A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

A DECEPCION DA TDT
Supoño que a maioría de vós sentídesvos igual de decepcionados que eu coa TDT. Á parte de poder ver un pouco máis facilmente os programas que van pór nas próximas horas ou días (e darche conta máis axiña de que non hai case nada interesante), a principal vantaxe que se supuña que iamos ter co novo sistema, ou sexa, a existencia de moitos máis canles, é unha auténtica tomadura de pelo pura e dura.
.
É certo que agora podes ver telexornais case en calquera momento (como eu é do pouquiño que vexo, paréceme ben non ter que ter hora fixa para ver as noticias), e tamén que existe Disney Channel ( Pero o resto de canles son realmente un lixo absoluto, en termos xerais. Sobre todo voto en falta o que non existan canles culturais e divulgativas minimamente serios (ou aínda que fosen en broma). Non será porque non hai demanda, pois nas plataformas de pagamento si que existen, e son os que a xente adoita pór. Pero dá a impresión de que a cultura e a ciencia son bens de luxo, só para os televidentes con alto poder adquisitivo. A poboación que ten que conformarse coa TDT gratuíta, naturalmente deben de ser uns catetos que non saben distinguir un electrón dun vals, e non lle merecen a existencia dunha bo canle temática sobre ciencia e cultura.
E curioso, sin embargo e desplegue publicitario e os esforzos dos concellos da bisbarra, que como lles sobran os cartos, gastan en dispositivos para que os paisanos poidan ver tropecentos canais, supoño eu, que copiando a OBAMA despois pediranlles unha porcentaxe das esmolas da publicidade as empresas televisivas.

Xa sei que a TDT ocupa moito menos banda radioléctrica que a analóxica, á parte diso, os contidos repítense e repiten ata o aburrimento sin contar unha ou duas cadeas de contido fascista e totalitario que a min me dan certo repelus.
A produción televisiva vive dos anuncios e ao haber mas medios, o pastel está mas repartido así que o recursos baixan e as horas de emisión soben, co que o bodrio está garantido.

Onte, antes de poñerme con este articulo, fixen o experimento de ir percorrendo todas as canles da TDT, e nada, absolutamente nada digno de ver. Tal vez, de cando en vez boten algunha película que a un lle guste, pois xenial, pero nada máis.

E iso de que non hai demanda, non téñoo eu tan claro, se nas canles de pagamento o máis visto son os de divulgación significa que demanda hai, pero non esquezamos que sempre é máis barato realizar un programa con 4 contertulios berróns ca realizar un programa divulgativo como é debido.
Otero Regal
Comentarios (25) - Categoría: Xeral - Publicado o 18-01-2010 14:43
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
25 Comentario(s)
1 Las cadenas que dices "unha ou duas cadeas de contido fascista e totalitario que a min me dan certo repelus" ya sé cuales son: La Sexta y Cuatro. No me extraña que te den repelús, hacen propaganda del gobierno incluso en los programas de supuesto humor y hasta en las retransmisiones deportivas.

Eso de llamar "asesino" a un periodista de la competencia y cuando ese periodista es agredido; denigrarlo y acusarlo de todo tipo de vicios, no lo había visto nunca ¡#blgtk08#Vivan los demócratas!
Pero tranquilos que os podreis librar de ver estos canales y muchos otros. Gracias a la gran gestión de Roel, en muchas zonas de Viveiro no se ven multitud de canales porque el concello no ha puesto la infraestructura necesaria. Pero nuestro alcalde ya se ha puesto manos a la obra, está "reunido" en un conocido bar viveirense buscando la forma de echarle la culpa de todo a Aja, aunque de aquella ni se había inventando la TDT, pero ¡que mas da!
Comentario por Raphael Love (18-01-2010 17:25)
2 Señor Regal para ver programas fascista e totalitarios no hacia falta que pusieran la tdt, pues ya tenían ustedes la cuatro.
No todos los habitantes de este municipio pueden opinar del tdt pues mientras en la mayoría de los ayuntamientos ya están con el apagón analógico en este ayuntamiento aun existen zonas en las cuales no se puede ver, pero estas zonas son las mismas en las cuales no se puede andar sin llenarte de barro y de mierda por el abandono de un pandilla de gobernantes, incompetentes y presuntuosos que se ríen de todos los que pagan impues#blgtk08#tos por servicios que no tienen.
Y usted señor Regal es igual que ellos solo le preocupa su bienestar, y criticar tonterías cosa que no seria de importancia, si no fuera que existen problemas mucho mayores, por que no se interesa usted en saber que es lo que ocurre muy cerca de su casa, en el local conocido como casa Seara,
Demuestre su valor, como quiere darnos a entender que tiene, y déjese de si las piedras son bonitas o feas, que si los pisos están más baratos o más caros, y no se preocupe el señor covas seguirá lambiéndole el culo
Comentario por un (18-01-2010 23:22)
3 É verdade que a TDT é mellor, non podémolo negar, pero dáme moita magoa, xa comezo a entender os vellos melancolicos, , algo co que medramos xa non vai ser igual, sempre que se f#blgtk08#ai un cambio deste estilo é para mellor, aínda que o lado malo é que así se ve moita mas TV, cousa que a longo prazo nos combierte en idiotas (a menos que vivamos a documentais)
Comentario por Covas (19-01-2010 08:09)
4 La TDT es la revolución, la calidad de imagen y sonido es mucho mejor y como oí el otro día, como la emisión en digital permite dejar (llamesmolo así) “canales” vacíos que (como se está p#blgtk08#robando en USA) podría traernos internet a través de la TDT.

La programación de TDT de momento, lo cierto, es que es bastante mala, pero seguro que mejorará con el tiempo
Comentario por Alcoa (19-01-2010 08:10)
5 Supoño que precisamente cando se produza o apagón, as cadeas e produtoras veranse na necesidade de competir con má#blgtk08#is calidade e mellores formatos. Agora mesmo teñen canles que apenas ninguén ve e que lles custa diñeiro.
Comentario por Emilio Martinez (19-01-2010 08:11)
6 Informar se que é rendible e en dixital hai opcións de canles de só información, pero segue habendo unha masa de usuarios moi importante que#blgtk08# buscan puro entretemento. En calquera caso a maior variedade de canles creará contidos máis especializados para nichos específicos.
Comentario por Maria (19-01-2010 08:14)
7 volvemos a la masa, que no es buen#blgtk08#a ni para pizzas.
Saludos.
Comentario por Sol (19-01-2010 08:15)
8 Sinceramente temos que recoñecer, que a calidade de imaxe é bastante superior.

#blgtk08#A calidade dos programas son outra cousa. Iso non hai quen solucióneo, son unha merda.
Comentario por Foz (19-01-2010 08:17)
9 Hace poco oí un comentario en Fonsagrada (en la montaña de Lugo) sobre la TDT #blgtk08#que era que pasábamos de tener una televisión con nieve a una con cuadraditos.
Comentario por Angel Sanjose (19-01-2010 08:18)
10 E coa recente fusión dos grupos 3+6 e 4+5 fixache túa o que vén..#blgtk08#. nin sequera competencia... reposicións e telecalotes..
Comentario por Saleta (19-01-2010 08:19)
11 Regal,Sois penosos,os molesta cualquier discrepancia con el regimen de zapatero que ponga en peligro vuestro pesebre,a mi los medios de la izquierda (que son muchos )no me interesan, yo critico al gobierno,y estoy en mi derecho porque me gobierna.
Pero desde la izquierda lo que pr#blgtk08#etendeis es limitar la libertad de los pocos medios criticos con el gobierno.
No tiene merito estar contra los que critican al poder ,si no criticar al poder, claro que si te opones al poder establecido corres riesgos que ponen en peligro la buena vida de un acomodado pesebrista.
Comentario por PP (19-01-2010 08:22)
12 Intereconomía es un canal que se desacredita solo.

Únicamente hay que ver su video del bebé que habla diciendo a su mamá que no le aborte o cómo Wyoming se la coló de mana manera, demostrando que son unos tipos que no revisan sus fuentes.

Y Aparte de eso está su exagerado partidismo, sus opinion#blgtk08#es político-religiosas que rozan la ultraderecha...

Claro, en ese canal sólo quieren respuestas que digan que Zapatero es el Diablo personificado. Otras no les interesan.

Pero no hablemos del PP, partido al que le crecen los enanos, no...

En fin.

Política. Puegghh.
Comentario por Otón (19-01-2010 08:23)
13 Intereconomía é a cutrez elevada á enésima potencia ata cando trata de#blgtk08# tácticas mafiosas .
Se non existisen, habería que inventaros.
Comentario por Tec (19-01-2010 08:26)
14 A min impótame un carallo o que faigan os empresarios da comunicación cos seus cartos. A Cuatro e a Secta, perdón Sexta, son dous bodrios nacionais inspirados no fascismo de Franco...pero mentras se paguen eses vicios cos seus cartos, a min importame un carallo. As televisións privadas, mentras señan privadas que faigan o que queiran. A iso chámaselle liberdade.
A Regal escóce#blgtk08#nlle outras canles... pero amiguiño, senón che gustán xa sabes: allo, auga e un pouco de resina... e sempre teralo mando pra poñer esas canles das que de seguro gostas moito máis: Catro-Sexta...
O que pasa é que a líder en audiencia en TDT na franxa horaria da noite e unha canle que a REgal non lle gusta nadiña, nadiña, nadiña... e co apagón analóxico, vaise por moi nervoso.
Comentario por ¡Viva el gato al agua! (19-01-2010 11:14)
15 Bueno, bueno parece que ultimamente voltou abrirse a caza da miña persoa.....pois moi mal, a pesar de que fago miña e do meu blog a frase de Voltaire: "detesto lo que escribes, pero daría mi vida para que puedas seguir escribiendo" que creo que e o espiritu de este blog, pediria igual tratamento a os disidentes e xentes que opinen diferente a min o a outros comentaristas lectores.
Asi que menos insultos a xentes como Juanjo, Covas etc etc.
Opinar ev libre aqui, pero non fai falla insultar para disentir...asi que apuntade o recadiño de marras vale?
E por outrate contesto a o que di: Y usted señor Regal es igual que ellos solo le preocupa su bienestar, y criticar tonterías cosa que no seria de importancia, si no fuera que existen problemas mucho mayores, por que no se interesa usted en saber que es lo que ocurre muy cerca de su casa, en el local conocido como casa Seara,
Demuestre su valor, como #blgtk08#quiere darnos a entender que tiene, y déjese de si las piedras son bonitas o feas, que si los pisos están más baratos o más caros.
Mira tu por donde....Eu humildemente, falo do que quero, cando quero e sempre que quero e si ademais deixo facelo a outra xente pois mellor ainda...seguirei falando do que queira, cando queira e donde poida, depende do dia, da lua, do humor, todo depende...Valor? pois na cartilla da mili decia "Sele supone" e si os milicos dixweron eso , mira ti...
¿Que pasa no edificio do SEARA de Xunqueira? Creo que e ben sabido . Deceas de indonesios dormen ali, amontonados e en camas quentes, por turnos mentras non estan pescando en barcos de Celeiro. ¿Paganlles pouco? Eu, non se equivoquen, non son o REGAL armador, por tanto non teño intereses no asunto, ningun e ademais o que sucede non e noticia...e ben sabido.
Nada mais , manteñede o tono tranquiliño e sin insultar...Vale?
Comentario por Otero Regal (19-01-2010 15:08)
16 Tamen chegou a miña orella que un "politico faroleiro" de eses que abundan por aqui, cando se refere a miña persoa chamame "Novel do periodismo"....Pois ben non existe ese premio, o mellor non se enterou,#blgtk08# e tampouco presumin delo, mais ben sempre me definin como un vulgar xuntaletras templagaitas e limpamerdas....eso si o que nunca fixen foi vender DONUTS e encima facelo tan mal que perdera cartos........
Comentario por Otero Regal (19-01-2010 15:13)
17 Eu boto de menos a TCN, aquilo sí que era televisión. Por certo, por equí non se ve a televisión de Lugo.
Eu son Fan de Ghaioso... O Luar é un dos millores programas da televisión universal, nin o bigoberno desfíxose dil, por algo sería.

O certo é, Regal, eu non estou para nada dacordo contigo. Ás empresas privadas arriscan os seus cartos nos produtos que queren. Supoño #blgtk08#ca ti non te parecería ben co goberno che dixera que tipo de cerámicas tes que facer.
Pra gustos, píntanse cores. A min National Geographic paréceme un puto rollo. Eu divírtome moito cos programas rosas e con Jimy Giménez Arnau. Así que aos de esquerdas, deixaivos de querer impornos o que temos que ver e o que non... Pra os da clase moralmente superior xa están os documentais da dúas.
Comentario por que foi da TCN, ¡qué gran televisión! (19-01-2010 18:15)
18 ¿Por qué lo llaman Cultura cuand#blgtk08#o quieren decir entretenimiento?
Comentario por Bis (19-01-2010 19:05)
19 Eu diría máis ben, que vaia merda de programas. .... lémbr#blgtk08#ame a un que vin este doingo ou sabado en Veo7 TV
Comentario por Rias Baixas (19-01-2010 19:59)
20 “Cal pomos no 1?”
- “Pois TVE1″
- “E no 2, TVE2″
- “E no 3?”
- “Antena 3″
- “Non home, no 3 vai Telemadrid”
- “Non, Telemadrid no 4″
- “No 4 non, aí vai a Canle Plus, e logo Telecinco no 5″
- “Pero e entón no 6?”
- “Os meus ovos no 6!” – acababa berrando alguén no medio da escena.

E case por cuestión de azar, de cando en vez, de entre todo o ruído hormiguil, aparecían como por arte de maxia os queridos, desexados e á par ninguneados, canles locais e / ou autonómicos.#blgtk08#r />
Volvede recoñecer, pillines, que non había mellor momento que cando se vía aparecer pola pantalla un desas canles estraños () cuxo logotipo non soábanos nin de lonxe.

- “No 7, este pómoso no 7!”

Unha vez terminado todo o ritual, despois dun par de días decatabámosnos de que esa canle era unha puta merda no que non daban máis que lixo que non lle interesaba a ninguén, e xa que logo, perdiamos o interese de seguir dandolle ao P+ unha vez chegados ao número 6. Esta era o comportamento normal e lóxico que debería seguir calquera persoa.
Comentario por DEVORATV (19-01-2010 20:03)
21 Señor Regal, tire el DVD y deje de ver películas, en ningún momento por lo menos por mi parte, pretendo dar caza a su persona, eso no quiere decir que no este de acuerdo con usted en lo que en su blog expone.
Dice usted que menos insultos con covas, Juanjo etc. y eso lo dice usted que lo que mas hace es insultar, o usted no se lee señor Regal, y lo de “asi que apuntade o recadiño de marras vale?” esto suena a amenaza, incluso a amenazas de otros tiempos, o tal vez pretende usted hacer censura, a los que no le adulamos, o opinamos distinto.
Que usted habla lo que quiere, cuando quiere, y donde pueda, me parece muy bien, pero permita que los demás también podamos hacerlo, que usted que opina de lo que le viene en gana en este blog, creo que no le da derecho a que #blgtk08#los demás expongan,que no están de acuerdo o les parecen tonterías lo que usted escribe.
Dice usted que no es Regal armador, me imagino que tampoco es alcalde, promotor, juez etc. etc. y las noticias son hechos divulgados, contenidos de una comunicación antes desconocida, o lo que es muy común.
Yo solo espero que lo que esta pasando en ese lugar no se haga muy común.
Señor Regal, no tengo nada en contra de su persona, le deseo toda la suerte del mundo, le tengo por una persona trabajadora y luchadora, pero no estoy de acuerdo, en muchos de sus comentarios, y me creo en la libertad de decirle que si no le gusta el color de la piedra de la calle Pastor Díaz, tampoco debería gustarle lo que esta pasando a pocos metros de su domicilio, sea noticia o no.
Comentario por un (19-01-2010 22:15)
22 Una vez más se demuestra la incultura de los españoles ,no han pasado los siglos , so#blgtk08#lo nos falta , que nos pongan las plumas y los tambores,de echo ya algunos las llevan
Comentario por Santy (20-01-2010 13:10)
23 Tampoco es que merezca demasiado la #blgtk08#pena la programación de este país.
Comentario por CHENCHO (20-01-2010 13:13)
24 Os do PP soio os tes contentos cando pos a caer de un burro a Melchor e Cia, pero si falas de outra cousa volt#blgtk08#anse contra ti.
Eu de ti non lles publicaba cando te insultan a ti ou a outros comentaristas. Tu veras.
Comentario por Un amigo (20-01-2010 13:17)
25 Supongo que Alfonso ya procurará filtrar los comentarios que contengan ofensas graves, sin que nadie se lo tenga que decir. Aún así, recordarle al "amigo" que los de izquierdas insultan(y mucho) a Regal cuando ejerce su DERECHO críticar el de#blgtk08#sgobierno del vago(es una definición, no un insulto) de Roel. Recordemos que alguien que firma como "Pepa" fue el que insultó recientemente al autor de este blog por no reirle las gracias a Roel y atreverse a opinar y a tener criterio propio.
Comentario por Otro amigo (20-01-2010 20:41)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal