A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

UNHA VIVEIRESA A O FRENTE DE PARADORES
ANGELES ALARCO CANOSA, nieta de D. Ramon Canosa ERA DIRECTORA XERAL DE TURISMO DE ESPERANZA AGUIRRE e habitualmente veranea en Area donde seus pais teñen casa, antes faciao en Covas na casa de sua aboa.
El ministro Soria coloca a la exmujer de Rodrigo Rato al frente de Paradores

La exmujer de Rodrigo Rato, Gela Alarcó, fue nombrada en el Consejo de Ministros del viernes nueva presidenta de la red de Paradores del Estado. Ángela Alarcó Canosa se suma así a la larga nómina de fichajes que el Gobierno de Mariano Rajoy ha hecho procedentes del Ejecutivo regional madrileño de Esperanza Aguirre. Alarcó, a la que todo el mundo conoce como ‘Gela’, desempeñaba en la actualidad el cargo de directora general de Turismo de la Comunidad de Madrid.

El fichaje de Alarcó no ha sido comunicado aún al Consejo de Paradores y ni siquiera, según ha podido saber 'El Confidencial', ella lo ha comentado en la Comunidad. Las buenas relaciones del ministro de Industria, Comercio y Turismo, José Manuel Soria, con la presidenta madrileña Esperanza Aguirre, sin embargo, ha facilitado la elección de la ex del actual presidente de Bankia.

Alarcó, tras más de diez años de matrimonio y tres hijos en común, se separó de Rato. La confirmación oficial de la ruptura llegó cuando a la boda de Ana Aznar y Alejandro Agag en El Escorial en septiembre de 2002, Gela acudió a la iglesia junto al matrimonio Mayor Oreja y el entonces ministro de Economía lo hacía solo.

Gela Alarcó entró a formar parte del Gabinete de Esperanza Aguirre como asesora de la presidenta regional después de la separación. Posteriormente fue designada consejera delegada de la sociedad pública Turismo de Madrid, una de las empresas públicas de la Comunidad que el Gobierno regional decidió eliminar al concluir la pasada legislatura como consecuencia de la política de austeridad motivada por la crisis. Alarcó fue nombrada entonces directora general de Turismo, cargo que venía desempeñando en la actualidad.

La red de Paradores del Estado, con 93 establecimientos a lo largo de toda España, debe acometer su futuro inmediato abriendo las puertas a una privatización de la gestión, como ya advirtió el propio ministro. Distintos grupos hoteleros, como NH, se han mostrado interesados en concursas para hacerse cargo de la misma. El Ministerio de Industria ya advirtió que no estaba dispuesto a privatizar el conjunto de la red por la aportación que Paradores hace a la ‘marca España’ y su “influencia positiva” que debe tener en el futuro como reclamo para el turismo, sobre todo en Europa.
Comentarios (7) - Categoría: Xeral - Publicado o 12-02-2012 09:39
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
7 Comentario(s)
1 La escogieron porque no había otra y como#blgtk08# se descuidé, seré la que apague la luz.
Comentario por Madrid (13-02-2012 18:47)
2 Seu abó era de Viveiro ela non, veranea a#blgtk08#qui dende fai anos pero non e de Viveiro.
Comentario por Praza Maior (13-02-2012 18:48)
3 Afiliada no se si estará, pero del PP es porque he estado codo con codo con ella en algún congreso cuando aú#blgtk08#n era la mujer de Rato.Por cierto muy elegante y muy inteligente.¡Hay hombres que no valoran lo que tienen!
Comentario por Una del PP (13-02-2012 18:49)
4 Enhorabuena Gela. Te lo mereces, eres una muje#blgtk08#r muy valiente y muy bien preparada.Un abrazo.
Comentario por Uno de Area (13-02-2012 18:49)
5 La red de paradores tiene una deud#blgtk08#a de 80 millones de euros.
Comentario por Roca (13-02-2012 18:57)
6 Ángela no puede entrar a Paradores en mejor momento. La dedicación que ha puesto Martinez en Internet#blgtk08# ha aportado muchísimo valor a la empresa y esto se va a notar. Desearle suerte a la nueva directora.
Comentario por M.V. Ribadeo (13-02-2012 18:59)
7 tamén se pode decir que seu abó era un CACIQUEEEEEEEEEE, porque en Viveiro tamén os temos , eso non deixa de que ela poida que non a sexa pero sendo amiga de ESPERANZA#blgtk08# moito me temo que esté tamén metida no mundillo da corruptela o que pasa é que como empleou a moitas e moitos de Viveiro.................DON RAMÓN E DON RAMÓN . Saude
Comentario por xose manuel (14-02-2012 13:09)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal