A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

HOXE TODOS SOMOS GAY
Ante a celebración do “Día do Orgullo Gay” quero mostrar o meu apoio a todos os colectivos de homosexuaes, lesbians e transexuaes, que son moitos máis dos que se ven, e de paso rechazar a homofobia que por desgracia ainda existe por estas terras.
A hipocresía e doble moral da xerarquía católica, dando leccions de sexualidade a os seus seguidores, mentras intentan tapar con cartos frescos os escándalos de pederastia que existiron e existen dentro do seu seno, e vergoñenta. A homosexualidade non se pode esconder nin tapar como si fora unha mancha, e naide ten dereito a decirlle a naide con quen se ten que ir a cama.
Alguns, para disimular a sua incomodidade manifesta, opiñen que a lei de matrimonios homosexuaes e unha tontería o non era necesaria,un sintese orgulloso de que o noso pais sexa dos primeiros en ampliar os dereitos a un colectivo que fae 40 anos estaba perseguido e encarcelado como si fosen criminaes.
Comentarios (9) - Categoría: Xeral - Publicado o 24-06-2007 22:17
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
9 Comentario(s)
1 Regal: a veces eres tan radical en tus comentarios que me incitas a igualarte.

Porque yo opino que la ley de matrimonios homosexuales es una tont#blgtk08#ería, además de innecesaria, igual que la ley de igualdad. Son leyes “progresistas”, esas que sólo valen para decir lo “progresistas” que sois.

Comentario por Bicho (24-06-2007 22:20)
2 Las ideas contra la homosexualidad, son deprimentes, es bueno que las airéis, para que tengamos claro que opina una derecha represora, apoyada en una iglesia qu#blgtk08#e critica al aborto, pero que asesino a millones de persona durante sus 2000 años de vida, que ataca la homosexualidad y apoya a los pederastas

Comentario por Alcoa (24-06-2007 22:23)
3 A Cultura gay enche estes días Compostela coincidindo coa celebración, o próximo día 28, do Día do Orgullo, dentro dun programa organizado pola Concellería de Cultura da cidade que inclúen unha mostra, un ciclo de cine e un concerto de peche de campaña. A exposición do ciclo, inaugurada onte, amosa como o#blgtk08# cómic internacional loita desde os anos 70 pola aceptación social da homosexualidade a través das viñetas de autores que a miúdo apostan pola "transgresión das normas establecidas", tal e como se pode comprobar a través dos 20 carteis expostos no Centro Coordinador de Información e Documentación Xuvenil
Comentario por Nestor (24-06-2007 22:27)
4 A plataforma cidadá HazteOir.org anunciou hoxe que prepara unha denuncia que ten previsto presentar ante o Fiscal Xeral do Estado por "as conti#blgtk08#nuas ofensivas do activismo gai e por "os numerosos ataques contra os católicos que se produciron este ano durante a cabalgata do Orgullo Gay".
Comentario por garrotevil (24-06-2007 22:29)
5 Pues nada, que ya se acercan dos fechas señaladas , el orgullo gay y las vacaciones , que este año serán consecutiv#blgtk08#as , asi que espero que este año el tiempo se porte en Galicia y pueda tomar el sol todos los días!

Comentario por ungalego na lua (24-06-2007 22:31)
6 Organizaciones de Gays y Lesbianas deGalicia:

Beargalicia

Asociación con sede en Vigo (castellano)

Colectivo Gai de Compostela

Asociación con sede en Santiago de Compostela (galle#blgtk08#go, castellano, catalán, aragonés, francés, inglés, italiano, asturiano y esperanto)

GALEGOSOS, Colectivo Gay de Osos y Admiradores de Galicia

Club social con sede en Vigo (castellano)


Comentario por Moncho (24-06-2007 22:37)
7 Por que o 28 de xuño é o Día do orgullo gay? Bar Stonewall, Nova York, xuño de 1969. Neste lugar de ambiente homosexual choraban a morte da súa diva, Judy Garland. Daquela, a policía adoitaba#blgtk08# facer redadas neste tipo de locais. Isto sucedeu ata o 29 de xuño dese ano, día en que os homosexuais reveláronse negándose a aceptar de maneira sumisa a actitude da policía.

Comentario por Xose (24-06-2007 22:38)
8 Una de las mejores maneras de explicar en qué consiste España a un americano es traducirle la letra del himno nacional. Sí, esa de "tataaa taaa taaaaa taaa tataaa...". Vamos, la que no existe. Lo cierto es que estoy especialmente orgulloso de esa letra; es clara, fácil de recordar, y expresa mejor que ninguna otra el espíritu y los valores del país. El hecho de tener un texto tan puro, simple y bello es un caso bastante único; no hay demasiados estados que se gasten ese lirismo.

No estoy bromeando. ¿Qué mejor mánera hay para definir España que tener el himno sin letra?. Tras tantos años de dictadura, bocinismo españolizante y gritos de una-grande-y-libre, el dejar la cancioncita de marras sin letra fue una muestra bastante significativa de lo hartos que estábamos todos de tanto simbolito chorra. Por primera vez en mucho tiempo se redactaba una constitución que dejaba bien claro lo que España había sido desde tiempo inmemorial, un país de locos lleno en el que cada uno ama su terruño (y su equipo de fútbol) más que al país entero. Si estamos todos juntos es porque uno, le tenemos más manía a los franceses que al resto de la península, y dos, no hay nada más divertido que meterse con el de la región de al lado. Ni nación de naciones ni historias; España es una familia disfuncional, abueletes cascar#blgtk08#rabias incluidos.

Tanto esencialismo y debate salvapatrias es la verdad una pérdida de tiempo. Si algo define este país es que jugamos de pena en los mundiales, nos pasamos la vida protestando y que armamos motines en un aeropuerto si un vuelo se retrasa demasiado (algo que no vereis nunca en Estados Unidos, por cierto. El motín, no los retrasos). España, en esencia, es eso que decía Napoleón; un país lleno de tipos bajitos, cejijuntos y con muy mala leche que se pasan la vida discutiendo, pero que eso sí, no se apuntarían a ningún otro club ni jartos de vino.

La verdad, dejaros de himnos y tratar de cohesionar el país. En un lugar donde pones a cuatro a discutir de política y tienes cinco opiniones distintas es mejor dejarse de estas historias. Por una vez en la vida que el alegre anarquismo funcional del país nos sirve de algo (parir una democracia, crecer como locos y tener a los políticos acojonados por el marcaje que les está cayendo), mejor que nos dejemos de chorradas y disfrutemos del invento.

España debería estar orgullosa de no estár de acuerdo consigo misma para casi nada, ni siquiera el himno. Si estuviera prieta y todos a una seríamos otra cosa; y la verdad, para país coñazo donde nada pasa ya está Suiza. Menos himno y más sangría, anda.

Comentario por materia gris (24-06-2007 22:44)
9 Moitos que critican abertamente e en público a estes colectivos, son os que l#blgtk08#evan toda unha vida reprimidos e vivindo nunha hipocresía personal fustrante.
Comentario por Sempre contigo (28-12-2010 07:34)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal