A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

ALGUEN O DEBIA DICIR
Os creativos dos anuncios de Mixta deberán ser xulgados polo Tribunal da Haia polos dereitos humanos. Perdoade, pero alguén o debía dicir.
Os menús de degustación da maioría de restaurantes que imitan a Adriá deberán ter os prezos en números negativos, é dicir, deberianche pagar por comer as suas xenialidades. Perdoade, pero alguén o debía dicir.
Ao 99% dos nenos non llos fai ningunha graza os xigantes e os cabezudos. E aos pais e nais que van, tampouco. Perdoades, pero alguén o debía dicir.
Apendre a calcular unha raíz cadrada manualmente é tan útil como memorizar o prospecto dunha caixa de supositorios. Perdoade, pero alguén o debía dicir.
A Sagrada Familia de Barcelona deseñada por Gaudí nunca foi un edificio estéticamente destacable. Pero a ampliación do arquitecto Bonet é unha antoloxía do kistch equiparable a o Val dos caidos por Dios e por a Patria. Perdoade, pero alguén o debía dicir.
Se o Minotauro estivese escondido nun centro comercial e non nun labirinto, Teseo non atoparía a saída nin co fío de Ariadna. Perdoade, pero alguén o debía dicir.
O porto deportivo de Viveiro nunca funcionou nin medianamente ben, nin con Aja nin con Melchor. Perdoade, pero alguén o debía dicir.
O distintivo ese da bandeira azul non garantiza nada de nada nin a nivel sanirio, nin de comodidade e menos ainda estetico. Perdoade, pero alguén o debía dicir.
O mellor que lle podia pasar a un Viveiro con futuro co do porto deportivo e que a Xunta o privatice, e que a empresa adxudicataria, o faga rentable e o promocione como porto destacable en todo o mundo. Perdoade, pero alguén o debía dicir.
A subida de soldos a os funcionarios e persoal contratado do concello de Viveiro por parte de Melchor Roel non redundou en un maior rendemento dos mesmos e menos ainda en un mellor atencion a os administrado. Perdoade, pero alguén o debía dicir.
O que os gobernos de esquerda en Viveiro soio fixeran 4 presupostos municipais en sete anos non e porque o concelleiro de facenda non sepa facer a o cun canuto. Perdoade, pero alguén o debía dicir.
Que o alcalde, concellais afins e cronisto oficial se disfracen de CarlosV, Xoana a tola, correxidores e outras gaitas en pleno mes de Xullo non significa que se confundiran de data e pensan que estamos no antroido, pois xa pasou. Perdoade, pero alguén o debía dicir.
É mentira ou, quizabes, unha lenda urbana, que Viveiro conta cun Concelleiro de Interior, Festas rachadas, Procesións e Romarías do bó xantar. Perdoade, pero alguén o debía dicir.

Otero Regal
Comentarios (21) - Categoría: Xeral - Publicado o 10-06-2010 07:40
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
21 Comentario(s)
1 As bandeiras azuis non garantirán a calidade das augas, pero ninguén dubida de que son un importante reclamo turístico ¿ou non? Sería bo para Viveiro ter un alcalde serio e non un matón de bar, que se molestase en tramitar estes distintivos que tanto aprecian todos os concellos españois e tanto turismo atraen. A solución non é desprezar as bandeiras nen insultar ós que as tramitan, como fai Roel.

Por outra banda, o do porto deportivo é unha vergoña, debe ser o único caso en Galicia de que lle quiten a un concello a xestión do porto deportivo. Lémbrolle a Roel que hai ducias de concellos gobern#blgtk08#ados polos socialistas ou o Bloque que non teñen ningún problema con Portos. Mesmo nesta Mariña nosa hai exemplos disto coma Ribadeo(BNG) ou Foz(PSOE) que non teñen estes problemas con Portos, incluso sae hoxe na prensa que Portos conseguiu que Mirasol poda seguir traballando con ENCE. Que Roel deixe de buscar excusas para os seus múltiples erros.

¿E que Viveiro é o único concello gobernado pola esquerda? ¿E que hai unha conspiración mundial contra Viveiro? ¿Ou é que estamos gobernados por unha tropa de incompetentes e vagos? Destas tres posibilidades a que me parece mais plausible é a última.
Comentario por Manu (10-06-2010 09:11)
2 Melchor Roel es un mentiroso patológico, es increible que se pueda tener tanta cara. El jefe de puertos asegura que se le enviaron 8 escritos advirtiéndoles que subsabnasen las deficiencias y solicitando información, Roel no hizo nada y no se molestó en responder a nada y ahora se dedica a buscar excusas y a hablar de persecuciones políticas y conspiraciones que solo están en su desquiciada cabecita.

Se supone que todos los escritos que envió Portos tendrán registro de salida de allí y registro de entrada en el concello(salvo que estén en "el cajón de María"). Así que debe ser muy fácil saber quien dice la verdad y quien miente. Si hay que apostar por un mentiroso, yo apuesto por Roel y gano seguro.

http://www.lavozdegalicia.es/amarina/2010/06/10/0003_8539688.htm

Álvarez Campana no dudó en justificar su decisión de retirar la concesión al Concello de Viveiro: «Sabíamos que el servicio no se estaba dando adecuadamente. Nosotros incluso le mandamos al concesionario ocho escritos diciéndole que tenía que mejorar y remitirnos información qu#blgtk08#e le requerimos periódicamente, algo que no estaba haciendo. Pero ni contestaron a los escritos, hasta el punto de que tuvimos que ponerles una multa, pequeña, para que contestasen. Hasta ese punto llegó la dejadez», señaló.

Ante la falta de respuesta formal, Portos actuó y decidió iniciar un expediente de caducidad de la concesión, que es el paso previo para sacar de nuevo la explotación del puerto deportivo a concurso.

Álvarez-Campana negó que el Concello tuviese capacidad para vender plazas de amarre: «Eso son cosas que se están diciendo y que son mentira», y expresó su incredulidad al comentarle la hipótesis de que el Concello cambiase de actitud y se llegase a un acuerdo: «El único acuerdo es cumplir los servicios, que es lo que no ha hecho, enviar la documentación y atender los pagos de tasas. Hasta el momento todos estos años han sido un ejemplo de lo contrario, cuando el puerto tiene condiciones para ser un dinamizador de la economía y el empleo de la zona. Es una lástima cómo se ha desaprovechado y eso no puede seguir así», concluyó.
Comentario por Roel mentiroso compulsivo (10-06-2010 11:09)
3 Adega recuerda que las banderas azules no son sinónimo de conservación

Santiago de Compostela, 3 jun (EFE).- La Asociación para a Defensa Ecolóxica de Galicia (Adega) ha recordado que las banderas azules se conceden por una fundación internacional privada (FEE-ADEAC) en función de la calidad del agua y los servicios en temporada de baño y no por la conservación efectiva de los ecosistemas litorales.

Por ello, se da la circunstancia de que "Ayuntamientos cuyas villas y ciudades carecen de tratamiento para sus efluentes ("A Coruña, Vigo, muchos de la ría de Pontevedra y Arousa") ven "premiad#blgtk08#a" su mala gestión con la bandera azul".

Para Adega, "las playas no son parques urbanos y la buena conservación de los ecosistemas naturales nada tiene que ver con la calidad sanitaria y los servicios, y muchos menos con la masificación, que a menudo provoca la concesión de este galardón".

La asociación resalta también que "ningún colectivo ambientalista apoya este distintivo y cada vez más municipios rechazan pedir la bandera azul, que no atiende a criterios ambientales -insiste- e incluso obliga a "humanizar" y "urbanizar" playas vírgenes, con los costes que ello conlleva". EFE.
Comentario por ADEGA (10-06-2010 13:01)
4 La concesión de banderas azules a playas y puertos deportivos "nada ten que ver" con su buena conservación, según Adega. La asociación ecologista subraya que los criterios por los que la Fundación de Educación Ambiental, una institución privada "vencellada á industria turística", concede la bandera azul atienden principalmente a la calidad del agua y a los servicios de la playa.

"Identificar e/ou premiar aquelas praias máis verdes e mellor conservadas ecolóxicamente non é función da bandeira azul", reconoce la propia fundación, según Adega. Por ello, desde 1999 la Unión Europea dejó de financiar a esta institución ya que para la Eurocámara la concesión de los galardones se convirtió "nunha actividade engañosa, ao utilizar un símbolo de suposta calidade sen a garantía dos organismos oficiais da UE", destacan los ecologistas.

Este año la fundación concedió 124 banderas azules en el litoral gallego, entre arenales y pantalanes deportivos. "Para moitos, usuarios e administracións, este símbolo converteuse en sinó#blgtk08#nimo de calidade ambiental e de litoral ben conservado. Non entanto, ningún colectivo ambientalista apoia este distintivo, e cada vez máis concellos rexeitan pedir a bandeira azul, xa que non atende a criterios ambientais", mantiene Adega.

Según los ecologistas, la fundación deja claro que la bandera azul únicamente "pretende que, en praias concurridas e organizadas, se respeten aquelas condicións hixiénicas, sanitarias e ambientais, que a lexislación vixente esixe, así como a seguridade e o benestar dos usuarios, locais e visitantes".

El grupo de defensa del medioambiente apunta, además, que algunos de los arenales y, sobre todo, puertos deportivos que año tras año son reconocidos con este galardón "amosan graves problemas ambientais relacionados coa presión urbanística e turística, que están a comprometer gravemente a súa conservación". "Construccións en primeira liña, circulación de quads, aparcadoiros sobre as dunas e mesmo emisarios de aguas fecais comparten protagonismo coas bandeiras azuais", zanjan.
Comentario por ADEGA (10-06-2010 13:02)
5 Detesto as praias con bandeira azul (é dicir, con duchas,#blgtk08# pasarelas de madeira, prohibición de ir con cans, etc.)
Comentario por O ALEMAN (10-06-2010 13:06)
6 PARA O Sr.PICOCHO
O outro dia decátome ,a movida que houbo no casino(é increible pero certo).
Resulta ,que o Sr Alcade por chamarlle algo,digo, polo de Sr,alcade o é ,aínda que non exerza como tal,convidaronno a o casino,con motivo do final de curso do conservatorio de viveiro,alguén me conta de primeira man e bo papel,que a raiz do comunicado que saliu en prensa,falando o Sr.Regal e o Sr.Mosquera,das propostas e ofrecementos que tenia o Sr.Alcalde de viveiro na súa lexislatura para cos seus votantes,ás cales eles fixeron critica das incumpridas,e entre iso facian critica de non axudar ou mais ben non apoiar en ningun momento ,ao museo Otero Regal,resulta que ao Sr.Melchor(SE REBOTOU)e unha vez que lle envia a invitacion o Sr.Picocho,para que asista ao acto,o Sr.Melchor,tómase a liberdade de dicir que calquera acto que ali presente o Sr.Mosquera, LEVÁNTASE E VAISE,o Sr.Picocho,segun me din,contéstalle que ese acto sera presentado polos do conservatorio,isto comunícallo ao Sr.Mosquera , e dille que non vai a presentar o acto,porque o Sr.MELCHOR,dixo que se o presentaba( desaparecia)e o Sr.Picocho ,lanveculos,accede,segun o que comentaban ,era ,a cambio dunha axuda que Sr.Melchor lle ofrecio ao Sr.Picocho para a piscina (MANDA CARALLO)e vostede Sr.Picocho é dos que artaba de dicir que este Sr.era o seu gran amigo,perdoeme ,( para ter amigos como vostede,mellor non telos).EXPLÍCOLLE.
1º-Vostede éntralle ao trapo e decide seguirlle o xogo ao Sr.Melchor e ten tan pouca dignidade que llo di ao seu gran amigo e a sua determinacion é dicirlle ,que non presenta,a cambio ten en 1ºfila a toda a corporacion,cuxo alcalde asistio ao acto 15 mints"e bon saber que outros anos ,foi invitado,e nunca apareceu,(todo se sabe na mariña)tendria lavores mais importantes que facer"ou xa lle estaba dando polo cu desde ese momento.
Fai uns dias dinme ,que vostede con outras amizades dá a desculpa ou poñamos que en realidade é asi,que o acto é do conservatorio,por tanto procede que o acto o presente os do conservatorio,esta ben ,pero vostede comunicallo a o seu amigo, e ese amigo,vostede até o comentario do alcalde ,contaban que o presentaria o seu amigo.
Infórmolle ,como opinion particular e con mais motivo por ser socio do casino,que me dá verguonza que esta sociedade teña un (PRESIDENTE COMO VOSTEDE)que vostede non sabe ser amigo,por unha axuda para unha piscina vende ,o que faga falta,¿ou como lle chamaria vostede ao que fixo co seu amigo,?ao seu bo entender,betado,vendido,conspiracion,creo que calquera destas palabras ,serian ,as mais xenerosas dentro do seu vocabulario,que non é pouco,pero para moitos socios e moita xente de Viveiro,aínda serian moito peores vostede cre que lle merecio a pena,analizeo? vostede ten en man a axuda que lle prometio o Sr.Melchor? e aínda asi ,aínda tendola en man,cando vostede non depende do Sr.Melchor ,pra nada,merécelle a pena ,vender a un amigo,cuxo amigo desde que esta en a directiva,non fixo mais que enxalzar o casino ,nos periodicos,nunca tanta propaganda fíxoselle ao casi#blgtk08#no ,ata que chego o ,actos culturais,corais,dia dás letras galegas,homenaxes a poetas,Charlas e outros eventos dos que vostede e todos os socios sabemos ,o casino até ese momento ,todo o mais cara a 1 ou 2 ao ano,isto é facer pola cultura dun pobo,ou dun CASINO, ( NON,) o que fai vostede,é o seguinte, o dia das letras galegas ,o unico que fixo foi levar un grupo para bailar asi ve vostede a cultura ? todo o resume a baile,pero vendo o nivel cultural que ten,é suficiente,de onde nun hai non pódese sacar,por iso que cando ten algo bo na directiva e por orde do Sr.Alcalde que é un inepto e con moi pouca cultura ,vétano!!hai que foderse!!e todo por facer critica do pouco que se preocupaba e apoiaba á cultura ,pero non é de estrañar ,o que non ten cultura ,non pode ofrecela ,nin dala,nin lle gusta ,nin o vive, é mais ,abúrrelle,isto é logica esmagadora,a cultura só vale ,para quen a ten e enténdea,pero Sr.Picocho,despues de ver como valora vostede ,a amizade,o traballo do seu amigo,todo o que ha fixo ata agora polo casino ,dicirlle que VOSTEDE NON MERECE A PENA (É UN VENDIDO)se que nin desde estas paginas nin desde outras ,ninguén ten que ofender a ninguén con insultos,pero o que vostede nos dá a entender pola súa maneira de actuar cos demas ,é peor que 9 insultos,vostede tendria que arrastrarse por onde o pisa,aqui vese quen vale e non vale e quen loita pola liberdade de expresion e quen non casa con ninguén ,por tanto ,con esta aptitude,vostede gáñase 0 puntos e ao que vostede chama o seu gran amigo(MATRICULA DE HONRA)por tanto,eu que son un traballador ,podo calarme a boca ,porque igual dependo dalgunha institucion,pero o mellor é pechar a boca,e para nada abrila,e se a abro ,non vendo a un amigo,porque llo valor da amizade,pero vostedeque non depende de ninguén? NON TEN COLLÓNS e asi o a demostrado,con quen ten liberdade de expresion e con quen vostede sabia que sempre se dedico a escribir de politica e de cultura ,e quen esta metido en a politica sabe que se poden facer criticas de,os que gobernan ,para iso son persoas publicas e mais cando din a VERDADE .
E por suposto ,non cabe a minima dúbida que me vou a dar de baixa como socio,aínda que eu como outros ,neste caso sentímolo mentres este en a directiva o Sr.Mosquera,vostede é o presidente e pola súa aptitude.isto non o podemos consentir.
Espero que lle merecese a pena ,vender ao seu amigo ,polo diñeiro da piscina(que aínda non ten)"nin tendra",o que a adiantado é que varios socios nos deamos de baixa.E o diñeiro ofrecido jamas sera recibido,porque as proximas eleccións ,non gobernara o P.S.O.E.E,se non AJA,E SÍNTOO PORQUE SON DE ESQUERDAS ,PERO A ESQUERDA ,NON CENSURA COMO CENSURA ,O Sr.Melchor E VOSTEDE.
O que me extraña dende estas paxinas ,e que o Sr.Regal nun dixera nada"nun tara enterado"pos si non ta enterado ,asi yo digo y asi yo conto,esta e a realidade etase a falar no casino e alrededores,eu son socio e como socio que menos que enterarme,quer decir en (viveiro)
Agora falarei do Sr.MELCHOR.

Un vivariense,Xesus Canoura.
Comentario por Xesus Canoura (10-06-2010 13:46)
7 Lo que hay que hacer para justificar lo injustificable, que esfuerzos hacen los "roelinanos" para minimizar la importancia de las banderas azules. En vez de trabajar para conseguir los galardones, hay que deprestigiar lo que no has podido o querido conseguir ¡Que triste!

Mal que le pese a Roel y a su acólitos, las banderas azules son el distintivo más reconocido por la inmensa mayoría de la población y lo primero que miran muchos turistas a la hora de elegir playa. El hecho de tener este reconocimiento le otorga un plus de atractivo turístico a la zona y solo tenemos que ver como se publicitan las playas que lo han obtenido.

En ningún momento se han vendido como las más "ecologicas" sino aquellas cuyas aguas cumplen con los parámetros mínimos de cal#blgtk08#idad y están dotadas de servicios para el usuario y accesos adecuados. Hasta ADEGA lo reconoce en el escrito ese que han pegado en otro comentario:"Según los ecologistas, la fundación deja claro que la bandera azul únicamente "pretende que, en praias concurridas e organizadas, se respeten aquelas condicións hixiénicas, sanitarias e ambientais, que a lexislación vixente esixe, así como a seguridade e o benestar dos usuarios, locais e visitantes"."

Vamos, que la bandera azul certifica unos mínimos de calidad del agua, accesos adecuados, servicio de socorristas, aparcamientos, recogida de basuras etc El hecho de no tenerlas en ninguna playa es un desprestigio para Viveiro y uno más de los múltiples errores que hay que sumar en el "debe" de este desastre de alcalde.
Comentario por Raphaelito Love (10-06-2010 14:36)
8 Dende logo, si e certo o chantaxe do alcalde de Viveiro o Casino de Viveiro, aceptado por o seu presidente, condicionando unhas esmolas, non del, si non do pobo, para que o meu amigo Mosquera non presentara un acto no que estaba presente Roel, e de coña e de pura vergoña. Deixo aqui unha cantiga adicada a o chantaxista.
Roel é un verdedero calcetin,
e pola súa soberbia é un serafin,
as súas paixóns son ofender
e presumir de ter poder

Inimigo da prensa libre
por #blgtk08#dicir verdades que doen,
e do susto e colera case se mexa
e por engreido todos repéleno.

Presumido gavilan ao falar
creendose bo mitineiro
enchémonos de merdeiro
e déixonos moito que dubidar

Non é un mono sabio
é un mono de Ouro
para os seus partidarios
e para o meu un resabio

Non é humilde,e pedante
polo seu orgullo e desplante
volveuse un inmenso idiota
ante os medios que lle fan a pelota.
Comentario por Poeta cando lle peta. (10-06-2010 15:12)
9 Veo que la gente ya va conociendo a Melchor. Un tiranuelo que no soporta la democracia, para él la idea de gobierno es Cuba, donde la oposición esté silenciada o en la cárcel. Que vergüenza para un partido democrático tener a un dictador como él, no soporta la libertad de expresión y mucho m#blgtk08#enos las críticas. Si hay que aplicar el boicot y la censura(como en el caso que cuentan de Mosquera y en muchos otros) no tiene reparos en chantajear a los organizadores para que no permitan hablar a alguien "desafecto al régimen roeliano", o que no sea del agrado del "dictador del Landro".
Comentario por Roel el censor (10-06-2010 17:40)
10 Non dubiden que é verdade e,o que aqui digo.
1ºPorque fomos ao acto e non presentou o Sr.Mosquera.
2ºPorque ,vimos ao Sr.Mosquera coa sua muller,unha vez que se acaba o acto,preguntamos,eu e outros socios e amigos, ¿que pasaba? porque habia movidas raras,a sua muller ,cantou con distinta roupa,e dicennos,que a sua muller non hiba a cantar,en apoio a ou seu home,pero a suas amizades dá coral,fixeronlle recapacitar e vendo que ,a quen lle daba o desplante era aos seus compañeiros e director,decidio co apoio e o animo de ou seu home cantar,asi me contan,ahi vese a TODA UNHA PROFESIONAL DÁ MUSICAy por parte de ou Sr.Mosquera ,todo un SR.vímoslle entrar e sentar na 1ºfila,pero non, no seu correspondente sitio,que seria á beira do traidor,se non que se sento á outra banda,xusto entrando no salon de actos (á esquerda),loxico ,non se ía a sentar á beira do que di ser o seu amigo e toda a corporacion(ben feito,por parte do Sr.Mosquera)
3º-Vimos como o Sr.MELCHOR,fai acto de presenza e aos 10 mints se marchou.
Como decia,vimos que ou Sr.Mosquera e a sua muller,unha vez que ela nos deleito cunha cancion preciosa,todo hai que decilo,ten unha voz marabillosa,e non,nos extrana que a suas compañeiras a votasen de menos se nun cantaba ,porque dás voces que hai,na coral, e a que mellor voz con diferenza,nun hai mais que ver cando cantou soa,arrepilabanos,transmite moito e emocionabanos escoitala,e iso que xa a notabamos algo tensa ou nerviosa,e sen desprezar, a unha prima mia que tamen canta na coral.
A ou que ía,unha vez que ela acabou,queriamos felicitala,como ou ano pasado ,e xa nos dixeron que se foran anvolos dous,preguntamos que foi ou que pasou,e foi cando dinnos todo ou que aqui vos conto,pero sen ser conto.( a verdade)e mais ,eu que son socio ,nun vou todos os dias ,pero,un vai enterandose dás cousas,pouco a pouco,e se non fora pouco,os listos de algun dá directiva e as suas mulleres ,criticaron a sua aptitude,e a de a sua muller,seino por voa tinta e von papel,parece mentira que non saiban que ou que falan non bar ou con outros que din, ser amigos,despois de pasar todo ou que pasou ,seguiron falando uns cantos dias que pensan(¿que falan e non sábese?)non sra:presidenta, non Sr: presidente,non ,a todos os que lle laven o cu ,e lle dan a razon a ou Sr Picocho,que son catro dá directiva o algun moscon ao redor,nada mais,o resto,non apoyamos as injustizas,eo chantaje,vil e cruel.
Podia apostralle algo,Sr:Picocho,que se outra pe#blgtk08#rsoa tubera o tempo que ten vostede e quixese facerse ver tanto como vostede ou mais ,e tubera un minimo de cultura ,que vostede non a ten ,e quixese facerse coa direccion do casino ,ahi se daria conta as ganas que temos de que se LARGE,porque optariamos por outro presidente,ojala que alguén mais salga nas listas ,e xa veria ,que maneira de perder hiba a ser a súa,Belen Esteban ao seu lado,seria unha eminencia.
Este fin de semana ,sigue amenízandonos con mais cultura DA SUA ,que é igual a =BAILE,esa é a cultura da que entende vostede e a súa GUAJIRA,que como di algún da directiva,é a que manda,asi que non temos presidente ,se non presidenta ,non hai mais que ver ,que un dia cultural como as letras GALEGAS,vostede non fai un acto cultural relacionado a dito dia, se non (BAILE)e non da terra,merengue mais merengue ,COMO SE NOTA QUE FALTA ,A CULTURA E O BO SABER DO SR:MOSQUERA, e despos atrévese a dicir o sua Sra e outras suditas-os ,de vostede,dito no casino a quen a escoito!!como ve as paredes non son xordas,nin as barras do bar,nin a xente é de fiar ,todo o contan,dixo que cando presentaba o Sr:Mosquera,algun do publico decialle que se facia pesado(conteo a outro.porque as persoas que a escoitaron ,tiberon a punto de contestarlle) ,para o publico falando da mariña e os mariñáns,mire ,non sei o que lles gusta,aos da súa terra ,non hai mais que ver a Chavez,pero aqui gústanos que nos falen do noso,das nosas raices,dos nosos antepasados,hasta dos celtas,da nosa vila de viveiro,dos recunchos magicos que ten a mariña,da nosa musica,e da nosa xente ,porque GALICIA ,É UNICA,e todo eso e cultura ,pero vostede e o seu home non entenden de esto ,o Sr:Mosquera darialles unhas voas clases,ahi ta a gran DIFERENZA,asi que non se confunda , goberne a súa casa ,que a nosa galicia e o noso casino,e o noso pobo, gobernámolo nós os socios e galegos,e non os de fóra ,nin o ALCALDE,CON FUXIDA,E SIN ELA,e no caso de fuxida,que se large a URUGUAY,PRESENTE QUEN PRESENTE ,PERO CON MAIS MOTIVO SE É UNA PERSONA ,CULTA E BEN INFORMADA E QUE SABE ONDE PISA ,NON COMO VOSTEDE E O seu MARIDO,QUE SÓ SABEN DE BAILAR MERENGUE.
É vergoñoso ,terlles a vostedes na directiva ,e que non haxa unha boa ou minima oposicion,porque eu e outra moita xente lles diriamos.
Adios,CO corazon,que coa alma xa non podo,ao despedirme de vos ,ao despedirme ,ME ALEGROOOOOOOO.
UN GALEGO, DE VIVEIRO.CON LIBERDADE DE EXPRESION.FORA OS DICTADORES,NAS PROXIMAS ELECCIONS,AS PAGAREDES.
Comentario por xesus canoura (11-06-2010 00:26)
11 No titular di /alguen o debia dicir/.pos eu mesmo ,que tou moi ven informado ,sigueme chocando ,que Regal no salira en defensa do seu amigo,antes tia a duda de si o sabia ,pero agora si o sabe,#blgtk08#a o ver estas paxinas,espero que lles meta caña,haste dubido si o seu amigo Mosquera nun yo dixo,entre amigos que menos ,pero por o que parece que intuyo ,hasta nese aspecto ,sigue sendo un Sr.
Comentario por xesus canoura (11-06-2010 00:34)
12 Para o Sr:Melchor,referente ao CASINO:

Como eu, sei que le estas paxinas, ou se non llas contan ,pola conta que lle ten,ao final onde inflúe é no voto,dicirlle.
(Melchorito).
Que vostede cando se meteu na politica ¿non sabia que apartir de ahi ,ía ser un personaxe publico?e como personaxe publico ,hai que aguantar ,as boas criticas e as malas,das BOAS xa nin se falan ,porque son a súa ubligacion O CUMPRILAS ,para iso os votantes pagámoslle e quen non lle vota tamen ,porque pagan os seus inpuesto como todo bicho vivente,creo que vostede cobra un señor soldo ,para nada é mil eurista ,asi que agradeza aos que falan de vostede cando vostede incumpre o prometido, e cando non se molesta pola cultura nin a apoia ,nin vostede nin a súa corporacion,porque isto quere dicir ,que aínda sen cumprir o prometido e facendo as cousas mal ,vostede segue cobrando UN SEÑOR SOLDO,cousa que non lles pasa a ningun traballador,o unico bo que ten ,é que o seu goberno durara ,até moi pouco,2 TELEDIARIOS ,pero mentres tanto ,temos que pagarlle igual e aguantar as súas CHANTAXES.
Unha vez que vostede entende,que é un personaxe publico,entendera ,que a vostede ,gústenlle as critícas ou non lle gusten, e asi veñan do seu peor inimigo,ten que aguantar o tipo e saber comportarse como un alcalde,cousa que vostede non sabe, NON TEN CATEGORIA,recoméndolle unhas clases de civismo,de educacion,de liberdade e unhas clases para saber o lugar que ocupa=ALCALDE,aínda que nos demostre dia a dia que non o é, nin ten categoria para iso.
CLASES(as minimas)PARA SER UN BO ALCALDE.
1º.Ter principios e etica que é ter PRINCIPIOS e ETICA?son regras ou normas de conduta que orienta a accion dun ser humano,universais,como por ejemp:amar ao projimo,NON MENTIR,RESPECTAR,SER XUSTO,SER DIGNO,Etc....
2ºCumprir co prometido e se non o fai, chamaremoslle o que e ,un MENTIREIRO.
3º-Saber exercer o posto que ten ,en palabra e obra,e nunca perder,o sentido da responsabilidade, da dignidade,sobre todo, a dignidade humana.
Xa ve, son 3 pequenas regras,e faciliñas ,hai moitas mais para vostede ,e mais, polo seu comportamento,pero creo que con estas de principio son suficientes ,se as cumpre e ponas en practica , gañarase aos votantes ,que como eu ,sendo de esquerdas votarei á dereita ,porque os de esquerdas nunca demos ultimatuns,nin chantajeamos,aos nosos,nin pechamos as portas á cultura.
Vostede pódese crer de esquerdas ,cando unha "persoa " vai convidarlle a un acto,como o do casino e uns dias antes vostede ofrécelle,porque o presidente do casino pídella, unha axuda para a piscina do casino , e a sua contestacion non é outra que (SE PRESENTA O ACTO O SR:MOSQUERA,VOUME)todo, por unhas declaracións que fixo O Sr:Mosquera ,apoiando ao museo de OTERO REGAL,que é cultura,renonbre e ganancia en todos os sentidos ,para a vila de viveiro ¿¿vostede cre ter un bo comportamento como politico,como alcalde e como persoa???é deleznable,despreciable ,vil,tirano,todo o contrario do que lle informei, ao principio deste correo,para poder ser minimamente un bo alcalde(VOSTEDE NON TEN PRINCIPIOS NIN DIGNIDAde).
¿¿Sabe que faria un bo alcalde e con clase,? nesta situacion(SABER ESTAR)ir ao acto e aguantar como un SR:,presentáseo quen o presentase,é mais ,(vostede xa non tiña nin que preguntar quen o iba a presentar)se tibera que saudar ao Sr:Mosquera nesta ocasion ,a súa obligacion dentro da etica e principios de alcalde de viveiro,lle correspondia facelo ,asi mordésese a lingua e o seu orgullo,pero non sabe proceder nin comportarse como tal ,PORQUE NON TEN CLASE.
Eu como tantos leo,todo o que escribe o Sr:Mosquera,na voz,no heraldo,e no progreso,e asi lévoo facendo desde hai anos e nestes anos vin ,que cando ten que facer unha critica justificada e defendendo a verdade e o xusto,aínda encontra do politico que sexa ,do PP,do B.N.G ou P.SO.E,pero que eu saiba,ningun partido,lle a coaccionado moralmente mandando a un mensaxeiro como neste caso a(PICOCHO),só VOSTEDE,pero o que mais dóeme ,é que vostede DIGA QUE É DE ESQUERDAS ,ESO É O QUE ME AVERGUENZA,por isto e por moito mais ,en cuestion de non saber d#blgtk08#irixir unha alcaldia nin comportarse como tal ,moita xente cambiaremos o voto,ata agora isto non se lle pode botar en cara a Aja,nin aos gobernastes de bloque(UNICA E EXCLUSIVAMENTE FAIO VOSTEDE)eles souberon aguantar ,as malas criticas e as peores e non tiveron ,o comportamento TIRANO que tivo vostede,pero neste caso,non só vostede a sido o tirano ,o seu amigo PICOCHO,seguiulle o xogo.
É tan culpable o que manda pegar o tiro ,como o que o executa(SON DA MESMA CALAÑA).
Seguramente a tal hora ,PICOCHO,deberia analizar ben o que fixo e pedir desculpas,ao que DECIA E ENCHÍASE A BOCA e chamaba amigo.
Sr:Melchorin, a vostede mentres o Sr:Mosquera falaba da boa cultura de viveiro, e enxalzaba viveiro cara a propaganda de viveiro ,e cara a criticas do goberno ou opoñentes ,tanto do PPcomo do BLOQUE e non falaba mal da sua gestion,seguramente non lle decia nada ?é mais se me molesto un pouco en indagar ,seguramente até lle ten felicitado,por estes escritos periodisticos,non ve que o coñecemos ,pero antes de asegurar indagarei!!! CARALLO!!!pero unha vez que escribe algo que a vostede non lle gustou ,ou apoio a un amigo,ao que vostede non pode ver ,como é a OTERO REGAL,por dicirlle 4 verdades mediante un medio como é o periodico,LE ARREA DA MANEIRA MAIS TIRANA ,E COVARDE ,se vostede fose un bo alcalde e tibera o que ten que ter un home,e soupera tar,e ocupar ven o seu posto, lle contestaria polo mesmo medio,pero ¿¿porque non o fai ?porque non ten NADA QUE ALEGAR NIN CONTESTAR ,esta xente é a que decia a verdade PERO HAI VERDADES QUE DESBASTEN ,e vostede castígalles desta maneira ,porque son persoas que escriben nos medios ,pero nós ,os votantes e os non votantes que pensamos o mesmo que eles, ¿¿CON QUE NOS VAI A CASTIGAR?claro a vantaxe ou mais ben desvantaxe que temos é que nós, non escribimos nos medios ,pois xa me gustaria.
Lembro un articulo do Sr:Mosquera que decia(CASTIGALES CO teu VOTO)e iso é o que imos facer ,tanto a MELCHORITO COMO A PICOCHITO.
Onte de casualidade, zapeando na tele ,atópome ,na television o novo canal da VOZ,e vexo ao Sr:Mosquera falando nun faladoiro de politica-via v ,o que mais me gústo que escribisen no rotulo,á parte de medico,ex-parlamentario,non habia mais que velo,como se manexa falando de politica,a sabiduria que ten as formas e a soltura,ahi queda iso ,a que ao Sr Melchorin,non o contratan para estas ocasións,claro esta.
1ºhai que saber.
2ºter boa experiencia ,que a dan os anos ,e mais nun goberno vasco.
3ºsaber de gestion e clase.
Disto nin MELCHORIN NIN PICOCHIN, (SABEN O QUE É).
O que mais sinto ,é que perdemos a unha persoa moi balida para o casino("se é que se vai")e se queda ,como de parvo o Sr:Mosquera ten o xusto,non vai ser igual,xa botamos en falta ,a vida que lle daba ao casino,pola súa cultura e a súa sabiduria,diga o que diga a GUAJIRA)A sra: PRESINDENTA,QUEREMOS CULTURA ,NO TODO SE VASA NO MERENGUE,aqui sempre gañan os ineptos ,os da incultura ,os sinvergonzas,os tiranos,os lanveculos,e os CHANTAJISTAS,pero desta volta ,non vai ser asi.
NON Os IMOS A ADMITIR(CASTIGEMOSLES CO noso VOTO).
Pero non se esquezan PIcochito,segue coa súa cultura particular e unica,este fin de semana BAILE,(é DELEZNABLE)ATÉ ONDE CHEGAMOS.
O analisis que fago é (como vai facer o uns actos de cultura ,se non (TEN NIN PUTA IDEA).
Vas botar moito de menos ,ao Sr.Mosquera,pero case me esta dando a sensacion polo que me acabo de decatar ,que non queres a xente que sexa,mais intelixente que a ti (que non fai falta moito)e mais legal, e mais cousas........das que me tou enterando,e xa se falaron no casino desde fai un bo tempo pra qui,das noites pa xuventud, mira que che cadren as contas,seguirei,porque non teño os datos completos.
Por isto e moitas cousas mais ,seguire sendo socio ,hasta enterarme ven ,de como financias tu, a miña sociedad e a de moitos que somos,non se che esqueza.¿¿TI DURMES TRANQUILO......???,unha vez que me entere de todo con claridad y legalidade,si tou de acordo ,BORRAREIME,e se non,pedireiche contas como socio que son.!!ASI QUE OJITO!!
UN VIVEIRENSE,socio del casino.
Comentario por xesus canoura (11-06-2010 14:25)
13 #blgtk08#
Comentario por (11-06-2010 14:25)
14 La censura siempre se ju#blgtk08#stifica en aras de algo.
Comentario por Tartufo (11-06-2010 15:12)
15
Causa medo e preocupación ver a un alcalde, actuar como un chulo de barrio,con contestacións soeces e despectivas cara aos que están na sala,presenciando un pleno mostrando unha animosidad incompatible co seu labor, que lle exije imparcialidade, sentido da compostura#blgtk08#, e non perder os papeis.
Pero o colmo e esa mania que ten de utilizar o chantaxe e o puteo fino e despreciable cando se enfrenta a alguen que exerce o seu dereito democratico e libre de opinar distinto que el, estamos apañados con semellante tropa do carallo.
Comentario por Otero Regal (11-06-2010 15:20)
16 Estoy abochornado de tener a un alcalde como Melchor, un matón de bar que todo lo arregla insultando y echando la culpa a los de#blgtk08#más de sus errores. Con esta corporación, Viveiro ha perdido todo el peso político que tenía y somos el hazmerreir de A Mariña.
Comentario por Viveirense77 (11-06-2010 19:01)
17 Alfonso, noraboa polo teu comentario número 16. Eres moi valiente no que dices e, ao menos para mín, tes toda a razón. O tema é realmente desagradable. Basta ver como a Secretaria se foi do Concello por non aguantar máis a situación. Os alcaldes deben intentar ter boa ar#blgtk08#monía cos seus traballadores, compañeiros políticos e cidadáns en xeral, sen buscar destruir á xente e cuestionar a súa honra. Deben deixar as portas abertas e evitar pechalas. É fundamental ter educación, saber estar e saber xestionar. É una pena que esto non sexa así.
Comentario por Pilar (11-06-2010 22:35)
18 Alguén nomeaba o outro día por aquí a "La Voz de Galicia" como "La Voz de Roel". Felicítoo por este último termo. É impresionante como "La Voz de Roel" (e non "La Voz de la Verdad") emite as noticias con claro apoio a este Alcalde. Incluso hai veces que é impresionante contrastrar unha mesma noticia entre o Progreso e a Voz. Cando algo prexudica a Roel, na Voz, ou non sae o #blgtk08#sae recortado, mestres que no Progreso sae máis real y máis amplo. O de hoxe na Voz das licenzas ilegais tamén é impresionante ("por el bloqueo de las licencias en el servicio de urbanismo"). ¿Non será que o propio Roel propiciou o seu bloqueo? Todo esto da moi mala imaxe para a Voz de Galicia e para a xente que redacta eses comunicados. O tempo poñerá a cada un no su sitio.
Comentario por Rodrígo (12-06-2010 10:08)
19 Ellos,Picocho y Roel lo “arrebatan”, ellos se lo guisan, se lo comen#blgtk08#, lo eructan, lo esconden y se agradecen mutuamente los beneficios.
Comentario por Picato (12-06-2010 13:24)
20
O mesmo que outras veces discrepo visceralmente das #blgtk08#túas formulacións, hoxe teño que darche toda a razón, tronco.
Comentario por Eu (12-06-2010 13:29)
21 Este capítulo del folletón le h#blgtk08#a quedado hecho todo un PRIMOR.
Comentario por Critico (12-06-2010 13:30)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal