A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

PINCHOU FEIJÓO EN VIVEIRO ?
LUGAR:Teatro Nicomedes Pastor de Viveiro
Asistentes: 250 personas
Lugo segue resistíndose ao candidato popular, que onte volvía picar en Viveiro, no seu segundo mitin na provincia na que no primeiro que deu en Chantada xa deixou ao aire as disputas internas da agrupación local. Non conseguiu encher o auditorio|público do teatro no que o próximo domingo intervirá Fernando Blanco, o conselleiro nacionalista, que compite co socialista Ricardo Varela na intensidade da campaña na provincia.

Feijóo recolleu á entrada a carta que lle entregaron os afectados por unha sentenza de derrubamento pola ilegalidade dunha licenza concedida polo anterior alcalde popular César Aja, que onte aproveitou a súa intervención no escenario para defender a súa xestión urbanística.

"Quero que Galicia teña un goberno á altura das circunstancias", foi un dos recursos do mitin despois de que o candidato gabase tanto a retranca galega como valor exportable como ou a punto seguido a capacidade de traballo. No contrapunto situou o bipartito, ao que compara coa mestura de auga e aceite. O debate anulado non saíu do guión do popular. Feijóo apunta á cámara e lanza que "non é razoable que non teñan dúas cadeiras para que debatamos Touriño e eu". Nas anotacións apunta aos profesionais aos que anuncia que "volverá a pluralidade"
RECOLLIDO DE
El Correo Gallego

Comentarios (10) - Categoría: Xeral - Publicado o 22-02-2009 18:38
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
10 Comentario(s)
1 Ainda asi, as enquisas din que o PP mantén os resul#blgtk08#tados e ten posibilidades de subir mais escanos...
Comentario por Covas (22-02-2009 20:29)
2 Regal pasoche un comentario que non ten desperdicio de esa noticia no Correo, firmae un tal San Roque e dice :Yo estuve allí y lo ví : Por certo o das telas, vaia trola:
No es cierto que Feijóo pinchara en Vivero. Yo estuve en el mitin de ayer de Feijóo y tuve que subir al "gallinero" del teatro dado que el patio de butacas estaba totalmente repleto. Es cierto que en la zona superior del teatro quedaban algunas butacas vacías pero de ahí a decir que eso es un pinchazo media un abismo. Lo que no sabe la redactora de este artículo es que cada vez que el PSOE (y no digamos el bloque) da un mitin en ese teatro (que por cierto se llama Teatro Pastor Díaz) s#blgtk08#e cuidan de cubrir la parte superior del teatro con telas negras.

Otro matiz más, los afectados por la sentencia de derribo de los edificios de Lodeiro acuden a manifestarse a los mítines de todos los políticos que vienen a Viveiro. De todos ellos, sólo Feijoo se detuvo a hablar con los vecinos y a mostrarles su compromiso de recibirlos para solucionar su problema cuando sea presidente, también les citó casos similares de viviendas afectadas y les recomendó no abandonar sus viviendas. Actitud bien distinta a la de Touriño quien les remitió a Ricardo Varela (que no es precisamente de urbanismo) y de Quintana que les mandó a un tal Parga.
Comentario por Covas (22-02-2009 20:34)
3 Pois que faga como o que fan siempre.Fletar autobuses de Galicia e traer aos valencianos, madrileños, de Castilla - La Mancha e doutros lugares de España. Á xente que vaia ao mitin non lle preguntan de onde é e así rechea as prazas de touros, como en Pontevedra e outros sitios, aínda que sexa sen galegos.

¡ Que mal véxolle a situación ao PP desta vez! Supoño que lle estará a pasar factura todas as falcatruadas que fixeron e que agora están a saír á luz.

Que lle van facer e#blgtk08#les, non fan nada sen mordida para o partido, estean no lugar de España que sexa. Sen mordida, nada. Hai que pagar toda esta propaganda como estas viaxes, comidas etc. ¿Cantos autobuses levaron a Navarra co conto aquel de que España rompía? e os que romperon foron eles.

Este partido debía desaparecer e facer un partido novo, democrata, centrista, etc. Yo creo que será o que rematarán por facer. Tempo ao tempo. O que vale é que Rosa Dez non lles leve os seus políticos para o seu partido.
Comentario por Probre Miguel (22-02-2009 20:37)
4 Regal... eu remítoche a páxina web ppviveiro.com.

Ahí verás unhas fotos moi interesantes pra que xuzgues por ti mesmo. Dicir que había 250 persoas e non ter estado alí o ter moi mala hostia e quere#blgtk08#r facer dano ao PP. As fotos falan por si solas. Unha imaxe neste caso, vale máis que as trolas do correo gallego.

Por certo.. pra pinchazo o do PSOE e o BNG que non chegaron nen a metade do aforo.
Comentario por unhas imaxes valen máis... (22-02-2009 21:00)
5 También pudiste elejir esta otra fuente, por que ya sabes aquello de que cada uno habla de la feria según le va en ella. Yo te remito a las fotos de ppviveiro.com y a esta crónica:

Feijóo lamenta que el bipartito sea «el referente nacional del despilfarro»
21-2-2009 02:42:59

J. L. J.

VIVEIRO. Alberto Núñez Feijóo entonó ayer en la Mariña lucense uno de los discursos más duros que se le ha escuchado en lo que va de campaña, y ya son ocho días. En un mitin ante 400 personas en Viveiro, el candidato popular arremetió por igual contra el despilfarro del presidente de la Xunta y el «secuestro» de mayores para asistir a un mitin del nacionalista Anxo Quintana.

Feijóo garantizó que el suyo no será, al contrario que el actual, un Ejecutivo que sea «reconocido como referente nacional del despilfarro, por coches más caros que el de Obama, por despachos que valen lo mismo que construir viviendas protegidas, por sillas que son más propias de los Reyes Católicos que de un gobierno moderno, por muebles de lujo que alimentarían a varias familias varios años para alimentar egos, o por estanterías de diseño vacías de respeto para los ciudadanos».

Sobre el incidente del vicepresidente de la Xunta y candidato del BNG, Anxo Quintana, en su mitin del jueves con mayores que iban en teoría a una excursión a Portugal, Feijóo advirtió que «secuestrar público» de ese modo «dice mucho de como se le secuestraron los derechos a los ciudadanos durante estos años».

Alberto Núñez Feijóo apeló a la dignidad de los candidatos de PSOE y BNG para que «dejen de dañar la imagen de Galicia despilfarrando y secuestrando voluntades», ya que «se trata de la imagen de todos los gallegos y gallegas». Ante esto, el líder popular proclamó que «Galicia debe abrir la#blgtk08#s puertas a una nueva generación y las ventanas para que corra el aire», dentro de su promesa de «regeneración democrática» que preside su discurso.

Por todo esto, Feijóo anunció que, entre las primeras medidas que adoptará tras ganar las elecciones será «cortar las prácticas anómalas» en que a su juicio incurrió el bipartito. «Quien no lo hizo -dijo- fue porque no quiso», y añadió que esta política irá acompañada de un plan de austeridad en la Xunta, que tendrán reflejo en un ajuste presupuestario. «Galicia debe tener un Gobierno con una imagen que se corresponda con la imagen real de los gallegos», apostilló.

Reformas tributarias

«Quiero que Galicia sea reconocida por su esfuerzo, por el carácter amable y trabajador de su gente, por su ingenio e iniciativa; que sea conocida porque hay un Gobierno que combate con inteligencia la crisis», aseveró durante su intervención Feijóo, «quiero una Galicia que en un foro autonómico no espere a que hable Cataluña para luego adaptar su discurso a los intereses de su partido, y no a los intereses de los gallegos».

Feijóo reiteró su compromiso de rebajar en cerca de un 50% los impuestos derivados de la adquisición de una vivienda; suprimir el impuesto de sucesiones y donaciones; y de rebajar el IRPF progresivamente, con «una especial incidencia para las rentas más bajas».

«Quiero que las gallegas y los gallegos recuperen la confianza y quiero también dignificar la imagen de los políticos que sí creemos en lo que hacemos», afirmó el de Os Peares, que se comprometió públicamente a que «si rematado el 2009 no llevo a cabo las reformas fiscales que comprometí, dimitiré como presidente». «Si no cumplo, mi discurso de fin de año será mi discurso de despedida», prometió.




Comentario por cada uno habla de la feria... (22-02-2009 21:14)
6 ¡Home REgal! Poderías contrastar a noticia por ti mesmo na páxina dos pepeiros (ppviveiro.com)...Eu vótolle unha ollada de cando en vez porque está moi ben feita e ten tódolos comunicados de prensa enteiritos sen que A voz de GAlicia ou o Progreso lle metan os seus tixeretazos e faigan as súas ver#blgtk08#sións particulares.

Teñen unha morea de fotos do mitin, e non é por nada.... alí había moitas máis de catrocentas persoas (eu estiven alí). Pareceume cheo ata os topes, pero en fin, os periodistas xa se sabe, ao millor ao do Correo Gallego non o invitaron a tomar algo e picouse....
Comentario por eu estiven alí (22-02-2009 21:32)
7 http://www.todoslosforos.#blgtk08#com/topic/7674#container
Comentario por xose (22-02-2009 22:18)
8 A noticia e de EL CORREO GALLEGO que non ten sona precisamente de ser un periodico de esquerdas, non lle engadin nada de nada, puxena por a sua curiosidade e con pe de autoria, eu non tiven ali, nin#blgtk08# no miting do PSOE, nin no do BNG, por certo en este ultimo si estaban saludando o conselleiro destacados membros do PP local, comerciantes e contructores algun deles, eso si o vin eu...estaba alí.
Comentario por Otero Regal (23-02-2009 08:24)
9 http://blogs.periodistadigital.com/politica.php/2008/09/04/villa-psoe-pineiro-jose-blanco-arosa-34#blgtk08#54http://www.cotizalia.com/cache/2009/01/20/noticias_60_urbanismo_salvaje_podria_hacer_perder.html
Comentario por xose (23-02-2009 20:03)
10 Otero Regal, eiqui colléronte manipulando a realidade de form#blgtk08#a moi crara e tes que calar a boquiña e falar de outra cousa
Comentario por Covas (26-02-2009 11:55)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal