A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

O DE VILLAREJO PARECEME CARALLUDO:
Tanto estase a falar do discurso de GIMENEZ VILLAREJO encol do procesamento de Garzon,a min dame a impresión de que o franquismo está máis vivo que nunca. o sistema xudicial español estase cubrindo de ridículo a nivel internacional, xa que Garzón é a cara máis visible da xustiza española no resto do mundo.
No fondo da investigación contra Garzón "hai unha cuestión de vinganzas políticas". Aínda que o xuíz cometese fallos ao investigar os crimes do franquismo -como pasar por alto a Lei de Amnistía de 1977-.
Por todo elo o dito en Madrid coincide plenamente co que eu penso.
Ahí o tedes, e si queredes escoitalo debaixo tedes a paxina donde podedes facelo.

"El enjuiciamiento del magistrado merece para el ex fiscal Anticorrupción el más “absoluto rechazo”, ya que propina un “golpe brutal a la democracia española” al convertirse en “instrumento de la expresión del fascismo español”. Para Jiménez Villarejo, el auto de Varela “conduce a una situación crítica para la democracia” de nuestro país, así como del “Poder Judicial y de su más alta instancia, el Tribunal Supremo (TS)”. En su opinión, esta causa “es absolutamente incompatible con un sistema democrático”

Acabar "de forma urgente" con esta "cosas insólitas"
Jiménez Villarejo, cuya intervención estuvo interrumpida por constantes aplausos del público – personalidades del mundo judicial y de la cultura, representantes de los sindicatos y estudiantes-, reclamó “de forma urgente e inmediata que se acabe con cosas insólitas en un Estado democrático como que los jueces sean perseguidos por ser justos (…), como si hubieran vuelto las sombras de la dictadura sobre los tribunales españoles”. Además, exigió que Garzón no sea suspendido de sus funciones el próximo 22 de abril “para que España entera, la democracia, los ciudadanos, no padezcamos la vergüenza de que el juez salga expulsado de la Audiencia Nacional por perseguir los crímenes del franquismo y de la corrupción y por ser un juez justo”.

"Criminalización" de la independencia judicial
El ex fiscal aseguró que Garzón no ha cometido prevaricación, puesto que se ha ceñido a normas y tratados internacionales, y consideró que la admisión de la querella por las investigaciones del franquismo es “una falta de respeto absoluta” a las víctimas del régimen y a sus familiares. Además, criticó que su admisión “ha significado algo insólito en el sistema democrático”, como es “la criminalización directa al libre ejerccido de la independencia judicial”. “Es inconcebible en un Estado democrático, y lo ha hecho el Tribunal Supremo”, lamentó.

Jueces cómplices durante la dictadura
Por otra parte, criticó que en su auto Varela defendiera “la encomiable sensibilidad de jueces y magistrados con los crímenes de la dictadura”, algo que, dijo, sólo puede afirmarse “desde la ignorancia”, ya que los magistrados de aquel periodo “fueron cómplices hasta el último día de las torturas” y no se atrevieron “a abrir causa alguna por torturas (…) a lo largo de 40 años”. “¡Por favor, un poco de respeto a la memoria de las víctimas!”, exclamó.

"Democracia incompleta"
Durante el acto también intervino la estudiante de Ciencias Políticas Sara Porras, que consideró que este escenario sería “impensable en otros países como Alemania”, lo que “muestra la democracia española como una democracia incompleta, donde el franquismo y sus crímenes gozan de impunidad, y las víctimas carecen del derecho a la justicia y a la reparación”. “No podemos hablar de prevaricación en una resolución que coincide con tratados y internacionales y con recomendaciones de la ONU”, apuntó, y lamentó que “la única persona que está siendo investigada por los crímenes franquistas es el juez que trató de investigarlos”.

"Garzón en el banquillo, los protagonistas de la Gürtel en el escaño"
Además, Porras consdieró “bochornoso ver a Garzón en el banquillo y a los protagonistas de la Gürtel en el escaño”, en relación al segundo de los procesos que tiene abierto el magistrado en el Supremo, por las escuchas de la trama. Sobre esta segunda querella, Villarejo había asegurado que le produce “bochorno y sonrojo como demócrata que el Tribunal Supremo se haya atrevido a semejante barbaaridad”, ya que “hay como mínimo dos magistrados” que están de acuerdo con las escuchas y “comparten los mismos criterios y razones” que Garzón para ordenarlas. En este sentido, descartó que pueda existir prevaricación y advirtió de que la admisión de esta causa “ha abierto una puerta que va a favorecer mucho a la delincuencia organizada” y a otros criminales que también están pidiendo la anulación de pruebas en sus casos.

"El franquismo seguirá impune"
Tras la lectura del manifiesto conjunto suscrito por los sindicatos CC.OO. y UGT, el secretario general de éste último, Cándido Méndez, lamentó que el Supermo admitiera estas querellas “en contra de la opinión del fiscal y de otros magistrados” y se preguntó cómo es posible que Garzón haya investigado “con aplausos” crímenes cometidos en otras dictaduras en el extranjero “y no pueda ni intentarlo con las mismas armas [del derecho] con la dictadura franquista”. “La causa contra crímenes de lesa humanidad ha derivado en una causa contra el juez”, denunció, y subrayó que “el franquismo seguirá impune y quien se enfrentó a ello, convertido de juez en acusado”.

No se puede "amparar el genocidio"
Por su parte, el líder de CC.OO. Ignacio Fernández Toxo, consideró una “paradoja” que “el primer juicio por crímenes de la dictadura pueda llevar al banquillo al juez que se ha atrevido a retirarnos la venda de los ojos”, y tachó de “ignonimia” que “una organización que podría ser ilegal en otros países, en España vea atendidas sus peticiones judicialmente”. Por otra parte, recordó que la Ley de Amnistía de 1977 “no pude conducirnos a un ejercicio de amnesia colectiva” ni “puede en ningún caso amparar el genocidio” que “se practicó en España durante décadas, no sólo durante los tres años de la guerra”. A su juicio, la investigación de los crímenes franquistas “no es una revisión histórica, es un ejercicio de loable reparación” de las víctimas.

Berzosa defiende el acto
Al acto también ha acudido el rector de la Universidad Complutense, Carlos Berzosa, que defendió la convocatoria y salió al paso de las críticas de la secretaria general del PP, María Dolores de Cospedal, asegurando que “el atentado sería que no pudiéramos celebrar este acto”. Berzosa dijo no entender por qué la dirigente cree que “es un atentado a la democracia que la gente se reúna y exprese libremente”, y avaló que el evento sea en la universidad, porque ésta debe ser “un foro abierto a la libertad de expresión”.

Llamazares, contra las palabras de De Cospedal
Antes de comenzar el acto, el diputado de IU, Gaspar Llamazares, también respondió a De Cospedal asegurando que se trata de una actividad “democrática y perfectamente lícita en defensa de la honestidad e un juez”. En su opinión, la dirigente tiene “su propia noción de la legalidad” y “le encantaría veta e incluso prohibir todo con lo que no está de acuerdo”.

Otros asistentes
En el acto también participaron otras personalidades del mundo de la política y de la cultura, como el ex presidente de la Generalitat Pascual Maragall, el coordinador general de IU, Cayo Lara; el historiador Ian Gibson; el presidente del Grupo Socialista en el Ayuntamiento de Madrid, Carlos Iglesias, y el el embajador en misión especial para proyectos en el marco de la Unión Europea (UE), Carlos Carnero, entre otros. También ha acudido una delegación de las Abuelas de Mayo desde Argentina, que han sido recibidas con un caluroso aplauso de los asistentes.

http://www.youtube.com/watch?v=LACPaIVnOOU&feature=channel
Comentarios (24) - Categoría: Xeral - Publicado o 16-04-2010 12:24
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
24 Comentario(s)
1 Sigo sin oir que opinais los defensores de Garzón de los 260.000 euros que le dió Botín ¿Considerais moralmente aceptable que no se inhibiese en la causa contra su benefactor? Si le pedís a alguien mucho dinero y este os lo presta ¿Podeis juzgarlo con objetividad meses después?

¡Menudo elemento! Por culpa de las ansias de figurar de Garzón, se han escapado delincuentes de todo tipo por no haber instruido los procedimientos conforme a las normas. Lo que le importa es acaparar titulares, no que los culpables paguen sus culpas. Por culpa de Garzón, muchos de los de Gurtel van a ver como se invalidan las pruebas en su contra y se pueden ir de rositas ¡Que gran labor lleva a cabo este hombre!

http://www.elmundo.es/elmundo/2010/04/14/espana/1271233844.html
Por prevaricación e interceptación ilegal de comunicaciones

El Supremo confirma que hay que investigar a Garzón por escuchas ilegales
La Sala de lo Penal del Tribunal Supremo notifica esta mañana una resolución que confirma la apertura de un procedimiento contra el juez de la Audiencia Nacional Baltasar Garzón por presuntos delitos de prevaricación y escuchas ilegales por haber espiado a los abogados defensores del 'caso Gürtel' cuando se entrevistaban con sus clientes en prisión.

Es la tercera causa que se sigue en el Supremo contra el juez. Esta resolución, también dictada por unanimidad, supone un nuevo varapalo a la Fiscalía, que había recurrido la decisión del Alto Tribunal de investigar a Garzón, recurso que es ahora desestimado en su integridad.

Este proceso arranca con una querella formulada por el abogado y ex fiscal de la Audiencia Nacional Ignacio Peláez, que representa al empresario José Luis Ulibarri, imputado en el 'caso Gürtel'.

Con posterioridad se han personado los abogados José Antonio Choclán y#blgtk08# Gonzalo Rodríguez-Mourullo en nombre de Francisco Correa y Pablo Crespo, ya que también fueron escuchados.

La Sala Penal destacó en su auto para iniciar el proceso contra Garzón que la "importante decisión" de intervenir las comunicaciones entre un preso y sus abogados se basó en la "hipótesis" de que los letrados pudieran hacer de enlace con la organización delictiva, pero el magistrado de la Audiencia Nacional autorizó unas escuchas "indiscriminadas" a la "generalidad" de los letrados, "tanto a los que en la actualidad como a los que en el futuro pudieran asistir profesionalmente a los presos".

Además, basó las escuchas en el artículo 51.2 de la Ley Orgánica General Penitenciaria, que sólo permite esa interceptación en supuestos de terrorismo.

La Sala de lo Penal del Tribunal Superior de Justicia de Madrid anuló por ser ilegales todas las escuchas autorizadas por el juez Baltasar Garzón por vulnerar el derecho fundamental a la defensa.



Este tercer proceso se une a la causa que tiene abierta Garzón por investigar los crímenes del franquismo, por el que se le acusa de un delito de prevaricación. Este proceso ha hecho que Garzón pueda terminar sentándose en el banquillo de los acusados.

El próximo día 22, está previsto que el Consejo General del Poder Judicial suspenda cautelarmente al juez en el ejercicio de su función.

También se le acusa de presuntos delitos de prevaricación y cohecho en la otra causa que tiene Garzón en el Supremo.

En esta ocasión, se le investiga por rechazar una querella contra el Emilio Botín, presidente del entonces BSCH, el banco al que solicitó personalmente y del que recibió dinero para financiar actividades que desarrolló durante su estancia en la Universidad de Nueva York en 2005 y 2006.


Comentario por Garzonada (16-04-2010 14:00)
2 Bueno, así que coincides en las apreciaciones de un fiscal del franquismo. Hay que ver que mala memoria tienen algunos. Claro que yo no puedo hablar de un sistema político que acabó antes de que yo naciese. Pero tu admirado Villarejo sí que puede, pues FUE UN FISCAL FRANQUISTA, participó de un gobierno dictatorial.

Si estás en contra de un sistema no te eriges en acusador público de ese mismo Régimen y encima para acceder a ese cargo tienes que juar la Ley de Principios del Movimiento Nacional de 1958, promulgada el 17 de mayo de ese añoy obligatoria para#blgtk08# todo nuevo fiscal. Si no te gusta ese sistema dictatorial, lo lógico hubiera sido ser abogado defensor, para defender a los inocentes contra ese malvado estado. Pero él eligió ser FISCAL DEL FRANQUISMO, para ACUSAR a los ciudadanos que no cumplían esas leyes que ahora tanto critica.:
http://es.wikipedia.org/wiki/Carlos_Jim%C3%A9nez_Villarejo

Licenciado en Derecho por la Universidad de Granada, en 1962 ingresa en la carrera fiscal, y con 27 años fue nombrado abogado fiscal de la dictadura franquista en la Audiencia Territorial de Barcelona.
Comentario por Memoria Histórica (16-04-2010 14:15)
3 Tienes razón Sito, el franquismo debe estar más vivo que nunca cuando reproduces y te indentificas con las declaraciones de un fiscal del franquismo, como Jiménez Villarejo.

¿Habrá que investigar también los procesos en los que él fue la acusación pública? Las tortura de la policia franquista ¿le sirvieron para obtener declaraciones de los acusados en los años 60 y 70 cuando ejerció de fiscal franquista? En ese acto al que aludes hablaron de "JUECES CÓMPLICES DURANTE LA DICTADURA" ¿Y LOS FISCALES NO ERAN CÓMPLICES? Hay que ver como se pudieron olvidar de nombrar a los fiscales franquistas¡Que olvido tan curioso!Sería interesante que se investigaran los juicios en los que participó Villarejo en esa época, a lo mejor nos sosprendemos y desestimaba pruebas por estar obtenidas bajo coacción o tortura ¿Alguien apuesta a que no lo hizo nunca?

De todas formas, parece que tu admirado Villarejo vuelve a recular y a echarle la culpa al mensajero:

http://www.elsemanaldigital.com/articulos.asp?idarticulo=106395

Villarejo intenta salir del lío: #blgtk08#culpa a "El País" de malinterpretarle

Aunque todos los allí presentes le escucharon cargar contra los jueces del Supremo y toda la prensa recogió textualmente sus palabras, el ex fiscal se abona al "donde dije digo, digo Diego".
este viernes El País publica una escueta carta al director del puño y letra de Jiménez Villarejo en la que éste niega la mayor. Se refiere a la información que el miércoles publicó en sus páginas el diario de Prisa haciéndose eco del acto y que llevaba el siguiente subtítulo: "Villarejo acusa a los jueces del Supremo de cómplices con las torturas franquistas".

El ex fiscal replica en un escrito titulado Puntualización: "En mi intervención no afirmé, en modo alguno, tal cosa. Me limité a constatar la pasividad de la magistratura española, durante el franquismo, con la práctica habitual de la tortura por la policía franquista. Pero no me referí para nada, en relación a tal actitud, a los magistrados del Tribunal Supremo, ni de entonces ni, obviamente, de la actualidad". Y puntualiza, como lo define él, tres días después.
Comentario por Caradura (16-04-2010 14:32)
4 Os agitprogres estades moi pero que moi pasados de voltas. Máis de catro millóns de parados, e vos a voltas con Franco. É patético. Non cabe dúbida que sabedes defender ao PSOE e levar ao país á ruina. Villarejo foi un facha que xurou os principios do movimiento para sere fiscal. Cebrián foi outro facha que xurou os principios do movimiento para sere diretor da TVE de Franco e Arias Navarro. Ámbolos dous van de progres, ¡carallo praos progres! Lembro que cando estudaba a Inquisición, dicían que Torquemada era un converso... eses son os piores inquisidores. Coma o par de dous do que falaba fai un momento. Sito#blgtk08#, Sito, Sito... os agitprogres andades moi perdidiños, deixai a guerra civil tranquiliña que non precisamos xusticieiros tipo Garzón para que nola expliquen.

Por certo, pareceume espeluznate a hestoria que conta Manuel Casariego no post anterior. Ate o dagora parecía que só os fachas fixeron animaladas durante a guerra... de cando en vez está ben que xurda algunha hestoria onde se vexa o bos que eran os do roxerío comunista.

O socialismo non ten remedio: Manipulación, propaganda e a ruina da sociedade... iso tamén está nos libros de historia, o que pasa que en España no lemos.
Comentario por Xurxo (16-04-2010 21:14)
5 Teñen aos T.D.L.C, aí onde os queren. . ., coa baba escorregando ante a TV vendo á Belén Esteban.-

o pobo, e máis este, é iletrado, ignorante, xamais vería un documental da 2, en colisión co primetime de calquera lixo das demais teles ( incluíndo a TV 1 ). . .

MOITO MENOS se se trata de documentais históricos e/ou da guerra civil. . .

Iso si, piden a revisión da Constitución ,para impor a cadea perpétua e ata a pena de morte, sufragar ata onde sexa necesario os custos para buscar o cadaver#blgtk08# de Marta do Castelo,endurecer a lei do menor ata onde sexa necesario e asistir ás procesións logo de comprobar as violacións e abusos de menores pola Igrexa. . .

e como nota final , captar como militantes aos pais de Marta e Mari Luz, todo con tal de alimentar a esta pena que compón o seu filón de votos. . .

Querido amigo, se poden facer o que queren con Garzón ,é que definitivamente coa previsible chegada ao poder do PP, o OVO DA SERPE dun novo advenimiento do FASCIO, está máis preto do que cremos. . .
Comentario por Moises (17-04-2010 10:25)
6


Estes franquistas, que ahora dicense de un partido democratico chamado PP sempre teñen un 18 de xullo ?pendente? na súa complicada cabeza.

Ansar xa montou o seu en Iraq, xunto cos nenos máis elegantes do mundo. Das súas canalladas sanguentas chegaron os ecos a Madrid un aciago 11 de marzo? pero iso carece de importancia porque só son danos colaterais?

Din que os pobos que esquecen a súa historia repítena. Talvez por iso teñan tanto inter#blgtk08#ese en que a esquezamos: Para poder repetila con máis comodidade.

Tamén é normal que non queiran sacar os cadáveres das cunetas. É un traballo baldió porque, se repiten a fazaña, poden botar máis encima dos anteriores.

Postos a economizar, ocórrelleme unha suxestión: Por que non eliminamos a materia de Historia de todos os libros, desde o ensino básico, así como as Facultades de Historia das Universidades?

Total, para o que valen? Non lles parece??
Comentario por Maria (17-04-2010 10:27)
7 La hostia: Zapatero, los progres, los de izquierdas y Otero Regal provocarón la guerra del 36, o del 34, o como sea (bueno, tampoco es una novedad: es lo que Pío Moa lleva años diciendo). ¿Tendrá Zapatero un #blgtk08#DeLorean para viajar en el tiempo escondido en el garaje de Ferraz? ¿Será una especie de vampiro inmortal que va cambiando de identidad? (esperando la gracieta de la Blasa sobre sus hijas en tres, dos, uno…)
Comentario por Pepito Grillo (17-04-2010 10:29)
8
Foron moitos mortos, foron moitas familias humilladas, foron moitos nenos exiliados. Per#blgtk08#o foron máis os que sobreviviron e transmitiron aos seus descendentes o recordo,pero non o perdón.
Comentario por Rafael (17-04-2010 10:31)
9 ANACO DO ARTICULIÑO QUE PUBLIQUEI FAI UNHPOS DIAS EN A MARIÑA CRONICA 3:
Quixen traer aquí o que din de nos por aí fóra en relación con este tema e quero por último recordar algúns dos nomes de persoas de bisbarra paseados por falanxistas de aquí, dos que case todos morreron, coma Franco, nas súas camas, en recordo deles e dando gracias a Garzón:
Carlos Morris Soriano Pase, Home de 56 anos, Militar Veciñanza: Viveiro (Lugo)
Natural de Valencia. Comandante de infantería de mariña retirado e concelleiro da FP en Viveiro Morto o 24 de agosto de 1936 Morte por disparos nun traslado de Ferrol a Viveiro.
Domingo Galán Jambrina “Zamorano” Paseo Home de 38 anos, Mineiro Veciñanza: Vieiro, Viveiro (Lugo) Natural de Zamora Morto o 20 de setembro de 1936 Morte rexistrada en Cobas-Viveiro a causa de disparo de arma de fogo.
José Martínez González Paseo Home de 37 anos Natural de Ourol (Lugo) Morto o 09 de marzo de 1938 Morte rexistrada en Muras a causa de tentativa de fuga tirándose do coche cando era conducido pola “Fuerza Pública”. Aparición do cadáver no KM 14 da estrada de Cabreiros a Viveiro.
José María Almoina Chao Paseo Home de 27 anos, Miñeiro Natural de Viveiro (Lugo)
Veciñanza: Vieiro, Viveiro (Lugo) Morto o 06 de agosto de 1936 Morte rexistrada en Vieiro-Viveiro a causa de disparo de arma de fogo.
Severino Bouza Pardo “Prin” Paseo Home de 40 anos, Ferreiro Natural de Viveiro (Lugo)
Veciñanza: Galdo, Viveiro (Lugo) Morto o 08 de novembro de 1936 Fuxido. Xulgado co resultado de declaración en rebeldía. Morte rexistrada en Galdo-Viveiro a causa de disparo de arma de fogo.
Emilio Manuel Timiraos Cervo Execución Home de 28 anos, Carpinteiro Natural de Viveiro (Lugo) Veciñanza: Viveiro (Lugo) UGT e PCE, Secretario Sindical do Radio Comunista de Viveiro. Secretario da UGT Morto o 29 de abril de 1937 Xulgado por rebelión militar co resultado de sentenza a pena de morte. Executado en Lugo.
Germán Cervo Maseda Execución Home de 33 anos, Mariñeiro Natural de Viveiro (Lugo)
Veciñanza: Mogor, Mañón CNT e PCE, Sindicato da Industria Pesqueira do Barqueiro
Morto o 16 de abril de 1937 Xulgado en Ferrol por rebelión co resultado de sentenza a pena de morte. Execución no Castelo de San Felipe-Ferrol.
Manuel Timiraos Cervo Execución Home de 33 anos, Mariñeiro Natural de Viveiro (Lugo)
Veciñanza: Viveiro, Viveiro (Lugo) CNT, Afiliado ao SIP de Celeiro. Morto o 10 de novembro de 1936 Xulgado en Lugo por rebelión co resultado de sentenza a pena de morte. Execución nas tapias do Cemiterio Municipal de Lugo.
Casimiro Pérez Martínez Morte (outras tipoloxías) Home de 43 anos, Carabineiro Veciñanza: Ribadeo (Lugo) Natural de León Morto o 23 de xullo de 1936 Morte rexistrada en Ribadeo a causa de “lucha armada”
José Cantalapiedra Caparrós Paseo Home de 28 anos, Xornaleiro Veciñanza: Ribadeo (Lugo)
Natural de Santander Morto o 01 de setembro de 1936 Morte rexistrada en Ribadeo a causa de hemorraxia producida por ferida de arma de fogo
Juan Antonio Ardao Seijido Paseo Home de 20 anos, Delineante Natural de Ferrol (A Coruña)
Veciñanza: Ribadeo, Ribadeo (Lugo) Morto o 09 de agosto de 1936 Morte rexistrada no Hospital de Ribadeo a causa de hemorraxia producida por ferida de arma de fogo.
Justo Fernández Couto Morte (outras tipoloxías) Home de 26 anos, Chofer Veciñanza: Ribade#blgtk08#o (Lugo) mrto o 23 de xullo de 1936 Morte rexistrada en Ribadeo a causa de “lucha armada”.
Manuel Tella Morte (outras tipoloxías) Home de 60 anos, Xornaleiro Natural de Navia de Suarna (Lugo) Veciñanza: Ribadeo, Ribadeo (Lugo) Morto o 23 de xullo de 1936 Morte rexistrada en Ribadeo a causa de “lucha armada”.
Manuel Mon Miranda Morte (outras tipoloxías) Home de 45 anos, Carabineiro
Veciñanza: Ribadeo (Lugo) Morto o 23 de xullo de 1936 morte rexistrada en Ribadeo a causa de “lucha armada”.
Manuel Torviso Barata “O Chacho” Paseo Home de 14 anos, Xornaleiro/a , natural de Ribadeo (Lugo) Veciñanza: Ribadeo (Lugo) Morto o 27 de xullo de 1936 Morte rexistrada en Ribadeo por estrangulación e hemorraxia.
Ramón Luis Crespo Rodas Morte (outras tipoloxías) Home de 26 anos, Xornaleiro/a Natural de Ribadeo (Lugo) Veciñanza: Ribadeo, Ribadeo (Lugo) PSOE, Directivo da Agrupación Local do PSOE Morto o 23 de xullo de 1936 Morte rexistrada en Ribadeo a causa de enfrontamento coas tropas golpistas.
Rosalía Alonso Lastra Morte (outras tipoloxías) Muller, Traballo na casa Veciñanza: Ribadeo, Ribadeo (Lugo) Morto o 23 de xullo de 1936 Morte rexistrada a causa de hemorraxia. Lugar de aparición do cadáver: a súa casa. Alcanzada por un balazo cando estaba debruzada nunha varanda, durante os enfrontamentos en Ribadeo entre os sublevados e os leais á República.
Vicente Muíño Tojeiro Morte (outras tipoloxías) Home de 26 anos Natural de Cedeira (A Coruña) Veciñanza: Ribadeo, Ribadeo (Lugo) Morto o 23 de xullo de 1936 Morto nos enfrontamentos da toma de Ribadeo polos militares golpistas. Rexistrado morto en Ribadeo a causa de loita armada.
Antonio María Martínez López Paseo Home de 32 anos, Labrego/a Natural de Ribadeo (Lugo)
Veciñanza: Vilaframil, Ribadeo (Lugo) PSOE, Directivo do PSOE en Ribadeo
Morto o 12 de setembro de 1936 Fuxido e morte, á 1, a causa de hemorraxia cerebral e perforación intestinal. Aparición do cadáver en Prado dos Remedios-Mondoñedo. Inscrito inicialmente como descoñecido e identificado o 28-01-1940.
Enrique Navarret García Paseo Home, Mariñeiro Veciñanza: Ribadeo (Lugo)
Membro da Sociedade obreira Morto o 12 de setembro de 1936 Fuxido e morte rexistrada no Prado dos Remedios-Mondoñedo a causa de feridas de arma de fogo na nuca e no tórax. Inscrito inicialmente coma descoñecido e identificado o 8-2-1979.
Graciano Paz Amieiro Paseo Home de 45 anos, Follalateiro/a Natural de Mondoñedo (Lugo)
Veciñanza: R/ Bispo Sarmiento 11, Mondoñedo (Lugo) Morto o 11 de xaneiro de 1938 Morte, ás 4 ou 5, rexistrada en Mondoñedo a causa de traumatismo por arma de fogo. Aparición do cadáver na Travesa dos Remedios.
José Antonio Díaz Álvarez Paseo Home de 39 anos, Obreiro/a Natural de Ribadeo (Lugo)
Veciñanza: Obe, Ribadeo (Lugo) Morto o 20 de setembro de 1936 Morte, ás 21, rexistrada en Mondoñedo a causa de disparo por arma de fogo na caluga. Aparición do cadáver no Barrio das Prazas-Argomoso .
Manuel Rodríguez Núñez Paseo Home de 48 anos, Dependente Natural de Mondoñedo (Lugo)
Veciñanza: R/ Febreiro, Mondoñedo (Lugo) Morto o 11 de xaneiro de 1938 Morte, ás 4 ou 5, rexistrada en Mondoñedo a causa de traumatismo por arma de fogo. Aparición do cadáver na Travesa dos Remedios.

Non están todos pero é necesario recordalos e seguir co que empezou Garzón.
Alfonso Otero Regal
Comentario por Otero Regal (17-04-2010 10:33)
10 Es un guerracivilsta REgal. Xa vemos que che inspira un espirito de vinganza. segundo ti, parece que só houbo mortos republicanos. ¡Váia manipulación! Tanto ten. A constitución votada por tódolos españois non te interesa. Es un nostalxico do marxismo, da intolerancia, da imposición e da falta de liberdades. Queres sustituir unha ditadura, a franquista, por outra bolchevique.
Neste país o problema non é nin franco, nin a guerra civil. O problema é o paro e que temos un goberno fracasado que nos está a levar a crise económica máis dura da historia. Coma a acousa xa non pode dexenerar máis, sacades a guerra civil. Sodes un perigo pras liberdades. S#blgtk08#ó queredes impoñer a vosa visións das cousas. Sodes agitadores profesionais aos servicio da causa socialista. Garzón non e máis ca min nin ca ningún. Se cometeu un delito que se investigue e se é culpable que pague por ilo. Coma todo cidadán. Se cadra en España, se es socialista podes facer o que che pete. Iso é o que queredes os progres. Pero a xente non chupámolo dedo. Carrillo foi tan asasino coma calquer franquista. Se se quer xulgar ao franquismo, que se xulgue tamén a Carrillo e ao Partido Socialista, que no ano 34 se levantou en armas contra a República e procalmou a REpública Socialista de Asturias. Eiquí ou xogamos todos ou rompemola baralla.
Comentario por A ley do embudo (17-04-2010 15:57)
11 Checa, akelarre, guerracivilistas. Y vuelta a empezar: checa, akelarre, guerraciv… Tres días llevan así los amanuenses de la diestra, amancebados con su rentable pesadilla favorita, la de la España partida en dos porque el rojerío mamón no saluda al campeón. Desde El Mundo, Salvador Sostres traduce el exabrupto: “El gran drama de la izquierda es que no sabe perder”. Por si no se ha entendido, en el mismo periódico el#blgtk08# camaleón Raúl del Pozo advierte a los revoltosos que como sigan resistiéndose a morder el polvo de las cunetas, el segundo castigo puede ser peor: “Ya no hay peligro de una derecha centuriona o levítica, pero mejor no encabronen a sus cachorros, que pueden acabar dando con la maza a los maceros. No saquen a la calle trapos rojos, que cuando la derecha embiste hay que coger el olivo”. El que avisa no es traidor, ¿no?
Comentario por Javier Vizcaino (17-04-2010 21:24)
12 Guerracivilista, unha merda...aqui en Viveiro e no norte de Lugo de donde son os paseados da lista non foi a guerra civil foron unhos cobardes fillos de puta, violadores asesinos, con nomes e apelidos, moitos de Viveiro, que desfiraron diante dos santos e cofradias de Seman Santa os asesinos....non foron feitos de guerra foron actos de cobardes asesinos, igual que os que cando o golpe de estado foron con a famosa lista a o#blgtk08# cuartel da Guardia Civil de Viveiro e o brigada gallinas os mandou para a casa.....
O cronista oficial de Viveiro ten un bó libro sobre todo esto escrito pero prefire adicarse a naseiros, antroidos e festas renacentistas que a publicalo, faltanlle collons para elo....pero non descarto que empece con apelidos de asesinos.....Pois a min as inxusticias e os mamaconas da politica traime floxa...de un ou de outro signo.
Comentario por Otero Regal (17-04-2010 21:32)
13
Regal,Ladran, logo cabalgamos.
A cousa é non quedarnos só niso. A ocasión píntana calva. Creo que agora é o momento idóneo para que de verdade acábese con toda esa merda, #blgtk08#a xente poida enterrar aos seus mortos, renóvese a dereita e teñamos unha normal como os franceses ou os alemáns. Sería o mellor para todos (bo, excepto para os trincantes da gurtel e cia)
Comentario por Un A>migo (17-04-2010 21:34)
14 Regal, por moito que berres e insultes non vas ter máis razón. Por sorte vivimos nunha democracia e todos podemos leer e estudar a historia sen manipulacións. As ideoloxías pra os manipuladores profesionais. Os historiadores queren feitos contrastados. Ti es fan dos socialistas e paréceme moi ben; pero a túa visión sesgada da historia non me interesa. Eu son constitucionalista. Ao rojerío non vos gusta iso porque é a democracia. Vos queríades unha REpública Socialista... pero por fortuna os españois somos intelixentes. Esperemos co voso sistema educativo chamado LOGSE, que so trouxo fracaso escolar, non traia tamén o fracaso #blgtk08#desta democracia, que polo que parece, é o que añorades. Os raparigos xa non leen, non estudan... iso é moi importante pra vos, pra colare as vosas ensoñacións intolerantes. España cun 20% da poboación activa en paro, e vós falando de Franco e da Guerra Civil... Cuba na miseria e Castro falando do imperialismo Yanki.... o socialismo sempre ten algún inimigo pra tapare a súa incompetencia. A min as inxusticias socialistas fódenme tanto coma as falanxistas... os mamaconas da política traenma tan frouxa coma ti... eu so quero vivir en liberdade, a liberdade que trouxo a Constitución do 78 que aos da progresía tanto vos amola.
Comentario por ¡Viva a Constitución do 78! (18-04-2010 00:36)
15 En Galicia hai detectadas case cen fosas da Guerra Civil que conteñen máis de 400 vítimas da represión franquista. Trátase dunha cifra moi aproximada “que de seguro é moi superior xa que hai moitas fosas sen identificar”, explica un investigador do proxecto Nomes e Voces, que botou a andar en 2006, o Ano da Memoria, impulsado pola anterior Xunta. A investigación, a cargo das tres universidades galegas, naceu co obxectivo de sacar á luz os nomes dos represaliados e os lugares onde foron asasinados. No entanto, a chegada do PP a San Caetano freou en seco a iniciativa, que viu reducido o seu orzamento nun 90% . Ademais, o período a cubrir, que inicialmente ía de 1936 a 1977, quedou restrinxido entre 1936 e 1939.

Os datos barallados polos historiadores, aos que Xornal tivo acceso, reflicten que Galicia conta cun total de 95 fosas que conteñen, como mínimo, 474 corpos. Ademais, só foron escavados 16 deses enterramentos irregulares, un 12%. “Os ósos dos represaliados están mesturados cos dos vagabundos nas fosas comúns dos cemiterios, pero é indubidable que se trata dun número aproximado que na práctica é máis elevado”, precisan desde o proxecto interuniversitario.

É previsible que as pescudas queden estancadas neste punto, xa que, por outra banda, o Goberno de Alberto Núñez Feijóo –en consonancia coas outras comunidades gobernadas polos populares– rexeitou asistir ao convenio para a elaboración do mapa de fosas. Por contra, Cataluña, País Vasco, Andalucía, Estremadura, Castela-A Mancha, Aragón e Cantabria asinaron o acordo co Ministerio de Xustiza. A Lei de Memoria Histórica recolle a creación dese mapa estatal para localizar o paradoiro dos represaliados durante a Guerra Civil e a ditadura e darllo a coñecer á cidadanía.

Fontes de Nomes e Voces sinalaron que, debido ás circunstancias que atravesou Galicia no conflito armado, “exceptuando a de Aranga, no territorio non se rexistran grandes fosas como noutros lugares de España#blgtk08#”, e precisaron que “os corpos que se estiman proveñen de enterramentos irregulares en campo aberto; de fosas comúns dos cemiterios; dos campos de concentración como o da Illa de San Simón e do mar, que actuou como unha inmensa fosa común”.

Aínda que hai constancia de dez lugares ao longo do litoral galego nos que se arroxaron aos represaliados ao mar, os especialistas cren que, “foi un fenómeno que se produciu en toda a costa, mediante o que se puideron cometer numerosos asasinatos”. Fronte a Massó, nas Illas Cíes, por exemplo, os historiadores teñen documentado o caso de dez persoas que foron tiradas ao mar, das que se recuperaron os corpos de cinco deles. A praia da Magdalena, en Cedeira; o areal do Ancoradoiro, en Bueu e a costa da Serra de Outes son outras zonas onde se levaron a cabo este tipo de asasinatos.

Esta última peculiaridade foi a que máis chamou a atención aos membros da Oficina estatal para as vítimas da Guerra Civil e a ditadura –do Ministerio de Presidencia–, que contactou cos investigadores galegos para obter información da represión en Galicia, ante o desinterese da Xunta no proceso de recuperación da memoria histórica.

Esa apatía fai lembrar casos como o de Celso Pérez, alcalde do municipio ourensán de Gomesende asasinado en 1936. A comezos dos anos 80, o seus familiares viaxaron a Galicia desde Arxentina para desenterrar os seus restos. Arturo e Alberte Pérez, fillo e neto do rexedor represaliado, fixéronse cargo da exhumación e déronlle sepultura dignamente.

Fontes do Ministerio de Xustiza informaron que, malia a “inacción” dalgunhas comunidades no cumprimento da Lei de Memoria Histórica, trátase dunha norma “e como tal debe cumprirse”. Neste sentido, o Goberno fixo público recentemente o censo coas persoas que están soterradas no Val dos Caídos, cifra que ascende ás 33.832. Isto abre a porta a que os familiares dos represaliados que alí xacen poidan reclamar os seus restos.
Comentario por XORNAL.COM (18-04-2010 10:16)
16 Tras años de insultos y descalificaciones constantes a la Justicia por parte de la derecha mediática y sus líderes, ahora se exige silencio a la ciudadanía y se califica de radicales antisistema a los que se reúnen en un acto para manifestar su
desagrado porque un magistrado pueda ser apartado de la carrera judicial por intentar investigar crímenes contra la Humanidad.
Recuerdo cómo se comportaron durante la instrucción del sumario del 11-M estas personas que acusan de antidemócratas a los demás. El juez fue acusado de destruir pruebas, de falsificar documentos e, incluso, de deficiente mental y minusválido incapaz de llevar adelante el proceso, mientras que los líderes del PP pedían el archivo de la causa, que habría puesto en la calle a los terroristas que fueron condenados a miles de años por perpetrar el mayor atentado de nue#blgtk08#stra historia. El juez pidió amparo al Consejo General del Poder Judicial: le fue denegado.
El diario que ha dedicado durante años su portada a cuestionar a la Justicia española pide ahora silencio y respeto. Es imposible imaginar mayor ejercicio de hipocresía. Bueno, sí, supongo que es dentro de esa campaña de respeto que el PP pide para la Justicia que sus líderes se atreven a afirmar que las pruebas del caso Gürtel han sido fabricadas por la policía (también por los fiscales, el Tribunal de Cuentas…).
Ya han asomado la patita, primero se sienta al juez instructor en el banquillo, después se exige el archivo de la causa.
Los ciudadanos debemos y seguiremos manifestando nuestra indignación frente a provocaciones intolerables en uso y defensa de la democracia y la libertad que, nosotros sí, esperamos que dure para siempre
Comentario por http://blogs.publico.es/asuntosycuestiones/256/caz (18-04-2010 10:21)
17 El presidente de la Asociación de la Recuperación de la Memoria Histórica de Cataluña y Mallorca, Manuel Perona, ha advertido de que si los jueces del Supremo, Varela y Saavedra, consiguen inhabilitar a Garzón lleva#blgtk08#rá su causa al Tribunal Europeo. "Mientras el juez esté imputado la instrucción queda detenida, y si lo inhabilitan entenderemos que en España se han cerrado las investigaciones sobre el franquismo", lamentó Perona.
Comentario por Vieiro (18-04-2010 10:22)
18 Regal ti dalle que dalle coa Guerra Civil...namentras Roel, insultador profesional, chámate personaxe. O que tedes os da esquerda é que se vos levades a contraria entre vós tratádesvos pior ca ninguén. Roel añora as purgas estalinistas. A ti purgaríate sen dúbida. Diría iso de que volvícheste tolo e eres un perigo pra a revolución e pechariate nun psiquiátrico.
En fin Regal, por moita propaganda que poñas da prensa afín sobre o importante que é falar neste preciso momento, cun 20% de paro, da Guerra Civil, xa non cola. A xente non traga#blgtk08# a vosa retórica guerracivilista que só persegue tapar a incompetencia incustionabel dun goberno de esquerdas. O socialistas son máquinas de facer parados, de manipular a historia e de dividir á sociedade. Roel é outro bon exemplo. Ti, agora que o criticas, es unha personaxe... non dicía o mesmo cando o axudabas a colleitar votos.
REgal, céntrate no presente e deixa o pasado para os hestoriadores. A túa visión sesgada da historia non lle interesa na máis ca os fans afín á causa. A xente quere máis traballo e menos ideloxía intolerante.
Comentario por Rodrigo (18-04-2010 11:13)
19 A ver Sito, déjate de rollos macabeos y explica esto que dice Roel hoy en la Voz:
Roel:«Determinados personajes deberían medir lo que hacen, porque la presión con temas personales sobre nuestros concejales y sus familiares es muy grande». ¿De qué va esto? ¡Carrallo cómo se las gasta el alcalade SOCIALISTA!

Más: Roel recuerda que Regal «es el mismo personaje por el que tuvimos que soportar presiones, mentiras, calumnias y denuncias continuas cuando le otorgamos la licencia para su centro empresarial privado», ahora reconocido por la Xunta como museo. Reprochándole su «falta de me#blgtk08#moria», el alcalde socialista asegura que Otero Regal «cambia de opinión en virtud de donde le vienen los apoyos».

¡Joder, machiño! ¡cómo os las gastáis los de izquierdas!. Yo creo que hay mucho que explicar. Aquí huele a muradal. Primero mucho cambalache y ahora a tirarse los trastos a la cabeza. Parecen muy graves las acusaciones de Roel. El alcalde parece una verdulera cabreada. El nivel da verguenza ajena. Esto parece la mafia calabresa. Presiones, trapicheos, favoritismos... Esta es la izquierda ejemplar y el progresismo que da lecciones de decencia. En fin, apesta que confunde.
Comentario por Jose (18-04-2010 11:39)
20 La hija de Bono de 10 años ‘paga’ una hipoteca de 110.000 euros. La niña es propietaria de un local en Albacete. Es una tienda que gestionaba su madre.
El local, situado en el número 12 de la calle Tesifonte Gallego, en el Centro Comercial Calle Ancha, tiene una superficie de 130 metros cuadrados. Sobre éste pesa una carga hipotecaria de 110.000 euros con el Banco Popular que vence en junio de 2011. El valor de subasta fijado para esta finca es de 295.886 euros. Según varias inmobiliarias de la zona, el local tiene un valor de mercado aproximado de 350.000 euros.

Bono era fillo dun falanxista. Está claro que Bermejo, Villarejo, Cebrián, Bono, De la Vega, todos eles, que van de sociatas con pedigrí pero que tiveron relacións moi importantes co réxime franquista, deberían de ser investigados e xulgados tamén nese proces#blgtk08#o ca esquerda progre quere abrir contra o franquismo. Tratar de tapar un 20% de parados reabrindo a Guerra Civil vaise volver contra os maquinadores da campaña. A esquerda progre anda a deriva, síntoma claro de que as enquisas vanlles moi mal. Regal, cambia o chipo en céntrate nos ataques persoais que Roel vomita hoxe na prensa. Outra demostración de que ao roxerío canda o acorralan, válelle absolutamente todo. Termos un alcalde bariobaixeiro coma o que temos é extremadamente preocupante. Tí Regal colaborache activamente para que fora Alcalde...¿Non te arrepintes dilo? ¿Non recoñeces que foi un inmenso error apostar por un axitador coma il? ¿Non crees que Viveiro merece uns gobernantes con moito máis nivel? ¿Algunha vez Aja te insultou na prensa coma te insulta Roel? ¿Podes poñer un exemplo verídico e contrastable?


Comentario por Pirixel, un paraiso anegado (18-04-2010 13:03)
21 Eu creo que en calqueira tasca da bisbarra, a xente insulta bastante menos que Roel. Este alcalde é un bulleiro. Un abusón. Un matón de taberna. Un deses chulapós m#blgtk08#acarras que se aproveita da posición de poder pra repartir leña sen piedade. Roel é unha vergoña pra a política. A ver se os viveirenses se dan de conta dunha vez.
Comentario por Roxelio Marcos (18-04-2010 15:54)
22 Aquí la cuestión es cambiar de tema, me refiero a lo de José, estamos hablando de un tema tan serio y de repente sale con lo del pique entre el Sr.Regal y el Sr. Roel, eso es el chocolate del loro, si algún familiar de este señor engrosase esta lista, seguro que iba a importarle mucho el tema del pique. José que estamos hablando de muertos en circunstancias terribles y que al igual que todo el mundo respeta a los católicos cuando rezan por sus almas del purgatorio, los demás tenemos el derecho y la obligación de tratar de que estos crímenes espantosos no queden impunes, creo que es lo mínimo que se puede #blgtk08#hacer por alguien que pasó ese "calvario" particular". Sr. Regal enhorabuena por su publicación, la pena es no poder añadir los nombres de sus verdugos, lo que me entristece es saber que en el interior de muchos la guerra no ha terminado, si pudiesen nos harían a unos cuantos lo mismo que hicieron en el pasado, por eso ese miedo a dar nombres sigue presente, porque se sabe que no hay el más mínimo arrepentimiento, a pesar de considerarse muy católicos, desde luego posiblemente no habrá más allá, pero me encantaría ser creyente para verlos a todos ya no digo en el infierno, pero si en un largo purgatorio.
Comentario por (18-04-2010 16:44)
23 Mi apoyo a Regal por las declaraciones en prensa hoy de Roel. Este alcalde escupió metralla y mentiras contra todos para hundir la reputación de la gent#blgtk08#e después de años de trabajo. Es hora que la gente lo vea y que vea que en vez de un alcalde tenemos a un liante que debía de estar muy lejos de aquí.
Comentario por Pilar (18-04-2010 17:09)
24 Joaquín Leguina: «La Ley de Amnistía está y sigue en vigor y quereracabar con ella no es sino pretender reescribir la Historia»
Carlos Carnicero: «Si la Justicia fuera ‘un nido de franquistas`, la víctima no sería Garzón, sino todo aquél que se hubiera posicionado contra el franquismo»
Carlos Carnicero: «Hay una causa abierta, pero no hay sentencia; y, sin embargo, la respuesta es tan desproporcionada como si el juez Garzón ya hubiera sido condenado»
Jesús Cacho: «El PSOE utiliza el ‘caso Garzón’ como banderín de enganche para movilizar a su electorado, en buena parte dormido cuando no en f#blgtk08#ranca deserción»
Antonio Pérez Henares: la ley de amnistía era un grito mío: de amnistia y libertad. Y lo que están diciendo a la sociedad es que los demócratas y los antifranquistas nos bajamos los pantalones y que ahora cuatro lo haríais de puta madre… estoy de antifranquistas de hoy hasta la coronilla. La ley de amnistía es una ley por la que yo peleé y no me baje los pantalones y que vengan los progres de ahora a decirme donde estaban ellos y donde estaba yo, leches, que ya vale…amnistia y libertad ese era el grito, esa es la memoria histórica de verdad y no las gilipolleces que se están diciendo”.
Comentario por Resumo de Prensa (26-04-2010 23:07)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal