vieiros da mente


APEM CAMBRE
Blog d@s usuari@s do CRPL Os Chopos-Cambre da Asociación APEM (Asociación Pro Enfermos Mentais).

O meu perfil
 CATEGORÍAS
 FOTOBLOGOTECA
 RECOMENDADOS
 BUSCADOR
 BUSCAR BLOGS GALEGOS
 ARQUIVO
 ANTERIORES

PARTIDO CONTRA EL DEPOR (2ª PARTE)
Como os dijimos ayer nos enfrentamos contra los veteranos del Depor una serie de asociaciones entre ellas APEM CAMBRE.
El evento resultó ser un triangular de las dos asociaciones (Coruña y Cambre) y la fundación ADCOR.
A pesar de que pareciera una competición los jugadores del Depor no lo permitieron, ya que jugaban en función del resultado para que cada asociación ganase un partido. Para empezar no había saques de banda ni córners y algún veterano hasta movía las porterías.
Al final los veteranos que vinieron fueron Songo´o, Fran, Manjarin, Chema y Andrade.
El entrenador fue el más que veterano Arsenio Iglesias. Todo resulto ser una pachanga pero lo más importante no fue quien ganara o perdiera ya que todo fue una excusa para disfrutar del futbol en general. Aunque nosotros disfrutamos, más lo hicieron los de la fundación ADCOR que celebraban los goles como si les fuera la vida en ello y prueba de esto fue la entrega de medallas, que para ellos será un recuerdo imborrable.
El broche final fue una pequeña merienda que disfrutaron jugadores y familiares.
Este tipo de acontecimientos sirven para la integración con los que no están enfermos y se borre de una vez el estigma que existe sobre la enfermedad mental y esperamos que nuestros lectores divulguen nuestro trabajo y vean lo validos que somos.
Para finalizar agradecer la colaboración de todo el mundo y un saludo muy especial para todos los participantes especialmente a los de la asociación ADCOR que demostraron que por encima de todo prima la alegría por jugar al fútbol.
Saludos a todo el mundo y ojala que el próximo año nos volvamos a ver para demostrar que el día de la salud mental es mas que un solo día.



JUAN JOSÉ VIDAL
DIOGO
JULIO SUAREZ
YAGO SUAREZ

Comentarios (1) - Categoría: Campionato de fútbol FEAFES - Publicado o 21-10-2011 11:13
PARTIDO CONTRA EL DEPOR ( 1ª PARTE)
Partido contra el Depor (1ª parte)

Hola a todos nuestros seguidores, hoy tenemos el honor de contaros que las asociaciones de APEM CAMBRE, APEM CORUÑA y la Fundación ADCOR jugaremos a partir de las 18:30 contra veteranos del deportivo entre ellos estarán Fran, Donato, Manjarín, Andrade , y como invitado de honor vendrá Arsenio Iglesias.
Destacar que es el tercer año que se juega y, con motivo de la semana de la salud mental que organizan el Consorcio de las Mariñas y APEM desde hace diez años.
Os invitamos especialmente a que leáis este artículo porque es una fiesta del deporte y de la salud que deben ir siempre juntos.

El objetivo principal es demostrar que la salud mental no nos distingue del resto de las personas e iniciativas como esta lo demuestran.
Comentarios (0) - Categoría: Campionato de fútbol FEAFES - Publicado o 20-10-2011 17:43
Superman Returns

Pelicula entrañable de profundo valor humano.
Gran heroe de la humanidad que despues de cinco años en busca de su planeta perdido regresa a la Tierra y encuentra cambios en ella.
En la ciudad poco han cambiado las cosas ,ajetreos, desorden,un ir y venir.Sú gran amiga Lois Lane ha rehecho su vida con un compañero de trabajo y es madre de un niño, algo que Superman no lo asimila.Entre acciones en favor de la humanidad y encuentros en el trabajo trata de ganarse su aprecio.Los dias transcurren inmersos en una rutina por poco tiempo,ya que uno de los malvados mas perverso de Nueva York,Lex Luthor, tiene organizado un plan para acabar con la humanidad;tras apoderarse de la tecnologia de Superman tras su ausencia de la Tierra,pone su plan en marcha en el cual se verán afectados Superman y su amiga.Puestas sus vidas en peligro y pasando por muchos apuros nuestra protagonista descubre que el hijo que tiene es de Superman.
Casi derrotado Superman por Lex Luthor logra salvar su vida y acaba con el plan del malvado perverso,pero de regreso a la ciudad apenas puede sobrevivir,y tras ser atendido en el hospital los médicos no pueden hacer nada para salvarlo.La noticia produce una gran tristeza en su gran amiga y durante su visita al hospital la presencia de su hijo hace que Superman recobre su vida,momento en el cual descubre que el es su padre.
"El padre se convertirá en hijo y el hijo en padre".
Julio Suarez
Diego Temprano
Comentarios (5) - Categoría: Campionato de fútbol FEAFES - Publicado o 09-09-2011 11:38
Un Bo Home
E a historia de dous amigos,Vicente e Fernando,que tamen son compañeiros de traballo, sempré están xuntos, ata que un dia Fernando vai a casa de Vicente. Ve como mata a muller. Eles son da clase media alta,traballando nunha gran empresa que é do seu mellor amigo,e V icente non save que facer,se delatar o seu amigo ou non contar nada do que viu. Vicente os dias seguintes esta moi raro. E a súa muller o nota moi diferente con ela polo que viu .Vicente é catedrático e rélixioso, ten que vivir con esa dubida e non sabe que facer, se contarllo a policia ou calar e non delatar o seu mellor amigo. Tiña dubidas do seu amigo, de porque o fixera. Ambos traballan como profesores catedráticos, ata que un dos detectives que leva o caso da muller de Fernando ten algunha que outra sospeita do marido da muller. Empeza a investigar a morte da muller, e atopou unha cousa, a pala que tiña fernando na súa casa.

Entón empeza a investigar ao amigo de fernando,xa que o detective víunos os doús no aparcamento do traballo,e os acusa da morte da muller, entón fernando mata o detective.

Vicente,o final acábao contando a súa muller, fernando o final acabase suicidándose polos asasinatos que cometeú e acábou na carcére,e alí dentro suicidouse,e o seu amigo quedaría con esa cousa dentro del.

Unha película española de boa calidade que nos pareceu bastante entretida. É a nosa recomendación cinematográfica da semana esperamos que vos guste.

SANTI, JOSE RAMON, JUAN JOSE
Comentarios (3) - Categoría: Campionato de fútbol FEAFES - Publicado o 29-07-2011 13:24
Nostalgia por los juegos tradicionales...
Esta mañana, me ha entrado un poco de melancolía y me he puesto a pensar en todos aquellos juegos a los que jugaba con mis amigos de pequeño en el patio de mi colegio.
Pero estas costumbres han cambiado, los niños de ahora viven una generación dominada por la tecnología, e incluso apenas salen a la calle a jugar.
Esto es algo que me entristece, porque recuerdo lo increíblemente bien que me lo pasaba en esos años.
Jugaba a las canicas, a la peonza, al escondite, al huevo-pico-araña, a la botella, me bañaba en el río, a la mariola, teníamos cometas que hacíamos volar hasta el infinito y más allá, al yó-yó, íbamos a todas partes en bicicleta o patines, nos subíamos a los zancos, capturábamos grillos, renacuajos o saltamontes; jugábamos al pañuelo, a la cuerda, a la goma,…
Creo que deberíamos intentar traspasar estos valores a las nuevas generaciones, porque es importante que aunque los niños de hoy en día, jueguen con videoconsolas, también deberían recordar cómo jugaban sus padres y abuelos.

Espero que con este pequeño escrito os haya sacado una pequeña sonrisa a todos aquellos que vivisteis esta maravillosa época.

JOSE RAMÓN
Comentarios (1) - Categoría: Campionato de fútbol FEAFES - Publicado o 15-07-2011 13:23
Reflexións de liga...
Gustarianos facer unha pequena reflexión sobre o que supuso para nós a liga de fútbol de asociacións 2010/2011.
Queremos comezar dicindo que notóuse unha clara melloría respecto ó ano pasado, xa que gañamos tódolos partidos disputados excepto cando xogábamos contra Coruña.
O ano anterior, o campión da liga foi Cee, pero na presente liga non participou.
Estamos moi orgullosos de poder acceder a un 2º posto que nos pode levar á final, que disputarase o día 2 de xullo de 2011 no Barco de Valdeorras (Ourense). Temos moitas ganas de que chegue esta cita.
Outra cousa que nos gustaría sinalar é o feito de que nas veces que nos tivemos que desplazar a Burela , Ferrol ou Coruña , coñecimos a novos compañeiros e aproveitábamos para pasa-lo día comendo por ahí e disfrutando do entorno.
Esperamos ter moita sorte na comentada final de Ourense.
A próxima semana informarémosvos acerca de cómo nos foi.
Ata alí, desexádenos moita sorte!!


YAGO SUÁREZ, ROBERTO PURRIÑOS, JUAN JOSÉ VIDAL.
Comentarios (0) - Categoría: Campionato de fútbol FEAFES - Publicado o 01-07-2011 13:08
Partido Cambre us Burela
Onte xogamos o penúltimo partido da liga de FEAFES 2011 fronte ó equipo de Burela. Cabe destacar o animoso que estivo o partido xa que eles estiveron acompañados por bastantes seguidores que animaron con cornetas ó seu equipo todo o tempo xa que para que vos fagades unha idea chegaron en autobus, non coma nós, que imos en furgoneta.
A crónica do partido foi a seguinte: nos gañamos 8 a 3. En xeral un moi bo partido de APEM Cambre tendo catro tiros ó pau de Iago, o resultado ó final foi curto para o xogo e ocasións realizadas. Uns dos xogadores máis destacados do Burela foron o número 10 e o número 7. No partido tivemos algo de sorte xa que ó principio eles marcaron un gol en propia meta e isto fixo que se puxesen algo nerviosos.
Por iso na seguinte xogada metimos un gol só ante ó porteiro no que éste puidose facer bastante dano.
Desgraciadamente o que si se lesionou ( un forte esguince de tobillo ) foi o seu dorsal nº 3.
Os goles de APEM marcáronos: 3 Diego, 2 Ismael, 2 Iago, 1 propia porta.
Tamén no noso equipo lesionouse nunha man o noso defensa Rober. Eles saíron moi forte na segunda metade e de ahí os 3 goles que encaixamos.
Xa pensando no futuro achégase o campionato final que este ano xógase no Barco de Valdeorras donde intentaremos facelo o mellor posible.
Un saúdo a todolos equipos participantes e ogallá que todos os equipos poidan contar con todos os xogadores.
Unha aperta para todos.Vémonos aló
Comentarios (0) - Categoría: Campionato de fútbol FEAFES - Publicado o 10-06-2011 10:42
Crónica partido Portanova vs. APEM Cambre (2-7)
O equipo de futbol sala do centro de APEM de Cambre desprazóuse a semana pasada a Ferrol para disputar un partido contra o equipo “Portanova”.
O partido foi entretido e a pesares do resultado (2-7) ó noso favor; eles tácticamente foron un equipo moi ordenado e tiveron mala sorte porque de cara á portería perdonaron moito, porque nós estabamos mal colocados, xa que deixamos espazos e eles sempre nos facían a mesma xogada con máis ou menos éxito. Nós simplemente gañamos porque tiñamos mellores oportunidades de cara á portería, e o feito de marcar pronto, déunos confianza para estar máis soltos.
Desde APEM Cambre, mandámoslles un cordial saúdo e recordámoslles que se seguen coa mesma táctica, conseguirán abatir duramente ós seus rivais, aínda que técnicamente terán que mellorar un pouco.
Esperamos vélos no partido de Cambre e darlles a mesma benvida que nos deron eles, xa que agasalláronnos con comida e bebida, o cal foi un detallazo pola súa parte.


ATA PRONTO COMPAÑEIROS! e sorte nos seguintes partidos!


DIEGO TEMPRANO, JOSE RAMÓN PALLEIRO E JULIO SUÁREZ
Comentarios (0) - Categoría: Campionato de fútbol FEAFES - Publicado o 25-03-2011 11:21
FUTBOL TOTAL
Comentarios (2) - Categoría: Campionato de fútbol FEAFES - Publicado o 21-02-2011 18:01
Partido APEM Coruña vs APEM Cambre
O resultado no partido do 14/2/11, foi un pouco enganoso, (10-6), xa que nós comezamos o partido nun horario no que non estamos acostumados a xogar e aparte diso, saímos na primeira parte bastante nerviosos, e por iso en cinco minutos metéronnos cinco goles; xa que eles teñen moita calidade e por iso os goles caeron un tras outro.
Sen embargo, na segunda metade pasóunos o medo escénico e xogamos moito mellor que na primeira parte, e proba diso é que na segunda parte, o partido estivo máis igualado, a pesar de que eles dispoñían dun equipo máis completo que o noso, e proba diso é que é un dos equipos favoritos para gañar o campionato. Nós pola nosa parte, como lles plantamos cara, voltamos contentos para as nosas casas, xa que se xogamos os partidos seguintes coma xogamos na segunda metade, imos facer sen dúbida un campionato meior que o do ano pasado.
Desde aquí, mandarlles un saúdo moi grande aos compañeiros de APEM Coruña e desexarlles que todo lles vaia ben nos seguintes partidos, excepto cando se enfrenten a nós, lóxicamente, jajaja.

DIEGO TEMPRANO MAZÁS
Comentarios (0) - Categoría: Campionato de fútbol FEAFES - Publicado o 18-02-2011 11:34
1 [2]
© by Abertal