A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

AXUNDANDO O CONCELLO A SAIR DA CRISI
Pois seguindo con o tema da economia municipal, ou decindoe de outra forma O DESATRE ECONOMICO DO CONCELLO DE VIVEIRO, do que falamos no post anterior e seguiremos falando. Traigo aqui outros exemplos de concellos similares, non ten desperdicio, recomendoe.

Ayudarás a tu ciudad
La crisis de los Ayuntamientos obliga a los alcaldes a exigir la colaboración de los vecinos
Entre las peticiones está barrer la calle y organizar la fiesta del pueblo

La crisis económica mantiene a algunos Ayuntamientos catalanes al borde del precipicio. Unos 200 podrían tener serios problemas económicos de aquí a finales de año, según la Generalitat. Con el agua al cuello y noqueados por montones de facturas que no pueden pagar, los alcaldes empiezan a implorar la ayuda de sus conciudadanos para salir del agujero. En Esparreguera (Baix Llobregat), el alcalde ha protagonizado un gesto inédito: pedir a los vecinos que rieguen los árboles y barran el trozo de calle que pasa por delante de sus casas. “El servicio de limpieza es insuficiente y no tenemos dinero para contratar a nadie más”, justificó Joan-Paül Udina (CIU). Otros encomiendan a la población la organización de las fiestas, antes sufragadas con dinero público, o exigen un comportamiento más cívico para ahorrar en arreglos del mobiliario urbano y limpieza. Todos piden colaboración.

“La gente ha entendido que tiene que arremangarse”, ilustra una portavoz del Ayuntamiento de Moià (Bages). Ahogado por una deuda de 25 millones de euros y un déficit que cuadriplica los ingresos municipales el alcalde, Dionís Guiteras (Ara Moià), decidió el pasado 29 de julio reunir a sus conciudadanos para explicarles la dura realidad y pedirles un esfuerzo. El equipo de gobierno, que reúne a todos los partidos, animó a los vecinos a proponer medidas de ahorro para salir del agujero. “Tienen muy buena voluntad y ganas de trabajar”, dice el alcalde que, con un sueldo de mileurista, ha sido el primero en dar ejemplo.

Reducir la iluminación o barrer ellos mismos las calles son algunas de las propuestas de los vecinos. Muchos se han ofrecido voluntarios para trabajar en lo que haga falta y el Ayuntamiento coordinará las necesidades con las habilidades y el tiempo libre de cada cual. “El voluntariado está muy bien, pero necesita coordinación”, dice el alcalde. Mientras el gobierno rumia un elaborado plan de ajuste, la escuela de música se ha salvado gracias a las aportaciones de las familias y las horas regaladas por los profesores.

Otro municipio en apuros es Sitges (Garraf), con una deuda de cerca de 67 millones de euros. Además de crear una nueva tasa de basuras, el Consistorio planea reducir de 800.000 a 400.000 euros el gasto en fiestas, según Magí Almirall (CIU), regidor del área. El recorte afectará a una de las celebraciones más emblemáticas de la localidad, el carnaval que reúne a decenas de miles de personas cada año. Las dos entidades que aglutinan a un mayor número de colles, El Retiro y Prado, se muestran comprensivas. “Si nos han cerrado el ambulatorio, cómo no vamos a entender que haya menos dinero para las fiestas”, razona Ignasi Roví, presidente de la comisión de carnaval de Prado. Todos trabajan para que el recorte no se note. “Tenemos un caché y hay que mantenerlo”, dice con seriedad Roví. El Ayuntamiento tampoco financiará la cabalgata de Reyes ni la celebración del Corpus. Los vecinos tendrán que ir ellos mismos a la montaña a buscar las flores para las tradicionales alfombras. “Antes el Consistorio compraba los claveles”, dice Almirall, que opina que las fiestas “deben volver a sus esencias”. “Para conservar la calidad, necesitamos la implicación ciudadana”, concluye.

En Gelida (Alt Penedès), que no se encuentra en una situación tan apretada como Sitges o Moià, han optado por la estrategia del palo. Tras una periodo de benevolencia en la aplicación de la ordenanza de civismo, el alcalde, Lluís Valls (PSC) quiere empezar a imponer sanciones como “medida de ahorro”. “Cualquier gasto es importante”, asevera Valls. “Tener que pintar un banco o arreglar una pared manchada con graffitti implica pagar más horas de trabajo a la brigada de limpieza”, explica el alcalde, que no descarta otras actuaciones.

En Arbúcies han decidido prescindir de empresas externas y encomendar a la población la organización de la Feria de Otoño, que se celebra este fin de semana. “Los 26.000 euros que se gastaron el año pasado se han reducido a 19.000”, dice Pere Garriga, alcalde de Entesa per Arbúcies. Algunas de las 93 entidades que trabajan en la localidad se han puesto manos a la obra. La muestra de animales correrá a cargo de la Sociedad de cazadores. Los talleres culinarios los organizará una entidad local en lugar de una empresa. “La gente está muy contenta por participar, aunque conlleve más trabajo y más horas”, relata Garriga, encantado de la reacción de sus conciudadanos.

Ninguno de los alcaldes consultados puso el grito en el cielo ante la iniciativa del Ayuntamiento de Esparreguera. Es más, muchos se plantean emprender caminos similares. En Ripoll (Ripollès) ronda la idea de quitar algunos contenedores de las calles. “Quizás los ciudadanos tengan que caminar 100 metros más si con eso nos ahorramos un 20% en el servicio de basuras”, ilustra el alcalde, Jordi Munell (CIU). También se plantea reducir la iluminación. “Los ciudadanos lo deben entender. Es el momento de la corresponsabilidad”, concluye Munell.
ASI QUE Roel e cia, a poñerse a traballar, que de contos naide vive.
Otero Regal
Comentarios (9) - Categoría: Xeral - Publicado o 13-10-2011 15:31
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
9 Comentario(s)
1 Entender lo entendí, pero permite la ironía porque en Madrid estamos incluso peor que ellos... si ya lo dice EspeAguirre "no hay un puto d#blgtk08#uro !!!!" (a menos que sea para chanchulletes Gürtel, colocar amiguitos de asesores en Telemadrid, subvencionar coles del Opus, etc, etc)
Comentario por Madrud (13-10-2011 20:06)
2 Manda carallo!Aja segue caciqueando moito no PP,dabano por morto e meteu ao seu protexido de segundo para o congreso.Jaime Olano,un descoñecido foi en Viveiro de número dous e logo de moitos viños con Aja e pouco traball#blgtk08#o no concello,este coruñés vai de segundo ao congreso por Lugo.Inda que Aja fracasou de novo nas municipais, coloca antes a un amiguiño seu nas listas que moitos alcaldes que gañaron con maiorías absolutas na provincia.
Comentario por Aja manda moito (14-10-2011 11:54)
3 Perfecto, que estabamos a chegar a un nivel no que #blgtk08#até as pallas teríannolas que facer, que é canso .
Comentario por Picato (15-10-2011 08:49)
4 No meu pobo aínda non chegamos a este extremo, pero non creo que tardemos moito. E non me importaría se o motivo fose que, por moi ben que se haxan feito as cousas, a crise supéranos... O malo é que as cousas non se fixeron ben, senón todo o contrario. No meu pobo, se chegamos a ese punto, será para pagar os chalés varios e vehículos da corporación anterior... E ollo, non vaiamos agora a caer no erro de pensar que os que entraron son máis bos: simplemente atopáronse cunha situación que non lles permite ser #blgtk08#tan malos como os anteriores; vaia consolo. O que teriamos que facer é organizar unha asociación cidadá, non política, que se presente a todas as eleccións co propósito de sacar un grupo de control que evite co seu voto todas as situacións ás que por desgraza estamos tan afeitos que as vemos normais: politicastros con soldos INDECENTES, DIETAS por facer o seu traballo (o nunca visto), PENSIÓNS de ilusión... etc, etc... Como din no artigo, isto arránxase coa nosa participación... pero participación de cheo.
Comentario por Burela (15-10-2011 08:51)
5 Pareceme moi boa a idea, é unha forma de que nos impliquemos mais na nosa comunidade e de saír da crise tod#blgtk08#os xuntos; fomenta tamen a responsabilidade e a solidariedade e é moito mais xusto que aumentar as tasas.
Comentario por Maria (15-10-2011 08:53)
6 Yo ya ayudo cumpliendo mis obligaciones, los ayuntamientos han faltado a las suyas y de paso el respeto a todos los ciudadanos#blgtk08# jugando con el dinero publico y malgastandolo, y ahora vienen pidiendo ayuda.. esto es el colmo...ladrones¡¡¡ a la carcel¡¡
Comentario por Indignado (15-10-2011 08:55)
7 ¿E de senadores polo PP de #blgtk08#Viveiro a quen propuxeron?
Comentario por Andrés (15-10-2011 17:35)
8 Pareceme caralludo, pero para empezar con medio soldo Maria ten suficente para o que fai, 5#blgtk08#0% menos de cartos para festas, tamen, fora a Mostra Folklorica e o Festival do Ladro ese.
Comentario por Mario (15-10-2011 20:37)
9 Eses políticos que practican ou consinten a corrupción galopante que hai en todas as administracions, eses politicos que tiveron despilfarrando e dilapidando o diñeiro de todos os cidadans, eses políticos que en concellos como o de Foz, Burela, Viveiro ou Cervo contrataron a mais de cen enchufados, eses políticos que non lles importou levar a bancarrota aos seus concellos facendo obras e gastando os cartos de forma#blgtk08# electoralista para seguir na sua poltrona, son os que me piden ahora a min que arrime o hombro e colabore para arranxar o que eles hipotecaron. Pois que lles dían moito por "alí"....e que o levante quen o tirou. ¡Que falta de criterio, de reivindicación, de personalidad por non decir outra cousa, teñen aqueles que dicen que lles parece ben convertindose en ovelliñas a orden do cacicorro que nos sigue manipulando!.
Comentario por Sempre contigo (16-10-2011 13:13)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal