A MALIÑA DE LUGO


BENVIDO A REPUBLICA DA MIÑA CASA
Non, esto non e un anuncio de IKEA. Tampouco e un blog de tías en bolas, nin un blog de foros de adolescentes, nin de un programa de “aqui temos tomate” anque por alguns dos comentarios puidera parecelo. Simplemente pensei que un título así… A MALIÑA DE LUGO…. atraería a mais seguidores, si ben , hoxe, despois da experencia digome
: "¿para qué?" Pero bueno, xa teño a clientela feita e dame non sei que cambialo, así que de momento este blog chamase como se chama e o contido e o que e, (evidentemente). O que eiqui deixo cada unhos cantos dias, fallo algun, constitue un análisis nada metódico moito menos exhaustivo da actualidade tal e como eu a vexo, e que obviamente non coincidirá para nada con a sua visión, queridiño letor. Pero sepan que xa levo varios anos bisestos neste oficio de xunta letras e que, incluso gañeime unha certa (dudosa) reputación en algún oscuro rincón do gacetilleo en épocas remotas. A os que xa me coñezan desa etapa, xa saben qué poden esperar de min e de esta páxina. A os que caeron aquí por accidente, simplemente recordarlles a única máxima inquebrantabel que rixe este blog: nada do que aquí se escribe debe ser tomado en serio. Non no olviden xamais, ou iniciaremos polémicas estériles que no nos conducirán a otro calexón mais que ao dos insultos, as divisions entre bandos e as desercions en masa. Nin eu mesmo me tomo en serio, así que non cometedes ese erro no meu lugar.
Por o demais, sexan benvidos. Tomen asento, sírvanse unhas bebidas do moble bar e participen si o creen convenente. Intentarei actualizar contidos a diario, sempre e cando as forzas e a miña apretada axenda mo permitan, e a actualidade depare noticias suculentas que comentar….por certo como tecleo con presa e teño pouco tempo, non soio correxir os textos, asi que cometo faltas de ortografia a esgallo….pero entendese…de carallo…e se non tempo o tempo…….Por certo, olvidabaseme...son OTERO REGAL, vivo en Xunqueira un barrio de Viveiro, aqui teñen a sua casa. www.oteroregal.com

O meu perfil
ceramica@oteroregal.com
 CATEGORÍAS
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES
 DESTACADOS

XA TEMOS PACTO EN VIVEIRO
Xa esta todo amañado, esto e unha primicia, son as 10 e 20 do Venrres e daremos todo aqui.
FUMATA BRANCA
ALCALDE Melchor Roel Rivas
PRIMEIRO TENENTE DE ALCALDE: Bernardo
O BLOQUE Tera outra tenente alcalde que sera OLALLA
E AS DELEGACIONS DE: OBRAS, CULTURA, SERVICIOS SOCIAIS, TURISMO E DEPORTES
Ou sexa mais que fai catro anos, as mesmas mais obras.
Habra duas medias dedicacions exclusivas do Bloque
(800 Euros cada un, Bernardo e Olalla)
Melchor Roel renunciara a exclusiva, pois ira a Diputacion e cobrara o soldo de ali como Vicepresidente,
Maria Loureiro seguira con a exclusiva e subiranlle o soldo.
O PSOE tera as delegacions de MEDIO RURAL, INTERIOR, FACENDA, urbanismo e pouco mais.......
Na "afoto" o pacto de fai 8 anos.
Comentarios (27) - Categoría: Xeral - Publicado o 10-06-2011 10:28
# Ligazón permanente a este artigo
Chuza! Meneame
27 Comentario(s)
1 enhorabuena por la exclusiva, y enhorabuena por el pac#blgtk08#to!
falta saber si el IVI participará en algo..
Comentario por zorro veloz (10-06-2011 10:36)
2 enhorabuena por la exclusiva, y enhorabuena por el pac#blgtk08#to!
falta saber si el IVI participará en algo..
Comentario por zorro veloz (10-06-2011 10:39)
3 La Izquierda progre y la triste y cruda realidad de la que huyen:

La izquierda española vive en un estado de ansiedad. Da igual que haya casi cinco millones de españoles que no tienen trabajo y que, por ende, no llegan a fin de mes. Al final, lo que importa, es que Franco era un dictador.

Ese es el hilo argumental de la columna del periodista Ignacio Ruiz Quintano en ABC -El diccionario histórico de Angelines - que ironiza sobre el debate abierto en las últimas semanas a consecuencia del Diccionario biográfico de la Real Academia de la Historia y la definición que en el mismo se ha hecho sobre el general Franco. Entiende que la discrepancia que se ha abierto es interesada, máxime cuando la diversidad de canales de información no suponen que el saber esté capitalizado en unas pocas manos.

Apunta el articulista:

En tiempos de Google, ¿cuántos hojean diccionarios?

-La erudición es una fuente donde abrevan las bestias, y a veces, los hombres -contestó Tierno a Fraga en una discusión parlamentaria sobre el preámbulo constitucional.

¿Diccionarios? Para los comunistas y la ministra Angelines, que querrá ser llamada así, una vez que Rubalcaba, su jefe, sólo aspira a que lo llamen Alfredo, alias, por cierto, de Togliatti, uno de los filántropos de Stalin en la mesacamilla de la guerra civil.

Luego se adentra en el debate sobre cómo había que definir a Franco:

¿Autoritario o totalitario?

Esa controversia sobre Franco, su fantasma mitomotriz, es lo que entretiene a la izquierda de los cinco millones de parados.

-No tenemos una Real Academia, sino una Real Caverna contra la República -perora en el Congreso el doctor Llamazares, científico ducho en la agrobiología de Lyssenko e incapaz, ay, de comprender las licencias literarias del profesor Suárez sobre el franquismo como las del Nobel García Márquez sobre los «boat-people» vietnamitas.

E insiste:

¿Autoritario o totalitario?

Diremos que «totalitario» es cuando te dictan lo que has de hacer y además no te dejan entrar ni salir del país, salvo que seas los Beatles, el Ché (paseante de la Gran Vía en uniforme verde oliva) y así. O sea, el franquismo. Y «a#blgtk08#utoritario» es cuando te dictan lo que no has de hacer, pero te dejan entrar y salir a tu bola. O sea, el castrismo, para no perdernos en el Gulag.

-La historia -advierte Croce- es siempre historia contemporánea.

Y sentencia con sarcasmo:

En 1973, la hoy ministra Angelines clavaba una estaca en el corazón del totalitarismo franquista con su cameo en «El Love Feroz o cuando los hijos juegan al amor».

En 1974, Nixon envía a El Pardo al general Vernon Walters para otear la situación:

-El Príncipe será Rey -le dice Franco-, porque no hay alternativa. España irá lejos en el camino que desean ustedes, los ingleses y los franceses: democracia, pornografía, droga y qué sé yo. Habrá grandes locuras, pero ninguna de ellas será fatal para España. Porque yo voy a dejar algo que no encontré: la clase media española.

En 1975 (¡octubre!), en «L'Europeo» milanés, Carrillo le confiesa a Oriana Fallaci:

-Si la derecha no ayuda, derribaremos la Dictadura con la violencia. He hecho también la guerrilla. Durante nueve años. No sé si soy un buen tirador, pero sé que apuntaba con cuidado: para matar... No estoy dispuesto a dejar con vida a Franco. Sería una injusticia histórica ver morir a Franco en su lecho... ¿Qué posibilidades tiene Juan Carlos? Todo lo más ser rey durante unos meses... Yo soy comunista, no soy rosa... Stalin no era antipático: sabía tratar a la gente... Y la República española no era un régimen capitalista, sino una democracia popular en el verdadero sentido de la palabra. Menuda golfa, la Historia.

La columna de Ruiz Quintano es cierta porque en plena época de innovación tecnológica, donde prácticamente toda la información se busca a golpe de clic, la izquierda parece empeñada en capitalizar absolutamente todo, hasta los diccionarios biográficos realizados por un ente oficial como la Real Academia de la Historia -La Cultura es sólo nuestra-.

Pero, además, con casi cinco millones de parados, que al final es lo sustancioso del asunto, parece que lo único que preocupa a los medios que apoyan a ese sector progresista es si Franco es definido como dictador o totalitario -Público encuentra en Franco la excusa ideal para eludir la realidad-.

Comentario por Ruiz Quintano, ABC (10-06-2011 10:39)
4 BNG: turismo,cultura,deportes, y obras,junto a las 2 "media_dedicaciones"
pero no servicios sociales, e#blgtk08#so queda para el PSOE, junto a urbanismo,medio rural,hacienda,interior,policía...
simplemente era eso.
Comentario por correcion (10-06-2011 10:58)
5 A min sóame todo moi raro, raro. Eu non me creo nada de nada REgal...¿Non te meterían un gol pra que difundiras un bulo?

¿quén vai levar Facenda? ¿Ninguén? Un pouco incrible, ¿non sí?

Bernardo é aparellador y vai levar obras... ¿Non hai incompatibilidade? Non a hai porque é nazionalista de esquerdas, se fora do PP xa estaría o lío montado.

Bernardo pode levar moi ben festas e festexos... ten experiencia. As patronais e Naseiro serán xa o máximo despiporre.

Esta Olaia, ¿A qué carallo se adica? ¿De onde saiu?... outra parada que colocamos no concello coma xa pasou coa floreiro.

A floreiro vai cobrar logo, máis que Bernardo, pero vai ser no escalafón gubernamental, menos que il... un pouc#blgtk08#o estrano ¿Non si? ¿Lle quedará a esta rapariga a patata quente do persoal?

Roel vai ser o Alcade de Viveiro con adicación exclusiva na Deputación...¿É posíbel semellante cousa? Agora os viveirenses que queiramos falar con il, teremos que ir a Lugo,¿Non sí?

¿que vai ser do Patiña e do DesLeal? ¿Non vai haber nada pra ese par de dous neste reparto do cofre do tesouro?

Eu sigo apostando porque o BNG vai apoiar a Roel como Alcalde sen entrar no goberno.... ¿Qué carallo se lle perde ao BNG no goberno municipal se non hai un can pra nada de nada?

O importante pra o BNG no é cogobernar Viveiro, senón que Aja non seña Alcalde deste pobo. Todo o demáis importalles un carallo.



Comentario por Xurxo Pena (10-06-2011 11:06)
6 Non creo que naide dubidara de que ó final habería acordo, é que o poder tira moito e para iso sempre hai acordo.Se a constitución das corporacións fose hai o día 1 o acordo chegaría o 31, no penso que naide o dubide.
Por outra parte paréceme lóxico, pero isto de darlle esta suposta moción porque todos somos moi pulcros e naide ten gana do sillón na cree naide.
Por certo xa estamos de novo cobrando do concello, 800 euriños que non veñen mal, e a do PSOE a subir o soldo?, debe ser polo traballo de responsabilidade dos últimos 4 anos. Supoño que mirará a ver si podemos vivir así toda a vida, se nos portamos ben igual chegamos a diputación e a vivir que son dous días, aqui a trab#blgtk08#allar e prepararse para encontralo os tontiños de sempre.
Por que a deicación exclusiva non lla dan a cal que é o que mais traballa e pode pedir unha excedencia, non dámoslla a quen nunha cotizou e a vivir da política, en fin estas son as cousas que os cidadans lles fartan,xa está ben, aqui nos lles obligan a vir, póñanse a traballar.
É que conste que nos vexo mal o pacto, pero un está farto de ver como vive de soldos públicos quen non sacou ningunha oposicións, que algúns votamos anos de esforzo para acadar unha plaza. Logo din que somos moitos funcionarios, o que hai é moitos que gañan soldos públicos se selo, ese é o asunto. Póñande a traballar ou a estudar que xa está ben
Comentario por Noraboa pola exclusiva (10-06-2011 11:08)
7 6.
Estou dacordo, propoñería que as dedicacións exclusivas llas deran, en caso de habelos, os que sexan funcionarios, así o estado so pagaría un soldo, o de concelleiro pois pedindo a excedencia aforra o outro.

Porque cal é a profesión de María e a de Olaia?, por que lles temos que pagar un soldo que elas non gañan?. O de vir a política a vivir dela irrita e mais nestes tempos de crise.

Está ben a proposta da dedicación exclusiva a Cal, é o máis valido de todos, e que María se poña a traballar que xa lle pagamos#blgtk08# 4 anos, e a rapazado BNG que vaia o Concello pola tarde e sen cobrar pois a política e algo vocacional, e se non ten tempo naide lle mandou presentarse.

Por último que ningún político de concellos, repito de concellos, gañe mais que gañaba no seu anterior traballo. Antes ninguén tiña soldo e os concellos saían a diante.

E menos mal que Melchor dicía que non quería ser diputado, o final houbo que vir o PSOE pa retirarse con 4000 ou 5000 euriños.

Son todos unhos vividores, o que menos importa é o concello
Comentario por comentario 6 (10-06-2011 12:21)
8 es todo cierto, anunciado ayer por Melchor en la asamblea, acertó Regal de pleno.
El BNG sí entra en el gobierno, mi querido Xurxo Pena, así que vete abriendo los ojos a la realidad, es increible que lo sigas negando.
Y respecto a lo las dedicaciones, me parece lógico que los del BNG cobren media dedicación sí van a trabajar media jornada para el concello (aunque dudo que aun así puedan llevar 4 concejalías,creo que ahi no saben donde se metieron...) y respecto a lo de María, pues esa chica estuvo mañana,tarde y fines dedicados a trabajar para el concello,y eso es justamente la definición de dedicación exclus#blgtk08#iva,..., no entro a valorar la cuantía de los sueldos porque no me corresponde, pero sí creo que si trabajan par y por el concello, sobre todo si es a tiempo completo deben cobrar, y no por ello deben sacar una oposición, no entiendo el comentario 6, ya que aboga por sacar una oposición para ser concejal? creo que mezcla las churras con la meninas...,tanto le molesta que la gente que trabaje para el concello cobre?
las elecciones no son oposiciones esta claro, pero legitiman para gobernar, trabajar, prosperar por y para el concello, y por lo tanto cobrar por ello.
Y repito , no entro a valorar las cantidades.
Comentario por jabalí triste (10-06-2011 12:28)
9 es todo cierto, anunciado ayer por Melchor en la asamblea, acertó Regal de pleno.
El BNG sí entra en el gobierno, mi querido Xurxo Pena, así que vete abriendo los ojos a la realidad, es increible que lo sigas negando.
Y respecto a lo las dedicaciones, me parece lógico que los del BNG cobren media dedicación sí van a trabajar media jornada para el concello (aunque dudo que aun así puedan llevar 4 concejalías,creo que ahi no saben donde se metieron...) y respecto a lo de María, pues esa chica estuvo mañana,tarde y fines dedicados a trabajar para el concello,y eso es justamente la definición de dedicación exclus#blgtk08#iva,..., no entro a valorar la cuantía de los sueldos porque no me corresponde, pero sí creo que si trabajan par y por el concello, sobre todo si es a tiempo completo deben cobrar, y no por ello deben sacar una oposición, no entiendo el comentario 6, ya que aboga por sacar una oposición para ser concejal? creo que mezcla las churras con la meninas...,tanto le molesta que la gente que trabaje para el concello cobre?
las elecciones no son oposiciones esta claro, pero legitiman para gobernar, trabajar, prosperar por y para el concello, y por lo tanto cobrar por ello.
Y repito , no entro a valorar las cantidades.
Comentario por jabalí triste (10-06-2011 12:28)
10 non son meninas (cuadro de pintura) Son outro tipo de ovellas (merinas)#blgtk08#.O refrán é "non confundir churras con merinas" (dous tipos de ovellas)
Comentario por (10-06-2011 12:54)
11 Pois so faltaba que encima de cobrar non estivese no concello, non confundas a cousas, non dixen que para ser concelleiro haxa que facer unha oposición, digo que hai xente que se nota que vai a política a sacar un soldo que non ten.
E claro que saen elexidos, nunhas listas pechadas onde non podemos valorar a sua xentión se lle queremos votar o partido.
Dime pareceche ben que xente que nunca cotizou en ningún sitio viva anos e anos de soldos dos con#blgtk08#cellos?
Iso que as eleccións lexitiman para cobrar é moi forte, mira a política non pode ser unha profesión, e a miña opinión e que ten que dedicarse a ela xente qe non busque o interes de buscar un soldo público, por iso digo que o que queira un soldo público que saque unha oposición como fixemos moitos. Ademais que é casualidade que a dedicación exclusiva do PSOE vai de novo a xente que non se lle coñece outro traballo, claro así non fai falta buscalo.
Comentario por al jabalí triste (10-06-2011 12:58)
12 Un poco de coherencia.

Podemos discutir el porque no hay una ley que fije los sueldos de alcaldes y el número de dedicaciones exclusivas(y sueldos de estas) según, por ejemplo, el número de habitantes.
Ahora bien, creo que hay comentarios sobre la número 2 del PSOE que no son justos, parece que es el único caso de dedicación exclusiva de la mariña. Si en PSOE coge una dedicación exclusiva podrá dársela a la persona que estime conveniente, digo yo. Además repito que el tema de las de#blgtk08#dicaciones exclusivas no pueden centrarse ni en un concello ni en una persona, es un tema de caracter general, por otra parte esta chica es una persona joven y al menos acredita una titulación universitaria.
Como he comentado en veces anteriores, como solicialista no me siento representado por este grupo de personas, que como ya he dicho en mi opinión representan cualquier cosa menos el socialismo, pero eso no impide que de igual forma exprese que no comparto estos comentarios hacia María Loureiro
Comentario por socialista (10-06-2011 15:14)
13 entonces trabajar en el concello mañana y tarde... y vivir d#blgtk08#o aire..
muy buena porstura ..o impostura más bien...
Comentario por jabalí triste (10-06-2011 16:44)
14 entonces trabajar en el concello mañana y tarde... y vivir d#blgtk08#o aire..
muy buena porstura ..o impostura más bien...
Comentario por jabalí triste (10-06-2011 16:44)
15 A ésto se reduce la izquierda española, a colocarse sin esfuerzo alguno, viviendo del erario público. ¡Venga a cobrar todos del concello! y sin el esfuerzo de hacer una oposición.

A los funcionarios les rebajaron el sueldo y a María Loureiro, una tipa que no ha pegado palo al agua, que por algo le llaman "la florero", se lo suben ¡Viva la progresía! ¡Menudo ejemplo! Los trabajadores que se jodan con la rebaja de su sueldo, los tontos que preparen oposiciones, que ya están los listos para consegu#blgtk08#ir dedicaciones exclusivas y a vivir del cuento ¿Crisis? ¿Que crisis? A María Loureiro le suben el sueldo, eso quiere decir que sobra el dinero en el concello.

¿Cuantas dedicaciones exclusivas tenía el "megacacique" de Aja? ¡Anda! ¡Si no tenía ninguna! Y los progres, que dicen defender a los "trabajadores", pero ni de coña quieren trabajar ellos
están todos viviendo del cuento. Sería porque los concejales de Aja tenían su trabajo y no tenían que venir a chupar de los vecinos de Viveiro.
Comentario por Menuda izquierda (10-06-2011 17:00)
16 9.

A min non me molesta nada, opino ¿hai algún problema en facelo libremente?. E a miña opinión é que non estou dacordo en #blgtk08#que xente a cal no se lle coñece profesión, busque soldos no caixon de todos.
Aquí está claro o que se vai a política,a vivir dela.
Comentario por veciño (10-06-2011 17:23)
17 Os concellais deberían cobrar por obxetivos, por obras rematadas, servicios obtidos para a mellora da comunidade, ou sexa si traballas cobras coma en calquer empresa e si traballas mais e fas ben o teu traballo tes dereito a ganar msis, ahora ben s estástodo o dia rascandoa, non tes dereito a gañar nada, por exemplo nestes derradeiros 8 ainos que obra se fixo neste #blgtk08#concello que pague a pena... pensade unha , unha soa, vedes, están pagados de carallo, y agora o bng a lamberlle o cu o soe e mentres outros 4 anos perdidos , para os viciños da bisbarra, en fin xas pagará nas próximas o bng voltará sacar un concellal, inda así , non sei algo hai que m dí que non van veredar ben ... non sei.

bueno a rañala.
Comentario por GADAFI (10-06-2011 20:27)
18 Pero que din estes do PP, Cesar Aja Mariño cobraba de dietas casi medio millon de pesetas a o mes, e tiña dedicacion exzclusiva do Senado,
Ademasis tiña o sueldo do Señorito como secretario particular a dedo, e dietas de Xusto de Garela.<#blgtk08#br /> Cervo chegou a ter 5 dedicacions exclusivas e Xove tres....
Aqui seran duas de 1500 euros cada unha, mirade o que pasa en concellos similares a Viveiro donde manda o PP....
Ahora chegan estes da dereita adar crases de etica¡
Comentario por Cabreado (10-06-2011 20:28)
19 ¡Que mala leite#blgtk08# a foto Regal¡
Comentario por Maria (10-06-2011 20:29)
20
Non se se a noticia fíxome rir ou máis ben chorar. En primeiro lugar son incapaz de entender como partidos con ideoloxías tan dispares poden contraer matrimonio e que isto chegue a bo fin e non termine en divorcio. En segundo lugar levo días bot#blgtk08#ando a bilis pola boca (ademais dun número incalculable de improperios) cando me decatei que estes dous partidos farían sen importarlles as familias e edificios con historias pero iso de perder a cadeira de brazos do poder, iso se é importante.
Comentario por Barcia (10-06-2011 20:46)
21 Trabajar en un oficio: cobrar un sueldo.
Trabajar en una empresa:cobrar un sueldo
Trabajar de autónomo:cobrar u#blgtk08#n sueldo.
Trabajar en el ayuntamiento?...
Por favor!es trabajar! Y se merece cobrar!tanto dl bng como del psoe.
Comentario por zorro veloz (11-06-2011 01:54)
22 Amañados vamos!, dous alcaldes outra vez,
pero estos do inesistente pais de jamas de los jamases no se dan conta de que os seus dous mais representativos expoñentes desapareceron da vida política.
E evidente, #blgtk08#que todo está por ver, pero a ver que pasa cos cartos, si os hay, pra poder cobrar o que a bon seguro mereceran si traballan, si non o pobo a rua, e fora con eles. Os indignados tamen facemos mocions de censura, ¿ou cómo é?
Comentario por Burlancaster en el circo (11-06-2011 02:06)
23 E o da fotografia da esq#blgtk08#uerda esta desaparecido?
Comentario por Rosa (11-06-2011 09:16)
24 Obras, Servizos Públicos e Mar la dirigirá Fraga; Deporte, Comercio e Industria, Galdo; y Cultura, Turismo e Mocidade, Casas. El PSOE aún no las ha asignado ni tampoco distribui#blgtk08#do, pero se ocupará de Urbanismo, Facenda, Medio Rural, Servizos Sociais, Educación, Muller, Emigración, Policía Local, Seguridade Cidadá, Réxime Interno y Participación Cidadá.
Comentario por LA VOZ (11-06-2011 09:33)
25 fracaso estrepitoso Viveiro non terá remedio con estos dirixentes nin os gobernantes nin a oposicion serven a mediados finais do ano que ven xa teremos os primeiros problemas entre#blgtk08# os dous alcaldes se é que non xurden moito antes tempo ó tempo logo non digades que vos pilla de sorpresa todo isto xa o padeceu Viveiro dende o ano 2003 ó 2007 e así acabou todo
Comentario por eu mesmo (11-06-2011 11:58)
26 Melchor #blgtk08#alcalde!
Comentario por zorro veloz (11-06-2011 13:52)
27 21.

Menudo comentario ,da risa.

Dice#blgtk08# ,trabajar en el ayuntamiento, claro de eso se trata. jajajajajaja
Comentario por vaya personaje el zorro veloz este (13-06-2011 16:47)
Deixa o teu comentario
Nome:
Mail: (Non aparecerá publicado)
URL: (Debe comezar por http://)
Comentario:
© by Abertal