A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

PREGUNTAS ENCOL DO PORTO DEPORTIVO DE VIVEIRO
Trais o “AFAIRE” entre Portos e Concello de Viveiro por “un quitame alo ese porto”, e trais os dimes e diretes e as miles de palabras e letras impresas sobre tal cousa, quedarome algunhas preguntas no tinteiro. Vamos pois ao asunto:
Cando , gobernando, e un decir, Cesar Aja se lles concedeu a xestion do porto deportivo con unha serie de condicions, recordo algunha, urbanizar o entorno, construir un edificio de servicios, suministro de combustible, pantalans cerres e vixilancia,.
Como e que Aja e o concellal do asunto Señor Solla non fixeron nin puñetero caso. E so puxeron pantalans e unha caseta?
Tanto con Aja e Solla como con Melchor e o Tolino habia moita xente que non pagaba por amarre, moita, bastante, sobre todo nos meses de outono a veran, politicos alguns deles?
E certo que unhos pagaban e outros non?
E certo que non controlaban os amares en transito e que moitos tampouco pagaban?
E certo que mentres existen cartos a estallo para hencher de marisco a algunhos politicos de Madrid ou para fanfarrias, disfraces e festas, aquí non se cumpleu co prometido no caso do porto?
Quen son ou eran os vocales do consello de administración de TURVIVEIRO que tanto antes como ahora deixaron que os cartos desapareceran originando un gran furado economico?
Non terian naide con dous dedos de frente tanto Melchor como Aja para xestionar o asunto que Machote e O Tolino?
E certo de Berdeal xanon e socio do casino e segue utilizando o pantalón como si o fose?
Porque sera que en Viveiro a cousa publica sempre acaba como o rosario da aurora?
E por certo e aprobeitando que o Landro pasa por o lado ¿Por qué se parecen tanto desgobernando Cesar Aja e Melchor Roel?
Si alguen ten unha contestación “RACIONAL” pode Engadila, abteñanse politicos e aprendices de oficio de tales que entendan a politica como si de un partido de futbol se tratara.
Comentarios (26) - Categoría: Xeral - Publicado o 07-07-2010 21:12
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
26 Comentario(s)
1 Hablando de periodismo serio ¿por qué nunca leemos cosas como ésta en los periódicos locales? Tiene que ser un peródico de Madrid el que publique hoy lo que la prensa de A Mariña calla o publica CENSURADO.He alucinado con las costas que vamos a tener que pagar entre todos 1.300.000 euros y a algunos no les parece de interés para los viveirenses, o será que Roel, "El cacique del Landro", no les dejó que lo publicasen.

http://www.abc.es/20100708/comunidad-galicia/tsxg-tumba-urbanismo-silencio-20100708.html

El TSXG tumba el urbanismo por «silencio administrativo» del alcalde de Viveiro

Ratifica la ilegalidad de una licencia para 200 viviendas concedida por este procedimiento Las costas se elevan a 1,3 millones de euros

Revés judicial del Tribunal Superior de Xustiza de Galicia (TSXG) al alcalde de Viveiro, el socialista Melchor Roel. La Sala de lo Contencioso Administrativo sentenció el pasado 31 de mayo que es ilegal la concesión de licencias urbanísticas mediante el trámite del silencio administrativo cuando éstas vayan de forma flagrante en contra del ordenamiento jurídico, tumbando así la concedida por el concello lucense en el año 2006 para la construcción en la parroquia de Covas de un edificio de cinco plantas y 200 viviendas.
La sentencia firme del TSXG ratifica así el fallo en primera instancia del Juzgado de lo Contencioso Administrativo de Lugo con fecha de 10 de diciembre de 2008 —del que ya informó este periódico en febrero del pasado año—, y además impone de forma expresa al ayuntamiento que preside Roel el pago de las costas procesales, una nada despreciable factura que alcanza los 1,3 millones de euros entre los gastos de la defensa y los de la parte demandante, el ex alcalde viveirense, César Aja.

En diciembre de 2006, la Junta de Gobierno local otorgó la citada licencia a pesar de que tenía suspendidas temporalmente las competencias urbanísticas por la Xunta, la constructora no había aportado el estudio de seguridad y el proyecto de infraestructura común de telecomunicaciones que exige la ley, y existía un informe negativo vinculante de la Consellería de Cultura por tratarse de un entorno protegido por la Comisión de Patrimonio. Pese a todas estas circunstancias, el Concello de Viveiro concede la autorización urbanística basándose en el silencio administrativo, sin informe jurídico que lo avale.

El Tribunal Superior recuerda que la Ley 9/2002 de la Xunta vigente en aquel momento ya estipulaba que «las licencias se otorgarán de acuerdo con las previsiones de la legislación y planeamiento urbanísticos», al tiempo que «en ningún caso se entenderán adquiridas por silencio administrativo en contra»
de las leyes, una posición sostenida además en su jurisprudencia por el Supremo.

Así, la Sala de lo Contencioso afirma que «resulta palmaria la imposibilidad de entender otorgada por silencio administrativo contra legemla licencia». Además, entiende que «parece plausible la remisión de testimoni#blgtk08#o de las presentes actuaciones contenciosas» a la Fiscalía, «habida cuenta de la eventual comisión» de un posible delito contra la ordenación del territorio por parte tanto del arquitecto que informó favorablemente de la concesión de la licencia pese a contravenir la normativa como de quienes finalmente la autorizaron «a sabiendas de su injusticia».

Proceso penal

El Ministerio Público ya se adhirió a la investigación judicial que el Juzgado de Instrucción de Viveiro realiza sobre esta misma licencia y otras diez concedidas por el mismo procedimiento administrativo—que permitían la construcción de 678 viviendas y un hotel en esta villa lucense—, sobre los que la Policía Judicial emitió res informes subrayando su presunta ilegalidad, como desveló ABC el pasado 2 de mayo.
Las once licencias concedidas —nueve en construcción, una finalizada y la de Covas, paralizada— tienen en común los informes en contra —entre otros— de los técnicos municipales de urbanismo, que según queda de relieve en las diligencias judiciales fueron ignorados por la Junta de Gobierno que preside Melchor oel «para aprobarlas a través del silencio administrativo». En el caso de las 200 viviendas de la parroquia de Covas, las diligencias judiciales recogen documentos periciales de la Policía Judicial en los que se le imputaban al alcalde socialista y su Junta de Gobierno la presunta comisión de cuatro delitos de prevaricación y otro relativo a la ordenación del territorio y la protección del patrimonio histórico.

Otro de los casos ás representativos corresponde a la promoción de 154 viviendas «Primeira Calidade», actualmente en construcción en una
parcela de suelo urbano no consolidado en la que según «reiterados informes emitidos por el ingeniero municipal» no se puede edificar por carecer de la condición de solar al no haberse realizado obras de urbanización en el entorno.

En un informe fechado el 5 de febrero de 2009, la Policía Judicial recoge cómo el ingeniero aconsejó al alcalde en julio de 2006 consultar a la Xunta la calificación urbanística de la parcela. Roel, sin embargo, optó seis meses más tarde por pagar una asesoría técnica a un arquitecto externo, Manuel Cortón, para que le justificas «la viabilidad de la construcción». Los instructores no sólo creen «que la licencia no se podía conceder por no reunir los requisitos» que marca la ley y entienden que Roel y su Junta de Gobierno pudieran haber incurrido en un hipotético delito de prevaricación, sino que atribuyen a Cortón un supuesto delito de falsedad documental por elaborar un informe carente de fundamento legal y faltando a la verdad».

Sin embargo, la causa contra Roel sigue sin concretarse de momento, ya que tres años después de la apertura de diligencias previas, la juez instructora del caso no ha formulado todavía escrito de acusación, mientras acumula sobre la mesa informes de la Policía Judicial que ponen de manifiesto las cuestionables prácticas urbanísticas en el concello de Viveiro.
Comentario por Periodismo serio (08-07-2010 09:01)
2 Tocas de oido Regal... as preguntas que fas non sos as importantes... as preguntas que fas son as que farían os "politicos e aprendices de oficio de tales que entendan a politica como si de un partido de futbol se tratara".
É dicir, fas ti o que criticas en outros.
Agora goberna Roel. Amor é o xerente de Turviveiro. Preguntas:

¿Porqué tras un temporal brutal que converteu a lámina de auga nun verdadeiro peligro pras embarcacións e navegantes, Roel e Amor mandaron á policía local a botar fora do porto a uns traballadores que estaban limpandoa?.
¿Pode algúen cun pouco de cabeza facer semellante animalada?
¿Qué pretendía conseguir Roel levándose o travel de 35 toneladas e cortando a auga e a luz?
¿Porqué desque amor é o xerente de turviveiro, xamáis apresentou as contas da sociedade no rexistro mercantil?
¿Porqué Roel e Amor non fixeron nada pra amañar as deficiencias cos usarios denunciaron en múltiples ocasións?
¿Porqué tras sete anos ao fronte do Porto, non só non se mellorou nada, senon que o deterioro era escandaloso?
#blgtk08#/> ¿Parécense, e non por casualidade, a xestión do Porto Deportivo e a Xestión da Piscina municipal?
¿É certo ou non é certo co goberno Aja deixou o Porto Deportivo con Bandeira Azul?
¿Qué pinta e embarcación de Pesca "A Pomba" alí tirada ocupando espacio nun pantalán?
¿Fixo algo Roel para que entrara en funcionamento a Garda Civil do mar que ten un edificio precioso alí abandonado?
¿Neste conflito do porto deportivo, as memeces que aportou Picocho, que non sabe do que fala, seguen a liña de peloteo a Roel que inagurou sometendose a chantaxe do alcalde socialista e impedindo que Mosquera presentara un acto no Casino?
¿andiveron argallando Roel e Amor pra lle dar a concesión a unha empresa privada liderada por alquén da corda?
¿Non é certo que fai uns anos Roel e Amor declararon que estaban estudando renunciar á concesión pra que a asumira portos diretamente (goberno bipartito)?
¿O que cabrea e pon dos nervos a Roel é que Viveiro se quede sen a concesión do Porto Deportivo, ou que se demostre ás claras que é un mangante incompetente?
Comentario por Os aires do pirixel fan ver todo máis claro (08-07-2010 10:01)
3 Periodismo serio é o que veñen facer os de fora (O ABC)ao noso pobo, que non teñen presións nin servidumes. Iso é periodismo con tódalas letras... o que fan outros que se queixan de que os critican neste blog, é propaganda ao servicio dos intereses de Roel. Lles molesta quedare en evidencia e poñen o grito no ceo. Probiños, que pena me dan. Que traballen, ¡car#blgtk08#allo!, con obxectividade e sentido crítico aos poderes establecidos, que niso consiste a súa laboura. O cómodo e facerlle ben a pelota a Roel pra non o ter que aguantar boureando e ameazando con non pagar as publireportaxes que pon nas festas, nos naseiros, no nadal, etc, etc.... Que boten unha ollada aos apuntes da facultade, se é que pasaron pola facultade.
Comentario por Carl Bernstein e Bob Woodward (08-07-2010 11:41)
4 Espero que eses 1.300.000 euros non os teñamos que pagar os cidadáns de Viveiro. Que o paguen Rafita Amor, #blgtk08#Roel e todos os que fixeron estas cacicadas, están arruinando o concello para os vindeiros 10 anos.
Comentario por Que pague Roel (08-07-2010 13:27)
5 Independientemente de que en épocas de Aja se cometiesen o no irregularidades, ahora la pregunta sería si la actuación de Portos está fundada o no y si la gestión de Amor fue la correcta(sería la primera vez).

Para responder a eso, el ínclito Rafaelito Amor(Tolino) y su jefe Roel deberían presentar las cuentas, los justificantes de ingreso de las tasas, el registro de entradas y salidas de embarcaciones etc, etc Y así se despejarían todas las dudas.

Desde que empezó este desgra#blgtk08#ciado asunto ¿Se ha intentado negociar con Portos?¿Se han presentado estas cosas?¿Se ha acreditado documentalmente algo de lo que se dice en la prensa? NO, No Y NO. La respuesta de este mentiroso patológico que es Melchor Roel ha sido la de siempre,: insultar a Portos, buscar conspiraciones, crispar el ambiente, apoyarse en sus periodistas "de cabecera" para sembrar la confusión y crispar el ambiente, atacar a todo el mundo: Portos, usuarios, oposición etc. PERO DE PRESENTAR LA DOCUMENTACIÓN, NADA DE NADA.
Comentario por Preguntas y respuestas (08-07-2010 13:38)
6 ¿Por qué el resto de los concellos socialistas no tienen problemas con Portos?, Bueno ni con portos ni con Urbanismo, ni con Patrimonio, ni con ADEAC, ni con ningún otro organismo. La respuesta es muy sencilla, porque no tienen a un chulo de taberna ejerciendo de alcalde. En el vecino Burela, el alcade socialista, Llano se entiende bien con Portos, será porque habla y negocia en vez de andar insultando a los responsables de Portos y comportándose como un matón de bar.

http://www.cope.es/de-la-costa/08-07-10--llano-#blgtk08#valora-forma-positiva-encuentro-presidente-portos-galicia-191474-2

Llano valora de forma positiva el encuentro con el presidente de Portos de Galicia

En el encuentro que los responsables de Absa, la cofradía de pescadores y del propio ayuntamiento mantuvieron con el presidente de Portos de Galicia en las últimas horas, se le plantearon necesidades del puerto burelés como la ampliación del espigón que separa la zona comercial de la pesquera o la reanudación y conclusión de los accesos.

Comentario por Más preguntas (08-07-2010 13:46)
7 A nefasta xestión nestes últimos 20 anos en Viveiro, e o porto deportivo e un craro exemplo, foron a norma común e o costume habitual no concello: escasos investimento#blgtk08#s, endebedamento galopante, ineficacia na asignación de recursos e gastos en creación dun clientelismo daniño para a boa xestión municipal e para as arcas municipais.
Comentario por Covas (08-07-2010 14:04)
8 Si es "obligatorio" que Puerto Deportivo de Viveiro s sea privado prefiero que veng#blgtk08#a una gran empresa de fuera y que haga la guerra de los precios a los del Monopoly.
Comentario por Celeiro (08-07-2010 14:08)
9 Primeiro en preguntar: Teorías pedestres ou ecuestres?

Que pena qu#blgtk08#e non exista un inferno para todos estes que venden a súa alma por catro chavos.
Comentario por Pedregal (08-07-2010 14:50)
10 La curpa es de los que publican sus mierdas sin rebatirlas. Como hace la muy crítica prensa #blgtk08#del movimiento que no sé porque será del movimiento si lleva 30 años sin cambiar de postura.
Comentario por Terco (08-07-2010 14:51)
11 Que pena e que vomitivo ver como pode haber votantes, simpatizantes e moito peor militantes do Partido populista e do pesoista que aproben#blgtk08# estas practicas mentireiras,indecentes,tramposas e repugnantes como pode haber tanto "Tonto do cu" que se deixa manipular tan burdamente?
Comentario por Leandro (08-07-2010 14:53)
12
Algúns din que o do Porto Deportivo ten moito desparp#blgtk08#ajo. Son os mesmos que confunden desenvoltura con desfatachez.
Comentario por X (08-07-2010 14:55)
13 hola,,,os que falan das deficienzas do porto deportivo que digan cales son con respeito a fai 7 anos, por que eu que paso moitas horas ali, non as vexo.Este blog converteuse nun blog de cobardes que so saben insultar a Melchor, digo o de cobardes por que se esconden detrais dun seudonimo, sede valentes e firm#blgtk08#ade co voso nome. O das parrafadas grandes, ese amigo teu que te vai vender por 4 pesetas, ese da zona azul, por ultimo decirche a ti, si ti o que tomas as cervexas 1000 e pico, que os meus amigos os escollo eu, non mos impon ninguen. UN SAUDO PARA OS PERIODISTAS DA MARIÑA. PUPO mariñeiro e amigo de REGAL
Comentario por pupo (08-07-2010 15:48)
14 É curioso co tipo ise de portos, non tivo ningún problema nin en Burela, nin en Foz (alcaldes socialistas). Só os ten en Viveiro...¿Porqué será?

A paiasada dos portavoces esperando no con#blgtk08#cello a que chegara Campana, sen telo invitado, e outra demostración da tolería xeral que impera entre os concelleiros de Viveiro, que seguen o que manda Roel coma borreguiños. Así nos vai. ¡Qué tropa!
Comentario por manda carallo na Habana (08-07-2010 16:36)
15 Deficiencias que hai agora no porto e que non había antes:

-Non se presentan as contas.
-Falta de atención a usuarios.
-Falta de limpeza da lámina de agua.
-Descuido das instalacións(compara o firme na zona competencia do concello e na de Portos)
-Non hai rexistro de entradas e saidas de embarcacións.
-falta de control na normativa tarifaria.... ¿Queres mais ou abonda con isto?

Por outro lado, a gente asina como lle sae do carallo, xa lle gostaría a Melchor saber quen opinamos aquí para utilizar os mecanismos do concello e a prensa amiga para acosalos e ameazalos, e o peor é que non podes respostar porque a prensa non cho vai publicar. Iso sí é de cobardes, atacar a xente que sabes que non se pode defender porque tes os mecanismos vaixo control e xa te preocupas ti de que non poda respostar. Roel xoga sempre con vantaxe, ataca á xente e logo escúdase no concello e no control que ten da prensa local para que os ataqu#blgtk08#es queden impunes. Os únicos lugares donde a xente pode opinar libremente é nestes foros de Internet.

E ademais, deixar de dar clases de nada, que iso de asinar coma "Pupo" ten tanto valor como o que asina coma "Manolo", "Pepe" ou "pirixel", pero o bon de Internet é que podes asinar como che peta e non saberá naide se é certo ou non ¿Góstache mais este nome? se prefires teño moitos mais para escoller. Isto é o que ten Internet, a ver se te enteras dunha vez, podes asinar co nome e apelidos que queiras e ata podes poñer o nome do DNI que o resto dos foreros non saberán nunca se é certo ou non, polo que da igoal como asines. Así que vai darlle leccións de ética o teu amiguiño Roel ou a eses xornalistas aos que tanto saudas e que lles fai mais falla. En vez de insultar aos demais foreros e facer de adulón e "pelota" do goberno e a prensa local poderías dar algún argumento que demostre que a actuación de Portos non se axusta a dereito ou foi desproporcionada.
Comentario por Felipe González Aznar (09-07-2010 09:18)
16 Pupo... xa é un verdadeiro desastre que depois de sete anos as defeciencias segan a selas mesmas. É o que trae, ser un vago de tomo e lomo coma o que trasega 1906, e un carota estirao que non ten nin idea coma o alegre xubilao.
Eu insultos a Me#blgtk08#lchor vexo poucos, máis ben vexo "calificativos" a Melchor. Melchor é un vago, porque éo. É un busca bullas e un chulo de taberna, porque éo. Melchor non ten nada que non se teña merecido. Se falara menos e traballara máis, non tería ningún problema.
Comentario por Pipo (09-07-2010 09:31)
17 Nadie tiene problemas con Portos, solo Melchor Roel y Rafaelito Amor. El alcalde SOCIALISTA de Burela está encantado con Portos ¿Por qué Viveiro está enfrentado con todo el mundo? Por el alcalde que padecemos.

http://www.lavozdegalicia.es/amarina/2010/07/09/0003_8599753.htm

El regidor burelense destaca a «estreita relación institucional» con Campa#blgtk08#na.

Como presidente de Portos, Campana visitó anteayer el puerto burelense, invitado por la cofradía y por Armadores de Burela, aclara el popular González Barcia. Avisado de la cita, el alcalde socialista Alfredo Llano se sumó, destacando al finalizar «a estreita relación institucional» con Portos y su titular, justamente lo contrario de lo que ocurre en Viveiro
Comentario por No todos son iguales (09-07-2010 10:19)
18 Téñolle que dar toda a razon ao comentario nº2,eu tamen creo que esas serian as preguntas ,pero o que non entendo é ,o empeño deo PICOCHO de quere facerlle a pelota e lamberlle o cu a ROEL.
1º-Con todo o que lle fixo a Mosquera,para que ROEL ,déselle diñeiro para unha piscina!!!!!ese diñeiro non o ve na vida!!!! e por que lle molestaba para o da FRESH PEOPLE/ahi só picocho e sra levan diñeiro sen decatarse os da directiva,"non se decatan porque son gilip.." Mosquera queria as contas claras non as que fai PICOCHO "que é non dalas,e as poucas que da son todo mentira"e vende a unha persoa ,da cal o se enchía de dicir que era o seu amigo.

2º- Agora co do porto deportivo,son tantas as insensateces,as incoherencias,as tonterias ,as barbaridades que saen por esa boca ,que non se como non lle dá vergoña verse nos periodicos facendo o rediculo ,como o fixo sempre ,pero o que me pregunto eu e.

Cando gobernaba Aja,ou PICOCHO era do P.P,agora que goberna Roel ,parece ser que é de P.S.O.E .E,digo que debe de ser de Roel ,pola menera de lamberLle o cu #blgtk08#e aceptar as chantaxes ,sexa cal fora a chantaxe ,se non é asi non se entende ,ou ¿que é o que escondes dunha tempada aqui?,entre o que lle fixeches a Mosquera e agora a que veñen estas declaracións tan absurdas?e as barbaridades que dis do porto deportivo e as mentiras /NON CHAS CREES NI TI/creetelo ,os socios non somos como o teu directiiva,e aclarate es do P.P, ou do P.S.O.E.? e ti eras o que lle decias a Mosquera "QUE O CASINO NON QUERE POLITICA"anda que o primeiro QUE SEMPRE FIXO POLITICA NO CASINO FUCHES TI, E SEGUES NA MESMA LINEA.

VERGOÑA DEBERA DE DAR DICIR O QUE DIS ,NON SIGAS FACENDO O RIDICULO COAS túas DECLARACIÓNS ,son argumentos que non TEÑEN NIN PÉS NIN CABEZA,nunca fuches moi intelixente ,pero cada vez vas a peor,entre ,TI, PICOCHO,ROEL E AMOR,asi vos esta lucindo o pelo co de PORTOS,e vergoñoso vervos todos os dias ao tres na prensa por estes escandalos,zafios e indefendibles,polo menos un ben que che podias facer a ti mesmo é CALAR A BOQUIÑA,pareceras mais intelixente aínda que non o sexas .
!!!QUE TRIO!!!SODES NEFASTOS PARA ESTA VILA.
Comentario por Luis socio (09-07-2010 10:56)
19 El gobierno SOCIALISTA vuelve a dejar "con el culo al aire" al mentiroso de Melchor Roel ante las preguntas del PP y a demostrar que el alcalde "de la dedicación exclusiva" no ha pegado "palo al agua" en todos estos años y que solo se ha dedicado a anunciar en prensa proyectos fantasiosos que nunca llegó a poner en marcha ¿Que prometerá ahora? ¿Un aeropuerto? ¿Una estación espacial? su imaginación y su caradura no tienen límites:

http://www.cronica3.com/2010/07/o-pp-de-viveiro-asegura-que-o-alcalde-non-busca-consenso-cos-vecinos-e-paraliza-a-acometida-do-paseo-de-covas/

Gueimunde acusa a Roel de no buscar el consenso con los vecinos y paralizar la acometida del paseo marítimo de Covas

La senadora popular Carmen Gueimunde acusa al alcalde de Viveiro de no haber trabajado para que el proyecto que anunció saliese adelante.

Asegura que el regidor municipal únicamente “vende” iniciativas que nunca se llegan a realizar por su inoperancia y dejadez pero que sí inquietan a los vecinos

Madrid, 9 de julio de 2010.- El Gobierno ha respondido a la senadora popular mariñana Carmen Gueimunde que “no existe necesidad de acometer el Paseo Marítimo de Covas con carácter inmediato” y le anuncia que aplaza la puesta en marcha del proyecto hasta que haya consenso con los vecinos.

La senadora acusa al alcalde de Viveiro, Melchor Roel, de no haber trabajado en años para que este proyecto se ejecutase y subraya que su inoperancia y dejadez han provocado que el ministerio ya no tenga interés en esta obra, bien por considerar fuera de lugar la iniciativa propuesta por el alcalde, o porque dados los antecedentes de relación entre el regidor y las administraciones todo quedaría en nada, como así ha sido, señala Gueimunde. “Después de 5 años y los intentos del alcalde socialista de Viveiro por modificar el paseo marítimo en Covas con un nuevo proyecto que incluía la supresión del tráfico rodado convirti#blgtk08#éndolo en su totalidad en zona peatonal y carril bici, no se ha avanzado nada, prueba de que había sido un nuevo farol de los que se marca el alcalde”, añade Gueimunde .

Para los populares, la respuesta del Ejecutivo socialista demuestra que no se ha trabajado para consensuar con los afectados una respuesta positiva a las alegaciones presentadas. “Para llegar a acuerdos hay que sentarse a dialogar en el ayuntamiento y buscar salidas, y eso es demasiado trabajo para el alcalde”, enfatizó la senadora mariñana.

“Es un proyecto más que nació con mal pie: el alcalde lo anuncia, pone nerviosos a los vecinos que pasan a no tener acceso directo a sus viviendas con los vehículos, no hace nada por llevarlo a cabo y cuando se le recuerda el proyecto, miente descaradamente para enmascarar su dejadez y vagancia”, afirma Gueimunde. “¿A quién le echará la culpa esta vez? ¿A Costas? ¿Al PP? ¿ a esta senadora por preguntar?”

El Gobierno recuerda en su respuesta a Carmen Gueimunde que el paseo de Covas fue construido por la Dirección General de Costas en 1994, a instancias del Partido Popular, por lo que, según señala, está en condiciones de servicio muy satisfactorias y no es necesario modificarlo de momento.

Gueimunde recuerda que en abril de 2005 el Ministerio de Medio Ambiente dio luz verde al proyecto, con una inversión aproximada de 6 millones de euros que incluía la creación de un área recreativa en Sacido, y subraya que la inoperancia y falta de rigor del alcalde socialista de Viveiro volverá a desprestigiar el buen nombre del concello al hacer perder tiempo y dinero a las administraciones “Como siempre, el Sr. Roel ha vendido a los medios de comunicación otra iniciativa que nunca se llevará a cabo por su nula capacidad de gestión, y lo más grave es que ha mantenido en vilo a los vecinos, sin necesidad, por el simple hecho de protagonizar uno de sus numeritos populistas”, enfatizó la senadora popular.

Comentario por Más pruebas de la vagancia de Roel (09-07-2010 14:05)
20 Mais que preguntas son afirmacions de depotismo, corrupcion, mangoneo e cara dura neste asunto do porto e outros, en Viveiro.
Eu quixera saber que pasaría se un día de votacións non fose ningu#blgtk08#én a votar, 99% de abstención. Os sesudos asesores nocturnos que á primeira hora teñen preparada a resposta para o indefendible quizais quedasen sen traballo. En definitiva, nosa é a culpa en parte.
Comentario por Luis de Penjamo (09-07-2010 14:37)
21 Cando os políticos deixan aparcada ao carón a boa educación e compórtanse como inchas de fútbol, ocorren cousas como estas do caso do Porto deportivo de Viveiro.
Un penoso exemplo para os #blgtk08#cidadáns por parte daqueles que se supón que deben dar exemplo de bos xeitos.
A politica débese ir dialogar, a contrastar opinións, non a convertelo nun ring de boxeo.
Lamentable.
Comentario por Gutierrez (09-07-2010 14:39)
22
E o peor é que a estas gentuzas págueselles cos impostos do pobo, dese pobo ao que representan e polo que deberìan comportarse dun xeito exemplar, como o exemplo de democracia que en teorìa deberìan ser...os nosos polìticos son unha verguenza pero polo menos non#blgtk08# se zurran, menos dá unha pedra, o que non se conforma é porque non quere, en Italia en cambio, temos a un Berlusconi que se vai de putas" cos diñeiros do contribuínte, faise mansións, grandes festas, hei ata se fixo construír un volcàn artificial en Cerdena...en fin..
Comentario por CAROLVS UVE, REX HISPANIARVM dixo... (09-07-2010 19:21)
23
Os políticos, independentemente do signo que sexan, non deben esquecer nunca que son servidores públicos, xestores que todos pagamos, non señores aos que lles tocou a lot#blgtk08#ería. Deben comportarse con corrección, e eses comportamentos de "puteos" como cortar a luz, a auga ou sacar do porto a argallada esa de subir os barcos e un exemplo do contrario.
Comentario por Rosa (09-07-2010 19:23)
24 O PP de Viveiro lamenta que os problemas de Melchor Roel increméntense exponencialmente, cando non é a Residencia, é o Urbanismo, cando non son os xulgados, é o Tribunal de Contas, e así suma e segue.
Como non podía ser menos tamén lle tocou ao Porto Deportivo, no que, non é só que non faga nada e que tivese esta instalación abandonada á súa sorte; senón que o problema de Melchor Roel é que non sente realizado se non fai o ridículo unha e outra vez, demostrando que non ten nin idea do que se trae entre mans, actuando por impulsos irreflexivos, e confirmando que se move por puro instinto primario e engreimiento persoal, sen importarlle en absoluto as consecuencias dos seus disparates.

O PP de Viveiro entende que é dificilmente discutible a lamentable situación na que se atopaba o Porto Deportivo baixo a xerencia do #blgtk08#goberno municipal socialista, que xa fora denunciada en innumerables ocasións polos propios usuarios, sen que nin Melchor Roel, nin Rafael Amor fixesen outra cousa que mirar para outro lado e culpar de todo aos demais.

Por este motivo, para o PP de Viveiro non hai dúbida que as manifestacións de Roel remontándose a dez anos atrás e obviar que leva (¡¡¡¡MÁIS DE SETE ANOS!!!) manexando o porto deportivo, só responden a un desmedido interese en desviar a atención da opinión pública para que non se evidencien a súa absoluta incompetencia, deixamento, vagancia, indiferenza e desgoberno desta instalación portuaria. En todo caso tempo tivo para mellorar o porto e emendar erros, se é que os houbese, e non consentir como fixo durante os seus mandatos baixo o paraugas do seu goberno amigo. Porque para iso elixírono os vivarienses.
Comentario por Camiño (09-07-2010 19:28)
25 Nos portos deportivos suelen abundar persoas con cartos e con poder, e xa sabemos os políticos actuales non están no cargo por ideoloxía nin para exercer un servicio socia#blgtk08#l. O cargo chegan a el para utilizalo para outras cousas, e donde exista xente con influencias e con diñeiro aí é donde eles amarran, nunca atracan a carón do pobo llano.
Comentario por Sempre contigo (10-07-2010 05:41)
26 Boas de novo, a FELIPE GONGALEZ AZNAR,as deficiencias que hay agora xa as habia antes, ata che podo decir que houbo xente que deixou os cartos nunha bolsa na porta da caseta , no que si tes razon e no deteriodo da esplanada que esta o lado do garoa, debido tamen a c#blgtk08#irculacion dos coches cando foi o do derribo.Pero tiñas que ver a zona de portos antes de votarlle o aglomerado , daba pena, eu firmo co nome de PUPO, porque dende que nacin fai 48 anos me chaman asi, o meu nome e XOSE MANUEL, pero nin deus me coñece con ese nome
Comentario por pupo (10-07-2010 10:46)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal