A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

PaRA TodAs VosOUtrAs MULLERES
PaRA TodAs VosOUtrAs MULLERES!!!!!!!!!!!!!
Con un pouco de risa......dende
http://amparatu.spaces.live.com/Blog/cns!5299F5807638E596!1280.entry?owner=1


A vida NON debería ser un viaxe de cara a morte coa intencion de chegar con boa saude, con un corpo ben consevado ,atractivo e ben cuidado,
sinon mais ben.....deslizarse costa abaixo nela, con o que mais lle guste a un nunha man e viño na outra, o corpo feito polvo, esgotado de disfrutar del desta vida, desgastado, que quede pouco pos bermes….e berrando…..aquelo de …… que paseo!!!

SI SEÑOR… SOMOS PERFECTAS....porque:
Non nos quedamos calvas.
Temos un día internacional e outro nacional.
Podemos usar tanto o color rosa como o azul.
Sempre sabemos que o noso fillo e noso.
Temos prioridade nos naufraxios.
Non pagamos a conta.
Somos os primeiros rehens en ser liberados.
Si somos traicionadas somos
víctimas. Si traicionamos eles son os cornudos.
Podemos dormir con unha amiga sin ser chaamadas homosexuaes.
Podemos prestar atención a varias cousas a vez.
Muller de embaixador, e Embaixadora; Marido da Embaixadora, quén e?
Muller de Presidente e a Primeira Dama; Marido da Presidenta, quén e?
Si decidimos facer traballos de homes, somos pioneiras;
Si un home decide facer traballos de mulleres , E maricón perdido.
E POR ÚLTIMO:
Facemos TOOOOOOOODO o que o home fae, e CON
TACONS ALTOS...!!!
Comentarios (6) - Categoría: Xeral - Publicado o 26-02-2007 18:40
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
6 Comentario(s)
1 Mujeres Libres

"Puño en alto mujeres de Iberia

hacia horizontes preñados de luz

por rutas ardientes,

los pies en la tierra

la frente en lo azul.

Afirmando promesas de vida

desafiamos la tradición

modelemos la arcilla caliente

de un mundo que nace del dolor.

¡Qué el pasado se h#blgtk08#unda en la nada!

¡qué nos importa el ayer!

Queremos escribir de nuevo

la palabra MUJER.

Puño en alto mujeres del mundo

hacia horizontes preñados de luz,

por rutas ardientes,

adelante, adelante,

de cara a la luz."

Himno de Mujeres libres.

Lucia Sánchez Saornil. Valencia, 1937.
Comentario por mujereslibres (27-02-2007 11:06)
2 “Feminismo”, dice el Pequeño Larousse, es la tendencia a aumentar los derechos sociales y políticos de la mujer”, definición, con todo lo simple que se la quiera, en la que hay algo de marcha ascendente, inevitablemente justa, hacia la verdad: mujer y hombre#blgtk08# fueron creados iguales, debiendo entonces, al serlo, poseer idénticas prerrogativas y obligaciones. Se trata de una aspiración conforme a la razón, cuyo cumplimiento tiene que ser buscado por ambos géneros como requisito ineludible para la libertad humana.
Comentario por pofesordereligion (27-02-2007 11:08)
3 La raíz de la desigualdad social en todas las sociedades hasta ahora existentes ha sido el patriarcado, la dominación del varón sobre la mujer. Considera q#blgtk08#ue el patriarcado es una consecuencia necesaria del diferencialismo sexual, el planteamiento según el cual hombres y mujeres serían en esencia diferentes.
Comentario por espiñeira (27-02-2007 11:10)
4 Dende finaes do seculo XIX, en que as primeiras feministas loitaban por os dereitos ao voto, as mulleres alcanzamos muoitas r#blgtk08#eivindicacions loitando contra un mundo de homes. Hoxe facemos todo o que fae un home, pero facemolo como o faría unha muller.
Comentario por mariñana (27-02-2007 11:14)
5 El feminismo paranóico

Estamos tan obsesionadas con la igualdad y los derechos femeninos que nos hemos transformado en conspiradoras paranoicas y resentidas. Nos asusta tanto convertirnos en la mujer detrás del hombre o a la izquierda en la mesa, que hemos perdido el centro.
Hoy, para nosotras, llevarle un vaso de agua a un hombre representa mucho más que un favor; es servilismo, sometimiento, desigualdad.

Vivimos supervisando todos los gestos, como la Santa Inquisición del feminismo. Si nos regalan una licuadora, nos están mandando a la cocina; si nos abren la puerta, nos sugieren que somos débiles; si no nos cuentan algo, no nos dan nuestro lugar; si nos consultan todo, nos ponen en el rol de madre; si nos preguntan qué vamos a comer, en realidad nos exigen la cena y si nos piden un calzón, nos están diciendo siervas, lavanderas, esclavas, lacayas.
Necesitamos dejar en claro que#blgtk08# somos iguales o mejores que ellos con tanta avidez y desesperación, que caemos en nuestra propia trampa; porque cada vez que nos importa quien abre la puerta o quien paga la cena, estamos realzando la diferencia, probando que sí existe. Y cada vez que la negamos o la discutimos la hacemos más grande.
La igualdad no llegará hasta que nosotras nos comportemos como iguales, hasta que olvidemos el estereotipo y el mandato. No tenemos que elegir nada. No tenemos que odiar el rimmel para ser inteligentes, ser célibes para ser valientes o pedir delivery para ser modernas. Somos mujeres, y podemos tenerlo todo, lo mejor de ambos mundos: las galletas de jengibre y el doctorado. El ascenso y un costurero. Una familia enorme o una familia de dos. Podemos elegir todo. Y eso, es la igualdad.

Publicado originariamente en Bestiaria :: Colección de relatos, descripciones e imágenes de mujeres fantásticas y reales ::
Comentario por bestiaria (27-02-2007 11:17)
6 E curioso que seña un home quen saque a colafon este tema,#blgtk08# que, por certo ten moito comentario e moi interesante...
Comentario por marica c. (27-02-2007 13:41)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal