A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

O DOS CURAS NON TEN REMEDIO
A Igrexa Católica: "as mulleres son as culpables das agresións sexuais"
A Igrexa Católica di en México que a culpa das agresións sexuais é das mulleres, que van provocando. Nunha reflexión con miras ao "Encontro Mundial das Familias" que se fará en México, a páxina da Arquidiócese Primada fixo unha análise da moda actual entre as mexicanas e cómo, na súa opinión, atenta contra o pudor."Xa non se precisa agardar a que chova pra ver os nocelos das rapazas: agora levan minifaldas, calzas e biquinis. Os medios mostran, como se fose a cousa máis natural, mulleres sen roupa. Xa non hai pudor?
DE CHUZA>
La Iglesia católica ha llamado a las mujeres mexicanas a dejar de lado prendas pequeñas, escotadas y ajustadas a fin de recuperar el pudor para evitar agresiones sexuales.
Para mpliar la información:
La Iglesia católica mexicana lanzó una dura critica a la moda actual y llamó a las mujeres, sobre todo a las más jóvenes, a dejar de lado prendas pequeñas, escotadas y ajustadas a fin de recuperar el pudor para evitar agresiones sexuales.

En una reflexión con miras al Encuentro Mundial de las Familias que se llevará a cabo en México en enero de 2009, la página de la Arquidiócesis Primada hizo un análisis de la moda actual entre las mexicanas y cómo, en su opinión, ha atentado contra el pudor.

Esta reflexión, firmada por el sacerdote Sergio G. Román, explica que antaño las jóvenes mexicanas llevaban faldas largas y que los varones sólo alcanzaban atisbar sus piernas cuando llovía.

"Ya no se necesita esperar a que llueva para ver los tobillos de las muchachas: ahora usan minifaldas, ombligueras, mayones (calzas) y biquinis. Las revistas y los periódicos muestran, como si fuera la cosa más natural, mujeres sin ropa, y no se diga el cine y la televisión. ¿Ya no hay pudor?", cuestionó el religioso.

Más adelante, aseguró que muchas jóvenes "educadas en el valor del pudor", se sienten incómodas con las ropas de moda y a menudo se les ve bajarse la falda o taparse el escote y evitar "ser objeto sexual para los mirones que las rodean, 'violándolas' con la imaginción".

"El pudor es reservar para el ser amado esos incentivos sensitivos y placenteros que llevan a tener hijos. (...) El pudor se aprende en el hogar. El pudor también es un valor que se debe enseñar a los niños, no sólo a las niñas", añadió la reflexión.

Por último, para evitar ser blanco de "agresiones sexuales", la Iglesia recomendó a las mujeres no usar "ropa provocativa", cuidar "miradas y gestos", no permanecer a solas con un hombre, "aunque sea conocido", no admitir "pláticas o chistes picantes", no permitir familiaridades del sexo masculino y pedir ayuda cuando se sospeche de una "mala intención".


Fuentes: Agencias/ Público
Comentarios (15) - Categoría: Xeral - Publicado o 16-08-2008 09:48
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
15 Comentario(s)
1 Como dicía un camarada... "A relixión é o opio do pobo".
E estes curas, tanto opio, tanto opio... e están máis q#blgtk08#ue alucinados :-D
Hai que estar zumbado para facer tal afirmación e quedarse tan ancho... Coa igrexa topamos...
Comentario por Partisano (16-08-2008 12:45)
2 eres un caradura sin catadura moral #blgtk08#ninguna alfonsito el quemaconventos
Comentario por dexa a la iglesia (16-08-2008 21:51)
3 Eu ontes asistin a unha actividade pra neos na praza de santa maría onde un tipo botou un mitin político de moito carallo. Empezou meténdose con Aja ao que chamou cacique. Logo meteuse cos do PP aos que chamou corruptos. Meteuse tamén coa monarquía. O colomo foi que tamén se meteu coa igrezxa e cos curas, aínda que tiña enchufados os sus aparatos ¡na igrexa de santa maría!. A xente comezou a liscar indignada por utilizar unha actividade pra nenos coma un acto de pura propaganda política. Non hai dereito. O roxerío este anda crecido e non respeta nada, nin se quera a uns raparigos.

Por outra banda Regal, en troques de utilizar anecdotas pra darlle caña a igrexa, non estaría de máis calgún día falaras da importante laboura soc#blgtk08#ial que fai esta institución. O asilo de Viveiro atendeno monxiñas que fan un traballo impagabel. Cando Axunta teña que asumir o custo enteiro deste servicio para dependenetes, xa verán o que é bon. As monsiñas teñen deixado porque xa non poden máis o asili de Foz. A ver canto tarda a xunta en substituir a estas relixiosas por xente que seña capaz de facer o traballo que facían elas. Hai outros moitos lugares onde as relixiosas seguen a facer taballos impagabéis, pero toda a progresía quedaivos con anecdotas que non vos deixan velo bosque. Vosoutros ao voso, a darlle caña a igrexa que sae gratis, namentras xente da vosa estirpe fai apoloxía da esquerda diante duns nenos na praza de santa maría. É o que hai. Sede felices con tanta anecdota.
Comentario por marxicinismo (16-08-2008 22:25)
4 Como párroco del TEB tengo que decir que no estoy de acuerdo con mis colegas mejicanos, y que las señoras pueden ir como les dé la gana...
En fin, el sesgar las noticias tiene estas cosas, pero qué se va a esperar de unos#blgtk08# coeficientes intelectuales como los vuestros. Y es que la política autonómica es el nuevo opio del pueblo. Dejad de drogaros tanto, que os sienta mal...
Además los moros son igual de malos que los judíos o más, leñe...
Comentario por Padre Gamberro (17-08-2008 11:28)
5 ¡Que T#blgtk08#ropa¡
Comentario por Anonimo (18-08-2008 08:05)
6 La crítica a la Iglesia es coextensiva con su historia. Con razón y sin ella, han sido muchos quienes denunciaron la no siempre perfecta coherencia - o, en ocasiones, la incoherencia manifiesta - entre el fondo y la forma: entre aquello que profesa ser y lo que de sí misma se refleja en la vida de sus miembros.

Son muchos los motivos que impulsan a criticar a la Iglesia y variados los objetivos a los que estas críticas se dirigen. Hay quienes contestan lo que la Iglesia representa; siendo contrarios a los valores religiosos en general o a los cristianos en particular, resulta lógico que ofrezcan resistencia a una institución que - guste o no - los encarna y los recuerda permanentemente.

Otros#blgtk08# apuntan a quienes, por su oficio o por su compromiso personal, están como en un candelero: Papa y obispos, curas y monjas, frailes y fieles laicos son observados por deudos y extraños con mirada pocas veces indulgente. No faltará quien esté a la zaga para descubrir algún escándalo que implique, en la realidad o en la imaginación, a alguna persona o entidad eclesiástica.

Las críticas llegan de fuera y de dentro. De gentes honradas y de personas que evidencian, por su acritud, lo difícil que resulta para el ser humano retornar al Paraíso. Por lo general, la acidez se incrementa cuando el crítico militó en su pasado bajo el estandarte de la cruz o cuando - aparentemente dentro - está a punto de darse de baja.
Comentario por Alcoa (18-08-2008 09:38)
7 Las grandes religiones no se llevan bien con las mujeres, pese a que sus fundadores tuvieran madres o#blgtk08# esposas encumbradas en la historia de la vida de los santos y la devoción de sus seguidores.
Comentario por Catolica (18-08-2008 09:39)
8 ya se sabe que por aquí, a Dios rogando y con el mazo#blgtk08# dando...pero con un ribeiro de por medio...
Comentario por Atenea (18-08-2008 14:42)
9 Tamén habría que falar da inxente cantidade de diñeiro sin declarar que move
#blgtk08#a Igrexa, por misas adicadas os defuntos, polos enterros, patróns, bodas e bautizos.
Comentario por SON EU (18-08-2008 16:56)
10 E que os catolicos son os unicos que teñen o deus verd#blgtk08#adeiro,os demais son ateos,en blanco e negro.
Comentario por xele (18-08-2008 18:54)
11 Eu dou a miña opinión polo mesmo motivo polo que os curas op#blgtk08#inan absolutamente de todo menos de relixión, porque quero.
Comentario por Xose (18-08-2008 18:55)
12 Non me extraña nada que os que lean as vosas opinions pensen #blgtk08#que somos atrasados,incultos,e que non sabemos o que falamos
Comentario por Anonimo (18-08-2008 18:57)
13 Normas de uso de os comentarios:
- Esta e a opinión dos internautas, non de Otero Regal, que sempre firma.
- Non está permitido verter comentarios contrarios as leises ou inxuriosas.
- Reservome o dereito a eli#blgtk08#minar, ou extractar, os comentarios que considere fora de tema.
- Penalizarase os comentarios escritos completamente en Maiúsculas e os que superen os 500 caracteres de extensión.
Asi que a ser bos e xenerosos.
Comentario por Otero Regal (18-08-2008 19:02)
14 Clero-PP menudos de#blgtk08#fensores da muller
Comentario por Covas (18-08-2008 19:03)
15 non se debe ser tan entrometido alfonsito e adicarse máis ó q#blgtk08#ue un se adica e deixarse de tocar os ....... a todo o mundo
Comentario por garrotevil (19-08-2008 13:09)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal