un pasado con máculas e un presente que xa empeza a ser pasado, demostran canto lles importamos os veciños. Un deles gobernará a bancarrota do C#blgtk08#oncello, e os dous atesouran experiencia: un pola economía que nos legou para anos, e o outro porque non foi quen de corrixila. Se ese escenario se consolida, é evidente como se ganan a nosa confianza os partidos e os políticos. PP e PSOE producen esta nova ficción, pagando con cartos públicos un exercicio de democracia reducido, de facto, a dúas opcións electorais. Queda por ver se o PP de Núñez Feijoo e Xosé Manuel Barreiro corrobora que en Viveiro aposta polo pasado, clarexando alternativas e a súa sintonía coa cidadanía. Moito máis seguro parece que o PSOE optará por quen lle dou unha alcaldía que o PP creía en propiedade e contribuíu ao seu triunfo na Deputación. Non tardaremos en comprobar se un clama vinganza e se o outro se convenceu de que o resentimento non conduce a ningures. De momento xa sabemos quen é quen e, sobre todo, os beneficios colectivos e persoais que cada un deles obtivo coa política, na defensa do interese colectivo,de votantes propios e alleos.
Comentario por Ajacroelm (12-11-2010 16:25)
15 A democracia en Viveiro é unha estafa, é a ditadura perfecta. Elíxese entre dous ditadores: un que sorrí e outro que gruñe. Ambos teñen os mesmos xefes. converteran as eleccións nun acto de adhe#blgtk08#sión E se tras as súas campañas propagandísticas multimediáticas non tragas, fanche putadas e fodente ben fodido, si poden e listo. Non sei ata cando imos soportar isto, realmente non o sei.
Comentario por Gattopardo (12-11-2010 19:10)
16 Pues ya que estamos todos en plan retro, no sea tan malote y mejor mandeme a l#blgtk08#a Inquisición, que tienen más humanidad que los dos lideres de Vivero.
Comentario por Eva (12-11-2010 19:21)
17 Don SITO debe andar con eses verdes cos que anda conspirando ultimamente. Xa verán xa. Entre os Quo vadis estes e o disputado voto do señor #blgtk08#Cayo, a esquerda pétao nas próximas.

Ao final imos ter que cruzar os Pireneos para ver un pouco de animosidad anti loueseXa.
Comentario por fOZ (12-11-2010 19:23)
18 ¿No nos podem#blgtk08#os abstener?
Comentario por Victor (13-11-2010 19:15)
19
Creo e espero que o PP non teña nada que facer na nosa cidade.
Todos sabemos que ideoloxía intentan ocultar, os apoios mediáticos -subvencionados- nos que se apoian, e o absoluto desprecio por a nosa identi#blgtk08#dade.
roel será feo como un cangrexo, pero me parece honrado. O BNG ten que demostrar que é a compensación que evita a tiranía das maiorías absolutas.
Que goberne o PSOE e o BNG é o mellor que nos pode pasar.
Comentario por Pepita (13-11-2010 19:18)
20 Regal, non tes remedio. O millor que lle pode pasar a Viveiro é que gobernen os millores, señan quen señan. O goberno do PSOe e o BNG en Viveiro foi un desastre nunca antes visto. O goberno do PSOe en solitario foi un d#blgtk08#esastre do que costará moito recuperarse. O Problema non son os partidos, son integrantes das candidaturas. O PSOe non leva aos millores, máis ben leva a quen menos problemas lle dan a Roel pra que el seña o astro rei.
Comentario por Xurxo (14-11-2010 11:27)
21 Lo de la plaza mayor lo solucioné colgando una acuarela en mi salón, ja ja, sin templete.
Dos cosas que me disgustan son lo#blgtk08#s fedores dominicales en la zona de vinos y los aparcamientos en doble fila. Cierto que en estas "temos moita culpa os foriatos".
Comentario por Foriato (15-11-2010 11:49)
22 Lo de la plaza mayor lo solucioné colgando una acuarela en mi salón, ja ja, sin templete.
Dos cosas que me disgustan son lo#blgtk08#s fedores dominicales en la zona de vinos y los aparcamientos en doble fila. Cierto que en estas "temos moita culpa os foriatos".
Comentario por Foriato (15-11-2010 11:50)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal