A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

O TOLO DO PICATO
A pasada noite "el Loco de la Colina"....¿podiamos traducilo como O TOLO DO PICATO... estrenou horario e, antes de empezar o programa, deu as suas razons do por qué non dimiteu cando censuraron a entrevista a José María Garcia.
Foi craro e contundente....cargou a responsabilidade a TVE. No está de acordo con a decisión porque cree que a libertade de expresión e un valor democrático.
E para unha vez que un periodista de dereitas de toda a vida como o butanito poñia a caer de un burro a xente de dereitas...como Aznar ou Florentino....MANDA CARALLO.
Comentarios (11) - Categoría: Xeral - Publicado o 28-02-2007 11:47
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
11 Comentario(s)
1 É todo mui raro, si. Tamén é peculiar que sexa el mundo o que denuncie que se#blgtk08# censurou unha entrevista na que se puña podre a aznar.
A que andamos?
Comentario por turonio (28-02-2007 12:03)
2 É todo mui raro, si. Tamén é peculiar que sexa el mundo o que denuncie que se#blgtk08# censurou unha entrevista na que se puña podre a aznar.
A que andamos?
Comentario por turonio (28-02-2007 12:03)
3 O Xesus Quintero dixo un dia :"Yo p#blgtk08#ienso que los raros son los otros"
Comentario por xose (28-02-2007 13:44)
4 Fai boas entrevistas porque os entrevistados se senten respetados e escoitados,#blgtk08# porque apetecelles que lles fagan unha boa entrevista, non un xuicio.
Comentario por covas (28-02-2007 13:46)
5 l programa de Jesús Quintero no es un programa fácil de descubrir, ni fácil de seguir. Parodiado su estilo de entrevista hasta la saciedad, y protagonista (junto con alguno de sus más célebres invitados, como Risitas o el difunto Peíto) de numerosos vídeos de esos que circulan por internet, o de programas de zapping, puede resultar poco atr#blgtk08#activo para un neófito acercarse a su programa y disfrutarlo en su integridad. Muchos pensarán que van a ver a un aburrido entrevistador que hace silencios prolongados y preguntas extrañas, o a ver a una colección de freaks a cual más extraño.....por cierto la entrevista del BUTANITO...si esta llena de insultos........yo tambien la sacaria.
Comentario por ungallegoenmadrid (28-02-2007 13:49)
6 Ser progesista está bien, progre fatal. Mirar hacía delante no es ni mucho menos un factor ideológico sino un hecho natural. En la sociedad actual nos encontramos con una gran variedad de gurús. Hablemos de los proges, por aquello de "Dime de lo que presumes y te diré de lo que careces".
Nada que objetar en cuanto a su prefesiones, su fama de números unos su bien-hacer profesional(por cierto, ¿por qué no puede ser un albañil una estrella de la Metro?) Suelen ser poetas de la palabra y artistas de la canción y, si nos movemos en el mundo del cine y de todo lo que tenga que ver con el espectáculo... Sabemos que nuestro primer pecado nacional es la envidia, el segundo perfectamente puede ser el cinismo.#blgtk08#r /> Este tipo de gente critica al poder sobre todo cuando es de derechas, ¿por qué será...? Y esto está bien, ¿no? La critica cuando es justa y constructiva no tiene peros, se critique a unos o a otros. El problema viene cuando sólo se juzga en una única dirección(el poder es el poder aunque se vista de lagarterana de izquierdas). El progre como vemos es poco equilibrado.
Realmente sus vidas nos dan fiel reflejo de su progresía. Por decirlo de una manera suave: Nunca he visto a un personaje de estos que pase apuros al final del mes. Y es que una cosa es predicar y otra dar trigo. Igual que no son lo mismo mis intereses que los de los demás... aunque deberían serlo.
¡Pandilla de bordes!
Comentario por antiprogres (28-02-2007 13:52)
7 Por cierto OTERO REGAL es tambien#blgtk08# un claro ejemplo delo anterior.
Comentario por antiprogres (28-02-2007 13:52)
8 Líbreme el señor de estar lo suficientemente cuerdo para dejar de pensar. Aunque implique tener más preocupaciones que las mundanas y ansie llenar el alma de batallas suicidas, aparta de mí este cáliz de conformidad. No me insistan en que hay caminos más rectos para lleg#blgtk08#ar, lo importante no está en la distancia recorrida sino en los pasos que se dan, el resto que más da. Solo quiero susurrarme en silencio para escucharme mejor y entre tanta gente que me rodea poder escuchar mi propia voz. Ahora y siempre, líbreme el señor de no ser yo.
Comentario por DE JESUS Q. (28-02-2007 13:55)
9 Tolo, pero non tonto. O sexa, que mais ben diría que se fae. O tolo, digo... Jesús Quintero converteuse, na actualidade, nunha especie de referente de un perfil, o seu –persoal, intransferibel-, os seu especial manexo dos silencios, as suas #blgtk08#estentóras carcaxadas, con ese puntiño socarrón e maquiavélico, e a sua extraña, casi alquímica, capacidade para, cumpliendo o vllo sono de Sylock, arrancar libras de carne sin derramar unha soia gota de sangue dos seus invitados-entrevistados.
Comentario por foz (28-02-2007 14:01)
10 E non será que o mandamais de TV é tamén de#blgtk08# dereitas e por eso censurou a entrevista.
Comentario por O raposo (28-02-2007 23:24)
11 E non será que o mandamais de TV é tamén de#blgtk08# dereitas e por eso censurou a entrevista.
Comentario por anonimo (28-02-2007 23:27)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal