A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

VOLTAN OS CORVOS
Mariano Rajoy, Xefe da desleal oposición,saeu a palestra para calificar a anifestación contra a independencia xudicial que fixeron os patriotas en Madrid como brilante, a min recordame un anuncio de deterxente, colon ou similares. eu...como e supoñible...non fun a semexante cousa....vin as fotos...unha queda aqui....e volto a decir aquelo....VALE MAIS UNHA IMAXE QUE MIL PALABRAS....a verdade e que dan un pouco de medo...dende que morreu o "Generalísimo", as manifestacions públicas de extrema dereita, recordemos aquelas da praza de oriente... estaban en declive, hasta que o PP foi desbancado do poder por primeira vez na democracia. Todavía no no tragaron...non son capaces...teñeno atragantado, e como pensa que España e sua, consideran que vale todo para volver a Moncloa,o certo e que deberono pasar caralludo ali....agora sacan a la bicha do armario. Acusan ao PSOE de estar detrais dos atentados do 11-M, para azuzalos. E teñen axudas santificadoras....os obispos deciden intervir en política directamente,utilizando, ademais dos pulpitos a COPE que es da sua propiedade, donde teñen a plandilla de comunicadores mais radicalmente de dereitas que se coñece, y o insulto, a calumnia e a inxuria,son o pan de cada dia... con a intención crara de azuzar a os fachas.
Comentarios (12) - Categoría: Xeral - Publicado o 26-02-2007 11:19
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
12 Comentario(s)
1 Os corvos son portadores de malos augurios, habería que tentar espanta#blgtk08#los¡¡¡

A mí os da foto parcenseme os Village People¡¡¡
Comentario por Fer (desde el jergón) (26-02-2007 11:58)
2 Menos mal que nos queda unha arma#blgtk08# contra esta xente: o noso voto.
Comentario por A vida en Ponteareas (26-02-2007 12:52)
3
Creo que el problema radica en la mal llamada transición. Fue una transición modelica para los de derechas. ¿Cómo es posible que la asociación Francisco Franco fuera la asocoación que recibió má#blgtk08#s dinero público en tiempos de Aznar?
En Alemania negar el holocausto esta tipificado como delito señores.

Las dos lacras de este pais son la derecha y la iglesia española.
Comentario por ungallegoenmadrid (26-02-2007 13:06)
4 La rabia, el rencor, los profundos complejos de esta ultraderecha tan radical que representa este PP que pasea de la mano de Ynestrillas y se arropa con pollos muertos y yugos y flechas en esas manifestaciones tan espontáneas que montan cada dos fines de semana, no es que den miedo es que directamente le retrotraen a uno a esas dictaduras brutales de picana eléctrica y perros entrenados para violar prisioneros, que producían invariablemente un consensuado mutismo en los dirigentes peperos, véase la reacción del gobierno de Aznar ante la detención de Pinochet, ese libertador, o la negativa de ext#blgtk08#raditar a una pila de psicópatas genocidas argentinos en los que inevitablemente no pueden dejar de verse reflejados.Cierro los ojos y no me cuesta imaginar a Mayor Oreja, Aguirre, Zaplana o Acebes dándole picana en los genitales a cualquiera que no comparta sus tesis exremistas o sus valores cristianos, en definitiva a esos rojos subversivos que están entregando esta gran nación atada de manos y pies a esas hordas marxistas deseosas de balcanizar España y educar a las nuevas generaciones en la anarquía y la concupiscencia.No es una cuestión para tomarse a coña, esta gente da miedo, mucho miedo.
Comentario por rojo (26-02-2007 13:09)
5
vendo os paxarracos nas banderas das últimas manifestacions apoiadas por o PP. Pero o peor e que esa xente non so ten as águias imperiaes nas bandeiras, sinon dentro da cabeza. Eu non vivín a dictadu#blgtk08#ra de Franco, pero séi que non me houbera gustado facelo... por eso non entendo que teñamos ainda xente que o teña como un referente. E o da COPE, como sempre, non ten nome.

Un saudo.
Comentario por unxoven (26-02-2007 13:17)
6 El franquismo tuvo cosas malas -algunas muy malas,evidentemente- y alguna cosa buena, sobre todo en su etapa final. Muy mal no debía de vivir la gente en España, en general, dada la longevidad de la Dictadura. No creáis todo los que os cuenta Regal, en los seriales ni en las películas, ni todos esos antifra#blgtk08#nquistas retrospectivos que, en la mayoría de las ocasiones, eran los principales beneficiados de los favores del régimen: que le pregunten a Polanco gracias a quién proveía de libros y material didáctico vario a tanto y tanto colegio, todo ello auspiciado por el propio Ministerio de Educación. Por ejemplo.
Comentario por DERECHAVIVARIENSE (26-02-2007 13:19)
7 O reximen fascista foe lonxevo por que había 8#blgtk08# millons de ........ fascistas que o apoiaban.
Comentario por xose (26-02-2007 13:22)
8 que simple #blgtk08#eres regal
Comentario por yomismo (26-02-2007 17:42)
9 Non lle entredes o trapo , estas paranoias sempre teñen unha orixen en desequilibrios mentales serios sen tratar, as seguridade social debería de tomar cartas no asunto e ingresar o Aznarín para que lle deran unha cura, penso sinceramente que este home sufriu o mesmo mal que#blgtk08# atacou a Hitler, Mussolini ou mesmo George W, e o pior e que e contaxioso e cogallo de non estar na allada estallo a contaxiar a todos os seus, que se deixan contaxiar amablemente.


E non vos metades cos corvos que o lado das gaivotas somos uns santos.
Comentario por O Corvo de Xallas (26-02-2007 17:49)
10 Non lle entredes o trapo , estas paranoias sempre teñen unha orixen en desequilibrios mentales serios sen tratar, as seguridade social debería de tomar cartas no asunto e ingresar o Aznarín para que lle deran unha cura, penso sinceramente que este home sufriu o mesmo mal que#blgtk08# atacou a Hitler, Mussolini ou mesmo George W, e o pior e que e contaxioso e cogallo de non estar na allada estallo a contaxiar a todos os seus, que se deixan contaxiar amablemente.


E non vos metades cos corvos que o lado das gaivotas somos uns santos.
Comentario por O Corvo de Xallas (26-02-2007 17:51)
11 Decir que el sol es amarillo o que estamos en febrero, e#blgtk08#sta bien excepto cuando es de noche y estamos en Julio.
Comentario por espiñeira (26-02-2007 18:19)
12 Cada vez que Otero Regal ve la bandera nacional le entra urticaria. Si ve dos banderas nacionales juntas empieza a escupir su veneno. Y si ve una concentración con cien mil banderas se desgarra por dentro y llama a la guerra civil. La manifestación de la AVT (familiares de personas asesinadas por sus ideas a m#blgtk08#anos de una banda asesina de izquierdas) tenía por finalidad pedir que De Juana Chaos (que quitó la vida a 25 personas) cumpliera su pena íntegra. Yo no fui a la manifestación y también lo pido. Supongo que para Otero Regal soy un ultraderechista y un franquista. Yo me considero una persona justa y coherente.
Comentario por Dignidad y justicia (27-02-2007 10:32)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal