A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

CONSELLOS PARA SER UNHA BOA OPOSICION....

Levo tempo matinando un articuliño sobre como exercer a oposicion...pero leveime unha sorpresa ao ler no PAIS un articulo do diputado valenciano do PP Joaquín Calomarde, co encabezamento de "La oposición como poder del Estado".
O titulo e bastante suxerente e fala de como deberia de actuar a oposicion tanto a nivel estado, autonomico como local, neste caso e un destacado cargo do PP e da consellos o seu partido, frente o partido do goberno, sea cal sea....eiqui destaco unha parte do articulo...val a pena leelo...e dende logo podia servir de catecismo para os do PP na bisbarra sobre todo os de Ribadeo e Viveiro...
Por certo aos HOLLIGANS do PP e DEREITA de VIVEIRO que tentan facerme a vida imposibel...voulles borrar todas os seus insultos anonimos a min , a miña familia e a calquer persoa aludida...un que e das poucas persoas que firma o que escribe cos seus apelidos....como sempre fixen....danme noxo os cobardes.... que dende o anonimato verquen insultos e mentiras aprobeitando a tua boa voluntade...... asi que acabouse a permisividade......e os anonimos e falsos correos electronicos....

AQUI VAN OS CONSELLOS O PP DE UN DOS SEUS.....
“Al hablar de la oposición como poder del Estado quiere decirse que ésta no puede en su actividad política comportarse como un poder frente al Estado, o fuera del Estado, por cuanto en ese momento, y si lo hiciera, dejaría de ser oposición para pasar a ser grupo antisistema, aislado y fuera de la sistemática parlamentaria, que supone una sutil dialéctica de lealtades entre el Gobierno y la oposición.”

“La oposición como poder del Estado debe, por tanto, desempeñar una triple función parlamentaria: control del Gobierno (a no confundir con descalificación permanente y semanal de la legitimidad del Ejecutivo; se trata de controlar en beneficio de los ciudadanos las políticas del Gobierno, no del ejercicio de desgaste permanente de la existencia misma del Gobierno); la decantación de la alternativa que la oposición como tal plantea al Gobierno, y la ejecución, en todo caso y lugar, de una política de Estado (que, por serlo, deberá ser acordada con el Gobierno y propiciada por éste con el mayor grado de responsabilidad, al efecto que institucional y constitucionalmente le toca: dirigir la política nacional).”

“Pero la oposición, en ningún caso debe actuar contra el PSOE; entiéndaseme, contra la existencia misma del Gobierno, la legitimidad de su Ejecutivo y el espacio político que representa, entre otras cosas porque ese espacio central de la política española es común, tanto al Partido Popular como al Partido Socialista.”

“Por último, es un deber democrático de la oposición hacerse creíble para la mayoría. Y esto, amén de planteando su alternativa a través de las correspondientes iniciativas parlamentarias, se logra apoyando al Gobierno en las grandes cuestiones del Estado, e incluso, por qué no, en aquellas en las que, de modo sincero, se puedan apreciar elementos positivos para el bienestar general del país.”

Sólo se me ocurre engadir que me gustaria que houbese mais politicos no PP que pensaran deste modo, saliriamos todos ganando e tamen os politicos.....locales e comarcales tan desprestixiados nestes intres......NECESITASE MAIS SENTIDIÑO COMUN E MENOS PARTIDISMOS EXACERBADOS.
Comentarios (1) - Categoría: Xeral - Publicado o 29-11-2006 12:18
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
1 Comentario(s)
1 Se dice `Hooligans´, "home do Renacimiento"#blgtk08# (si es que no respetas ningún idioma eh).
Comentario por P. Collins (30-11-2006 21:06)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal