A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

SOBRE CANDIDATOS ELECTORALES
HOXE OUTRA FIRMA ALLEA PERO QUE DI COUSAS MOI INTERESANTES.

De los candidatos para el Congreso por la provincia, llama la atención que el número 2 de las listas del PP sea Jaime De Olano Vela, muchos más a los que somos simpatizantes del PP y residimos en esta comarca.

En los cinco o seis que el Sr. Olano confiesa que reside en Viveiro, no conozco iniciativa alguna, ni política ni social, en la que se haya comprometido y haya defendido los intereses de nuestra comarca, de nuestras gentes, de nuestras familias, de nuestros derechos, ni tan siquiera cuando gobernaba en Galicia el bipartito, cuando, a mi juicio, se vulneró el derecho de los padres a educar a sus hijos en la lengua materna. Ni una palabra. Como eso en otros muchos temas que afectan a nuestra comarca como la pesca, el paro juvenil, la dependencia, los malos tratos, las infraestructuras, etc, etc?.

Llama mucho más la atención que en un partido, con larga tradición y tanta base social, como tiene el PP en Galicia y en Lugo, se nomine como número 2 al Congreso a un ciudadano que lleva días afiliado al partido. En la provincia de Lugo hay 67 ayuntamientos, de los que el PP gobierna en 44, y en el resto, en los que no gobierna tiene muchos concejales, y otros que no son ediles si no sólo colaboradores, que dejaron en la cuneta muchas horas de ocio, de dedicación familiar, sólo por ser fieles unas ideas y defensores de un proyecto de sociedad que se basa en la defensa a ultranza de la libertad individual por encima de cualquier otro derecho. Esos esforzados y altruistas alcaldes, concejales, colaboradores, simpatizantes, no creo que estén muy contentos con esta decisión, yo no lo estaría

El presidente del PP de Viveiro decía que la decisión de nominar al Sr. De Olano se tomaba desde más arriba y que él no había tenido ninguna influencia. Yo le digo que es bien conocida la incapacidad de los señores Barreiro y Castiñeiras para liderar un partido como el PP. Pero ni la incapacidad de estos dirigentes justifica semejante decisión, por lo que creo que detrás de la misma se esconden otros intereses que soy incapaz de entender.

Vaya mi reconocimiento personal a Mariña Gueimunde, senadora, a todos los ediles y alcaldes del PP, a Javier Illán, portavoz del PP de Viveiro y amigo, que todos tienen, sin dudas, más méritos para representarnos en la Cámara que el Sr. De Olano, dicho sea con todos los respetos, esperando que la vela se encienda de una vez para esta olvidada comarca.
J.M. López Seoane
Comentarios (9) - Categoría: Xeral - Publicado o 08-11-2011 19:37
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
9 Comentario(s)
1 Toda a razón do mundo. O do PP nesta comarca#blgtk08# cheira que fede. En Viveiro xa non digamos.
Comentario por Toño (08-11-2011 20:04)
2 ¡Ten toda a razón! Iso o pensa todo o m#blgtk08#undo e este home atreveuse a escribilo.
Comentario por Viveirense (08-11-2011 22:08)
3 Hoy fue la noticia del día en Viveiro esta carta, todo el mundo la comentaba y la mayoría #blgtk08#le daban la razón.Hace falta más gente que se atreva a decir lo que todos el mundo piensa.
Comentario por Moncho (08-11-2011 22:24)
4 E este Olano de #blgtk08#quen ven sendo?
Comentario por Friaxes (09-11-2011 07:46)
5 Se hace camino al andar y s#blgtk08#e aprende a andar; andando.
Comentario por Paraca (09-11-2011 08:06)
6 Juer, qué tiempos más interesantes nos va a tocar vivir (maldición china) con esta peña. Sabiendo como son, que la crisis no s#blgtk08#e va a ir, que los recorte harán que los desesperados se multipliquen, nos van a meter en el conflicto social para los restos.
Comentario por AMOSNOMEJODAS (09-11-2011 08:10)
7 Te dejo sito, mis dos últimas opiniones, que creo que te gustarán, sobre todo por su contenido social:

http://consuladogaramantaenviveiro.blogspot.com/2011/11/golpe-de-mano-del-des-gobierno-de.html

http://consuladogar#blgtk08#amantaenviveiro.blogspot.com/2011/11/la-amargura-de-los-nuevos-presupuestos.html

No pagamos y habemus presupuestos... con subida de la contribución. ¿No queríamos taza? ¡Pues con un 3,1% más de caldo!

Un saludo, Sito.
Comentario por Pentapolín del Arremangado Brazo, Rey de los Garam (09-11-2011 11:26)
8 Pois sabedes o que vos digo: que se o famoso Olano, donde tanto se fala, sabe aproveitar o momento chegará moi lonxe e ten a posibilidade de deixar o nome de Viveiro ben alto. Veremo#blgtk08#lo co tempo. Todo depende de que él sepa escoitar e aprender de que lle sepa ensinar. Por certo, gústame máis "Jaime Olano" a secas, que "Jaime de Olano". O sencillo é o máis bonito.
Comentario por Andrés (09-11-2011 11:52)
9 Felicidades por el merecido premio y por ese nuevo aprecio que tantos compartimos por tu artesanía.
Lo de Olano y lo de la gasolinera de G#blgtk08#uitiriz, en la que tantas veces reposté sin beneficio alguno, es triste dibujo de actualidad. En Asturias también caen los palos del sombrajo...
Comentario por Foriato (09-11-2011 12:36)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal