A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

COLLIDO DE A SUELDO DE MOSCU http://www.asueldodemoscu.net/
http://www.asueldodemoscu.net/
E CERTO AQUELO DE QUE UNHA IMAXE E MELLOR QUE MIL PALABRAS
Comentarios (18) - Categoría: Xeral - Publicado o 12-02-2009 19:37
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
18 Comentario(s)
1 DEMOLEDORA SENTENCIA CONTRA ROEL POR EDIFICAR EN COIDO POR SILENCIO ADMINISTRATIVO (Cope de la Costa y Crónica3)

El juzgado contencioso administrativo de Lugo acaba de condenar al gobierno socialista de Melchor Roel por autorizar una edificación en O Coido (Covas) utilizando el subterfugio legal del silencio administrativo. Es una nueva sentencia que anula e invalida claramente la aplicación que el gobierno municipal socialista hizo de esta fórmula para otorgar licencias, y pone en cuestión, todas y cada una de las numerosas licencias aprobadas por Roel por silencio administrativo desde la anulación de la normativa urbanística.

El PP de Viveiro califica de demoledora la sentencia, donde entre otras cosas se verifica que el gobierno de Roel intentó hacer pasar por solicitud de licencia lo que no era más que una solicitud de información urbanística (con fecha de 28-XII-05), con el único objetivo de que se pudiera acoger al silencio administrativo para sortear la suspensión de la normativa decretada por la Xunta en esas fechas y que determinaba por sí sola la suspensión automática de los procedimientos de otorgamiento de licencias.

La sentencia señala que ya solo por lo anterior procedía admitir la demanda y condenar al gobierno socialista de Roel, pero aún así añade otra larga lista de carencias e incumplimientos legales en los que Roel incurrió con el único objetivo de favorecer al constructor, y a pesar de que fue advertido, informando negativamente, tanto por los servicios municipales técnicos, como jurídicos y hasta incluso por Patrimonio.

El PP de Viveiro encuentra además muy significativo que la propia Magistrada del Contencioso Administrativo, pida en la sentencia que se remitan las actuaciones al ministerio Fiscal, por si considerara la existencia de indicios de la comisión de hechos delictivos.

Para el PP de Viveiro estamos ante un nuevo escándalo urbanístico; “llueve sobre mojado” y cada cierto tiempo estalla un nuevo lio, en el ya em#blgtk08#barullado urbanismo viveirense, que tiene a Roel como auténtico y único protagonista de imputaciones extraordinariamente graves, circunstancia que requiere la asunción de algún tipo de responsabilidad política. Ya no estamos ante meras acusaciones o sospechas, sino ante sentencias judiciales claras y diáfanas que no dejan en muy buen lugar la forma de actuar ilegal e irregular del gobierno municipal socialista que encabeza Melchor Roel.

El PP de Viveiro exige al PSdG-PSOE y al Presidente de la Xunta que deje de amparar estas irregularidades y deje de dar cobertura política a un alcalde que ya no es que esté imputado (que también lo está por más de una decena de delitos urbanísticos), sino que acumula ya varias sentencias judiciales por actuar al margen de la ley (una incluso por acoso laboral a un funcionario).



No puede alegar el Sr. Touriño desconocimiento de estos hechos, cuando varias Consellerias de su Gobierno han advertido de estas prácticas, y hasta incluso han emitido informes desfavorables muy contundentes contra el gobierno socialista de Melchor Roel (ganándole incluso en los juzgados un contencioso en el asunto Vialmar en Magazos). Touriño no puede invocar ningún tipo de legitimidad política en urbanismo, mientras mantenga su complicidad ante los escándalos urbanísticos que un alcalde de su partido viene provocando sistemáticamente en Viveiro.


Por otro lado, ya se ve también el poco respeto que tiene el PSdG-PSOE a las resoluciones judiciales, cuando mantiene como “jefe de personal” de la Diputación de Lugo a alguien que ha sido condenado por acoso laboral a un trabajador municipal, y que a pesar de la inédita sentencia de este tipo a un alcalde de Viveiro, el Presidente Besteiro sigue considerándolo la persona más idónea para organizar al personal de la Diputación. ¿Es políticamente presentable que un “Jefe de Personal” de la Diputación, no ya que esté imputado, sino que tenga una sentencia por acoso laboral a un trabajador?
Comentario por Un fariseo llamado Melchor Roel (12-02-2009 19:53)
2 É bastante curioso que San Pedro (Soraya) fose/é o dono dos ceos (Congreso) que Bartolomé (R.Barberá) fose apóstolo pola India(oriente-Valencia), que segundo o#blgtk08#s evanxeos Juan (Cospedal) era un dos máis próximos a Jesus (M.Rajoy) pero o que ten narices é...
!!!!QUE AGUIRRE ESTEA NA MESMA POSICIÓN QUE XUDAS!!!!
Comentario por Faltache esto Regal (13-02-2009 08:37)
3 Qué pa#blgtk08#sada.
Comentario por francisco (13-02-2009 08:38)
4 Señor Prevost: No ve a Aguirre porque debería saber que los vampiros no salen en las fotos ni en los espejos... pero si está, no podía perderse el momento en el que, despues de convencer a Rita la "despreocupá", consigue en que todo#blgtk08# un partido ¡nacional! ponga su morro de rompeolas para defender el honor de: el albondiguilla, el cabezón, nacho "el macho" Gonsales, la barbi y los demás... no hace falta ningún judas, ella ya manda, mariano es un "Walking Dead".
Comentario por anonimo (13-02-2009 08:39)
5 Que tomaron, bebido, esnifado ou inxerid#blgtk08#o algo moi malo, ou moi bo, segundo se mire...
Comentario por Tomas (13-02-2009 08:57)
6 Duro con eles, vese á legua que non queren#blgtk08# que saiba a verdade. Pero isto xa non hai páreo.
Comentario por Covas (13-02-2009 08:58)
7 Por centrar un pouco o tiro do que pretenden, botade unha ollada a esta páxina:
Os principios da co#blgtk08#municación política de Goebbels
http://www.nodo50.org/carlosmarx/spip/article.php3?id_article=362
Comentario por Para centrar os tiros (13-02-2009 08:59)
8 Non vos acollois, que iso é o que queren, val#blgtk08#or e a por eles, que son poucos e covardes.
Comentario por Foz (13-02-2009 09:00)
9 fala disto regal

http://www.abc.es/20090212/#blgtk08#galicia-galicia/urbanismo-silencioso-viveiro-20090212.html
Comentario por eu (13-02-2009 15:28)
10 Uy! Que guasa. Un comunista (sovietico) falando de democracía, pero...¿saben o que esa palabra significa?.
¡ E criticando a o PP!. Son como os canibales criticando os que comen carne.
xa sabemos que na manipulación e os estrape#blgtk08#rlos os dignos herdeiros do decimonónico Marx ou do «beatífico» Stalin son alumnos sobresaíntes. O malo é que de momento aínda non existe o «Pravda» único e que aínda vivimos algúns que sabemos de Historia e de «historias». ¡ Teredes cara!
Comentario por UN DO PP (13-02-2009 17:54)
11 Oiga,Señor Otero Regal, podria hacer una coleccion tipo cromos con todos los frikis de la cyberpolitica de su blog.
Yo pensaba que me aburri#blgtk08#a de cuando en cuando, pero veo que hay gente que hacer virguerias para no aburrirse. A lo mejor ese es el secreo:
Te aburres? Se un friki!
Comentario por Desde Madrid..pero de Viveiro (13-02-2009 18:01)
12 O problema está no de sempre: tras un teclado hai os que consideran que se pode insultar alegremente, cando xamais o farían fóra do virtual. Porque, que queres que che diga, non vexo o ínclito pro PP de viveiro que de cando en cando insulta a o dono do blog espetá#blgtk08#ndollo a Otero Regal á cara. E a gratuidad do virtual é cargante.
Agora ben, e seguindo o mesmo razoamento, xa che aseguro eu que nin Regal é de aplicar correctivos, nin hai ánimo algún de linchamento. Quedamos no virtualismo cargante ese.
Un abrazo
Comentario por Rosa (13-02-2009 18:05)
13 Nunca tan pouco texto, que nin e t#blgtk08#eu, remexeo tanto o persoal......
Comentario por Vilagarcia (13-02-2009 18:06)
14 PARA ROSA A LISTA DO POBO.
¿e porqué eu que teño criticado bastante a actitude de Regal e chámandolle caradura e sinvergoña pola sua actitude de intentar tapar temás como o dos cartos, o urbanismo, o acoso laboral de Roel, teño que ser do PP?
¿Ou é que das por feito que Regal ataca sempre ó PP por sistema (incluso acusandoos de delitos que agora se demostra que non #blgtk08#son tal) e que por iso ten que haber alguén do PP que se defenda dos seus ataques?

Qué doado é poñerlle calificativos á xente sen sequera coñecela.

Por esa razón ti es Roeliana ata a médula e por culpa de xente coma ti e o Regal, fanáticos e fanáticas rencorosos e rencorosas, Viveiro está no seu declive máis vergoñento.

Cae de caixón.
Comentario por aclarado (14-02-2009 11:56)
15 ¿Que mais quixera Roel que ter "roelianos", el como o voso "leader" Cesar Aja non son mais que dous mediocres con infulas, por certo non son do pobo e menos a lista do mesmo. a Reg#blgtk08#al non lle noto eu moitos "cariñitos" con Roel e compañia, diria eu que da estopa trapeira a todos, a o fin notaselle a o Señor Sito a sua raigaña anarquista mais que outra cousa.
Comentario por ROSA (14-02-2009 12:41)
16 PARA ROSA A RELISTA DO POBO
Pois o que deberías de facer antes de opinar sobre quén é o Regal sería mirar o arquivo deste blog, ainda que me consta que algo xa borrou por vergoña, e daraste conta que el apoiou moito moitísomo a Roel para que chegara á alcaldía no seu momento pensando que era un choio para el, e agora, porque non lle deron o prometido e pactado, ponos a parir.
Pero iso que o diga el para que non se sinta ofendido.
Ehhh por certo, Aja non é o meu líder para nada, nunca o foi nin o será, non é do meu agrado e non me inspira confianza pero o que fixeron el e os seus equipos de #blgtk08#goberno está ahí e os que dicían que todo era ilegal estanse roendo agora a lingua.
Pero quizais entre esta tropa que te detallo a continuación: Roel, Amor, María Loureiro, O Moro, Paco Lois, Mitas, Naval, Orlando, Cal, Ana Toxo, Rebeca, María Santaballa, Olga, Cachi, Hermida, Neiras, Cabarcos, Regal, Yacaré, Fina Roca, Ramón Pernas, e algún e algunha que me esquezo, esteñan a formar parte do teu santoral privado e do de moitos viveirenses, ainda que cada vez parece que de menos, porque a xustiza vai poñendo a cada un no seu sitio.
Así nos luce por Viveiro.
Van deixar todo para o arrastre.
Comentario por aclarado (15-02-2009 00:33)
17 e qué dicir dos da diputacion a xunta e o goberno de España
pois nada que non se haia dito xa e todo aliñado coa saviduria do gr#blgtk08#an Pepiño Blanco que chegou a dicir non hai moito que el fala castelán para ir en contra da represión do idioma.
Sin comentarios
Comentario por eu (15-02-2009 14:36)
18 jangan telat unt#blgtk08#uk mencari ilmu
Comentario por rusdiana (31-07-2010 08:28)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal