A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

A LITERATURA DE VARGAS E A POLITICA DE LLOSA

A verdade é que os da Academia Sueca teñen vocación por sorprendernos cada ano. Cando empezan a soar vacas sacras se decuelgan cun nome case descoñecido, e este ano que os comentaristas rebuscaban en autores de Kenia, de Xapón ou norteamericanos que non soasen tanto outras veces, van e danllo a Vargas Llosa, que leva anos nas quinielas e que a estas alturas un pensaba que lle ía a pasar como a Borges, que sempre soaba pero que nunca llo darían. Vargas Llosa atrae opinións diversas en canto aos seus posicionamentos políticos e ata intelectuais. É normal en quen atrevese con todo, sempre a gran nivel. Eu mesmo non estar de acordo con algunhas das súas ideas, pero o que ninguén discute é a súa enorme calidade literaria como novelista e a profundidade e lucidez das súas obras de ensaio literario. É máis, hai que buscar moito para atopar hoxe un crítico literario da súa envergadura. Na nosa lingua non o vexo e creo que tampouco máis aló. De maneira que esta vez o premio vai para a Literatura, sen implicacións étnicas, políticas ou reivindicativas de ningua clase. E iso tamén está ben de cando en vez.
Comentarios (9) - Categoría: Xeral - Publicado o 08-10-2010 20:52
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
9 Comentario(s)
1 La historia habla de un militante, el cual se ve involucrado, a su pesar, en una misión para arengar y sembrar crispación y rencor entre los vecinos. Lo escogen por parecer un charlatán modelo.
Desecha al principio la idea porque atenta contra su chulería, pero se ve obligado a realizarla. Pretende sanear la zona y la base, que estaban en muy mal estado, y no dice nada, ya que su misión es totalmente secreta.
Se emporcalla a fondo con el Servicio de Insultos y Broncas Tabernarias y Barriobajeras para Hidalgos Ansiosos. Su servicio consiste en llenar de bazofia todo lo que no sea hidalguía, contra los plebeyos primero para luego extenderse a rangos superiores, prestaciones todas secretas. Entre sus víctimas se encuentran unas díscolas, que se rebelan.
Apaleándolas con seudónimos#blgtk08# furibundos, se descubre por sus torpes disfraces, haciendo público así el carácter de su servicio y desvelando el secreto al que estaba obligado. Por ello recibe una serie de críticas internas y externas, de forma que clausura el servicio bajo la presión de sus superiores. Esta complicada situación le hace pensar que su carrera ha llegado a su término, pero sus superiores le otorgan una última oportunidad y lo envían muy lejos.

Una versión muy libre de “Pantaleón y las visitadoras”, genialidad de Vargas Llosa aún más universal cuando el argumento de una novela que él sitúa en la Amazonia peruana es real en el Viveiro del Club de Fans del Buen Hidalgo.
En la novela de Vargas Llosa, Pantaleón Pantoja se hundió por la solidez de sus principios, ¿y nuestro protagonista?
Comentario por pantaleón pantoja (09-10-2010 00:43)
2 Willy Toledo: 'Vargas Llosa es un derechista muy peligroso'. (Palma de Mallorca, 8-10-2010)
#blgtk08#
En Viveiro también hay algunos Willys Toledos que no disimulan su sectarismo patológico.
Comentario por Daniel (09-10-2010 11:25)
3 El nacionalismo es la cultura de los incultos, una entelequia ideológica construida de manera tan obtusa y primaria como el racismo (y su correlato inevitable), que hace de la pertene#blgtk08#ncia a una abstracción colectivista -la nación- el valor supremo y la credencial privilegiada de un individuo.
EL PAÍS Raza, botas y nacionalismo Mario Vargas Llosa, 15.01.2006
Comentario por Un lector (10-10-2010 19:03)
4 Vargas Llosa: “espero que me hayan dado el #blgtk08#premio por mi obra y no por mis opiniones”
Comentario por Penedo (10-10-2010 19:06)
5 Un premio moi merecido !!<#blgtk08#br />
Saudos………..
Comentario por belen (10-10-2010 19:07)
6 Bien merecido el Premio Nobel para Vargas LLosa, tanto sus obras como sus opiniones son interesates, sin embargo no tiene porque preocuparse ni esperar que le #blgtk08#hayan dado el Premio por las últimas. Su obra literaria lo merece. La Casa Verde, La Fiesta del Chivo, La Ciudad de los Perros, novelas que han dejado huella.
Comentario por Mercedes (10-10-2010 19:07)
7
O escritor peruano-español tiña gañado moitos premios antes. Sempre se decìa que o Nobel era o ùnico premio que lle faltaba.

É como un acto de xustiza, dada a súa extensa traxectoria literaria.

Aínda que nos ùltimos anos tambièn tivo detractores, pero especìficamente no ca#blgtk08#mpo ideològico. Xa que a mayorìa dos seus detractores son de esquerda, acúsanlle que se ouvese derechizado. Iso é todo.

Pero o talento non coñece de ideologìas.

O boom latinoamericano que se iniciò anos atràis, ten en Vargas Llosa a un escritor que abreu camiño ás novas xeracións.
Comentario por Rosa (10-10-2010 19:10)
8 Mario, Mario, tuve el honor de asistir a una de tus conferencias, magnifica, grande, libertaria.

Nunca pense que los “commies” de la Academia Sueca de Letras le otorgarian el Nobel, por su posicion politica, pero recuerdo aun sus palabr#blgtk08#as, “dejo de interesarme hace mucho tiempo (el Nobel), no voy a cambiar mis ideas politicas por un premio”.

Pero, nunca falta, conozco unos cuantos, empezando por el de aqui (en la Mitad del Mundo), que deben estar con el higado virado.
Comentario por Marta (10-10-2010 19:11)
9 tés que ser sinceiro regal e dicir que che escoce#blgtk08# moito que llo deran non sigas enganando
Comentario por intelectual (11-10-2010 12:43)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal