A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

COMO GAÑARA ZP AS ELECCIONS
OS do PP estan como debotos de un equipo de futbol esperando gañar a liga, eu diria mais, debotos de un equipo como o REAL MADRID, pero faltan dous anos para o final da liga, non temos presa, e podeñes pasar o mesmo que co liga deste ano que gañouna o BARCELONA e eles non gañaron nada, nadiña.
De esto fala o Post de JORDI SEVILLA ESTA SEMAN, si home, si aquel que foi ministro e que canta as corenta en bastos a Tiros e Troianos, aqui volo deixo, eu estou talmente de acordo con el.
Cómo ganará ZP las elecciones
Domingo, 30 de Mayo de 2010

Casi todas las encuestan reflejan que si las elecciones generales se realizasen ahora, el PP las ganaría, incluso con Rajoy. Esa es la mejor razón para que el Presidente Zapatero no las adelante. De cumplirse el calendario previsto, falatrían casi dos años hasta la fecha electoral. Y, en dos años, todo puede cambiar mucho, muchas veces. El problema, para el PSOE, es cómo llegar hasta entonces en las mejores condiciones políticas posibles tras el revés de los recortes y el “error” con los ayuntamientos. Algunas ideas se me ocurren sobre lo que creo que van a hacer. Si ZP juega bien sus cartas, puede incluso volver a ganar las generales.
Lo primero es, claro, no ceder a las peticiones interesadas de adelantar las elecciones ahora que está en el punto más bajo del ciclo electoral. Hay que intentar agotar la legislatura, como sea, para desgastar a la oposición que tendrá difícil aguantar dos años con el “váyase” como único programa político, mientras el caso GÜrtel se va cobrando piezas. Para llegar, tiene que superar cuatro pruebas interrelacionadas: la huelga general, los presupuestos, las municipales y autonómicas y la recuperación de la economía.

Instalados, como está el Gobierno, en la fase de los recortes del gasto público y de las reformas estructurales, aprobará otro Decreto Ley con una reforma del mercado laboral que llevará a los sindicatos a convocar una huelga general. Aunque esto hará que Zapatero apure el cáliz de sus peores pesadillas personales, tendrá dos efectos políticos: primero, dejará al PP sin discurso al haberse apropiado el Gobierno de la “ortodoxia” contra la crisis. Es más, si el PP sigue cometiendo torpezas como el voto negativo a los recortes, mezclado con un cierto populismo, le empujará hacia una derecha radical e inconsistente muy alejada del votante de centro. Segundo, dado que el resultado de la huelga, aunque importante, no será espectacular (como lo fué el 14-D), se corre el riesgo de que acabe debilitando más a unos sindicatos a los que no sobra prestigio social, tras haberle permitido al PSOE “centrar” su imagen entre una derecha y una izquierda “ultramontanas”, aliadas en pinza objetiva contra él (los medios de la derecha jalearan la huelga como propia).

A partir de ahí, antes del verano en todo caso, agotado el recorrido del ajuste más reformas y tras la huelga, el Gobierno iniciará un paulatino pero evidente “giro a la izquierda”: impuestos a los ricos etc, con gestos de autoridad frente al “desmadre” autonómico y municipal. Con ello, golpeando a izquierda y derecha, intentará darle oxígeno a los sindicatos que se podrán apuntar parte de las medidas, intentará darle la puntilla a un PP cada vez más huérfano de discurso y, sobre todo, iniciar una aproximación seria a la izquierda parlamentaria en busca de los siete votos que necesitará para aprobar los próximos presupuestos. Es cierto que CiU dijo que no los apoyará. ¿Y qué, si tampoco apoyó los actuales, ni los anteriores, ni los de antes de los anteriores? Sin descartar otras opciones (PNV, CC etc) los votos de izquierda (siete) serán el objetivo prioritario para superar la próxima prueba presupuestaria.

Desde ahí, las elecciones autonómicas y municipales serán la siguiente gran prueba a la que se llegará con un Gobierno fortalecido por haber superado los obstáculos puestos en su camino por los demás y un PP debilitado por no haber sido capaz de tumbar al Gobierno ni tampoco de apoyarlo. Y con el examen “Camps” pendiente de los Tribunales.

El PSOE, con un discurso radicalizado izquierda-derecha y revestido con el traje de la responsabilidad por haber hecho frente a lo que tenía que hacer, para superar la crisis sin arrugarse, centrará la campaña en tres o cuatro objetivos de alto riesgo y alto valor simbólico: Castilla la Mancha, Sevilla, Comunidad Valenciana etc. Puede pasar dos cosas: que su electorado haya recuperado la moral y el discurso de confrontación les vuelva a movilizar o que decidan darle a ZP un voto de castigo en forma de abstención (el síndrome del 2000) en las autonómicas y municipales. Tanto en un caso como en otro, bien sea por la moral recuperada o por el susto tras una apabullante victoria del PP, el actual tsunami electoral volverá a voltearse de cara a las generales del 2012 a las que se hará frente con una situación económica más templada que la actual y, esperemos, con algunos síntomas de mejoría en la economía mundial y española.

En esas circunstancias, el PSOE puede volver a ganar las generales siempre que: primero, el candidato vuelva a ser un ZP que anunciará que es su ultima vez, por lo que, tras las elecciones, se abrirá un período de cambio ordenado en el Partido; segundo, siempre que el PP mantenga a su actual candidato y, tercero, la situación económica no empeore y exista la convicción de que las cosas van, poco a poco, mejorando. Porque entonces, el Gobierno, se podrá atribuir en exclusiva los méritos.
He contado, en otro post, cuales son las razones electorales que aconsejan mantener los actuales discursos políticos, tanto en uno como en otro de los dos partidos principales. Ahora, he querido contribuir con este post a dibujar un escenario de lo que creo va a hacer ZP para mejorar su posición actual y situarse con posibilidades de volver a ganar las próximas elecciones. Es un análisis desapasionado y un pronóstico, hoy arriesgado, sujeto a muchas variables. Puede ser así, o todo lo contrario. Pero demuestra que no se puede vender la piel del oso, antes de cazarlo.
Comentarios (21) - Categoría: Xeral - Publicado o 31-05-2010 10:11
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
21 Comentario(s)
1 As teses apuntadas teñen a súa faragulla. Cuns sindicatos domesticados, a folga xeral vai fracasar. onde ZP ten o primeiro e principal escollo nos Orzamentos Xerais do Estado (ten, ademais, que aprobar dous). O PNV -que experimentou a cata#blgtk08#rse de votar contra o decreto- dixo que non apoiará estes orzamentos. CIU, tampouco. Quedan os canarios e a ?esquerda? (xa veremos que farían, por exemplo, BNG e Nafarroa Bai). E, logo, as autonómicas e municipais: como deixarán o mapa?.
Comentario por Foz (31-05-2010 13:40)
2
Neste conto a leiteira rompeu o cántaro antes ata de ordeñar as vacas. ZP ten tantas posibilidades de remontar como as tiña Gordon Brown. E non menciona Vd. Para nada as proxeccións negativas da U. E. #blgtk08#o FMI o WB etc. etc.

A quebra de PSOE -só política hoxe- será total en breve. Isto unido á insolvencia do PP son o panorama que nos espera. O post de hoxe, máis que optimismo, destila ludopatía.
Comentario por Pirixel (31-05-2010 13:42)
3 “…primero, dejará al PP sin discurso al haberse apropiado el Gobierno de la “ortodoxia” contra la crisis.”

Eso suena a lógico pero el PP no#blgtk08# se mueve dentro de la lógica y el hecho de que el Gobierno se apropie de la “ortodoxia” no va a arredrar la erecha cada vez más berlusconiana que tenemos
Comentario por Koldo (31-05-2010 13:43)
4 Vaia, eu cría que o importante era sacar ao país desta situación case crítica#blgtk08#. Pero xa vexo que o que realmente interesa é como volver gañar as eleccións
Comentario por Rosa (31-05-2010 13:46)
5 Esperemos que sea asi. La oposición que hay asusta de veras, pero el President#blgtk08#e debe gobernar conforme a su electorado. Esto no es una partida de ajedrez.
Comentario por fUNCIONARIA (31-05-2010 13:46)
6 O discurso do PP ante o recorte só busca desgastar o Goberno, #blgtk08#porque no substancial está de acordo coas medidas adoptadas.
Comentario por Covas (31-05-2010 14:49)
7 Jordi Sevilla fracasó enseñando economía en dos tardes a Zapatero... sospecho que como analista político, fracasará también. A los de izquierdas os veo muy nerviosos... veo que preferis un pelele que nos lleva a la ruina solo por el mero hecho de que es socialista y de la secta. Pues nada Regal... si estás contento con lo que hay, a disfrutarlo. Y que tus impuestos se utilicen para que la progresía sin fronteras monte a#blgtk08#lianzas de civilizaciones mientras media España se va al paro; ¡ah! y que no tarden en clavarte un 50% de impuestos una vez que superes los 100.000€ de ganancias... y no seas pillin y pon todo con IVA, que por cierto también sube. Yo creo que tu negocio va a florecer como nunca gracias al sociolistismo...pero si tu estás tan contento...¡qué vamos a decir los humildes proletarios que no cheiraremos 100.000€ en la vida.
Comentario por Regal, socialista contento (31-05-2010 23:14)
8 "A culpa da nefasta situación económica de España a ten o PP". Os probiños socialistas que nos mal gobernan, pasaban por ahí, e nada poden facer contra este sistema de especuladores cando a bolsa baixa e inversores cando a bolsa sube...

Neste país de indixentes intelectuais, a propaganda progre anda a ver se cola semellante imbecilidade; pero por sorte, e a pesares do infumable sistema ed#blgtk08#ucativo imposto pola esquerda, a xente aínda comprende o que lee, e polo que se ve nas enquisas, parece que non vai colar.

Veña progres, leña ao PP cos socialistas non están para gobernar, só están pra ir contra a guerra e contra Aznar. ¡Qué progres estes tan previsibles e tan vergoñentos! Queren facer ver ca culpa deste desastre económico non é de quen goberna, ¡¡¡¡senón da oposición!!!!
Comentario por ¡¡¡qué país!!!! (01-06-2010 08:36)
9 Análisis desapasionado, realista y convincente. Y buena parte de la derecha, la que aún #blgtk08#conserva alguna neurona, piensa lo mismo. Véase, sinó, el editorial de hoy de El Inmundo
Comentario por Cañas (01-06-2010 09:49)
10
A dereita española é franquista , a dereita española é Aznar e todo o que iso significa , a dereita española só ten o dircuso reaccioanrio de sempre , a todos n#blgtk08#os gustaria outra dereita pero lamentablemente é a que temos, cutre, reaccinaria , casposas e tremendista , a peor de Europa , aquí a ultraderecha confúndese coa dereita,
Comentario por Rias Baixas (01-06-2010 09:50)
11
Tiene razón Sevilla en que un adelanto de las elecciones sería pésimo para el país y para el PSOE.

El problema es que ZP está muy quemado. En el análisis del señor Sevilla se describe a un presidente que sale de su estupor y empieza a actuar con firmeza y seriedad… la verdad, no es lo que se está viendo estos últimos meses. Quién sabe, a lo mejor cuando acabe al p*** presidencia europea ZP r#blgtk08#emodela el gobierno (que ya hace falta!!) y se pone las pilas, pero ahora mismo yo no lo veo.

La otra opción sería iniciar un periodo de primarias ahora mismo para elegir nuevo candidato a 2012, pero eso dejaría a ZP muy tocado (en USA lo llaman síndrome del pato cojo) y sin fuerza para seguir haciendo reformas. Eso significaría la derrota casi segura en 2012, incluso con Rajoy de candidato.
Comentario por Madrid (01-06-2010 09:51)
12
Para min a cousa irá así: CIU volverá á Generalitat co apoio ou a abstención do PSC, logo CIU fará o mesmo para que o PSOE goberne de novo en Madrid. I#blgtk08#so se os bobos dos collóns, os bobos útiles do voto inútil e os que pensan que se non votan ocorrerá algo marabilloso non facilitan unha maioría absoluta do PP.
Comentario por burela (01-06-2010 09:53)
13 Ahora Zapatero o que teria que facer e tirar pa diante: Reforma de la ley de libertades religiosas
Derog#blgtk08#ación del concordato
Fin de las subvenciones a Sindicatos y Partidos Políticos y a entidades religiosas.
Comentario por Rosa (01-06-2010 09:55)
14 Ahora Zapatero o que teria que facer e tirar pa diante: Reforma de la ley de libertades religiosas
Derog#blgtk08#ación del concordato
Fin de las subvenciones a Sindicatos y Partidos Políticos y a entidades religiosas.
Comentario por Rosa (01-06-2010 09:55)
15 Témome que esa é a disxuntiva : tragar merda co PSOE agora e ata que acabe a crise ou tragar merda co PP acábese ou non a crise. Imaxínese, por exem#blgtk08#plo unha reforma laboral feita por un PP con maioría absoluta, ou unha seguridade social, ou, ou, ou,
Iso si, Deus e Patria en todas partes.
Comentario por BETANCEIRO (01-06-2010 09:56)
16
É unha mágoa que a maioría de prensa deste país sexa tan futboleira e opínese máis en función de intereses (o que é bo ou malo para os meus), que da realidade. O venres, a Rajoy, en vista da avalancha de críticas que lle caeu no encontro económico celebrado en Cataluña, dixo: ?non esaxeren; España non fose intervida se non se aprobou o decreto?. Máis ou menos, todo o mundo entendeulle algo así como: ?non son un irresponsable; se realmente houbese perigo real de quebra eu votase si. Pero España non está tan mal como facémoslles crer; simplemente esaxeramos porque nos interesa electoralmente?. E é verdade; España non está tan mal como estannos facendo crer, e moito mellor que bastantes paises da nosa contorna. De feito, é bastante alucinante #blgtk08#que España, cunha débeda pública que non chega ao 60%, teña máis tensións á alza no prezo da débeda que os que teñen un 80%, 90% e ata 120% de Débeda Pública.
E o problema é que, aínda que a situación real non sexa tan mala como se pinta, o noso sistema económico funciona tanto a través de realidades como de pura especulación, e se se instala a sensación colectiva de que non hai ningunha posibilidade dun futuro halagüeño, todo derrubarase, porque o diñeiro é moi miedoso; deixarase de investir e de comprar, e o sistema paralizarase completamente. Así que, poida que, ao final, dunha situació mala pásese a unha catastrófica por pura especulación mediática e política. Sería un perfecto exemplo dunha profecía auto-cumprida. Moi curioso, a verdade.
Comentario por Roberto (01-06-2010 14:52)
17 el PP sólo puede ganar cuando exista un mal rollo generalizado , electoralmente sólo viven de#blgtk08# encabronarlo todo , y es lo que hacen siempre , siempre, siempre y a veces le da resultado.
Comentario por Leon (01-06-2010 14:54)
18 E que se as gana? Xa quedou claro quen man#blgtk08#da, aquí e na city financeira de Londres.
Comentario por Mouron (01-06-2010 19:28)
19
Ao meu tamén me cansa o "vota ao PSOE porque se non gaña o PP". ¡Que ilusionen, coño!, como o fixeron en 2004, que senón é darlles carta branca para facer e desfacer canto queiran (ou canto queiran -bonita forma de esconder a palabra ricos ou os que máis teñen- os mercados). Cánsame o vota ao PSOE para que non gañe o PP pero me cansa tamén calquera que intenta dicir ao resto a quen teñen que votar. Que pasa? Considéranse tocados #blgtk08#pola luz e cren que a súa verdade é a infalible e boa? Non se queren atopar sos na súa propia fe? Non son maiores os votantes de esquerdas para votar a quen crean conveniente? Son todos uns vampiros afiliados que a río revolto varren para casa? Afiliados con dentes pouco afiados que nin deixan marca pero non vexas que pesados. ¡de esquerdas ou seareiros? Menos proselitismo e máis intercambio, máis liberdade para cos outros e máis dialogo?
Comentario por J:M (01-06-2010 19:29)
20 Para forrar: Fin de las subvenciones a clubs deportivos profesionales o semiprofesiona#blgtk08#les (fútbol, básket, balonmano…)e cobrar as deudas de estes jetas na seguridade social
Comentario por ribeirao (01-06-2010 19:31)
21 vainas gañar pq o vai vo#blgtk08#tar xente coma ti REGAL
Comentario por JAJAJA (01-06-2010 21:02)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal